yamaha_srpen_skutry




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mig_35 (379) napsal 09.02.2012 v 15:50

Tak mi dneska v Renocaru řekli ceny skutrů, budou stát cca 270 tisíc... a prý jsou beznadějně rozebrané

mart300 (0) napsal 11.11.2011 v 09:29

A koho tak asi zajímá italský trh? Tady jsme v Čechách a prodejnost řeším u nás... Dopadne to stejně tak, že když tady tento skútr potkáme, bude to nejspíše ojetina z jihu jako je to např u GP 800.

Mig_35 (379) napsal 11.11.2011 v 08:37

Zase jsem jim skočil na špek Když už to BMW prasí tak moc co se týče aut, tak aspoň u motorek si to vynahradíme. Ten skutřík je naprosto fantastický. Tipuju cenu okolo 250 tisíc nejmíň, je to novinka bohužel. A že se najde kupců... je to BMW, bude se to prodávat samo. Kde je vodou chlazená R1200GS?

maco (-3) napsal 10.11.2011 v 22:59

Tak řešit jestli to jede o něco více má smysl pro toho,kdo na maxiskútrech několik let jezdí a uvažuje o změně a ne pro toho co na něm vživotě neseděl.Pochybuju že by si někdo po pěti nebo kolika letech kupoval to samé co má.Co nemá smysl řešit je cena skútra na českém trhu,který žádného výrobce absolutně nezajímá.Každého výrobce zajímá Itálie,kde se za rok prodá celkově 150 tisíc skútrů.Cena nového Tmaxe zůstává jak u starého,10290,-€ což je na naše 256 tisíc,tolik stál vloni i u nás,s ABS stál přes 272 tisíc.Před čtyřmi lety,kdy proběhla poslední modernizace Tmaxu,se jich prodalo v Itálii v prvním roce prodeje 17 tisíc kusů...Nevěřím že BMW bude na stejné cenové úrovni.

Milan-11 (12) napsal 10.11.2011 v 22:38

C 600 i C 650 GT, naprostá bomba a adepti na skůtry roku Cena bude určitě brutální, ale to se u BMW nedá nic dělat..

mart300 (0) napsal 10.11.2011 v 09:19

Každý výrobce chce prodávat a za bezmála 300 000Kč je to neprodejný stroj. Pokud je uspojojí prodejnost v řádech kusů, tak je to divný... Vím, že je BMW kvalitově na špici ale rozdíl přes 50 000Kč v cene hodně odradí. A jestli řešit to, že jede o trochu více, to má smysl u superspotu... Ten skútr má obrovskou designovou převahu jak nad novým T Maxem (nesnesl bych u něho pohled na doslova hnusnou obroučku budíků v patvaru dvou kosočtverců) tak nad Burgmanem, který má prdel jak 70ti letá bába. Je to o vkusu a taky o konkurenci. Jen ať je takových modelů více, ať se cenově výrobci bijí. Je to jen ku prospěchu spotřebitelů. Ceny maxiskútrů jsou hodně vysoko.

maco (-3) napsal 09.11.2011 v 23:19

No jak znám BMW,tak jsem nabyl dojmu že není v jejich zájmu,aby se na tom vozil kdejaký hejhulák Jedině vyšší cena může zachránit japonce před pohromou.Výkonově strčí tyhle dvě štiky do kapsy jak Tmax tak Burgmana 650 i Silverwinga.Pokud by BMW nasadil stejnou nebo podobnou cenu,tak je prakticky odepsaný B650,ten se dělá devět let beze změny a Suzuki se ted bude muset na příští rok hodně snažit,nevím jestli by pomohl nový facelift,možná by se vyplatilo udělat z toho sedmsetpadesátku.Ten kdo se tetelil na nový Tmax,tak chtě nechtě musí ted' zírat na ten Sport.Pokud BMW nasadí vyšší cenu a já myslím že jo,tipuju tak minimálně o tisíc eur výš,tak japončíci můžou být relativně v klidu.Uvidíme na jaře...

Zedsdead (293) napsal 09.11.2011 v 19:33

Ta Huska jen dokazuje, že míň je víc. Ideální druhá motorka - do města i na polňačku.

mart300 (0) napsal 09.11.2011 v 17:35

No pokud BMW nastaví cenovou politiku tak, že cena bude šplhat u modelu 600 sport ke 300 000Kč tak to bude vyloženě záležitost pro fajnšmekry - skůtr v ceně auta je moc od jakéhokoliv výrobce... Hondu taktéž neřeším - ostatně kolik jich tu jezdí nově zakoupených v ČR? Jsou drahé jako prase.. Když jsem v A spiritu kupoval Nexuse, ptal jsem se na prodejnost Gilery GP 800 a odpověď byla, že se prodal max jeden nový ks... Za 280 000 a více je to neprodejná věc... Nechne se tedy překvapit, s jakou cenou prodejci vyrukují...

