Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na GSR600 jsem si vyhřívané hefty dodělával sám - Oxfordy a teď je mám na BMW origo. Přidal jsem akorát blástery a to už je paráda maximální. Pří mírném dešti jsou rukavice stále suché a ruce v teple.
Vyhřívané rukojeti považuji za velmi příjemné příslušenství k motocyklu, ale každý z nás má jinou odolnost vůči zimě, nemůžeme tedy psát, do jaké teploty nám vyhřívané rukojeti pomáhají. U někoho může být hranice +5°, u jiného -5°.
Jsem na chlad na ruce poměrně háklivý, proto mně nejvíc vyhovuje kombinace vyhřívané rukojeti + návleky na řídítka.
Za velkých mrazů považuji dokonce za vhodnější ochranu návleky, vyhřívání je už jen takový příjemný bonus.
Návleky totiž nepustí na ruce, respektive rukavice studený proudící vzduch, který potom odebírá veškeré teplo.
Osobně vyzkoušeno v mrazech -15° vypnuté vyhřívání a jen s návleky a pohodička.
Vyhřívané hefty dramaticky zvyšuji komfort jízdy když je zima.Zimní motorukavice,kryty páček nebo návleky na řidítka komfort ještě mnohem zvyšují. Jde tak bez problémů jezdit i když je např. -2°c
V kombinaci s kryty heftů proti větru jsou vyhřívaný hefty nenahraditelná věcička. Jezdím na motorce na sedmou do práce, takže je ještě docela zima a je to opravdu znát. Klouby trpí jen když na ně fouká, když máte kryty, tak máte ruce prohřátý skrs nazkrs.
Zdravím.Chystám se namontovat Daytony,má někdo zkušenosti s montáží na Transalpa 08?Maj je teď v Drážďanech u Hein gericke za 39,95 a Oxfordy za 46 Euro do konce ledna.M.K.
Ahoj všichni, mám vyhřívání, koupil jsem již s mopedem a tak neznám značku, ale po delší cestě jsou sice dlaně teplé a hřebt ruky a prsty jsou stejně v kopru, vyzkoušno před 14 dny, teplota po ránu okolo 0 potom okolo 10 po 180 km nic extra, ale lepší než nic, bez toho bych někde umrznul takže palec nahoru pro vyhřívání - snesl bych však komfortnější s regulací, tohle je buď hodně nebo nic. Tom.
Mam spominane DAYTONY na mojej DLke. Ako zaciatocnik si ich nemozem vynachvalit, hreju skutocne dobre. Male minus maju zato ze lava rucka hreje menej ako prava, ale za tie peniaze ma to netrapi. Ohrev sa da pekne nastavit, jednoznacne doporucujem. z
to Zdrndalbmw3: jj, posun ovladacu dava smysl. Ale myslim, ze ty topny draty nezabihaj az uplne do konce rukojeti - kdyz to roztopis, tak 1,5cm od konce to nijak nehreje (spis teda vubec :). Stejny stroj - ze by ten nejlepsi?
Zdar jak sviňa, mam ty Daytony od Luise, fakci za ňákejch 39€, což je cena dost luxusní..prodavač tvrdil, že sou rozhodně lepsí než Saita II (který tam měl taky a za podobnou cenu). Zapojil jsem to podle navodu přes relatko, spíná se to klíčkem. Ohřátý jsou poměrně brzo (zhruba tak 1 minuta). Jediná nevýhoda je, že není rozlišená levá a pravá, a na plynu mi ta rukojeť malinko přesahuje řidítka. Uříznout to nechci, protože nevim, jak daleko zabíhaj ty topný dráty, a takhle tam zas nenaperu závažíčko..no nějak to dopadne :)) Čuuuuuuuuz
Mám Oxfordy s elektonickou regulací, žádny potenciometr a v klidečku s kombinací krytí páček není snad nic lepšího. 4stupně nastavení je luxus. S vybitím baterie nemám strach bo, jak je psané v článku přidáním relátka se mi při vypnutí klíče odpojí napájení regulace. Saita nebrat
Koupil jsem si Saita, dojem je tak na půl. Jednoznačně vyhřívání doporučuji, ale jak je to s funkčností je trošku otázka. Mám jen 2 polohy Low 10W a Hi 30W. Nechal jsem je namontovat v servise (návod na zapojení docela trapný , v němčině a angličtině a naprosto nepoužitelný). Zapojili je přes parkovačku aby se nedaly zapnout na stojící motorce bez zapnutého klíčku. Rukojeti jsou skutečně dost silné. Na stojící motce a běžící na volnoběh skoro nejsou cítit. Při rychlosti do 90 km/h topím jen na Hi tedy 30W abych to cítil, teprve při rychlostech okolo 130 km/h jsou pořádně roztopená a snížím na polohu Low. Jinak netopí spolehlivě po celém obvodu, připadá mi, že v některých místech jsou teplejší. Celkově ale je to velice příjemné. Přesto pokud máte prašule děte asi do nějakých lepších, pokud ne službu udělají i tyto.
