Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tá motorečka má šarm. Konečne po dlhých desaťročiach dali na motorku predný blatník, ktorý je nielen pekný, ale aj funkčný. V tej červenej farbe je ozaj pekná. Zaujímalo by ma, či tie plasty na bokoch nádrže, resp. strieborné plastové výčnelky imitujúce kryt "vodného chladiča" chránia aspoň trochu kolená pred vetrom.
Než se do mě zase pustí lidi ve stylu "na čem jsi v 16 jezdil ty" a podobně...
Tak bych rád řekl, že já osobně jsem v 16 řekl tátovi, když mi chtěl koupit 125, že mi stačí Simson, protože před 13 lety z toho nikdo nedělal sběratelskej kus a dal se koupit za 8000 krásnej a dokázal jsem si na tom všechno udělat prakticky šroubovákem a 10mm klíčem :D
Takže k věci.. sice chápu, malá motorka. která pro většinu neznamená ani tak motorku, jako spíš dopravní prostředek..
Nepodceňuju, ani nehaním kvalitu Hondy, ale proč ten vzhlled? Proč umí čínská Yuki udělat vzhledově tak krásnou motorku jako je 125i Manxcafe a Honda dělá něco, co vypadá jako Kentoya Lens před 15 lety?
Před cca 15-ti lety jsem vlastnil Yamahu YBR 125 (to byl ještě karburátor). Nová tenkrát stala 65.000,- což bylo tenkrát celkem dost. Honda dnes se stejnou cenou u mě boduje. YBR brala 2,5 litru a jezdil jsem na ni do práce, do lesa, na nákup, na ryby, diky vysokým a úzkým kolům projela skoro všude. A servis?? Krom základní údržby žádný. A vse si člověk udělal sám. Za rok jsem na ni nalítal víc než na velké motorce. Je obdivuhodný, co Honda dokázala zarobit na tak jednoduchém a málem motůrku. Za to jim dávám velký . A zajdu se k nim podívat a vážně zvážím, zda opět nezačnu do práce a na couraračky používat hadimršku od Hondy misto velké moto. Náklady na provoz jsou doslova směšný a po městě a okolí víc člověk ani nepotřebuje.
šikovná maximálně jednoduchá lehounká hadimrška co žere nula nula prd, za mě super. Tyhle malorážky tvořej hlavní prodejní pilíř gigantů jako je japonská čtyřka, v Asii, Africe a Jižní Americe jich jezdí jako much a výrobci to chrlej po statisících. Tady se generuje zisk a prachy na vývoj hrstky velkých supermotocyklů pro zhýralé evropany a amíky
Za mě skvělý počin
Design neurazí a nový poměr výkon/váha nejspíš zaručí svižnější svezení.
Mít čerstvých 16let a vyhlížet nenáročný stroj na cestování tak je toto žhavý adept.
Všechno má svou cenu.
Pokud je dán výkon a má se držet životnost, je nutno zvednout kvalitu materiálové základny. Tudíž je jasné, že se s marží z prodejní ceny takové motorky kvůli udržení prodejnosti půjde až na krev. Anebo se jednoduše zvedne cena, protože to trh unese...
Je jasné, že tato motorka na evropském trhu neudělá žádnou díru do světa. Tady se dělají prodeje v poněkud jiných segmentech.
Ještě k té spotřebě. Ono by to taky mohlo být stejné, jako tomu bylo do nedávna u osobáků. Šel se dělat test a zalepovaly se lepicí páskou i spáry na kapotě. A soudruzi z Bruselistánu jsou neochvějně přesvědčeni, že spalovací motory jednoho krásného dne svými emisními vyhláškami ZCELA odnaučí chlastat benzín...
Marná věc, každý jsme nějaký...
