Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mě se líbí, bude to mazec. A komu to kdo natře je hlavně o pilotovi, žeano. S podivem je ta maximálka, K1200 jede taky 300 a to je těžší a má menší výkon...že by krátké převody???
Trochu škoda toho řadového čtyřválce, normální vidlice a řetězu ... ale jinak vypadá moc dobře. Hlavně jsem zvědavý na na závodní ABS a kontrolu trakce.
Na designu je vidět křečovitá snaha o originalitu za každou cenu, i když na motorce každá podobná nesouměrnost působí nepatřičně a v tomto případě je nesouměrnost i naprosto zbytečná. No ale zase když už opustili nesmyslnou koncepci plochých dvouválců tak se asi musí odlišit od japonců nějak jinak, ještě kromě ceny, samozřejmě...
Kurnik šopa tak to videjko je fakt hafozně dobrý. Hlavně ten začátek. Mašina nevypadá jako jedna z rozpočtových. Co ale čekat od helmutů... Ti se piplajou s každou maličkosťou, ale mysli, že to potem stojí za to...
zrychleni o 3 desetiny lepsi nez ta moje .. ale k mori si jen tak nevyjede .. a navic je to fujtajxl bmw .. horsi uz sou jen italove rakusaci .. bmw nebrat
No, abych řekl pravdu, tak se mi ty přední světla moc nezdají, ale chtělo by to vidět v reálu. Jinak zbytek motorky fakt luxus, zvlášt ten zadek na foto 3.kvůli tomuhle designu bych oželel i ty přední světla.
miluju tyhle ty kejdy..typu "co je to za světla jedno vzali z trabanta a druhý ze škody octavie" V dnešní době designů všemožných i nemožných je těžko vymyslet něco 100% originálního a nějaká ta podobnost se chtě nechtě musí vždycky najít. Ale BMW se to podařilo ! Co? No přece přivést na svět motocykl, který svým charismem, znakem na nádrži a svou jediněčností může bezproblémů konkurovat špičkové (někdy až moc Japonské technice a nabízí podobně jako např. aprilia RSV4 něco, co tu doposud nebylo ! Dávám 10 z deseti !
steve2 - tak posaď okruhářa na tohle a pak na seriový japonský litr a stopéro ti poví, že ta serie není tak uplně ono, takže proběhnou překopávky drahé podvozkové díly atd čímž se dostaneš na ne nižší hodnotu než á tohle báwo, pač tady ty věci sou v ceně.., to samé ducati apod, za mrtě peněz ohlins a podobně.každopádně, možeš byt rád, stačí ti seriové gsxr a dáš na prcku všem
Hezké, skoro už jako průměrný japonec za poloviční cenu. Málem se mu to už vyrovná i výkony. Určitě až udělají ostrou verzi dražší o dalších 200 litrů, tak už bude plně srovnatelná s jakýmkoliv sériovým japonským litrem. Nechápu o co se ty evropské značky snaží
silniční verze? to je fajn...ale co je na tom vidět...když je furt skoro celá oholená. je tady na tom vidět akorát zadní světlo, přístrojovka, ale to je všechno, ostatní všichni znaj...takže já si milerád počkam na zveřejnění pravý finální verze 10.května v Monze
origo kousek alespon s tema svetlama.jinak pekna
zda se mi to nebo je na videu u ty cerny verze nejaky protahly to levy svetlo? to pak nevypada tak hrozne
jinak super stroj
jak sem psal vypadá dobře...a zvláštní že má na jedný straně ty díry v kapotách na druhý ne
Mě se líbí, bude to mazec. A komu to kdo natře je hlavně o pilotovi, žeano. S podivem je ta maximálka, K1200 jede taky 300 a to je těžší a má menší výkon...že by krátké převody???
Trochu škoda toho řadového čtyřválce, normální vidlice a řetězu ... ale jinak vypadá moc dobře. Hlavně jsem zvědavý na na závodní ABS a kontrolu trakce.
