Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na elektrické frontě klid aneb další příděl tradičního ekoteroristického PR abychom se my, bílí evropané mohli opět cítit vinní za to, že škodíme matičce Gaii používáním spalovacího motoru. Celý článek by se dal shrnout lakonickým prohlášením, že k žádnému převratnému vynálezu na poli autonomní elektrické trakce nedošlo, pořád se to dlouho nabíjí a nikam to pořádně nedojede. Cool je to pouze pro konformní hipstery, kteří nemají vlastní názor, dokud jim jej někdo jiný (například média) nevytvoří a nenaleje do hlavy. A jen tak mimochodem, pojem smartphone ve spojení s čímkoliv postaveném na platformě Android je pro technologie znalé docela úsměvný. Linux jakožto kvalitní operační systém je tam použitý jen pro zavedení šílené googlí kopie Javy se všemi jejími nectnostmi v podobě mizerného memory managementu a polofunkčního garbage collectingu. Přístup mnoha výrobců k distribuci záplat bezpečnostních chyb je přinejmenším laxní atd... Nekritické vnímání "moderních" technologií a bezmezná víra v jejich možnosti u některých jedinců mě nepřestává fascinovat.
Jaký "dobrý" článok - zas bude o čom siahodlho diskutovať. Inak ani k jednej motorke nemáte ani jeden parameter tak len naoko:
Energica Ego - 248kg (mokrá), 100kW/136PS, 195Nm (0-4700 otáčok), dojazd teoretický 190km pri ustálenej rýchlosti 60km/h, cena asi 18000 libier (21 072Eur)
Suzuki GSX-R750 - 190kg (celková), 110,3kW/150PS, 86,3Nm (11200 otáčok), dojazd teoretický 200-250km pri ustálenej rýchlosti 80km/h, cena 11690Eur (na Slovensku).
Kto chce jazdiť superšporta / superbike tak ako sa má berie spaľovací motor, kto chce jazdiť superšporta / superbike ako penzionovaný TDI traktorista berie baterkovú hračku.
jeste ze jsem dost starej na to abych se masivniho nsazeni tech e;ektros*acek nedozil!
motorka ma byt motorka pro radost a NE slunickarsky priblizovadlo, ktery zasira vzduch stejne, ale skryte [uhelny elektrarny napr]. skodi zivonimu prostredi mozna vic nez benzinaky - co s likvidaci milionu baterek nkkdo nevi... . A aby tyhle sragory nebohy chodci vubec slysli, tak sw budou pridavat repraky se zvukem otevrenyho 4T motoru???
Až jednou začneme jezdit na elektriku,tak její cena stoupne do astronomických výšin,protože jí asi nebude dostatek a staříci, coby dnešní náctiletí,budou nostalgicky vzpomínat na dobu benzínovou ...naštěstí se toho já už nedožiju a jenom se budu odněkud chechtat.
A z té konektivity všeho - se taky jednou pos...e Čekám,kdy se bude mobilem dát vytřít i prdel .
...nikomu svůj názor nenutím ...
Parádní elektro bike Zero SR Jen kdyby nebyla pro našince tak finančně nedostupná
//www.xenony-zlin.cz/elektricke-motorky
Na elektrické frontě klid aneb další příděl tradičního ekoteroristického PR abychom se my, bílí evropané mohli opět cítit vinní za to, že škodíme matičce Gaii používáním spalovacího motoru. Celý článek by se dal shrnout lakonickým prohlášením, že k žádnému převratnému vynálezu na poli autonomní elektrické trakce nedošlo, pořád se to dlouho nabíjí a nikam to pořádně nedojede. Cool je to pouze pro konformní hipstery, kteří nemají vlastní názor, dokud jim jej někdo jiný (například média) nevytvoří a nenaleje do hlavy. A jen tak mimochodem, pojem smartphone ve spojení s čímkoliv postaveném na platformě Android je pro technologie znalé docela úsměvný. Linux jakožto kvalitní operační systém je tam použitý jen pro zavedení šílené googlí kopie Javy se všemi jejími nectnostmi v podobě mizerného memory managementu a polofunkčního garbage collectingu. Přístup mnoha výrobců k distribuci záplat bezpečnostních chyb je přinejmenším laxní atd... Nekritické vnímání "moderních" technologií a bezmezná víra v jejich možnosti u některých jedinců mě nepřestává fascinovat.
Jaký "dobrý" článok - zas bude o čom siahodlho diskutovať. Inak ani k jednej motorke nemáte ani jeden parameter tak len naoko:
Energica Ego - 248kg (mokrá), 100kW/136PS, 195Nm (0-4700 otáčok), dojazd teoretický 190km pri ustálenej rýchlosti 60km/h, cena asi 18000 libier (21 072Eur)
Suzuki GSX-R750 - 190kg (celková), 110,3kW/150PS, 86,3Nm (11200 otáčok), dojazd teoretický 200-250km pri ustálenej rýchlosti 80km/h, cena 11690Eur (na Slovensku).
Kto chce jazdiť superšporta / superbike tak ako sa má berie spaľovací motor, kto chce jazdiť superšporta / superbike ako penzionovaný TDI traktorista berie baterkovú hračku.
Energica Ego hodně pěkný :3 Na něčem podobnym bych se hrozně rád svezl. :3
Torrot = Rieju? protože Rieju má v nabídce model stejnýho jména a podobnýho vzhledu
jeste ze jsem dost starej na to abych se masivniho nsazeni tech e;ektros*acek nedozil!
motorka ma byt motorka pro radost a NE slunickarsky priblizovadlo, ktery zasira vzduch stejne, ale skryte [uhelny elektrarny napr]. skodi zivonimu prostredi mozna vic nez benzinaky - co s likvidaci milionu baterek nkkdo nevi... . A aby tyhle sragory nebohy chodci vubec slysli, tak sw budou pridavat repraky se zvukem otevrenyho 4T motoru???
Až jednou začneme jezdit na elektriku,tak její cena stoupne do astronomických výšin,protože jí asi nebude dostatek a staříci, coby dnešní náctiletí,budou nostalgicky vzpomínat na dobu benzínovou ...naštěstí se toho já už nedožiju a jenom se budu odněkud chechtat.
A z té konektivity všeho - se taky jednou pos...e Čekám,kdy se bude mobilem dát vytřít i prdel .
...nikomu svůj názor nenutím ...
To Zero FXS bych na zimní měsíce bral na vyblbnutí
Po městě dobrá třeba i jen elektrická kolobrnda...mám najeto cca 600 km za 4 měsíce a spokojenost...
Nemam s elektrikou jediny problem