Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
mojas> Tak to já si ale vůbec nemyslím, že jenom ta moje motorka je nejlepší , určitě jsou i mnohem lepší stroje... Ale vlastně jo - dá se říct, že minimálně pro mě je to jedna z těch (mnoha) nejlepších - proto jsem si jí taky pořídil! Tak ať nám to dál tak krásně a bez potíží šlape a dělá nám to pořád jen samou radost!
mojas> Já teda zase až takovej cestovatel nejsem , ale nevím, proč by to samé nemělo zvládnout X dalších motorek... Jasně, vzal si na to W650, tak je teď největší držák W650! Kdyby si na to vzal Triumpha, tak je to místo ní asi ten Triumph... Ono popravdě, tohle dá bez poruchy asi dneska kde co, tam jde spíš o to, kolikrát za tu trasu budeš muset servisovat, kolik vyměníš oleje, kolik odjedeš pneu, řetězovek atd... To ale většinou záleží na výkonech a zaměření toho či onoho stroje! Osobně bych se na takovou trasu klidně vydal i na tom Nortonu ES2 - náš má najeto 130 tisíc a žádnej závažnější problém s ním nikdy nebyl co vím... Jasně, tu a tam by se určitě něco porouchalo, ale taky na to má už svoje léta... Ale jako nějaký objektivní měřítko spolehlivosti bych to určitě nebral - kolik lidí jezdí neskutečný štreky či přímo objelo svět na Jawách a já měl se svou 350 furt jen samý trable! Jináč tu srovnávačku Ducati vs. W650 bych bral , ale můj Monster byl už asi stočenej (když jsem ho dovezl, měl 14 let a 20 tisíc km) a dneska má pomalu 60 tisícovek , takže z toho asi už nic nebude... A mimochodem, po pár prvotních restech (většinou doprasení od předchozích majitelů) za posledních 40 tisíc km zatím bez poruchy, ťuk ťuk! A to je to přitom ta nespolehlivá Ducati!
DMC: Svého času si Petr Hošťálek vybíral mašinu na cestu do Pekingu, chtěl jet na originále z UK, protože by na něj sehnal díly v každý chalupě, nakonec jel motorce, na kterou žádný díly nepotřeboval, byla to W650. Přimontoval českou sajdu (ta se celkem srala), dal kratší převod (vezl 200 kg nákladu), a odjel bez poruchy přes Rusko, Mongolsko na čínský hranice, 36 000 km tam a zpět. To je to, co mě na ní bere.Můžem si mašinky srovnat vedle sebe, až budou mít najeto 100 tisíc km, jak bude vypadat rejže a špageta. Já mám zatím 32tisíc km bez poruchy. Tak ať nám moc letos neprší, loni jsem jel do Alp a z 1300 km mi 1000 doslova chcalo.
mojas> Já ti to věřím , taky se v poslední době docela často rád projedu na Nortonu s tím jak říkáš "chlapskym startérem" - mně to teda příjde spíš jako nakopávačka , ale tak když myslíš - a s radostí se pokochám na spolehlivém originálu z UK! Ale holt všechno má svoje no! Ono mimochodem to co píšu u Monstera byla svého času taková malá provokace Ducatistů a navíc, ono to fakt nejede, ale v porovnání s konkurencí (včetně např. W650, i když to rozhodně konkurence není) je to ještě pořád velká raketa! A o spolehlivosti snad ani není třeba diskutovat, to si povíme po 17ti letech tvrdýho provozu, co bude v lepším stavu... Zatím musím říct, že po bezmála 60ti tisících km v sedle Ducati jsem spolehlivější stroje ještě neměl! Jasně, víc to žere pneu, řetězovky a další spotřebák , ale zase se nemusím bát, že mě to někde nechá... A dokonce to snad zatím ani nikde není "rezatý a rozesírací" , a to mám Monstera jako pracovní mašinu do každýho počasí! A i díky tomu jsem na tom stejně jako ty - Ducati už určitě prodávat nebudu , jen bych časem rád ještě pořídil něco na kochání, asi HD / Buell, možná MG, Triumph, kdo ví?!
