Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
tak je tady ! najeto prvních 2000 km a super ! lepší než BMW K 1600 GTL/ myslím, že můžeme plnohodnotně posoudit - za dva roky jsme na tom najeli 25 tisíc km / - zatím vše na jedničku !!! Opravdu EXCLUSIVE !! )
Viděl jsem to položit pána v Corte na Corsice těsně vedle našich motorek a na trsátka se to nerozpadá, ale do smíchu mi nebylo,Zvedalo nás to asi 5. Jura
to pecardo - souhlasím s tebou a kdo podobného mastodonta neměl a nejezdil na něm,tak se bez té zpátečky pouští do velkého dobrodružství a nemusí to být zrovna na štěrku. Stačí,když se bude chtít se spolujezdcem otočit při zakufrování na užší silnici,nebo blbě zaparkuje čumákem ze sebemenšího kopečku a o nějakém kličkování na zacpané dálnici mezi auty ani nemluvím,to už je spíš potácení, vím o čem mluvím,ale jinak to musí být parádní svezení,bral bych ho,ale jedna kapsa prázdná druhá vysypaná
Mám LT 1200 a musím vám povedať, že vážne uvažujem o kúpe tejto motorky, ale až keď do nej bavoráci dajú hydraulický hlavný stojan a spiatočku. Kto má skúsenosti s takýmito ťažkými strojmi, dá mi za pravdu, že postaviť ho na bočný stojan nie je vždy možné. No a manipulácia na malom priestore s plne naloženým strojom a spolujazdcom niekde na štrkovom parkovisku bez spiatočky - to by som vás páni z BMW chcel vidieť. Takže dorobte to, a máte o ďalšieho zákazníka postarané...:)
muscle_biker: nemash nahodou linku na to porovnanie? skusil som co to googlit ale nenasiel som (ale zasa moc casu som tomu nevenoval )
celkom by ma to zaujimalo nakolko vykon maju takmer identcky, krutak ma 1600vka sice o dost vyssi (a hlavne v nizsich otackach) ale zasa vazi skoro o 100 kilo viac...
Dovolím si přispět do diskuze svou zkušeností s touto motorkou. Letos jsem si ji pořídil, najel 4500 km, vyjížďky jsem absolvoval i po úzkých a klikatých cestách např. kolem hradu Trosky. Ovladatelnost za pohybu není ničím záporně ovlivněna, samozřejmě na místě je to těžší, váží 350kg a zpátečka fakt chybí. Šestiválec se 160 koni fakt jede a zážitek pro nás cesťáky je doopravdy k nezaplacení.
Jsem na jiný styl motorek, ale svezení to musí být parádní . Kdy já na mé už trpím, tak člověk na tomhle Báwu pozadí ještě ani necítí. Rád bych jednou zkusil
Nori: mě žere olej furt. A to mám 90 tisíc (tachometrových) Je pravda, že hodně majitelů je z BMW uprclá a nosí i fusakle a slipy s logem BMW Ale to já nejsem. Ale s motorkou jsem spokojenej-to jako jo.
Vážená fabriko BMW, udivuje mě, že bezklíčková technologie, v automobilech používaná již řadu let i u sockoidních výrobců, je hlavním trhákem vaší novinky. Spíš bych to obrátil: ono to do teď ještě nemělo key less systém, kde jste chrápali???
Prostě mi to přijde takové kolotočářské - na efekt. Třeba zdůraznění (asi) mlhovek, které bych čekal nenápadně elegantně zakomponované do kapotáže. Používat reklamní obezličku z cestovních endur u luxusníbo korábu? Za chvíli tam budou lepit beduína na plexi... Také všudypřítomné vtíravé logo =6= mi k majestátnosti motorky vůbec nesedí, tohle bych čekal u nějaké neznámé číny jako jejich jediný důvod, proč si to koupit.
