Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je to skvelá mašina, v lete som ju mal požičanú na celý deň, v žiline majú demo verziu bez dynamic ESA https://www.mdmoto.sk/produkt/r-1250-r-3 a funguje parádne. Mal som v pláne kúpiť ako druhú mašinu japan štvorvalec, ale táto skúsenosť zamiešala karty, odporúčam každému vyskúšať. Nová predná lampa tam pasuje o dosť lepšie a blbosti ako nejaký eco režim ma nezaujímajú. Podstatné je ako mašina jazdí a pre mňa nemá chybu. Bral by som základ + doplatok za inú farbu a pár vecí k tomu, žiadna esa, bezkľúčový štart, senzory tlaku a pod. Je ale pravda, že u nás sa to asi veľmi predávať nebude, čo zase môže byť pre niekoho aj výhoda, že vlastní niečo iné, čo nestretneš na každom rohu.
a já myslel, že to bude vypínat válec, třeba na střídačku, aby se ten zbylý víc neopotřebovával. Prosím o předání tohoto podnětu do BMW a pokud se to ujme, tak chci z každého prodaného kusu provizi.
Cim vic modu,tim vic servis.Kazda masina vyrobena Lidni pro Lidi se ma ridit hlavou,rukama a zadkem.Posledni bmw co takto fungovalo je 1150.Zajimave jak si vse pos....eme neustalym a nepotrebnym ,,zdokonalovanim,,vseho pro blaho vsech.Komu tim prospejeme?!
Jj, za rok nám soudruzi z Mnichova NADĚLÍ další chytrý, mladý a krásný balíček, v němž se bude režim ECO sám zapínat po ubrání plynu.
Mám tenhle ten šuviksový program v kamionu.
Není nic lepšího, když vám to elektronické hovado před vrcholem kopce zařadí takovou rychlost, že pod plným plynem z provozních otáček (zelené pole) spadnete na volnoběh - PROTOŽE ECO-VOLEVOLE!!!!!
Ale pozitivní výsledek tam přece jenom je - když jsem naložený na limit, jedu z Práglu do Brna v režimu ECO o půl hodiny déle při stejné spotřebě. Nám, co rádi jezdíme, to pochopitelně nevadí, právě naopak!!!
Dnes je v jiném článku rozhovor s víceprezidentem BMW. Chce z BMW udělat zážitkovou značku a tímto lezou EU a aktivistům do prdele. Jsou to křiváci a vytváří podhoubí, aby za 10 let nebylo nic, jen EKO nebo NIC.
Tohle není doba pro mě. Celý svět je dnes absurdita a přetvářka. A blbci, co to nevidí jsou krmením pro VIZIONÁŘE...
Nechápu, na co jsou na motorkách jízdní režimy? To si snad každý ovládá pravou rukou, ne? Každej je hroznej mazák a musí mít v motoru 200 koní a pak je z toho posranej a musí mít řadu asistentů, kteří ho ochrání před těmi výkony. K čemu to teda je? To je jen falešné povzbuzování a utěšování neschopných lidí, že si můžou koupit i motorku, na kterou nemají schopnosti a zkušenosti. Těm zase brání zbytnělé ego, aby si koupili něco slabšího, ale lehčího, co se bude lépe ovládat a lépe se na tom naučí. Dnes je móda začínat na 1200ccm a více, protože nic menšího nesnese zeď sociální sítě. Já bych byl raději, kdyby přišli s nějakou řadou s objemem kolem 800ccm, ale s boxerem. S dnešní technologií by to jezdilo za 3l/100km a výkonově by to stačilo bohatě... Tedy těm, co umí řídit a užívají si raději zatáčky, než těm chudákům, co jezdí 200 po rovince, ale 30 v zatáčce v protisměru.
Nejhorší je mít 5 režimů a všechny špatné. Ideál za mně jeden režim a pořádně odladěný. Maximálně ještě druhý-rain s omezením výkonu a jemnějším plynem. U auta to samé. Eco + normal. A u auta bych plný výkon zapínal sešlápnutím plynu na podlahu.
