Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
to sedlo nepada uplne jako pro dva lidi na pohodlny cestovani teda.. jako pro jednoho do terenu asi supr, ale spolujezdce bych na tomhle vozit nechtel (a mit ho porad natlacenyho na zadech)..
Každej si může najít to svoje, ať KTM, DUCATI, nebo prostě jakoukoli značku. Mně se vždycky ty GéeSa fakt líbily nejvíc, už od R80GS. Vždycky se to "odlišovalo" a prostě ten boxer je jinej. Já jenom doufám, že první a druhá fotka jsou opravdu jen slátanina vypracovaná pro kamufláž, protože to je opravdu nehezké :D :D
Radar bych rad mel, ale z naznaku toho vzhledu motorka zapada do davu. Nevim jestli takovehle sedlo je pro cestovni motorku spravne smer. Prece jenom spousta lidi si kupuje GS protoze jezdi ve dvou a nejsou pidilidi. No pockame na ofiko predstaveni.
Jsem moc rád, že jsem si vlastnictví motocyklu s Teleleverem a Paraleverem zkusil a také jsem moc rád, že už to mám za sebou.
Létající koberec je fajn, ale mě osobně daleko více vyhovuje vědět o všem, co se pod motorkou děje.
Já bych počkal na finálku a pak bych hodnotil …. Dyk to ve finále muže vypadat uuuplně jinak … pak verze ADV a tak. Spíš sem čekal alespoň 160 ps když už … no uvidíme … podle mě se jim to jako vždy povede ….
Nějak se nám ty "převrtávací" intervaly zkracují. S takovou tu bude dvoulitr cobydup
Vzhledově? No, něco mezi BMW,KTM a Triumphem. Těžko říct esli to bude hnusnější nebo stejně hnusný jako předchozí modely
První co mě napadlo při pohledu na fotku č.4 - co dělá ta KTMka mezi GSama
Jinak dvě věci jsou jistý, hnusný to bude, jako každý GS. A prodávat se to bude velice dobře, jako každý GS
Tak jsem se těšil až bude nové GéeSo představené, a je to docela zklamání.
Design je subjektivní, těžko hned soudit podle dvou horších fotek ale pro mě je to taková číno / japonsko / něco moderna, samé uhlazené tvary.... snad to nebude mít vliv na funkci. Asi jsem taky konzerva, starší GS mnohem hezčí.
Akorát teda to sedlo, jak píše Xvašek dole - to vypadá fakt docela tragicky. Už na mojí R1100S je sedlo i pro pořádně macatou německou Hildegardu, a to byl tehdy jeden z nejsportovnějších modelů značky.
Na tomhle bude spolujezdec, a troufám si říct i řidič, dost trpět. Aby GS neznamenalo na delší cesty grande sado....
Tak tohle NE, asi jsem konzerva ale tohle bych si nekpupil...mě nezajímá radar ani nesmysly na motorce, kde je důležitá radost a koncentrace....sorry BMW
No. Redesign OK, jak se na to klasicky navěsí vario kufry a nějaký rám, tak asi dobré. Jenom teda to sedlo - to je finální? Vypadá to jak z CRF, pro spolujezdce a spolujezdkyně by k tomu měli přidávat ještě nějaký gelík na ošetření zadnice každých 100km.
Zatím to vypadá jako slátanina od Číňanů, čekal jsem robusnější stroj a to šikmé tenké žehlící prkno pohodlí na prdel nepřidá.
Zatím pěknej hnus. a ze zadu to vypadá jako Tiger 1200 novej
to sedlo nepada uplne jako pro dva lidi na pohodlny cestovani teda.. jako pro jednoho do terenu asi supr, ale spolujezdce bych na tomhle vozit nechtel (a mit ho porad natlacenyho na zadech)..
Každej si může najít to svoje, ať KTM, DUCATI, nebo prostě jakoukoli značku. Mně se vždycky ty GéeSa fakt líbily nejvíc, už od R80GS. Vždycky se to "odlišovalo" a prostě ten boxer je jinej. Já jenom doufám, že první a druhá fotka jsou opravdu jen slátanina vypracovaná pro kamufláž, protože to je opravdu nehezké :D :D
Aha,jo tak,to jo,tak se mějte,pane majore.