Nemá cenu řešit všemožné asistenty. Je to vývoj, trend, určitě se dá vypnout a nepoužívat. Když ho někdo potřebuje, protože si se spojkou moc nerozumí, proč ne. Nebo ruční brzda? Časem to bude úplně normální součást, tak jak je dnes protiprokluz, ABS nebo, dále v hisotrii, třeba automatická regulace předstihu nebo omezovač otáček :)
Pozn. Motorku nehodnotím, nekritizuji, neznám ji, obecně mi tahle kategorie nic neříká. Předpokládám, že motorka to bude kvalitní, pohodlná.
ten posed pre spolujazdca zacina vyzerat jak zubarske kreslo... a ked spolujazdcovi pridaju este nejake predkopnute stupacky nech si moze vylozit nohy bude z toho kreslo gynekologicke... co ja viem... pride mi to uz trocha prehnane...
zmulin:Protože(jak to vypadá),je spolehlivost hlavní důvod koupě BMW,a protože ta spolehlivost má ospravedlňovat tu šílenou cenu.A narážky na poruchovost sesazují "božstvo" na úroveň normálního stroje.
Já osobně bych se na tom fakt svezl.Protože mě vždy mě fascinují komentáře spokojených majitelů hovořící o "lehkosti a manévrovatelnosti".Rád bych to porovnal se svojí představou.
Určitě to bude skvělý cesťák,ale nic pro mě ať to má jakoukoliv značku...
Jenom taková technická,Proč sou majitelé BMW pokud se jedná o spolehlivost vždycky takový uštěpačný???Dyk se to může rozbít jako cokoli jinýho a taky se to děje...jako všude Na druhou stranu proč to řešit u v podstatě novýho modelu??? Mimochodem čudlík chcípáku je hodně podobná věc třeba čidlu na stojánku,na což se přijít dá...a určitě i nějak obejít...
Martin-GS: můj známej zase skončil s GTL na Stelviu. Vyjel nahoru, chcípnul a už nenastartoval. Rozebrali tam půl motorky a nakonec si zavolali odtah do ČR. A v servisu se z toho vyklubalo porouchané chcípací tlačítko. Něco v něm křuplo a bylo pořád vypnuté, i když se tvářilo že je ok. Blbost, ale nasere. Holt ani BMW se nevyhýbají závady
Motorka je to nádherná,svezení je fantastické...jen jsem zažil,že pod Orlím hnízdem na parkovišti zamčená motorka nešla odemknout a tím pádem si tam mohl Robert skoro vedle ní ustlat na noc.Nakonec to asi po 2 hodinách telefonování s Inveltem v Praze nějak odemknul a mohli jsme jet zase dál...takže možná by k tomu mohli k GPS dát ještě gratis mobil s předplacenou kartou na BMW servis...tak si asi ještě to GeeSo nějakou dobu nechám a budu vděčnej za méně drátků a méně elektronických trpaslíků...
Chlapy koupil jsem si GTLko před měsícem. Najel jsem asi 2500 km, všem vřele doporučuji to alespoň odzkoušet. Jezdí skvěle, velice lehké na řízení, těžiště nízko a průjezdy zatáček je pohádka... Stojí za kazdou korunu kterou jsem za ni dal.;) super, super, super... Už aby bylo jaro;(
tak najeto 12 800 km / slovensko, Madarsko, Rumunsko, Bulharsko a zpět mimo jiné / a SUPER !!!
tak je tady ! najeto prvních 2000 km a super ! lepší než BMW K 1600 GTL/ myslím, že můžeme plnohodnotně posoudit - za dva roky jsme na tom najeli 25 tisíc km / - zatím vše na jedničku !!! Opravdu EXCLUSIVE !!
