Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Radši se budu pařit ve full výbavě, než abych si v letním outfitu sklouzla po asfaltu. Ono když se vyndaj všechny nepromokavý a termovložky z oblečení, tak to neni tak hrozný. Otevřou se větrání, pod motohadry vemu jen šortky a funkční tílko a je fajn :)
Jízdu ve velkých vedrech řeším tak, že si vezmu chráničovou vestu (něco jako na motokros) a přes to si vezmu motokrosový dres, pak je jízda i přes vysoké teploty příjemná i když jezdím na silniční motorce. Jízdu v kraťasech a v tričku nebo dokonce v plavkách, jak občas vidím, neuznávám, páč čert nikdy nespí, to je lepší nechat motorku doma a jít pod kaštany na pivo. Jedinou výjimkou je pro mne vypůjčená motorka v letní destinací v na dovolené, kde člověk nemá jinou možnost.;
Na moto jsem od květnový dovolený v Řecku, jednoho Rakouska a Slovenska nesedl. Max v 6:00 ráno do práce a ve 21hod domů, to už se dá. Ale jet někam o víkendu přes den, když je 35-37°C to teda fakt ne... co z toho mám? Spocenej už při oblékání... Myslím,že už budu mít vybitou baterku,jak moto stojí...
Jako majitel cruiseru a vyznavač jízdy nohama napřed už jsem si vyzkoušel, jaký je to chytit vosu do krátký nohavice. Nic moc teda (i když po žihadle přesně doprostřed by to mohlo imponovat aspoň dámám), takže i v 35 stupních někam dál než na zmrzku dlouhý nohavice. Takhle v létě na prasáka vyřazený "Levisky" , k tomu nově bunda 4SR Cool Retro a bez problémů.
4SR Monster na rukou vozím už druhou sezónu, a jsou to parádní rukavice na 3/4 sezóny. Perfektně větrají, jen při pořádným pádu by se jejich poločas rozpadu blížil limitně nule
Když budu mluvit za sebe, tak jedu v plný výbavě i ve vedrech. To se nedá nic dělat, i když teče z rukávu. Je tu funkční prádlo, flaška s vodou, odpočinek ve stínu nebo vodní tlakový systém WAP na pumpě. Pokud někdo jede v trenkách, je to jeho volba.
Ještě je tu přeci jedna možnost - nejet vůbec. Ale to k motorkám asi nepatří
jeste doplnim - pokud vim, ze jedu nekam dal (krom ty naprosty vyjimky co sem popsal) a pripadne pojedu svizneji, tak lezu do kombosky, ale pokud jedu kousek, tak na ni kaslu a jedu min sebejiste ale 100x pohodlneji a svobodneji. ono totiz i ta komboska ochrani vicemene jen proti prodreni, ale zlomeniny ci fatalni urazy nijak neovlivni, naopak v kombosce se muze clovek cejtit vic nesmrtelnej a muze mit k temto vaznejsim urazum bliz, nez kdyz jede nalehko a obezretneji.
jak starnu tak sem si rikal ze budu moudrit a proto sem letos poprve vyrazil nekam dal v kratasech tricku a kroksech a to z Prahy do Sluknovskyho vybezku, na Ducati ST4 a v Luzickejch horach, nejsuprovejsi zazitek letoska, sem odrel spicku levy kroksy v zatacce, proste LABUZO, ktery bych nikdy nezazil, nebejt starecky moudrosti. jinak trochu vazneji - v italii ci francii jezdej z 95% v tricku a kratasech, tak nevim proc to porad a porad dokola a dokola musej cesi resit. komboska je super dokud se nezastavi nebo nezacne popojizdet a prave to mdlo z vedra hrozi nejmin v tricku kratasech a kroksech
Je to jen a jen na mě v čem jedu. Se projeďte na jihu Evropy a uvidíte, že místní jezdí v kraťasech a triku všichni. Kdo se chce pařit ať se paří, ale já pojedu ve třicítkách nalehko a opatrně.
Zelinář> Jj, skutrik...neni to motorka, se kterou se dá vytahovat (ani sám před sebou), nikoho moc nezajimas, nikdo příliš nezdravi, nikoho neoslnis vzhledem ani rychlostí a ani zvukem, když netunis Ale ta jízda bývá náchylná na tenhle pocit prazdna, svobody a nedulezitosti... Něco, k čemu se na důležitém, velkém stroji sloziteji propracovava.