Vy tu motorku vůbec nechápete. Tohle není motorka pro nás, do Evropy. Trávim tu a tam nějakej čas na severu Brazílie a tam je přesně tohle (tedy dřívější verze 150) vůbec nejčastější dopravní prostředek. Jezdí jich tam bez nadsázky statisíce. Pro spoustu lidí je to často dopravní prostředek jedinej. Dokonce tam jezděj i jako taxiky. Všechny tyhle statisíce majitelů tam na tý motorce zajímá jen cena, spolehlivost, spotřeba a nenáročnost údržby, nic jinýho. V tomhle ohledu to dává perfektní smysl jak pro tamní zákazníky, tak i pro Hondu a její prodeje. Tyhle mašiny tam nezřídka maj naježděno 200tis kilometrů a víc. Paradoxně tam člověk skoro nezavadí o jinej typ motorky, ani skůtry. A věřim, že se krom Brazílie najdou ještě další země, kde to takhle funguje
U motorky spotřebu nesleduji a ani to není pro mě podstatné. Jelikož ji mám pro radost a potěchu z motovyjizdek. Nejezdim na ni do zaměstnání. Jediné co sleduji je, kolik mám benzínu
Ja som na CBFke začínal, furt som padal, hodne investoval ale keď som si spočítal koľko mi to ušetrilo na benzíne oproti autu do práce, obchodu atď tak som bol furt v pluse teraz si kamoš kúpil výpredajovú CB125F, ako sám hovorí tak najlepšia motorka, nič nežerie, jednoduchá.... A to mal fungláče CB500F a CFR250L. Sám som chcel zase 125, ako prdítko k veľkým moto, ale nakoniec som skončil u skútru. Ale tie akcie na terajšiu CB125F sú lákavé :D
jo, 11kilo dole a obzvlášť ten o sedm lehčí motor, to je docela působivý
Z pohledu konstrukce je to fakt efektivní jezdidlo, no z pohledu šestnáctiletýho kluka to bude mít moc úzký gumy, tichej výfuk a výkonovej deficit do povolenýho maxima 15koní jí taky neodpustí i kdyby jako celek jezdila stejně svižně jako Duke
S korporatnou fasistickou eu normou bude stat motorka s vyrobnou cenou 500eur (a to som to este dost nadhodnotil) skoro 3000eur. Vivat vsetci chvalme nasu neohrozenu eu a fasistov v Bruseli
Pokud nejsi v Evropě spokojen, mas volne hranice a můžeš se odstěhovat mimo EU. Nikdo ti nebrání. Nedávej prosím ale své názory (fašistické) pod článek o motorce, které s tím nesouvisí.
Destroyer: To bylo předem daný, že bude zkouška spotřeby Ale myslím, že Honda nekecá. Kdysi jsem zkoušel Wave 110i, psali 1,9, já s tím jezdil i po dálnici furt naplno a sedělo to. Ale těch 1,5 litru, sakra, to je fakt velká výzva. Jen se děsím toho, kolik s tím budu muset najet, aby to bylo prokazatelný. Ono je rozdíl najet 500 km na něčem typu CB500X a na CB125F
Trochu mi to připomína předním světlem Bajaju, ale tady se na žádnej sex appeal nehraje. A jestli to bude realně jezdit za litr a půl, tak to jezdí moje Babetta, se kterou musím do větších kopců jen s příšlapem, takže za mě
Tá motorečka má šarm. Konečne po dlhých desaťročiach dali na motorku predný blatník, ktorý je nielen pekný, ale aj funkčný. V tej červenej farbe je ozaj pekná. Zaujímalo by ma, či tie plasty na bokoch nádrže, resp. strieborné plastové výčnelky imitujúce kryt "vodného chladiča" chránia aspoň trochu kolená pred vetrom.
...stara cbf125 jezdi za 1,6
Pekna. 8kw je poměrně málo. Spotřeba bude okolo 2 ale i tak supr dojez. Katalyzátor vypadá OK. Třeba na jawe to nadherne sprasili
Co je to ten předsazený válec?
1 reakce
Než se do mě zase pustí lidi ve stylu "na čem jsi v 16 jezdil ty" a podobně...