DMC: No, vidíš, já už tu pravou našel, a nemusím se na ní bát vyjet na 2000 km výlet, protože to je motorka, která mě nikde nenechá, je to motorka, na který si krásně rovně posedím, každýmu se líbí (kromě Tebe),má chlapskej startér a když někam chci jet, tak jedu a nemusím přemejšlet, jestli se mi stačej ohřát gumy, je to prostě stroj pro každodenní ježdění a to mi vyhovuje. A že to je kopie? To mi je volný, to není důležitý. A kromě toho, italové dělaj stroje krásný a nadupaný, rezatý a rozesírací a to mě fakt nebere. Tvoje slova: "Tak tohle je ten můj Ital-šrot, co o něm říct? Má nádhernej Design, dokonalej Zvuk, skvělej Podvozek, brzdy Brembo, žádnej výkon, žádnej krouták, slabej motor, pořád se sere, no je to prostě klasická Ducati se vším co k ní patří." To mě teda fakt nezaujalo Je vidět, že každej hledáme u motorky něco jinýho a oba dva jsme našli, každopádně já W650 už prodávat nebudu, leda že bych koupil ještě jednu k tomu. Ale jelikož už mám 4 auta a 5 motorek, tak mi to asi neprojde
mojas> Právě s tou W650 bych se tu moc nechlubil , ale na druhé straně tě chápu... Sám jsem jezdil několik let Virago a popravdě, i když to byla hrozná motorka (která nejela, nebrzdila, nezatáčela, né vždy mě dovezla domů - několikrát jsem ji i tlačil , žralo to i trávu kolem silnice , pro dva to bylo malé, zvuk celkem o ničem, krouťák nikde atd. atd. atd...) , stejně jsem měl tu mašinu fakt moc rád! Zažili jsme s ní svoje nejlepší motorkářský léta , který už se nikdy nevrátí a člověk si to všechno dá jen jednou za život... Takže vážně celkem chápu, že někdo může mít radost i z nějakého toho Asijského stroje , bohužel ale většinou jen do té doby, než sedne na pravou motorku...
to je pěknej stroj
Novodobá historie Guzzi přináší docela pěkné kusy.
Akorát to světlo ještě nekompromisněji zakulatit - to znamená nainstalovat obyčejný kulatý plecháč,
a tady ten originál uložit do spodní králičárny.
To byl samozřjmě vtip, snad si nemyslíš, že Jawa ovládne motocyklový trh (i když věř mi přál bych jí to). A jinak od první Jawy Californa uběhlo 43 let.
Italolvé už pochopili kdo jednou ovládne motocyklový trh, a proto se po něm snaží opičit alespoň názvem. Jawa prostě udělala Califotnian, Moto Guzzi se zalekla a vyšla s názvem California .
steve2> To je sranda tvrzení , ale zatím jsem měl na Ducati problém s elektrikou asi 3x a z toho 1x selhal origoš Italskej díl v ceně 2500,- Kč , 1x dva Japonský díly v ceně 4500,- Kč (tzn. 9000,- Kč ) a 1x Německej v ceně 2000,- €uro! Z toho je jasné, že spolehlivost je u všech + / - stejná , ale když už se náhodou pokazí ta Italská elektronika, tak je alespoň levná!
DMC: K tomuhle přesně jsem se chtěl dostat.
Tak kolama dolů!!!
mojas> Tak to já si ale vůbec nemyslím, že jenom ta moje motorka je nejlepší
, určitě jsou i mnohem lepší stroje...
Ale vlastně jo - dá se říct, že minimálně pro mě je to jedna z těch (mnoha) nejlepších
- proto jsem si jí taky pořídil!
Tak ať nám to dál tak krásně a bez potíží šlape a dělá nám to pořád jen samou radost!
A to, že si myslíš, že nejlepší motorka na světě je ta tvoje, tak to ješt neznamená, že to tak je...kromě toho, ta nejlepší je moje
No vidíš, každej máme tu svoji nejlepší motorku a tak to má bejt.
mojas> Já teda zase až takovej cestovatel nejsem
, ale nevím, proč by to samé nemělo zvládnout X dalších motorek...
Jasně, vzal si na to W650, tak je teď největší držák W650!
Kdyby si na to vzal Triumpha, tak je to místo ní asi ten Triumph...