Motorka vypadá parádně, ale ty světla jsou fakt zvláštní
Na designu je vidět křečovitá snaha o originalitu za každou cenu, i když na motorce každá podobná nesouměrnost působí nepatřičně a v tomto případě je nesouměrnost i naprosto zbytečná. No ale zase když už opustili nesmyslnou koncepci plochých dvouválců tak se asi musí odlišit od japonců nějak jinak, ještě kromě ceny, samozřejmě...
Konečne pořadná mašina od Bramboráku
Kurnik šopa tak to videjko je fakt hafozně dobrý. Hlavně ten začátek. Mašina nevypadá jako jedna z rozpočtových. Co ale čekat od helmutů... Ti se piplajou s každou maličkosťou, ale mysli, že to potem stojí za to...
asi padlo hodně pika když navrhovali design.
ale jo, začíná se mně to líbit
a bude to asi hodně ostrý
kdyby to levy svetlo dali i na pravou strnau bylo by to o hodne lepsi,takhle nic moc teda,jinak luxus
pěkné , ale RC8 je RC8
mi se ta maska teda fest libi...
úroveň tady.. zrychlení jen o půl vteřiny lepší jak 6ka fazeroelektrolux njn.
pro mě 10b.
Jak ted vidim tu fotku se svetlama, dyk je to obslehla ZX6/10, krom ty jedny cocky. Ten rozrizlej predek, klin vstupu ram-air, a vubec.
Mě se to docela líbí. Hold design je hodně individuální záležitost
zrychleni o 3 desetiny lepsi nez ta moje .. ale k mori si jen tak nevyjede .. a navic je to fujtajxl bmw .. horsi uz sou jen italove rakusaci .. bmw nebrat
No, abych řekl pravdu, tak se mi ty přední světla moc nezdají, ale chtělo by to vidět v reálu. Jinak zbytek motorky fakt luxus, zvlášt ten zadek na foto 3.kvůli tomuhle designu bych oželel i ty přední světla.
člověk se na to musí dívta, že je to speciál pro 24-LeMans, tam jsou světla podobný : :
svetla? jestli to bude mit takto
tak fakt velke zklamani a smutek
miluju tyhle ty kejdy..typu "co je to za světla jedno vzali z trabanta a druhý ze škody octavie" V dnešní době designů všemožných i nemožných je těžko vymyslet něco 100% originálního a nějaká ta podobnost se chtě nechtě musí vždycky najít. Ale BMW se to podařilo ! Co? No přece přivést na svět motocykl, který svým charismem, znakem na nádrži a svou jediněčností může bezproblémů konkurovat špičkové (někdy až moc Japonské technice a nabízí podobně jako např. aprilia RSV4 něco, co tu doposud nebylo ! Dávám 10 z deseti !
co to je za svetla? jedno si vzali z R6 a druhy z MG Stelvio..
Je to krása, ale válce naštorc už neopustím.
tak ten předek je husto prdáckej
steve2 - tak posaď okruhářa na tohle a pak na seriový japonský litr a stopéro ti poví, že ta serie není tak uplně ono, takže proběhnou překopávky drahé podvozkové díly atd čímž se dostaneš na ne nižší hodnotu než á tohle báwo, pač tady ty věci sou v ceně.., to samé ducati apod, za mrtě peněz ohlins a podobně.každopádně, možeš byt rád, stačí ti seriové gsxr a dáš na prcku všem
kubko báwo bude mít dycky asymtrický předek u valné většiny svojich plkačů
mě se to třebas líbí, záleží na každém
No tak ten čumák je absolutně odporná sračka.fuj Jinak parametry vypadají strašidelně.
Hezké, skoro už jako průměrný japonec za poloviční cenu. Málem se mu to už vyrovná i výkony. Určitě až udělají ostrou verzi dražší o dalších 200 litrů, tak už bude plně srovnatelná s jakýmkoliv sériovým japonským litrem. Nechápu o co se ty evropské značky snaží
silniční verze? to je fajn...ale co je na tom vidět...když je furt skoro celá oholená. je tady na tom vidět akorát zadní světlo, přístrojovka, ale to je všechno, ostatní všichni znaj...takže já si milerád počkam na zveřejnění pravý finální verze 10.května v Monze
Jako jo.