Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Starý Diavel ma nikdy moc neoslovoval, ale toto...tohle bych si nechal líbit.
A pre všetkých, čo plačú nad pokrokom: Keby Ducati robila 20 rokov tie isté motorky, tak by yž neexistovala. Musia hlavne predávať, o nič menej nejde...
A to, že sú preč remene a desmo...aspoň prestanú Ducatisti plakať, že treba chodiť na výmenu remeňov a štelovanie ventilov každých 20-tisíc kilometrov...?
Upřímně mi to přijde jak nějaký "nafouklej" naháč.... Začínají se rozdíly mezi (ne že by byly tak markantní) styly smazavat... Bohužel začíná být tě elektroniky už přehršel .. Chápu že pomáhá, ulehčuje... Ale přece jen trochu by to mohlo už brzdit... Brzy přijde to že bude potřeba daleko větší nebo druhá baterka (a po jízdě píchnout na kabel jako Elektroauto ) a vlastně ani nevím jak ji. Mám "vnimat"
Zepředu pod úhlem nevypadá zle ale jinak mám pocit, že Diavel V4 trochu ztrácí na siluetě a kompaktnosti svého předchůdce. Plast klínu chladiče vypadá jak pomačkaný papír, monocoque a nádrž jakoby převzal z Monstera. Přiznaný trubkový rám se mi líbil více. V detajlech zajímavé, jako celek už méně. V2 která na sprintu udělala i Rocket 3 myslím do takovéhoto typu motocyklu pasovala lépe.
Možná se ale pletu a bude se prodávat jako housky na krámě (28 690 CHF základní pořizovací cena v CH).
Smutný že továrna co se proslavila na V2 motorech je pomalu všechny končí....Vyjímka ty zdechliny monster 930 a jakš takš panigale V2. Ale stejně všechno plný elektro sraček.....Bez charakteru. To neee. Já vím doba, euronormy....ale rád jsem vyrustal za dob motorek bez kontroly trakce. To bylo nej. Ted mám Rsv 1000 a do budoucna bych rád streetfighter 1098, nebo 1198...Nic novějšího už neee. To už je konec motorek pro zábavu a veškerý elektroékokotiny hloupnou řidiče. Bych chtěl vidět Bagnaiu aspol na Nsr 500 nebo první ducati motogp...By se většina pozabíjela.
Moc pěkný stroj, bohužel bez Desmo rozvodů to už nebude Ducati. Taky návrat k sekundárnímu převodu řetězem je proti poslednímu dvouválci krok zpět, takhle drahý a hezký stroj by si zasloužil řemen a ne nejlevnější možné řešení. Cena bude ale jistě Ducati+ a zájemci se stejně pohrnou, inflace žere peníze nám všem a tohle je krásná a povedená motorka. Svezení bude super, bohužel už ne na pravověrné Ducati.
No je to pěkný vo tom žádná … takový můj „ Dream Bike “ … dokonce už sem měl jeden objednaný ale pak to nevyšlo … jen si nejsem jistej ze zrovna Diavel by měl pohánět motor V4 …. Tak uvidíme co recenze …
nic proti Ducati, ale Diavel je pro me hnusnej vyzranej scooter. i kdyby letel 400kmh. jestli je tento hnus V2 nebo 4, je fuk. Ducati ma hezci stroje
Podle zvuku ve videu, je ten 4val elektricky.![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
A ta koncovka vyfuku, je jak kdyby to vymyslel kluk ze skolky.
Starý Diavel ma nikdy moc neoslovoval, ale toto...tohle bych si nechal líbit.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
A pre všetkých, čo plačú nad pokrokom: Keby Ducati robila 20 rokov tie isté motorky, tak by yž neexistovala. Musia hlavne predávať, o nič menej nejde...
A to, že sú preč remene a desmo...aspoň prestanú Ducatisti plakať, že treba chodiť na výmenu remeňov a štelovanie ventilov každých 20-tisíc kilometrov...?