Ono popravdě, tohle dá bez poruchy asi dneska kde co, tam jde spíš o to, kolikrát za tu trasu budeš muset servisovat, kolik vyměníš oleje, kolik odjedeš pneu, řetězovek atd...
To ale většinou záleží na výkonech a zaměření toho či onoho stroje!
Osobně bych se na takovou trasu klidně vydal i na tom Nortonu ES2 - náš má najeto 130 tisíc a žádnej závažnější problém s ním nikdy nebyl co vím...
Jasně, tu a tam by se určitě něco porouchalo, ale taky na to má už svoje léta...
Ale jako nějaký objektivní měřítko spolehlivosti bych to určitě nebral - kolik lidí jezdí neskutečný štreky či přímo objelo svět na Jawách a já měl se svou 350 furt jen samý trable!
Jináč tu srovnávačku Ducati vs. W650 bych bral
, ale můj Monster byl už asi stočenej (když jsem ho dovezl, měl 14 let a 20 tisíc km) a dneska má pomalu 60 tisícovek
, takže z toho asi už nic nebude...
A mimochodem, po pár prvotních restech (většinou doprasení od předchozích majitelů) za posledních 40 tisíc km zatím bez poruchy, ťuk ťuk!
A to je to přitom ta nespolehlivá Ducati!
DMC: Svého času si Petr Hošťálek vybíral mašinu na cestu do Pekingu, chtěl jet na originále z UK, protože by na něj sehnal díly v každý chalupě, nakonec jel motorce, na kterou žádný díly nepotřeboval, byla to W650. Přimontoval českou sajdu (ta se celkem srala), dal kratší převod (vezl 200 kg nákladu), a odjel bez poruchy přes Rusko, Mongolsko na čínský hranice, 36 000 km tam a zpět. To je to, co mě na ní bere.Můžem si mašinky srovnat vedle sebe, až budou mít najeto 100 tisíc km, jak bude vypadat rejže a špageta. Já mám zatím 32tisíc km bez poruchy.
Tak ať nám moc letos neprší, loni jsem jel do Alp a z 1300 km mi 1000 doslova chcalo.
mojas> Já ti to věřím
, taky se v poslední době docela často rád projedu na Nortonu s tím jak říkáš "chlapskym startérem" - mně to teda příjde spíš jako nakopávačka
, ale tak když myslíš
- a s radostí se pokochám na spolehlivém originálu z UK!
Ale holt všechno má svoje no!
Ono mimochodem to co píšu u Monstera byla svého času taková malá provokace Ducatistů a navíc, ono to fakt nejede, ale v porovnání s konkurencí (včetně např. W650, i když to rozhodně konkurence není) je to ještě pořád velká raketa!
A o spolehlivosti snad ani není třeba diskutovat, to si povíme po 17ti letech tvrdýho provozu, co bude v lepším stavu...
Zatím musím říct, že po bezmála 60ti tisících km v sedle Ducati jsem spolehlivější stroje ještě neměl! Jasně, víc to žere pneu, řetězovky a další spotřebák
, ale zase se nemusím bát, že mě to někde nechá...
A dokonce to snad zatím ani nikde není "rezatý a rozesírací"
, a to mám Monstera jako pracovní mašinu do každýho počasí!
A i díky tomu jsem na tom stejně jako ty - Ducati už určitě prodávat nebudu
, jen bych časem rád ještě pořídil něco na kochání, asi HD / Buell, možná MG, Triumph, kdo ví?!
Tak ať nám to lítá!
DMC: No, vidíš, já už tu pravou našel, a nemusím se na ní bát vyjet na 2000 km výlet, protože to je motorka, která mě nikde nenechá, je to motorka, na který si krásně rovně posedím, každýmu se líbí (kromě Tebe),má chlapskej startér a když někam chci jet, tak jedu a nemusím přemejšlet, jestli se mi stačej ohřát gumy, je to prostě stroj pro každodenní ježdění a to mi vyhovuje. A že to je kopie? To mi je volný, to není důležitý. A kromě toho, italové dělaj stroje krásný a nadupaný, rezatý a rozesírací a to mě fakt nebere. Tvoje slova: "Tak tohle je ten můj Ital-šrot, co o něm říct? Má nádhernej Design, dokonalej Zvuk, skvělej Podvozek, brzdy Brembo, žádnej výkon, žádnej krouták, slabej motor, pořád se sere, no je to prostě klasická Ducati se vším co k ní patří." To mě teda fakt nezaujalo
Je vidět, že každej hledáme u motorky něco jinýho a oba dva jsme našli, každopádně já W650 už prodávat nebudu, leda že bych koupil ještě jednu k tomu.