Nerozumiem tomu, prečo majú motorky jednoramennú kyvku, keď ju celú zakrýva výfuk...to bol nápad v BMW už na mojom F 650 CS v roku 2002 a robia to tak aj iní
ECO podle mého bude dost podobný módu Rain... a ten se někdy hodí... jinak u motorky s manuální převodovkou je to stejně k ničemu, ty určuješ, kdy zařadíš atd...
ja bych to nevidel tak cerne. ten ECO mod bych bral jako takticky manevr, at maji greendealci nad cim masturbovat a nelepi jim sve ksichty k podlaham showroomu. poradne to ECO rozmaznou v nekolika tiskovych zpravach a dobroseri budou kvicet u jine znacky, kterou ten eco-fake zatim nenapadl a majitele techto stroju si budou moct dale nerusene uzivat silu sve nove dvanactky
opravdu neverim, ze kdokoliv z inzenyru, manageru nebo prodejcu BMW pocita, ze tento mod nekdo nekdy vubec zapne
edit: a v pulce sezony ten ECO mod prejmenuji na 35kW A2 a vydrbou se vsemi
Svět se v prdel obrací. Koupím si dvanáctikilo a tlačítkem z něj udělám babettu. Sláva pokroku. To je napadlo na podnět uličního výboru nebo lezou do řiti samotnému UVEU???
logicky (ovšem i poněkud hrůzně... )... Daleko víc ECO je přece teda vlastně vůbec nejezdit (a motorky, ale i auta apod., vůbec nevyrábět a neprodávat... )...
Svět, kde si koupíš silnou novou motorku a hned si ji přepínačem dobrovolně vykastruješ, to už není můj svět (ale s tím jsem se celkem smířil už docela dost dávno...)...
Chýba mi tu informácia o semiaktívnom podvozku ktorý je v balíku "Dynamit" a vy k tomu všetkému dostanete krásnu zlatú vidlicu a rázom má ta modrá farba sport úplne iný šmrnc.
Je to skvelá mašina, v lete som ju mal požičanú na celý deň, v žiline majú demo verziu bez dynamic ESA https://www.mdmoto.sk/produkt/r-1250-r-3 a funguje parádne. Mal som v pláne kúpiť ako druhú mašinu japan štvorvalec, ale táto skúsenosť zamiešala karty, odporúčam každému vyskúšať. Nová predná lampa tam pasuje o dosť lepšie a blbosti ako nejaký eco režim ma nezaujímajú. Podstatné je ako mašina jazdí a pre mňa nemá chybu. Bral by som základ + doplatok za inú farbu a pár vecí k tomu, žiadna esa, bezkľúčový štart, senzory tlaku a pod. Je ale pravda, že u nás sa to asi veľmi predávať nebude, čo zase môže byť pre niekoho aj výhoda, že vlastní niečo iné, čo nestretneš na každom rohu.
a já myslel, že to bude vypínat válec, třeba na střídačku, aby se ten zbylý víc neopotřebovával. Prosím o předání tohoto podnětu do BMW a pokud se to ujme, tak chci z každého prodaného kusu provizi.
Cim vic modu,tim vic servis.Kazda masina vyrobena Lidni pro Lidi se ma ridit hlavou,rukama a zadkem.Posledni bmw co takto fungovalo je 1150.Zajimave jak si vse pos....eme neustalym a nepotrebnym ,,zdokonalovanim,,vseho pro blaho vsech.Komu tim prospejeme?!
Jj, za rok nám soudruzi z Mnichova NADĚLÍ další chytrý, mladý a krásný balíček, v němž se bude režim ECO sám zapínat po ubrání plynu.
Mám tenhle ten šuviksový program v kamionu.
Není nic lepšího, když vám to elektronické hovado před vrcholem kopce zařadí takovou rychlost, že pod plným plynem z provozních otáček (zelené pole) spadnete na volnoběh - PROTOŽE ECO-VOLEVOLE!!!!!
Ale pozitivní výsledek tam přece jenom je - když jsem naložený na limit, jedu z Práglu do Brna v režimu ECO o půl hodiny déle při stejné spotřebě. Nám, co rádi jezdíme, to pochopitelně nevadí, právě naopak!!!
3 reakce
Určitě chci na moto řešit ECO režim, už se proberte v tom Mnichově/Berlíně
Dnes je v jiném článku rozhovor s víceprezidentem BMW. Chce z BMW udělat zážitkovou značku a tímto lezou EU a aktivistům do prdele. Jsou to křiváci a vytváří podhoubí, aby za 10 let nebylo nic, jen EKO nebo NIC.