K referencím mohu přidat komplet Revit Posseidon od mého jmenovce z firmy doplnkynamoto - ačkoli gtx trilaminát, díky otevíracím panelům větrá nádherně. Odzkoušeno letos v Řecku, ve stoje se člověk vyvětrá i na Varaderu.
Rukavice mohu doporučit Held Airstream z klokana, což bylo nejprodyšnější, co měli v yshopu, naprostá spokojenost, pokud vyndám ruku z poza kapot, je to profuk jak nemít na sobě nic...
Dost pomůže rozepnout si poklopec u kalhot Pak si stačí stoupnout do stupaček a hned je vyvětráno Když jsem jel do Albánie, tak jedině tak
P.S. Bacha na včely
Tos vim, blbost...ale predminulej patek odpoledne jsem si to na skutru (Majesty 125 S) mazal z prace (Jihlava-Znojmo) cca 80 km. Hic jak v prdeli, takze jenom tricko s kratkym rukavem, kratasy a na prvni benzine jsem si sundal i pantofle a jel bosej. Trestuhodne, ze? Kdybych si namlatil, moje chyba. Ale bylo to nejkrasnejsich 80 km za nekolik let. 80-100 na tachometru, teplo a mirnej vanek do zad... Klise ano, ale pro mne to byl v ten okamzik pocit svobody...a Route 66 at si trhne nohou!
Záleží taky kam člověk jede a jakou rychlostí.
Když jedu na CBR 1000 RR jen 7 Km na zmrzlinu a nepřekročím 90 Km/hod.,tak jedu v kraťasech,tričku a teniskách.Tak rychle jezdí téměř každý scooter.
Po Praze motorka hezky topí a stát na každých semaforech v kombošce je o přehřátí organismu.
Úžeh a následná ztráta vědomí na motorce mě neláká.
Mimochodem na kole se dá jet taky 65 Km/hod. a cyklista má jen helmu,kraťasy a rukavice bez prstů.
Né že bych na sebe byl až moc opatrný, ale když už vyjíždím na výlet, třeba někam k vodě, tak si na sebe beru vše co mám, tedy boty, kalhoty, budnu atp. Větrací systém má dostatečný, tak proč ne. Zdraví mám jen jedno.
Já osobně jezdím v kevlarových riflích značky Trilobite a jsem nádmíru spokojená.. Na sobě mám pak termo triko (taky beru i když je zima nebo vedro) a textilní bundu..
Jarda> Tak ono je to vždycky o zdravém úsudku každého soudruha. Volba by oblečení by měla odpovídat charakteru stroje a zvolené trasy. Chápu, kam článek mířil, jen upozorňuju na to, že je trochu jednostranný a někteří by si jej mohli špatně vyložit. Není to o přehnané opatrnosti, jen mluvím z pozice člověka co se už párkrát vyválel a měl tak možnost na vlastní kůži vyzkoušet jak to oblečení funguje.
matko a ako ist na to kupko?
vies aka je to parada, hodit uterak do kufra masiny, dat si plavky, tielko, crocsy a vyrazit pianko na kupko? upozornujem pianko, jazdu treba prisposobit obleceniu. takze urcite nepojdem tak obleceny na dialnicu a letiet 130 kmh ze...
v clanku mi chyba spomenutie motokrosovych kosiel, ktore su na sparne leto idealne.
Radši se budu pařit ve full výbavě, než abych si v letním outfitu sklouzla po asfaltu. Ono když se vyndaj všechny nepromokavý a termovložky z oblečení, tak to neni tak hrozný. Otevřou se větrání, pod motohadry vemu jen šortky a funkční tílko a je fajn :)
Jízdu ve velkých vedrech řeším tak, že si vezmu chráničovou vestu (něco jako na motokros) a přes to si vezmu motokrosový dres, pak je jízda i přes vysoké teploty příjemná i když jezdím na silniční motorce. Jízdu v kraťasech a v tričku nebo dokonce v plavkách, jak občas vidím, neuznávám, páč čert nikdy nespí, to je lepší nechat motorku doma a jít pod kaštany na pivo. Jedinou výjimkou je pro mne vypůjčená motorka v letní destinací v na dovolené, kde člověk nemá jinou možnost.;
Když jsou tropy tak je nejlepší pivko ze sedmého schodku a vzít lehkou motorku bo alkohol za volant nepatří.
mě stejně přijde nejlepší kožená kombinéza. Pokud teda nestojíš dlouho ve městě.