)
Viděl jsem to položit pána v Corte na Corsice těsně vedle našich motorek a na trsátka se to nerozpadá, ale do smíchu mi nebylo,Zvedalo nás to asi 5. Jura
to pecardo - souhlasím s tebou a kdo podobného mastodonta neměl a nejezdil na něm,tak se bez té zpátečky pouští do velkého dobrodružství a nemusí to být zrovna na štěrku. Stačí,když se bude chtít se spolujezdcem otočit při zakufrování na užší silnici,nebo blbě zaparkuje čumákem ze sebemenšího kopečku a o nějakém kličkování na zacpané dálnici mezi auty ani nemluvím,to už je spíš potácení, vím o čem mluvím,ale jinak to musí být parádní svezení,bral bych ho,ale jedna kapsa prázdná druhá vysypaná
pecardo: neopisuj
Mám LT 1200 a musím vám povedať, že vážne uvažujem o kúpe tejto motorky, ale až keď do nej bavoráci dajú hydraulický hlavný stojan a spiatočku. Kto má skúsenosti s takýmito ťažkými strojmi, dá mi za pravdu, že postaviť ho na bočný stojan nie je vždy možné. No a manipulácia na malom priestore s plne naloženým strojom a spolujazdcom niekde na štrkovom parkovisku bez spiatočky - to by som vás páni z BMW chcel vidieť. Takže dorobte to, a máte o ďalšieho zákazníka postarané...:)
Parádní cesták
Jinak blábol o ustávající spotřebě oleje po x-desítkách tisíc je nesmrtelný.
to muscle: akorát že tyto dva typy jsou každý úplně jiný.
muscle_biker: nemash nahodou linku na to porovnanie? skusil som co to googlit ale nenasiel som (ale zasa moc casu som tomu nevenoval
)
celkom by ma to zaujimalo nakolko vykon maju takmer identcky, krutak ma 1600vka sice o dost vyssi (a hlavne v nizsich otackach) ale zasa vazi skoro o 100 kilo viac...
niekde na nete bolo porovnanie a zistili ze starsi model 1300cc je PARADOXNE vykonnejsi oproti tejto novej... pomer vaha/vykon/krutiak...
Mardock, to nie je možné, lebo to ju máš už 60 000 km po smrti
Dovolím si přispět do diskuze svou zkušeností s touto motorkou. Letos jsem si ji pořídil, najel 4500 km, vyjížďky jsem absolvoval i po úzkých a klikatých cestách např. kolem hradu Trosky. Ovladatelnost za pohybu není ničím záporně ovlivněna, samozřejmě na místě je to těžší, váží 350kg a zpátečka fakt chybí. Šestiválec se 160 koni fakt jede a zážitek pro nás cesťáky je doopravdy k nezaplacení.
Jsem na jiný styl motorek, ale svezení to musí být parádní
. Kdy já na mé už trpím, tak člověk na tomhle Báwu pozadí ještě ani necítí. Rád bych jednou zkusil
Nori: mě žere olej furt. A to mám 90 tisíc (tachometrových) Je pravda, že hodně majitelů je z BMW uprclá a nosí i fusakle a slipy s logem BMW
Ale to já nejsem. Ale s motorkou jsem spokojenej-to jako jo.
Vážená fabriko BMW, udivuje mě, že bezklíčková technologie, v automobilech používaná již řadu let i u sockoidních výrobců, je hlavním trhákem vaší novinky. Spíš bych to obrátil: ono to do teď ještě nemělo key less systém, kde jste chrápali???
Prostě mi to přijde takové kolotočářské - na efekt. Třeba zdůraznění (asi) mlhovek, které bych čekal nenápadně elegantně zakomponované do kapotáže. Používat reklamní obezličku z cestovních endur u luxusníbo korábu? Za chvíli tam budou lepit beduína na plexi... Také všudypřítomné vtíravé logo =6= mi k majestátnosti motorky vůbec nesedí, tohle bych čekal u nějaké neznámé číny jako jejich jediný důvod, proč si to koupit.
Nemá cenu řešit všemožné asistenty. Je to vývoj, trend, určitě se dá vypnout a nepoužívat. Když ho někdo potřebuje, protože si se spojkou moc nerozumí, proč ne. Nebo ruční brzda? Časem to bude úplně normální součást, tak jak je dnes protiprokluz, ABS nebo, dále v hisotrii, třeba automatická regulace předstihu nebo omezovač otáček :)
Pozn. Motorku nehodnotím, nekritizuji, neznám ji, obecně mi tahle kategorie nic neříká. Předpokládám, že motorka to bude kvalitní, pohodlná.
ten posed pre spolujazdca zacina vyzerat jak zubarske kreslo... a ked spolujazdcovi pridaju este nejake predkopnute stupacky nech si moze vylozit nohy bude z toho kreslo gynekologicke... co ja viem... pride mi to uz trocha prehnane...
