VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1429) napsal 21.11.2023 v 17:02

Motor ze Zontese 350.

Sysel2 (7) napsal 21.11.2023 v 10:00+1

Změny k lepšímu? Špatný zadní blatník, krátké zdvihy tlumičů, čínský motor. nejvíc by mi vadily ty tlumiče.
A přitom tady tak chybí dual sport s trochu větším výkonem/objemem jako konkurence k CRF 300 L...

bledemon (130) napsal 21.11.2023 v 09:52

tayo je výrobce značky zontes, tak beta dostala upravený silniční motor (29kw původně). Zdvihy kol u terénní 4.0 klesly ale dost (22cm dříve). Dvoukilo má euro5 minimálně rok, ale e5+ za rok-dva těžko splní (ani s případným efi, ani tou keramikou válce co už má).

Slow (62) napsal 20.11.2023 v 21:18

Už se těším jak bude nějaký malovýrobce aut v Evropě uvádět, že motor je vyvíjený s čínským partnerem, myslím, že to bude PR jak prase...no zlatá Jawa z Indie...
To se pořád manažeři neponaučili...hold stále krátkozraká rozhodnutí v čele s dividendy pro akcionáře, tak Beto za 5let budeme vzpomínat...

Husa123 (58) napsal 20.11.2023 v 17:33

První mx v itálii? to asi není pravda uplně... první byla Husqvarna TC450

vilemx (228) napsal 20.11.2023 v 17:06+1

Dát na motorku, která není jen na čistokrevný asfalt, zadní bllnkry a značku až úplně dozadu na to plastové lízátko, to může jen čistokrevně vylízaný člověk.

Jasně, u motorek teď zrovna v designu frčí co nejkratší převis za sedlem, takže to každý jouda povinně bezmyšlenkovitě kopíruje, aby byl in. Ale tohle je už tak absurdní…. Argument, že to každý sundá, tak ten rozhodně neobstojí, protože pak to je na sebrání papírů :(

Snad ve fabrice dostanou rozum a v prodejní verzi tam bude klasicky všechno nahoře za sedlem.

Vlnič (201) napsal 20.11.2023 v 16:18+1

Alp se mi vzhledově líbí. Škoda že verze X má vepředu jen 19ku. Líbí se mi právě to její kulaté světlo, ale víc by se mi to líbilo s 21. Motor má výkon i objem který je mi hodně sympatický, ale zase je to úplně nový motor vyvinutej Betou s číňany ... co k tomu dodat. Letošní Eicma ukázala jejich ohromoný vzestup.
Cením i nízkou váhu.

papiboy (1376) napsal 20.11.2023 v 15:27+4

Ten vzducháč Beta Alp 200 nie je žiadna novinka a veľmi ma teší, že je stále v ponuke.
Ten jeho motor Suzuki pochádza ešte zo stredoveku z radu GN (125-200-250), DR 200, atd.
Je známe, že Suzuki ten motor montoval napríklad aj do typov VanVan.
Aj keď je ten motor stále apgrédovaný, je to vlastne dnes už zastaralý dvojventil. Zato však je super-spoľahlivý osvedčený držiak, neprekvapilo, keď pred rokmi Beta začala montovať tie motory (200 a 350 ccm) do svojoch Alpov, ten motor má aj moja staručká Beta Urban 200, ešte s karburátorom.
Som s ním veľmi spokojný, na váľanie sa 68-ročného dôchodcu v bahne plne postačuje...




TOPlist