Vypadá to, jako by 1. generaci vopíchaly včely
Řemeny fuč, Desmo fuč, dvouvál fuč. Prostě klasická koncernová motorka
4 reakce
Cruiser v tom nevidim. Spise divne pomackanej nahac. Detaily jsou pekne, ale celek se mi nelibi.
Tak ta se povedla.
Kvůli psychickému zdraví se snažím nevšímat si věcí na které nebudu mít, ale tady asi udělám výjimku.
Drsná motka,podobá se to Yamaze V-maxu a na těch svodech ten kryt vypadá jako pohozená hadra. Ale jo celkem dobrý
Upřímně mi to přijde jak nějaký "nafouklej" naháč.... Začínají se rozdíly mezi (ne že by byly tak markantní) styly smazavat... Bohužel začíná být tě elektroniky už přehršel
.. Chápu že pomáhá, ulehčuje... Ale přece jen trochu by to mohlo už brzdit... Brzy přijde to že bude potřeba daleko větší nebo druhá baterka (a po jízdě píchnout na kabel jako Elektroauto
) a vlastně ani nevím jak ji. Mám "vnimat"
Ducati prekvapila. Konecne pekna motorka
Ty plasty mi hned evokovaly CR&S duu. No...pokrok nezastavíš
Vypadá o hodně lépe než ten první Diavel..Ten neměl hlavu ani patu.Ale ten předek….já nevím.Nikdy té”moderně” nepřijdu na chuť.
Zepředu pod úhlem nevypadá zle ale jinak mám pocit, že Diavel V4 trochu ztrácí na siluetě a kompaktnosti svého předchůdce. Plast klínu chladiče vypadá jak pomačkaný papír, monocoque a nádrž jakoby převzal z Monstera. Přiznaný trubkový rám se mi líbil více. V detajlech zajímavé, jako celek už méně. V2 která na sprintu udělala i Rocket 3 myslím do takovéhoto typu motocyklu pasovala lépe.
(28 690 CHF základní pořizovací cena v CH).
Možná se ale pletu a bude se prodávat jako housky na krámě
Moc se mi to líbí
.
Už vím co si příští sezónu rád při Ducati dnech půjčím
Smutný že továrna co se proslavila na V2 motorech je pomalu všechny končí....Vyjímka ty zdechliny monster 930 a jakš takš panigale V2. Ale stejně všechno plný elektro sraček.....Bez charakteru. To neee. Já vím doba, euronormy....ale rád jsem vyrustal za dob motorek bez kontroly trakce. To bylo nej. Ted mám Rsv 1000 a do budoucna bych rád streetfighter 1098, nebo 1198...Nic novějšího už neee. To už je konec motorek pro zábavu a veškerý elektroékokotiny hloupnou řidiče. Bych chtěl vidět Bagnaiu aspol na Nsr 500 nebo první ducati motogp...By se většina pozabíjela.
5 reakcí
Moc pěkný stroj, bohužel bez Desmo rozvodů to už nebude Ducati. Taky návrat k sekundárnímu převodu řetězem je proti poslednímu dvouválci krok zpět, takhle drahý a hezký stroj by si zasloužil řemen a ne nejlevnější možné řešení. Cena bude ale jistě Ducati+ a zájemci se stejně pohrnou, inflace žere peníze nám všem a tohle je krásná a povedená motorka. Svezení bude super, bohužel už ne na pravověrné Ducati.
3 reakce
Tak tohle je mrda. Vypadá naprosto famózně.
Ještě líp než původní V2.
Po tomto predstavení staré Diavely stúpnu na cene.
No je to pěkný vo tom žádná … takový můj „ Dream Bike “ … dokonce už sem měl jeden objednaný ale pak to nevyšlo … jen si nejsem jistej ze zrovna Diavel by měl pohánět motor V4 …. Tak uvidíme co recenze …