Tak bych rád řekl, že já osobně jsem v 16 řekl tátovi, když mi chtěl koupit 125, že mi stačí Simson, protože před 13 lety z toho nikdo nedělal sběratelskej kus a dal se koupit za 8000 krásnej a dokázal jsem si na tom všechno udělat prakticky šroubovákem a 10mm klíčem :D
Takže k věci.. sice chápu, malá motorka. která pro většinu neznamená ani tak motorku, jako spíš dopravní prostředek..
Nepodceňuju, ani nehaním kvalitu Hondy, ale proč ten vzhlled? Proč umí čínská Yuki udělat vzhledově tak krásnou motorku jako je 125i Manxcafe a Honda dělá něco, co vypadá jako Kentoya Lens před 15 lety?
4 reakce
Před cca 15-ti lety jsem vlastnil Yamahu YBR 125 (to byl ještě karburátor). Nová tenkrát stala 65.000,- což bylo tenkrát celkem dost. Honda dnes se stejnou cenou u mě boduje. YBR brala 2,5 litru a jezdil jsem na ni do práce, do lesa, na nákup, na ryby, diky vysokým a úzkým kolům projela skoro všude. A servis?? Krom základní údržby žádný. A vse si člověk udělal sám. Za rok jsem na ni nalítal víc než na velké motorce. Je obdivuhodný, co Honda dokázala zarobit na tak jednoduchém a málem motůrku. Za to jim dávám velký
. A zajdu se k nim podívat a vážně zvážím, zda opět nezačnu do práce a na couraračky používat hadimršku od Hondy misto velké moto. Náklady na provoz jsou doslova směšný a po městě a okolí víc člověk ani nepotřebuje.
2 reakce
šikovná maximálně jednoduchá lehounká hadimrška co žere nula nula prd, za mě super. Tyhle malorážky tvořej hlavní prodejní pilíř gigantů jako je japonská čtyřka, v Asii, Africe a Jižní Americe jich jezdí jako much a výrobci to chrlej po statisících. Tady se generuje zisk a prachy na vývoj hrstky velkých supermotocyklů pro zhýralé evropany a amíky
Nemůžu si pomoci, ale přijde mi že kdyby ty tři "generace" stály vedle sebe tak skoro nepoznám, která je ta nová
Za mě skvělý počin
Design neurazí a nový poměr výkon/váha nejspíš zaručí svižnější svezení.
Mít čerstvých 16let a vyhlížet nenáročný stroj na cestování tak je toto žhavý adept.
4 reakce
Destroyer: Máš pravdu, taky mi ta jednička z matematiky nedala spát. V tom jsme všichni stejní

Všechno má svou cenu.
Pokud je dán výkon a má se držet životnost, je nutno zvednout kvalitu materiálové základny. Tudíž je jasné, že se s marží z prodejní ceny takové motorky kvůli udržení prodejnosti půjde až na krev. Anebo se jednoduše zvedne cena, protože to trh unese...
Je jasné, že tato motorka na evropském trhu neudělá žádnou díru do světa. Tady se dělají prodeje v poněkud jiných segmentech.
Ještě k té spotřebě. Ono by to taky mohlo být stejné, jako tomu bylo do nedávna u osobáků. Šel se dělat test a zalepovaly se lepicí páskou i spáry na kapotě. A soudruzi z Bruselistánu jsou neochvějně přesvědčeni, že spalovací motory jednoho krásného dne svými emisními vyhláškami ZCELA odnaučí chlastat benzín...
Marná věc, každý jsme nějaký...
4 reakce
Vy tu motorku vůbec nechápete. Tohle není motorka pro nás, do Evropy. Trávim tu a tam nějakej čas na severu Brazílie a tam je přesně tohle (tedy dřívější verze 150) vůbec nejčastější dopravní prostředek. Jezdí jich tam bez nadsázky statisíce. Pro spoustu lidí je to často dopravní prostředek jedinej. Dokonce tam jezděj i jako taxiky. Všechny tyhle statisíce majitelů tam na tý motorce zajímá jen cena, spolehlivost, spotřeba a nenáročnost údržby, nic jinýho. V tomhle ohledu to dává perfektní smysl jak pro tamní zákazníky, tak i pro Hondu a její prodeje. Tyhle mašiny tam nezřídka maj naježděno 200tis kilometrů a víc. Paradoxně tam člověk skoro nezavadí o jinej typ motorky, ani skůtry. A věřim, že se krom Brazílie najdou ještě další země, kde to takhle funguje
1 reakce
U motorky spotřebu nesleduji a ani to není pro mě podstatné. Jelikož ji mám pro radost a potěchu z motovyjizdek. Nejezdim na ni do zaměstnání.