Pade (0) napsal 09.11.2011 v 16:00

to YBR :
BMW C 600 Sport
typ motoru : čtyřdobý kapalinou chlazený řadový dvouválec DOHC
zdvihový objem (cm3) : 647
vrtání x zdvih (mm) : 79x66
max. výkon (kW/PS) : 44/60 při 7500 ot/min
max. kroutící moment (Nm) : 66 při 6000 ot/min
objem nádrže (l) : 16
rozměry : délka/šířka (mm) :2155/877
rozvor (mm) : 1591
výška sedla (mm) : 810
pohotovostní hmotnost (kg) : 249
zdvih předního/zadního kola (mm) : 115/115
pneumatika přední : 120/70 R15
pneumatika zadní : 160/60 R15
spotřeba při 90/10/120 km/hod (l) : 4,5/4,8/5,6
zrychlení 0 – 100 km/hod : 7,1
maximální rychlost (km/hod) : 175

BMW C 650 GT
typ motoru : čtyřdobý kapalinou chlazený řadový dvouválec DOHC
zdvihový objem (cm3) : 647
vrtání x zdvih (mm) : 79x66
max. výkon (kW/PS) : 44/60 při 7500 ot/min
max. kroutící moment (Nm) : 66 při 6000 ot/min
objem nádrže (l) : 16
rozměry : délka/šířka (mm) :2218/916
rozvor (mm) : 1591
výška sedla (mm) : 780
pohotovostní hmotnost (kg) : 261
zdvih předního/zadního kola (mm) : 115/115
pneumatika přední : 120/70 R15
pneumatika zadní : 160/60 R15
spotřeba při 90/10/120 km/hod (l) : 4,5/4,8/5,6
zrychlení 0 – 100 km/hod : 7,5
maximální rychlost (km/hod) : 175

mikni (103) napsal 09.11.2011 v 14:49

to Destroyer: počkej,až ti bude 60 jako mě,přešel jsem z Hondy Goldwing na skutra Burgman 650 a ani se za to nestydím a už vůbec se mi to nezdá nevkusné,ani nevhodné,naopak,zkrátka už na Golďase nemám potřebnou sílu,ani motivaci,tak zklidni hormony a uvědom si,že nejsou jen motorkáři v tvém věku

Destroyer (244) napsal 09.11.2011 v 08:30

No skúter BMW... nechcem sa dožiť toho keď yamahu V-max vystrieda yamaha T-max, BMW R 1200 GS vystrieda BMW C 650 GT a hondu gold wing vystrieda silver wing :/ nemám pochopenie pre veľké skútre, príde mi to nevkusné a nevhodné

maco (-3) napsal 08.11.2011 v 23:41

Tady je někdo z laciného kraje,pochybuju že ty skútry od BMW budou za sociální cenu 220 tisíc jak si tady někdo přeje Ten pod 280 tisíc nebude ani náhodou.

Pjercak (48) napsal 08.11.2011 v 22:54

to K v tech barvach paradní

husatko (16) napsal 08.11.2011 v 21:29

huska moab 100 bodov! kraaasa

Delta (6) napsal 08.11.2011 v 19:59

Huska slušná

SLAY (1046) napsal 08.11.2011 v 19:06

Limit serie pěkný jinak nic extrovního

Interceptor (108) napsal 08.11.2011 v 18:02

Mně se líbí ten sport v modré . F800 to bych blil

wario (126) napsal 08.11.2011 v 16:53

GT vypadá sportovnejc než samotnej SPORT

YBR (18) napsal 08.11.2011 v 16:40

To mart300...220 000? jsem optimista Tmax je treba drazsi a je to "jenom" 500 a rozhodne ne novej model.

YBR (18) napsal 08.11.2011 v 16:39

Skutr me C600Sport me zajima - nemate nekdo vic info? Zajima me hlavne hmosnost - bude to mit "sportovnejsi" hmotnost jako Tmax nebo 250 a vic kg jako nekteri mastodonti na trhu?

mart300 (0) napsal 08.11.2011 v 16:33

BMW C 600 Sport suveréně nejhezčí skůtr na trhu, zato cena bude pravý opak... Můj typ je 220 000 Kč a výše. Troufal bych si napsat že přeskočí Gileru GP 800...

Kniha (31) napsal 08.11.2011 v 16:29

Mě se líbí ten concept Husvarny. Vzhledem k tomu, jak je v dnešní době tato kategorie v oblibě, mohli by to začít dělat. Na takové to domácí ježdění... :o)

Nori (38) napsal 08.11.2011 v 16:16

Skútříky luxusní!R1200GS v této edici se mi moc nezamlouvá.

wochomurka (14) napsal 08.11.2011 v 15:46

To GT650 se mi náramě líbí, mám o čem přemejšlet. Super, že místo elektriky do toho nakonec nacpali klasickej motor.




TOPlist