ktm_unor




Mladí dostanou novou modlu. KTM představila další generaci 125 a 390 Duke

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
robfor (28) napsal 29.08.2023 v 13:35

Uvědomte si konečně, že Evropa přestává být jako trh zajímavá. ČR už není zajímavá vůbec. Pokud chce firma prodávat v Číně a nechce aby ji clo požralo zisk, musí založit společnou společnost s čínským partnerem. Akcionář požaduje dividendy a je mu šumák, kde se na ně vydělalo. V Evropě se buduje ekologie, v Asii ekonomika. Evropani budou běhat nahatý v ekologické rezervaci a asiati se na ně budou chodit dívat. Kam dovedla USA ekonomika služeb je vidět v Detroitu.
A specialne pro blbecky jako:

vopak, Obycejny_clovek &
.

Minusovat si muzete jak chcete, tim se stejne nic nezmeni. Hlavne si vzpomente na ty sve pindy, jak zacalo v CR prodavat CFMoto model 800 MT, jak to nikdo nekoupi, jak se to bude srat a tak dal.
A ono se to nestiha dovazet, pak to najede za rok 40tisic km a bez jedine zavady, dlouhodoby redakcni test bez pripominek,sakra... jak je to mozne? Nejake vysvetleni ?

IvanDvoutakťák (5171) napsal 26.08.2023 v 11:24+4

Globalizace , nejen evropskou(!) stoku začala a ten
"gríndýl" přivede ekonomiku Evropy ke tragickému konci .
KTM není zdaleka jediný "světový" výrobce motocyklů ,
pro kterého je zisk za každou cenu jediným kritériem .
Aby nízké desetitisíce kilometrů byly "přijatelnou"
nabídkou kvality a bezporuchovosti , to bez jakéhokoliv
stesku po dobách minulých , mně připadá jen zlým
snem . Dovoluji si tato slova jen proto , že jsem měl
vyjímečnou možnost sledovat dlouhá léta vývoj výroby
motocyklů v továrně KTM (včet. závodních) prostřednictvím
t.zv.insidera , už od skromných začátků v Mattighofenu .
A jak se zdá , bylo by lepší , kdybych to srovnání neměl

Beza125 (3) napsal 26.08.2023 v 10:01+1

Za mě je to pěkný update a dokázal bych si představit, že bych ji za svou současnou 390 vyměnil, jen ta cenovka je vzhledem ke konkurenci dost ambiciózní. Ohledně spolehlivosti všude čtu, že KTM nesmí do baráku, tak já jsem asi výjimka, ale zatím jsem neměl s motorkou jediný problém a neřekl bych že jí šetřím. Jezdím s partou, kde jsem jediný s A2, ostatní MT-07, Honda CB650 a podobně, a na rovinkách logicky nestíhám, naopak v zatáčkách a na brzdách si užívám že je dotáhnu a můžu tu motorku využít na maximum. Což se u větších kubatur mimo okruh moc nedá (čest výjimkám, které ale často končí na místních hřbitovech).

puffybodie (392) napsal 25.08.2023 v 19:17+1

jgoldman> A jestli syn uvazuje pro A2 o 390, tak ho muzes "uklidnit", sere se to uplne stejne, takze nebude prekvapen

Codo (360) napsal 25.08.2023 v 17:58+1

KTM+Bajaj, všetci pod motorkou hajaj... No nic, jak si KTM stele, tak leží.
Mně tahle značka fakt nebere, sorry. Stejně jako vlna čínských strojů. Jeden pytel. Ostrá kombinace barev, bombastický vzhled... největší lákadlo. A hodně kouře z pneumatik, případně kola nahoře. Jakože velkej odvaz. To by mohlo u mladých zabrat... pak ať si s tím dělají, co chtějí ) Mustr reklam, ukazujících mladou šťastnou generaci furt v nějakým výskoku (jakože happy), zde ovládajících bezchybně a samozřejmě adrenalinově motorku, je už ale jaksi mainstreamově doprdelelezoucí. Divadýlko, efekt. Ještě tam měli vyfotit nějakýho šťasnýho eléva, jak se u toho hrabe v mobilu a ostaní ho obdivují. Nechutná kampaň.

jgoldman (1) napsal 25.08.2023 v 16:26+1

Držím KTM palce... aby z toho netekl olej jako z předchozí generace. synova KTM 125 DUKE a neustále mizející olej, tečící gufera, tečící vidle, LCD displej do kterého teče atd. atd. ...bohužel to měli na DUKOVI i jeho kamarádi. Takže dnes nám na zemi po motorce zbyla jen mastná skvrna a zničené oblečení po oleji.... Takže KTM už nám do domu i za přístup servisu a zastoupení nesmí.

deluxa (347) napsal 25.08.2023 v 14:34+2

Bohuzial sa KTM doteraz nenaucil ako postavit jednovalec ktory by prezil bez problemov aspon tych 30tis km. Alebo to mozno je ich obchodna strategia a vyrabaju to tak schvalne :P

robfor (28) napsal 25.08.2023 v 14:07-2

Jak tak koukam na videa,tak se nemuzu ubranit dojmu, jak zoufale to sestrihali, aby nebyl videt jeste zoufalejsi nedostatek akcelerace a vykonu. V praxi budou majitele 390kove "modly" v jednom kuse zrat prach od kol seskrcenych petistovek a sestistovek, ktere mivaji sice par kilo navic (zanedbatelne), ale zaroven temer dvojnasobny kroutak a vykonove pouzitelne nizsi a stredni otacky. A seskrcene petistovky a sestistovky stoji kolikrat vyrazne mene, nez downsizovana modla od KTM, rekneme, ze to startuje nekde kolem 130 tisic... a to je uz docela podstatny rozdil.

afro-r1 (517) napsal 25.08.2023 v 13:50

Koukam, ze jsou hmotnosti uvedene jen pro 390.
Stary model mival tusim 159kg, neb to byla kompletni 390 s mensim objemem.
Konkurencni CB mela tusim 128kg a mohutnejsi YZF 142kg

robfor (28) napsal 25.08.2023 v 12:04

Vazne chteji 168tKc za 390ku? Tak to bude hodne zajimave a jsem moc zvedavy na vnitrni konkurenci s CFMoto 800 NK, ktera je za 188 tisic.

Pripadne na redakcni srovnani dvou krabicek od zapalek, z nichz kazda je diametralne jina, ale maji docela podobnou cenu.

Mercurio (94) napsal 25.08.2023 v 11:02+1

Jako majitel aktuální 390 říkám,že až na tu zbytnělou podsedlovku s žábrama je to pěkná evoluce.
K dokonalosti tomu bude chybět jen motor od Japonců. Aby se nesral ,jako ten indorakouskej pokus...




TOPlist