Jediné co sleduji je, kolik mám benzínu
1 reakce
Dokonalé
S tím by se mi konečně ZdenalH přestal smát, že tankuju po cca 200 km a on na GSu po 400 km
1 reakce
Proti tomuhle byla ta moje Čezeta ještě sexy...
Ja som na CBFke začínal, furt som padal, hodne investoval ale keď som si spočítal koľko mi to ušetrilo na benzíne oproti autu do práce, obchodu atď tak som bol furt v pluse
teraz si kamoš kúpil výpredajovú CB125F, ako sám hovorí tak najlepšia motorka, nič nežerie, jednoduchá.... A to mal fungláče CB500F a CFR250L. Sám som chcel zase 125, ako prdítko k veľkým moto, ale nakoniec som skončil u skútru. Ale tie akcie na terajšiu CB125F sú lákavé :D
1,5 litrů ??? To teď všichni, co do teď zkoušeli stáhnout co nejniz spotřebu na NCckach, budou měnit za tohle
1 reakce
Moje NC 750X s DCT jezdí za 3,3
3 reakce
Sedí se na tom jak na židli a až na to hnusný světlo (byl bych pro kulatou klasiku) to je jako pracant OK. Babu na to stejně nikdo nesbalí
jo, 11kilo dole a obzvlášť ten o sedm lehčí motor, to je docela působivý
Z pohledu konstrukce je to fakt efektivní jezdidlo, no z pohledu šestnáctiletýho kluka to bude mít moc úzký gumy, tichej výfuk a výkonovej deficit do povolenýho maxima 15koní jí taky neodpustí i kdyby jako celek jezdila stejně svižně jako Duke
1 reakce
To není pro mladý
Jinak tichý výfuk jsi trefil přesně - při plném plynu 73,5 dB! Nesmíš mít moc velký ušní tinitus, abys to vůbec slyšel 
S korporatnou fasistickou eu normou bude stat motorka s vyrobnou cenou 500eur (a to som to este dost nadhodnotil) skoro 3000eur. Vivat vsetci chvalme nasu neohrozenu eu a fasistov v Bruseli
8 reakcí
Pokud nejsi v Evropě spokojen, mas volne hranice a můžeš se odstěhovat mimo EU. Nikdo ti nebrání. Nedávej prosím ale své názory (fašistické) pod článek o motorce, které s tím nesouvisí.
Co se tyce nejen svetla, tak se spise doporucuji podivat a porovnat s Kymco Visar
https://www.kymco.cz/bikes/bikes/visar-125i-cbs/
2 reakce
Nebo s Yamahou YS125... Takovýchto praktických potrhů se na trhu najde spousta, zejména když se do hry zapojí i echtovní Čína
to by v tom bol čert aby si práve Ty na tom nezajazdil pod liter!
9 reakcí
Destroyer: To bylo předem daný, že bude zkouška spotřeby
Ale myslím, že Honda nekecá. Kdysi jsem zkoušel Wave 110i, psali 1,9, já s tím jezdil i po dálnici furt naplno a sedělo to. Ale těch 1,5 litru, sakra, to je fakt velká výzva. Jen se děsím toho, kolik s tím budu muset najet, aby to bylo prokazatelný. Ono je rozdíl najet 500 km na něčem typu CB500X a na CB125F 
Trochu mi to připomína předním světlem Bajaju, ale tady se na žádnej sex appeal nehraje. A jestli to bude realně jezdit za litr a půl, tak to jezdí moje Babetta, se kterou musím do větších kopců jen s příšlapem, takže za mě
15 reakcí