Starý džíny, moira tropiko, triko z lidovky a jedééémm!!!
Na moto jsem od květnový dovolený v Řecku, jednoho Rakouska a Slovenska nesedl. Max v 6:00 ráno do práce a ve 21hod domů, to už se dá. Ale jet někam o víkendu přes den, když je 35-37°C to teda fakt ne... co z toho mám? Spocenej už při oblékání... Myslím,že už budu mít vybitou baterku,jak moto stojí...
Ja používam nohavice MBW KEVLAR JEANS JOE + bunda MBW AIR´n´DRY . Zatiaľ spokojnosť s obidvomi výrobkami.
Jezdim v tričku nebo košili bez rukávů, bez rukavic, ale bez dlouhých kalhot a KOTNÍKOVÝCH bot (ČSLA vz. 60) bych nevyjel
Jako majitel cruiseru a vyznavač jízdy nohama napřed už jsem si vyzkoušel, jaký je to chytit vosu do krátký nohavice. Nic moc teda (i když po žihadle přesně doprostřed by to mohlo imponovat aspoň dámám), takže i v 35 stupních někam dál než na zmrzku dlouhý nohavice. Takhle v létě na prasáka vyřazený "Levisky" , k tomu nově bunda 4SR Cool Retro a bez problémů.
4SR Monster na rukou vozím už druhou sezónu, a jsou to parádní rukavice na 3/4 sezóny. Perfektně větrají, jen při pořádným pádu by se jejich poločas rozpadu blížil limitně nule
Když budu mluvit za sebe, tak jedu v plný výbavě i ve vedrech. To se nedá nic dělat, i když teče z rukávu. Je tu funkční prádlo, flaška s vodou, odpočinek ve stínu nebo vodní tlakový systém WAP na pumpě. Pokud někdo jede v trenkách, je to jeho volba.
Ještě je tu přeci jedna možnost - nejet vůbec. Ale to k motorkám asi nepatří
to je fakt, mrtvej v kombosce neni tak vyzivna fotka jako jen odrenej pri jizde nalehko
Asi tolik k tématu, jezdím zásadně v hadrech.
kroksak odrenej v zatacce, noha na lachtana na stupacce (Pepa Srsen by pochvalil
)

jeste doplnim - pokud vim, ze jedu nekam dal (krom ty naprosty vyjimky co sem popsal) a pripadne pojedu svizneji, tak lezu do kombosky, ale pokud jedu kousek, tak na ni kaslu a jedu min sebejiste ale 100x pohodlneji a svobodneji. ono totiz i ta komboska ochrani vicemene jen proti prodreni, ale zlomeniny ci fatalni urazy nijak neovlivni, naopak v kombosce se muze clovek cejtit vic nesmrtelnej a muze mit k temto vaznejsim urazum bliz, nez kdyz jede nalehko a obezretneji.
jak starnu tak sem si rikal ze budu moudrit a proto sem letos poprve vyrazil nekam dal v kratasech tricku a kroksech a to z Prahy do Sluknovskyho vybezku, na Ducati ST4 a v Luzickejch horach, nejsuprovejsi zazitek letoska, sem odrel spicku levy kroksy v zatacce, proste LABUZO, ktery bych nikdy nezazil, nebejt starecky moudrosti.
jinak trochu vazneji - v italii ci francii jezdej z 95% v tricku a kratasech, tak nevim proc to porad a porad dokola a dokola musej cesi resit. komboska je super dokud se nezastavi nebo nezacne popojizdet a prave to mdlo z vedra hrozi nejmin v tricku kratasech a kroksech
Mám komplet RST Ventilator IV a nemůžu na něj říct křivý slovo. Letos jsem ho ozkoušel v Řecku, Albánii, Černé Hoře atd. a velká spokojenost
Je to jen a jen na mě v čem jedu. Se projeďte na jihu Evropy a uvidíte, že místní jezdí v kraťasech a triku všichni. Kdo se chce pařit ať se paří, ale já pojedu ve třicítkách nalehko a opatrně.
