Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Přiznám, že článek sem čet jak jídelní lístek v Cafe Imperiál, zprava doleva, ale cenu sem se nedozvěděl. Přesto počítám že tu cifru dokážu přečíst jen pokud bude psaná v eurech, jinak si ji budu pořád plést s telefonním číslem.
No jo, pěkné, ale já jsem ulítlej na vzducháče, boxery a s kardanem. Tohle už má zase pár kurvítek navíc.A kdo propadl kouzlu kardanu, do řetězu se mu moc nechce. Ale svou cílovou skupinu to má. Každej nemá 2metry a 130kg
asi jediné cenduro, které se mi líbí souhlas s melim, např. yamaha by určitě mohla udělat něco konkurenceschopného za přijatelnější cenu něco mezi xt 660 z a 1200
Pěkný, jenom bych si dololil zmínit jeden nedostatek.
Na to že je to z kufry přímo z BMW, je dnes řešená poloha sedla spolujezdce a horního kufru dost katastrofální. Chtělo by to pohodlnější řešení. Třeba přestavitelný držák topcasu pro jízdu s a bez spolujezdce.
Diabolus: nemáš tak úplně pravdu. Ty motory se vyrábějí v několika specifikacích. Ty co jsou vyráběné v Německu a šly do R, S a ST byly vždy ok. Ty co se vyráběly v Loncinu v Číně a šly do GS, ty měly problémy. Ale jak jsem psal, už někdy od r 2011 to mají i v tý Číně pořešený
SEIKOS: Jo to máš pravdu, ale zas co se těch motorek s 800 ccm motorem prodalo. V modelech R, ST, GS, GT... myslím, že je z toho jasné, že to je úspěšná koncepce a mouchy prvních modelů, byly až moc (neříkám, že je to špatně) medializovány...
Techniku BMW jsem se naučil respektovat a brát jako velmi vyspělou a spolehlivou.Motor má z mého hlediska téměř ideální koncept,nicméně na německý "dizajn" jsem si prostě nezvykl.
Takže moje klidné psaní budou dál rušit moje malé děti a rozhodně ne sny o BMW
Akorát malá vada na kráse... jak tak koukám na ty fotky tak některé jsou dost nepovedené pokusy ve Photoshopu. To mi nikdo nevymluví, že tohle BMW nemá kurva za potřebí!!!
Paráda! Pořádné sedlo. Pořádná nádrž. A přitom to bude do terénu určitě lepší než velká adventůra Jenom ten motor - je důvod se bát? Už s tím něco udělali?
Meli: Dyť Yamaha měla dělat nějakou tu 900 Super Tenere a zatím ticho po pěšině... a Honda už od dob, kdy se z TA stal městský motocykl, jde naprosto jiným směrem, takže tam asi očekávat nic nelze...bohužel... zdravá konkurence je vždy dobrá!
No tak na něco podbnýho jsem čekal! Další vydařený tah od BMW!!! Bravo. A že není hezká??? Co povídáte! Širší plasty jsou asi kůli nádrži - pod sedlo se už těch 24 litrů holt nevejde. A stejně tam je rám nebo to padne na řidítko, takže plastů bych se nebál... A dojez musí bejt fantastickej... pokud pojedeš rozumně tak v pohodě přes 500km! někdy jsem si tak v duchu řkal, za co bych mé současné 800GS vyměnil... no a kuci od BMW mi dali odpověď. Zase mám o čem snít
Mne se nove BMW libi..10b.! Myslim ze redaktori maji chybu v clanku, kdyz tvrdi ze je o 8 litru vetsi nadrz a o 120 km delsi dojezd. Pri spotrebe 5l je to blbe vypocteny...A 5l/100 ma kdyz trochu zatahas, uzivatele uvadeji spotrebu 4,6 l/100. Kuva - redakce, kdyz uz neco pisi, tak premyslim neé...
Jinak jak koukám, zase další polotovar pro Touratech. Proč to má tak široké plasty před koleny? U 1200 chápu - nádrž, ale tady? To jsou jen drahé plasty, které budou jako první na ráně
Přiznám, že článek sem čet jak jídelní lístek v Cafe Imperiál, zprava doleva, ale cenu sem se nedozvěděl. Přesto počítám že tu cifru dokážu přečíst jen pokud bude psaná v eurech, jinak si ji budu pořád plést s telefonním číslem.
No jo, pěkné, ale já jsem ulítlej na vzducháče, boxery a s kardanem. Tohle už má zase pár kurvítek navíc.A kdo propadl kouzlu kardanu, do řetězu se mu moc nechce. Ale svou cílovou skupinu to má. Každej nemá 2metry a 130kg
MaryGS : kolo?
netajím se tím, že tímhle bych mou africu klidně nahradil.
moc podarene
asi jediné cenduro, které se mi líbí souhlas s melim, např. yamaha by určitě mohla udělat něco konkurenceschopného za přijatelnější cenu něco mezi xt 660 z a 1200
proč je předek tak mohutný? větší ochrana před větrem, nebo větší chladič, nebo tam přesunuli něco z podsedla, nebo chtěli vzbudit dojem r1200?
