3+1 nové pětistovky od Kawasaki
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 7.11.2023 | Zobrazeno: 8 960x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 7.11.2023 | Zobrazeno: 8 960x
Jak už napsal v prvním komentáři Pedl - sympatickej černo/čevenej
subtilní naháč Z500 Ta za jeho řidítky zalehnutá holčina 50kg(max. !)
na něm působí přiměřeně , ale jak chlap +- 100kg ... ?
3 reakce
Pozerám, že čo za archaizmus je napísať v 21. storočí na motocykel, že "Liquid Cooled" ?
Veď s tým sa chválili pred polstoročím, dnes je to štandard, veď rarita je skôr vzducháč.
Čert je ale schovaný v detailoch: Ten nápis prevzali od Ninje zo stredoveku.
Odkaz, jak hovado, hneď som to pochopil, bravo!
Ale divím se, že mají tolik 500vek (kapotovaných), když už mají 650tky dvouválce stažené na 35kW. Radši měli udělat nějaký kapotovaný čtyřválec 700-900ccm, tam mají jen naháče. Třeba motor ze 750 a kapotu té nové 500.
A endurko s půllitrem nikde...taková novodobá KLE500 v nabídce chybí
Ten motor by tam byl parádní...
1 reakce
Hybrid na motorce je ještě horší, než hybrid v autě. Zbytečná kila (a cena!) navíc a využití v režimech, které se uplatní minutu ráno a deset vteřin večer.
2 reakce
Nějak mi v té řadě pětistovek chybí reikarnované KLE
Snad ho napřesrok udělají kluci šikmooký. Versys X nemá pokračovatele, tak by si o to přímo říkal. Ten motor 451 a zdvihy kolem 180-200mm, provozní hmotnost kolem 175kg, to prostě na trhu fest chybí!
3 reakce
Ta černá 500 je pěkná, jak nějaký litr