Zelinář> Jj, skutrik...neni to motorka, se kterou se dá vytahovat (ani sám před sebou), nikoho moc nezajimas, nikdo příliš nezdravi, nikoho neoslnis vzhledem ani rychlostí a ani zvukem, když netunis
Ale ta jízda bývá náchylná na tenhle pocit prazdna, svobody a nedulezitosti... Něco, k čemu se na důležitém, velkém stroji sloziteji propracovava.
K referencím mohu přidat komplet Revit Posseidon od mého jmenovce z firmy doplnkynamoto - ačkoli gtx trilaminát, díky otevíracím panelům větrá nádherně. Odzkoušeno letos v Řecku, ve stoje se člověk vyvětrá i na Varaderu.
Rukavice mohu doporučit Held Airstream z klokana, což bylo nejprodyšnější, co měli v yshopu, naprostá spokojenost, pokud vyndám ruku z poza kapot, je to profuk jak nemít na sobě nic...
Dost pomůže rozepnout si poklopec u kalhot
Pak si stačí stoupnout do stupaček a hned je vyvětráno
Když jsem jel do Albánie, tak jedině tak
P.S. Bacha na včely
Letos jsem pořídil komplet RST Adventure II a větrá to slušně. Ale i tak jsem v těch hicech lítal v kraťasech a tričku
Tos vim, blbost...ale predminulej patek odpoledne jsem si to na skutru (Majesty 125 S) mazal z prace (Jihlava-Znojmo) cca 80 km. Hic jak v prdeli, takze jenom tricko s kratkym rukavem, kratasy a na prvni benzine jsem si sundal i pantofle a jel bosej. Trestuhodne, ze? Kdybych si namlatil, moje chyba. Ale bylo to nejkrasnejsich 80 km za nekolik let. 80-100 na tachometru, teplo a mirnej vanek do zad... Klise ano, ale pro mne to byl v ten okamzik pocit svobody...a Route 66 at si trhne nohou!
Díky za tipy, lepší pozdě nežli později
Záleží taky kam člověk jede a jakou rychlostí.
Když jedu na CBR 1000 RR jen 7 Km na zmrzlinu a nepřekročím 90 Km/hod.,tak jedu v kraťasech,tričku a teniskách.Tak rychle jezdí téměř každý scooter.
Po Praze motorka hezky topí a stát na každých semaforech v kombošce je o přehřátí organismu.
Úžeh a následná ztráta vědomí na motorce mě neláká.
Mimochodem na kole se dá jet taky 65 Km/hod. a cyklista má jen helmu,kraťasy a rukavice bez prstů.
Ještě můžu doporučit Dainese Air-Frame Tex, nejlepší letní bunda co sem zažil. Dodává se i s příplatkovým páteřním chráničem.
Né že bych na sebe byl až moc opatrný, ale když už vyjíždím na výlet, třeba někam k vodě, tak si na sebe beru vše co mám, tedy boty, kalhoty, budnu atp. Větrací systém má dostatečný, tak proč ne. Zdraví mám jen jedno.
Já osobně jezdím v kevlarových riflích značky Trilobite a jsem nádmíru spokojená.. Na sobě mám pak termo triko (taky beru i když je zima nebo vedro) a textilní bundu..
Jarda> Tak ono je to vždycky o zdravém úsudku každého soudruha. Volba by oblečení by měla odpovídat charakteru stroje a zvolené trasy. Chápu, kam článek mířil, jen upozorňuju na to, že je trochu jednostranný a někteří by si jej mohli špatně vyložit. Není to o přehnané opatrnosti, jen mluvím z pozice člověka co se už párkrát vyválel a měl tak možnost na vlastní kůži vyzkoušet jak to oblečení funguje.
matko a ako ist na to kupko?

vies aka je to parada, hodit uterak do kufra masiny, dat si plavky, tielko, crocsy a vyrazit pianko na kupko? upozornujem pianko, jazdu treba prisposobit obleceniu. takze urcite nepojdem tak obleceny na dialnicu a letiet 130 kmh ze...
v clanku mi chyba spomenutie motokrosovych kosiel, ktore su na sparne leto idealne.