Ta bílá sicna se mi moc nelíbí. Jinak mně daleko víc oslovila K1600GT sport, ale už je moc strejcovské. Takovej golďas.
zmulin:Protože(jak to vypadá),je spolehlivost hlavní důvod koupě BMW,a protože ta spolehlivost má ospravedlňovat tu šílenou cenu.A narážky na poruchovost sesazují "božstvo" na úroveň normálního stroje.
Já osobně bych se na tom fakt svezl.Protože mě vždy mě fascinují komentáře spokojených majitelů hovořící o "lehkosti a manévrovatelnosti".Rád bych to porovnal se svojí představou.
Určitě to bude skvělý cesťák,ale nic pro mě ať to má jakoukoliv značku...
Já myslel že to jsou stránky o motocyklech a né o AUTOBUSECH
Jinak je to pěkné, obrovské a jízda bude pohodlná jak na zadních sedačkách v Karose
staci na riadenie este A-cko alebo treba papiere na autobus D-cko + E-cko privesy/navesy?
)
(D-cko mam ale e-cko nie
2 BadRX:
Tohle když spadne jen ze stojánku tak se to rozletí na milión trsátek a škoda bude tak 200k.
My pžidat fic kurfitek ja, zfednout cena ja, Das ist super...
Jenom taková technická,Proč sou majitelé BMW pokud se jedná o spolehlivost vždycky takový uštěpačný???Dyk se to může rozbít jako cokoli jinýho
a taky se to děje...jako všude
Na druhou stranu proč to řešit u v podstatě novýho modelu??? Mimochodem čudlík chcípáku je hodně podobná věc třeba čidlu na stojánku,na což se přijít dá...a určitě i nějak obejít...
Nori- bodeť s druhým motorem po zajetí :D
Seikos-mrknul jsem se ti do profilu na motorku.Proč se na tvém Stelviu měnila vačka?
Ve 30 tis km BMW teprve přestává žrát olej.
Martin-GS: můj známej zase skončil s GTL na Stelviu. Vyjel nahoru, chcípnul a už nenastartoval. Rozebrali tam půl motorky a nakonec si zavolali odtah do ČR. A v servisu se z toho vyklubalo porouchané chcípací tlačítko. Něco v něm křuplo a bylo pořád vypnuté, i když se tvářilo že je ok. Blbost, ale nasere. Holt ani BMW se nevyhýbají závady
Motorka je to nádherná,svezení je fantastické...jen jsem zažil,že pod Orlím hnízdem na parkovišti zamčená motorka nešla odemknout a tím pádem si tam mohl Robert skoro vedle ní ustlat na noc.Nakonec to asi po 2 hodinách telefonování s Inveltem v Praze nějak odemknul a mohli jsme jet zase dál...takže možná by k tomu mohli k GPS dát ještě gratis mobil s předplacenou kartou na BMW servis...tak si asi ještě to GeeSo nějakou dobu nechám a budu vděčnej za méně drátků a méně elektronických trpaslíků...
Chlapy koupil jsem si GTLko před měsícem. Najel jsem asi 2500 km, všem vřele doporučuji to alespoň odzkoušet. Jezdí skvěle, velice lehké na řízení, těžiště nízko a průjezdy zatáček je pohádka... Stojí za kazdou korunu kterou jsem za ni dal.;) super, super, super... Už aby bylo jaro;(
Já řikám,,jo"pro tohle by se v garáži místo našlo a na cestování to bude pecka
Jarda
Je zbytečne se rozsčilovat nad hlupakama protože je jich moc!!!
Jinač moc pěkna motorka.