Taky jsem pořídil Oxfordy, v akci na netu za 1700,- Montáž celkem v pohodě, regulace špičková, akorát ty šrouby na uchycení, co u toho jsou, jsou na vyliž pr. jeden se mi ukroutil hned napoprvé a to byl masakr to dostat ven Jinak ale funkčnost 100% V kombinaci s kryty řidítek pecka.
Jarem maznou hefty??? Mýdlová voda? a kdo bude taovou dobu čekat než se to odpaří
Lepší je heft stříknout lihem nebo technickym benzínem, narazit počkat jen chvilku než benzín vyprchá a ještě ten den se dá jezdit.
Jar je kravina.
Tak sem na to schválně koukal a má tyhle, takže buh ví co to je za značku. Objednával jsem je jako Saito I, přišly v krabici bez názvu, návodu... Nicméně ta guma na gripu vydrží tak sezónu, projel sem to po montáži bez rukavic a guma na dlani jak pouští. Na silnější stupeň i v zimních enduro rukavicích pálí po chvíli dlaň, na slabší teplo necejtíš. Vyhřívané rukojeti jsou určitě fajn, ale nešetřit na nich. Možná by bylo dobré udělat srovnávací test aby se "oddělilo zrno od plev".
Dávám teplý hefty na každé moto !
Pokaždé SAITO 2 akorát vždy jsou cca po 10 min i na low tak horké že i v rukavicých je musím vypnout ! (asi výrobní vada )
KTMatej: no brzdi, nevim jak to ted myslis, urcity nepohodli tam je, ze za jizdy kdyz si treba oteviras plexi, tak musis pak zpatky trefit tu diru do navleku a pak teprve riditko, potom nad 220km/h to zacina tlacit na packu brzdy tak, ze to asi uz pribrzduje, a nad 280km/h mi to vypnulo chcipak ale kdo jezdi tak rychle v zime zejo, jenom magori
Je to lepsi jak nic, ale urcite to neni 'jedine co pomuze' jak stoji na zacatku v clanku. Lepsi kombinace mi prijdou vyhrivany rukavice a navleky. Ale bavim se o velky zime, kdy pripravu na jizdu a mensi pohodli neresim. Pro casty jezdeni v ne tak velky zime ale budou urcite prijemny, ale ja bych se s tim asi nemontoval.
Zdarec, co jsem tak vypozoroval na me moto, tak hefty jsou dobra vec, zvlast vecer, nebo brzo rano, krasne prohrejou dlane, treba i za deste, ale na velkou zimu to moc neni.
Ale je to lepsi jak nic. Dlane jsem mel vlazny, ale konecky prstu, jsem mel pekne promrzly. Jinak nevim jak komu, ale moje hefty, celkem solidne polikaji aku. (v pripade, kdy nemam bezici motor a chci si je vyhrat predem, uz to nedelam)
stepa> placacky klidne namontuj, ale necekej od toho zazraky - samosebou zalezi na konkretnim provedeni, ale vetsinou pomuzou v desti, jenze na zimu sou kratky - vzduch se za nima toci a zima je stejne
Na GSR600 jsem si vyhřívané hefty dodělával sám - Oxfordy a teď je mám na BMW origo. Přidal jsem akorát blástery a to už je paráda maximální. Pří mírném dešti jsou rukavice stále suché a ruce v teple.
Vyhřívané rukojeti považuji za velmi příjemné příslušenství k motocyklu, ale každý z nás má jinou odolnost vůči zimě, nemůžeme tedy psát, do jaké teploty nám vyhřívané rukojeti pomáhají. U někoho může být hranice +5°, u jiného -5°.
Jsem na chlad na ruce poměrně háklivý, proto mně nejvíc vyhovuje kombinace vyhřívané rukojeti + návleky na řídítka.