Pěkný, jenom bych si dololil zmínit jeden nedostatek.
Na to že je to z kufry přímo z BMW, je dnes řešená poloha sedla spolujezdce a horního kufru dost katastrofální. Chtělo by to pohodlnější řešení. Třeba přestavitelný držák topcasu pro jízdu s a bez spolujezdce.
Hogon: F700GS má výšku sedla 790, takže je z čeho vybírat
Pěkná je. Ale proč neudělaj něco pro menší postavy Sedlo tak do 800 mm
Diabolus: nemáš tak úplně pravdu. Ty motory se vyrábějí v několika specifikacích. Ty co jsou vyráběné v Německu a šly do R, S a ST byly vždy ok. Ty co se vyráběly v Loncinu v Číně a šly do GS, ty měly problémy. Ale jak jsem psal, už někdy od r 2011 to mají i v tý Číně pořešený
SEIKOS: Jo to máš pravdu, ale zas co se těch motorek s 800 ccm motorem prodalo. V modelech R, ST, GS, GT... myslím, že je z toho jasné, že to je úspěšná koncepce a mouchy prvních modelů, byly až moc (neříkám, že je to špatně) medializovány...
Techniku BMW jsem se naučil respektovat a brát jako velmi vyspělou a spolehlivou.Motor má z mého hlediska téměř ideální koncept,nicméně na německý "dizajn" jsem si prostě nezvykl.
Takže moje klidné psaní budou dál rušit moje malé děti a rozhodně ne sny o BMW
Diabolus: montujou to do kdečeho a lecjakej už zaklepal na klice. Nicméně už 2 roky by měli mít ten problém pořešený
Akorát malá vada na kráse... jak tak koukám na ty fotky tak některé jsou dost nepovedené pokusy ve Photoshopu. To mi nikdo nevymluví, že tohle BMW nemá kurva za potřebí!!!
jo je to bomba jenom vyhrát sportku
MIG: Co by s tím měli dělat, dyť je dobrej... montujou ho do kde čeho, a má naběhaný už miliardy km!
Ta muzika je v tom videu hrozná
Paráda! Pořádné sedlo. Pořádná nádrž. A přitom to bude do terénu určitě lepší než velká adventůra Jenom ten motor - je důvod se bát? Už s tím něco udělali?
Meli: Dyť Yamaha měla dělat nějakou tu 900 Super Tenere a zatím ticho po pěšině... a Honda už od dob, kdy se z TA stal městský motocykl, jde naprosto jiným směrem, takže tam asi očekávat nic nelze...bohužel... zdravá konkurence je vždy dobrá!
Meli: naprostý souhlas!
Za mne
Ještě by se mi líbilo kdyby Yamaha a Honda zabrousila do téhle třídy - ať je větší výběr.
No tak na něco podbnýho jsem čekal! Další vydařený tah od BMW!!! Bravo. A že není hezká??? Co povídáte! Širší plasty jsou asi kůli nádrži - pod sedlo se už těch 24 litrů holt nevejde. A stejně tam je rám nebo to padne na řidítko, takže plastů bych se nebál... A dojez musí bejt fantastickej... pokud pojedeš rozumně tak v pohodě přes 500km! někdy jsem si tak v duchu řkal, za co bych mé současné 800GS vyměnil... no a kuci od BMW mi dali odpověď. Zase mám o čem snít
je to hezka motorka ale krasy 1150gs uz asi nedosahnout. uvidime jak to bude s cenou
Mne se nove BMW libi..10b.! Myslim ze redaktori maji chybu v clanku, kdyz tvrdi ze je o 8 litru vetsi nadrz a o 120 km delsi dojezd. Pri spotrebe 5l je to blbe vypocteny...A 5l/100 ma kdyz trochu zatahas, uzivatele uvadeji spotrebu 4,6 l/100. Kuva - redakce, kdyz uz neco pisi, tak premyslim neé...
Motorka je to pěkná o tom žádná, ale těch článků o GSách je nějak moc. Kam se podívám, tam je článek o BMW GS
Jinak jak koukám, zase další polotovar pro Touratech. Proč to má tak široké plasty před koleny? U 1200 chápu - nádrž, ale tady? To jsou jen drahé plasty, které budou jako první na ráně
MaryGS: k dispozici máš F650GS Sertao, případně F700GS
a co takhle něco lehčího a nižšího...
Jaka asi bude cena...