( a čo vy si představíte pod takym pojmom GS1300 vojine?) No neje to také absurdne?
Tohle nevypadá jako "cestovní" motorka. Spíš nějakej "sporťák"
Nevim, jestli klame ta fotka, ale me prijde ta motorka nejaka mensi a kratka. Mozna tady usetrili vahu, zmensili motorku.
Ten předek s těmi světly je poměrně dost ošklivý.
Nevím co na těch GS všichni vidí, má to skoro každý a za ty peníze co to stojí.....já bych šel mnohem radši třeba do V-STROMA
Spíše než na GS jsem hodně zvědavý na sourozence, hlavně R1300R
Radar bych rad mel, ale z naznaku toho vzhledu motorka zapada do davu. Nevim jestli takovehle sedlo je pro cestovni motorku spravne smer. Prece jenom spousta lidi si kupuje GS protoze jezdi ve dvou a nejsou pidilidi. No pockame na ofiko predstaveni.
Těším se a určitě vyzkouším.
Jsem moc rád, že jsem si vlastnictví motocyklu s Teleleverem a Paraleverem zkusil a také jsem moc rád, že už to mám za sebou.
Létající koberec je fajn, ale mě osobně daleko více vyhovuje vědět o všem, co se pod motorkou děje.
Já bych počkal na finálku a pak bych hodnotil …. Dyk to ve finále muže vypadat uuuplně jinak … pak verze ADV a tak. Spíš sem čekal alespoň 160 ps když už … no uvidíme … podle mě se jim to jako vždy povede ….
Dosť tam vidím veľkého Tigera, no uvidíme čo bude reálne.
Ty vole, to je NCéčko od skopčáků Koukám ta fotka s testovacím jezdcem, mohli mu aspoň koupit kalhoty a boty...
Nějak se nám ty "převrtávací" intervaly zkracují. S takovou tu bude dvoulitr cobydup
Vzhledově? No, něco mezi BMW,KTM a Triumphem. Těžko říct esli to bude hnusnější nebo stejně hnusný jako předchozí modely
A spolujezdec má smůlu
2 reakce
To jsem zvědavý, až odmaskují ten čumák, co z toho vyleze. Nyní ještě brzy plivat nebo chválit.
Velký zklamání jako novej Tiger od Triumphu
První co mě napadlo při pohledu na fotku č.4 - co dělá ta KTMka mezi GSama
Jinak dvě věci jsou jistý, hnusný to bude, jako každý GS. A prodávat se to bude velice dobře, jako každý GS
je jedno jak to vypadá a co tam bude, kupovat se to bude (beze mě teda) , je to BMW. ...
Zas to dojebali kluci z dojčlanda…
1 reakce
Pro mě to vypadá pořád stejně.Jenom váha se mění.
NO TVL
BMW R 1300 GS... A není to málo, Antone Pavloviči???
4 reakce
Tak jsem se těšil až bude nové GéeSo představené, a je to docela zklamání.
Design je subjektivní, těžko hned soudit podle dvou horších fotek ale pro mě je to taková číno / japonsko / něco moderna, samé uhlazené tvary.... snad to nebude mít vliv na funkci. Asi jsem taky konzerva, starší GS mnohem hezčí.
Akorát teda to sedlo, jak píše Xvašek dole - to vypadá fakt docela tragicky. Už na mojí R1100S je sedlo i pro pořádně macatou německou Hildegardu, a to byl tehdy jeden z nejsportovnějších modelů značky.
Na tomhle bude spolujezdec, a troufám si říct i řidič, dost trpět. Aby GS neznamenalo na delší cesty grande sado....
1 reakce
Tak tohle NE, asi jsem konzerva ale tohle bych si nekpupil...mě nezajímá radar ani nesmysly na motorce, kde je důležitá radost a koncentrace....sorry BMW
No. Redesign OK, jak se na to klasicky navěsí vario kufry a nějaký rám, tak asi dobré. Jenom teda to sedlo - to je finální? Vypadá to jak z CRF, pro spolujezdce a spolujezdkyně by k tomu měli přidávat ještě nějaký gelík na ošetření zadnice každých 100km.