Za velkých mrazů považuji dokonce za vhodnější ochranu návleky, vyhřívání je už jen takový příjemný bonus.
Návleky totiž nepustí na ruce, respektive rukavice studený proudící vzduch, který potom odebírá veškeré teplo.
Osobně vyzkoušeno v mrazech -15° vypnuté vyhřívání a jen s návleky a pohodička.
Vyhřívané hefty dramaticky zvyšuji komfort jízdy když je zima.Zimní motorukavice,kryty páček nebo návleky na řidítka komfort ještě mnohem zvyšují. Jde tak bez problémů jezdit i když je např. -2°c
V kombinaci s kryty heftů proti větru jsou vyhřívaný hefty nenahraditelná věcička. Jezdím na motorce na sedmou do práce, takže je ještě docela zima a je to opravdu znát. Klouby trpí jen když na ně fouká, když máte kryty, tak máte ruce prohřátý skrs nazkrs.
Zdravím.Chystám se namontovat Daytony,má někdo zkušenosti s montáží na Transalpa 08?Maj je teď v Drážďanech u Hein gericke za 39,95 a Oxfordy za 46 Euro do konce ledna.M.K.
Ahoj všichni, mám vyhřívání, koupil jsem již s mopedem a tak neznám značku, ale po delší cestě jsou sice dlaně teplé a hřebt ruky a prsty jsou stejně v kopru, vyzkoušno před 14 dny, teplota po ránu okolo 0 potom okolo 10 po 180 km nic extra, ale lepší než nic, bez toho bych někde umrznul
takže palec nahoru pro vyhřívání - snesl bych však komfortnější s regulací, tohle je buď hodně nebo nic. Tom.
Mam spominane DAYTONY na mojej DLke. Ako zaciatocnik si ich nemozem vynachvalit, hreju skutocne dobre. Male minus maju zato ze lava rucka hreje menej ako prava, ale za tie peniaze ma to netrapi. Ohrev sa da pekne nastavit, jednoznacne doporucujem. z
na minulé motorce jsem měl Oxfordy a musím říct, že absolutní spokojenost. No a na současnou je už dávám taky .
to Vaclaff: Takhle detailně jsem je nezkoumal, jestli topí až do samotného kraje. Samozřejmě že ten nejlepší
Zdravím.Po včerejší 150km jízdě v mlze a zimě se zmrzlejma prstama dík za názory.Určitě dobrá věc.
to Zdrndalbmw3: jj, posun ovladacu dava smysl. Ale myslim, ze ty topny draty nezabihaj az uplne do konce rukojeti - kdyz to roztopis, tak 1,5cm od konce to nijak nehreje (spis teda vubec :). Stejny stroj - ze by ten nejlepsi?
To Vaclaff: Ten tvůj problém mi byl nějak povědomy a vidím, že máme stejny stroj.
To Vaclaff: ten samy problém jsem měl taky, ale posunutím ovladačů a páček sem se dostal, tam kam jsem potřeboval. HLAVNĚ NIC NEŘEŽ
Zdar jak sviňa, mam ty Daytony od Luise, fakci za ňákejch 39€, což je cena dost luxusní..prodavač tvrdil, že sou rozhodně lepsí než Saita II (který tam měl taky a za podobnou cenu). Zapojil jsem to podle navodu přes relatko, spíná se to klíčkem. Ohřátý jsou poměrně brzo (zhruba tak 1 minuta). Jediná nevýhoda je, že není rozlišená levá a pravá, a na plynu mi ta rukojeť malinko přesahuje řidítka. Uříznout to nechci, protože nevim, jak daleko zabíhaj ty topný dráty, a takhle tam zas nenaperu závažíčko..no nějak to dopadne :)) Čuuuuuuuuz
Dotaz - a ty Saito II už sou lepší,spolehlivější než ty I...?
Nebo trpíjou podobnejma problémama?
Mám Oxfordy s elektonickou regulací, žádny potenciometr a v klidečku s kombinací krytí páček není snad nic lepšího. 4stupně nastavení je luxus. S vybitím baterie nemám strach bo, jak je psané v článku přidáním relátka se mi při vypnutí klíče odpojí napájení regulace.