Tohle není doba pro mě. Celý svět je dnes absurdita a přetvářka. A blbci, co to nevidí jsou krmením pro VIZIONÁŘE...
7 reakcí
Nechápu, na co jsou na motorkách jízdní režimy? To si snad každý ovládá pravou rukou, ne? Každej je hroznej mazák a musí mít v motoru 200 koní a pak je z toho posranej a musí mít řadu asistentů, kteří ho ochrání před těmi výkony. K čemu to teda je? To je jen falešné povzbuzování a utěšování neschopných lidí, že si můžou koupit i motorku, na kterou nemají schopnosti a zkušenosti. Těm zase brání zbytnělé ego, aby si koupili něco slabšího, ale lehčího, co se bude lépe ovládat a lépe se na tom naučí. Dnes je móda začínat na 1200ccm a více, protože nic menšího nesnese zeď sociální sítě. Já bych byl raději, kdyby přišli s nějakou řadou s objemem kolem 800ccm, ale s boxerem. S dnešní technologií by to jezdilo za 3l/100km a výkonově by to stačilo bohatě... Tedy těm, co umí řídit a užívají si raději zatáčky, než těm chudákům, co jezdí 200 po rovince, ale 30 v zatáčce v protisměru.
13 reakcí
Nejhorší je mít 5 režimů a všechny špatné. Ideál za mně jeden režim a pořádně odladěný. Maximálně ještě druhý-rain s omezením výkonu a jemnějším plynem. U auta to samé. Eco + normal. A u auta bych plný výkon zapínal sešlápnutím plynu na podlahu.
1 reakce
Hlavne by mohli povoliť v menu VYPNUTIE automatického vypínania smeroviek!!!
Vystupok bočného stojana prekáža špičke nohy pri riadení.
Chválim možnosť objednať ohrev rite.
Nerozumiem tomu, prečo majú motorky jednoramennú kyvku, keď ju celú zakrýva výfuk...to bol nápad v BMW už na mojom F 650 CS v roku 2002 a robia to tak aj iní
2 reakce
Ten predok je hrozne hnusný
ECO podle mého bude dost podobný módu Rain... a ten se někdy hodí... jinak u motorky s manuální převodovkou je to stejně k ničemu, ty určuješ, kdy zařadíš atd...
2 reakce
ja bych to nevidel tak cerne. ten ECO mod bych bral jako takticky manevr, at maji greendealci nad cim masturbovat a nelepi jim sve ksichty k podlaham showroomu. poradne to ECO rozmaznou v nekolika tiskovych zpravach a dobroseri budou kvicet u jine znacky, kterou ten eco-fake zatim nenapadl a majitele techto stroju si budou moct dale nerusene uzivat silu sve nove dvanactky
opravdu neverim, ze kdokoliv z inzenyru, manageru nebo prodejcu BMW pocita, ze tento mod nekdo nekdy vubec zapne
edit: a v pulce sezony ten ECO mod prejmenuji na 35kW A2 a vydrbou se vsemi
1 reakce
Tak soudruzi ze země kde vznikl marx-leninismus opět nezklamali!
Svět se v prdel obrací. Koupím si dvanáctikilo a tlačítkem z něj udělám babettu. Sláva pokroku. To je napadlo na podnět uličního výboru nebo lezou do řiti samotnému UVEU???
logicky (ovšem i poněkud hrůzně... )... Daleko víc ECO je přece teda vlastně vůbec nejezdit (a motorky, ale i auta apod., vůbec nevyrábět a neprodávat... )...
Svět, kde si koupíš silnou novou motorku a hned si ji přepínačem dobrovolně vykastruješ, to už není můj svět (ale s tím jsem se celkem smířil už docela dost dávno...)...
Hodne osklive a nepovedene.
Honzíku, to když se tedy "nedokážeš krotit" a tahat jenom pomalu a napůl, to si myslíš, že se ten režim ECO donutíš zapnout?
1 reakce
Chýba mi tu informácia o semiaktívnom podvozku ktorý je v balíku "Dynamit" a vy k tomu všetkému dostanete krásnu zlatú vidlicu a rázom má ta modrá farba sport úplne iný šmrnc.
Multipla