Ale jelikož už mám 4 auta a 5 motorek, tak mi to asi neprojde
mojas> Právě s tou W650 bych se tu moc nechlubil
, ale na druhé straně tě chápu...
Sám jsem jezdil několik let Virago a popravdě, i když to byla hrozná motorka (která nejela, nebrzdila, nezatáčela, né vždy mě dovezla domů - několikrát jsem ji i tlačil
, žralo to i trávu kolem silnice
, pro dva to bylo malé, zvuk celkem o ničem, krouťák nikde atd. atd. atd...)
, stejně jsem měl tu mašinu fakt moc rád!
Zažili jsme s ní svoje nejlepší motorkářský léta
, který už se nikdy nevrátí a člověk si to všechno dá jen jednou za život...
Takže vážně celkem chápu, že někdo může mít radost i z nějakého toho Asijského stroje
, bohužel ale většinou jen do té doby, než sedne na pravou motorku...
A já jsem ta vyjímka, k W650 to ani jinak nejde.
K japoské motorce si málo lidí udělá vztah. U italských, anglických a amerických motorek je to pravidlem.
DMC a ub88: Rejži miluju, to je snad jasný.
Tak stará dobrá klasika California je fuč. to je škoda.Myslel jsem si, že aspon tato firma zůstate u klasiky, jak bylo zvykem před lety.
tak já Itálii můžu skoro se všim sakum prásk. Jídlo, umění /památky/, auta,Benelli TNT, počasí, Líbye, hudba (white skull)
---
A to já si zasejc k jídlu dám raději tu rejži!
Jezdit se na tom sice nedá
, resp. dá, ale je to o ničem
, ovšem na talíři chutná celkem dobře!
mojas: Špagety neberou a rejža jo ??
Novodobá historie Guzzi přináší docela pěkné kusy.
Akorát to světlo ještě nekompromisněji zakulatit - to znamená nainstalovat obyčejný kulatý plecháč,
a tady ten originál uložit do spodní králičárny.
Je to docela pěknej kus železa, ale špagety mě kromě těch na talíři fakt neberou.
Mě se ten strojek líbí!
To byl samozřjmě vtip, snad si nemyslíš, že Jawa ovládne motocyklový trh (i když věř mi přál bych jí to). A jinak od první Jawy Californa uběhlo 43 let.
Starane název California používá u svých modelů Moto Guzzi už 35 let
Italolvé už pochopili kdo jednou ovládne motocyklový trh, a proto se po něm snaží opičit alespoň názvem. Jawa prostě udělala Califotnian, Moto Guzzi se zalekla a vyšla s názvem California
.
vypadá to na poctivej kus stroje, to se snad od takového pojmu jako je MG ale očekává - to se někdo zase povozí
Bodejt by to nebylo v americkem stylu, kdyz uz i to jmeno napovida.. Kazdopadne je krasna a je to krok spravnym smerem! Moderna s klasickem havu.
To je teda hnus
Ne Moto Guzzi ,ale Moto Buzi
Se těšim na zvuk
a z fotek si myslím, že to chtěli ven
"přísně tajné"
Možná by si mohli dovolit lepšího fotografa.
Je to trochu prasátko, ale roztomilý
steve2> To je sranda tvrzení
, ale zatím jsem měl na Ducati problém s elektrikou asi 3x a z toho 1x selhal origoš Italskej díl v ceně 2500,- Kč
, 1x dva Japonský díly v ceně 4500,- Kč (tzn. 9000,- Kč
) a 1x Německej v ceně 2000,- €uro!
Z toho je jasné, že spolehlivost je u všech + / - stejná
, ale když už se náhodou pokazí ta Italská elektronika, tak je alespoň levná!
ani ty boty nee