Saita nebrat
Koupil jsem si Saita, dojem je tak na půl. Jednoznačně vyhřívání doporučuji, ale jak je to s funkčností je trošku otázka. Mám jen 2 polohy Low 10W a Hi 30W. Nechal jsem je namontovat v servise (návod na zapojení docela trapný , v němčině a angličtině a naprosto nepoužitelný). Zapojili je přes parkovačku aby se nedaly zapnout na stojící motorce bez zapnutého klíčku. Rukojeti jsou skutečně dost silné. Na stojící motce a běžící na volnoběh skoro nejsou cítit. Při rychlosti do 90 km/h topím jen na Hi tedy 30W abych to cítil, teprve při rychlostech okolo 130 km/h jsou pořádně roztopená a snížím na polohu Low. Jinak netopí spolehlivě po celém obvodu, připadá mi, že v některých místech jsou teplejší. Celkově ale je to velice příjemné. Přesto pokud máte prašule děte asi do nějakých lepších, pokud ne službu udělají i tyto.
Taky jsem pořídil Oxfordy, v akci na netu za 1700,- Montáž celkem v pohodě, regulace špičková, akorát ty šrouby na uchycení, co u toho jsou, jsou na vyliž pr. jeden se mi ukroutil hned napoprvé a to byl masakr to dostat ven
Jinak ale funkčnost 100% V kombinaci s kryty řidítek pecka.
Jarem maznou hefty??? Mýdlová voda? a kdo bude taovou dobu čekat než se to odpaří
Lepší je heft stříknout lihem nebo technickym benzínem, narazit počkat jen chvilku než benzín vyprchá a ještě ten den se dá jezdit.
Jar je kravina.
Tak sem na to schválně koukal a má tyhle, takže buh ví co to je za značku. Objednával jsem je jako Saito I, přišly v krabici bez názvu, návodu... Nicméně ta guma na gripu vydrží tak sezónu, projel sem to po montáži bez rukavic a guma na dlani jak pouští. Na silnější stupeň i v zimních enduro rukavicích pálí po chvíli dlaň, na slabší teplo necejtíš. Vyhřívané rukojeti jsou určitě fajn, ale nešetřit na nich. Možná by bylo dobré udělat srovnávací test aby se "oddělilo zrno od plev".
Mam oxfordy a v kombinaci s krytama pacek to funguje vazne supr
Mno, přímo Saita sem nedávno instaloval a dost mě zklamaly. Buď topěj nebo nic na low. Takže tu nehlaš bludy...
Dávám teplý hefty na každé moto !
Pokaždé SAITO 2 akorát vždy jsou cca po 10 min i na low tak horké že i v rukavicých je musím vypnout ! (asi výrobní vada )
KTMatej: no brzdi, nevim jak to ted myslis, urcity nepohodli tam je, ze za jizdy kdyz si treba oteviras plexi, tak musis pak zpatky trefit tu diru do navleku a pak teprve riditko, potom nad 220km/h to zacina tlacit na packu brzdy tak, ze to asi uz pribrzduje, a nad 280km/h mi to vypnulo chcipak
ale kdo jezdi tak rychle v zime zejo, jenom magori
Bubrak - no jo, ale návleky ti pak brzdí
Je to lepsi jak nic, ale urcite to neni 'jedine co pomuze' jak stoji na zacatku v clanku. Lepsi kombinace mi prijdou vyhrivany rukavice a navleky. Ale bavim se o velky zime, kdy pripravu na jizdu a mensi pohodli neresim. Pro casty jezdeni v ne tak velky zime ale budou urcite prijemny, ale ja bych se s tim asi nemontoval.
Zdarec, co jsem tak vypozoroval na me moto, tak hefty jsou dobra vec, zvlast vecer, nebo brzo rano, krasne prohrejou dlane, treba i za deste, ale na velkou zimu to moc neni.
Dlane jsem mel vlazny, ale konecky prstu, jsem mel pekne promrzly. Jinak nevim jak komu, ale moje hefty, celkem solidne polikaji aku. (v pripade, kdy nemam bezici motor a chci si je vyhrat predem, uz to nedelam)
Ale je to lepsi jak nic.
Dikes, tak sem rozhodnutej , kamos prodava ted novy za 700 od louise, takze asi vahat nebudu..., pak dam vedet jak to dopadlo..
sim: Jde o typ, provedení, rukavice, ale minimálně ti bude menší zima
stepa> placacky klidne namontuj, ale necekej od toho zazraky - samosebou zalezi na konkretnim provedeni, ale vetsinou pomuzou v desti, jenze na zimu sou kratky - vzduch se za nima toci a zima je stejne