Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No hlavne puvodni Dax byl obliben u karavanistu, protoze i pres sve male rozmery uvedl dva lidi. Riditka se dalo jednoduse slozit a vazilo to snad kolem 60kg (novodobe cinske kopie Skyteam kolem 84kg).
Ale i tak to je jako blesk z cisteho nebe. Bohuzel Trail Hunter stale nikde
Jinak doporučuju se podívat na stránky Honda JP , tak těch malej motorek je .... ale musel bys si udělat krapet výlet https://www.honda.co.jp/motor-lineup/?from=navi_footer
Předpokládám, že "poloautomat" neznamená, že by to bylo možné řídit s řidičákem sk. B jako skůtr 125. Plný automat by pak mohlo být vítané příslušenství, které by stroj do této kategorie posunulo. Tržně by to byla určitě pro jezevčíka velká výhoda!
Já nedám na poloautomat dopustit . Bral bych ho i na velké moto . Je to okopírovaný z Jawy 559 i stím řazením dolů + ta odstředívá spojka + ... to už z Jawy není , že . Jinak motorka by měla mít i další velkou vychtávku / pokud je to jak u wave 110i / a to že ji nakopeš i z úplně vybitou baterkou ! . Dneska jsem otestoval nechtěně. A to je tam vstřikovací čerpadlo ! Dva klobouky dolů ! HONDĚ ! a velký dík ,
Všechny palce Hondě nahoru za novodobou interpretaci původního Daxe. Za poslední dlooouhou dobu mě z novodobé produkce nic tak nenadchlo, jako tento jezevčík Koukám na něj s pusou od ucha k uchu s nadšením, že se bude dát v našich končinách koupit....A protože jezevčíka už jednoho máme a dcerka roste do věku, kdy by se se mnou ráda toulala i na 2 kolech a s mou slabostí pro tyto malé motorky...hm
Novodobý Monkey 125 má rozvor 1150 mm, Grom 125 je dvojmiestny a má 1200 mm.
Myslím si, že v článku udaný rozvor 1020 mm je pre dvojmiestneho DAXa 125 málo, skôr to bude tiež 1200 mm.
Ale možno sa mýlim.
Technické údaje, co jsou uvedené v textu, pocházejí z tiskové zprávy, kterou na svých stránkách pro novináře vydala Honda. Jsou takhle v české verzi, v anglické verzi. Technické údaje, co jsou na oficiálním webu českého zastoupení Hondy, určeného pro zákazníky, stejně jako třeba na oficiálním webu německé Hondy (protože ten web je panevropsky prakticky stejný, jenom vždy "překlopený" do jiného jazyka), se liší nejen v kolonce rozvor, ale i v mnohých dalších. A když se podíváte na ostatní modely, zjistíte, že odpovídají (byť ne úplně všechny, aby to nebylo jednoduché) modelu Monkey. Rozhodli jsme se více věřit tiskové zprávě
No hlavne puvodni Dax byl obliben u karavanistu, protoze i pres sve male rozmery uvedl dva lidi. Riditka se dalo jednoduse slozit a vazilo to snad kolem 60kg (novodobe cinske kopie Skyteam kolem 84kg).
Ale i tak to je jako blesk z cisteho nebe. Bohuzel Trail Hunter stale nikde
Jinak doporučuju se podívat na stránky Honda JP , tak těch malej motorek je .... ale musel bys si udělat krapet výlet https://www.honda.co.jp/motor-lineup/?from=navi_footer
1 reakce
Doufám že bude do léta někde k projeti
A zase mi přijde svět trošku normální..alespoň u Hondy
Pěkná hračka A ta spotřeba,ta se dnes hodí
Předpokládám, že "poloautomat" neznamená, že by to bylo možné řídit s řidičákem sk. B jako skůtr 125. Plný automat by pak mohlo být vítané příslušenství, které by stroj do této kategorie posunulo. Tržně by to byla určitě pro jezevčíka velká výhoda!
1 reakce
Nádherný prcek
Vyzerá úplne super!
Já nedám na poloautomat dopustit . Bral bych ho i na velké moto . Je to okopírovaný z Jawy 559 i stím řazením dolů + ta odstředívá spojka + ... to už z Jawy není , že . Jinak motorka by měla mít i další velkou vychtávku / pokud je to jak u wave 110i / a to že ji nakopeš i z úplně vybitou baterkou ! . Dneska jsem otestoval nechtěně. A to je tam vstřikovací čerpadlo ! Dva klobouky dolů ! HONDĚ ! a velký dík ,
1 reakce
Všechny palce Hondě nahoru za novodobou interpretaci původního Daxe. Za poslední dlooouhou dobu mě z novodobé produkce nic tak nenadchlo, jako tento jezevčík Koukám na něj s pusou od ucha k uchu s nadšením, že se bude dát v našich končinách koupit....A protože jezevčíka už jednoho máme a dcerka roste do věku, kdy by se se mnou ráda toulala i na 2 kolech a s mou slabostí pro tyto malé motorky...hm
Jo, dobrý. Ale já už skoro dva roky čekám zda k nám přijde Honda CT 125 Trail ( Hunter ). A čekám, zda-li nás o tom bude redakce informovat.
3 reakce
Pokud se tento model bude u nás v ČR prodávat, budeme vás informovat, to je jasné. Snažíme se informovat o všem.
Novodobý Monkey 125 má rozvor 1150 mm, Grom 125 je dvojmiestny a má 1200 mm.
Myslím si, že v článku udaný rozvor 1020 mm je pre dvojmiestneho DAXa 125 málo, skôr to bude tiež 1200 mm.
Ale možno sa mýlim.
4 reakce
Technické údaje, co jsou uvedené v textu, pocházejí z tiskové zprávy, kterou na svých stránkách pro novináře vydala Honda. Jsou takhle v české verzi, v anglické verzi. Technické údaje, co jsou na oficiálním webu českého zastoupení Hondy, určeného pro zákazníky, stejně jako třeba na oficiálním webu německé Hondy (protože ten web je panevropsky prakticky stejný, jenom vždy "překlopený" do jiného jazyka), se liší nejen v kolonce rozvor, ale i v mnohých dalších. A když se podíváte na ostatní modely, zjistíte, že odpovídají (byť ne úplně všechny, aby to nebylo jednoduché) modelu Monkey. Rozhodli jsme se více věřit tiskové zprávě
tak teď ještě Chally aby to bylo komplet