Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Design super, jako vždy. Fakt se povedla. Ale....voda mi vadí a co snad ještě víc, je katalyzátor. Jako vážně. Čert vem celou unii.Tvl katalyzátor na mašině. Kdy začneme jezdit na emise, soudruzi z unie????
Kráska. Pekne čisté línie, žiadny transformer, to sa dnes už takmer nevidí. Len škoda tej vody. Ani nie tak opticky, to sa podľa mňa podarilo zladiť celkom pekne. Ale žiaľ voda pravdepodobne zoberie z charakteru motora a celkovej charizmy. Neviem prečo tam vidíte TDM, keď ja tam vidím odkaz na Quotu 1100es z vlastnej stajne.
Ako majiteľ Stelvia NTX 2010 som tajne dúfal, že sa nejakým zázrakom podarí vyrobiť pokračovateľa. Tak a teraz čo mám kúpiť na budúcu sezónu keď chcem cestovné enduro, kardan, vypletané kolesá a dvojvalec (najlepšie vzducháč) pre dvoch vysokých ľudí na cestovanie.
Zostalo mi GS a Tenerka keby aspoň HD neprišlo s reťazou. Výber jak za socíku. Až dve motorky. Opravte ma ak sa mýlim.
PS: Kúpim Stelvio NTX z posledných rokov výroby 16/17
Mam rad italsky design, ale jak tu jini psali, Falko, Pegaso,TDM a jeste cinan nebo ind..to original jak prase..
Kdyz to porovnam s CX500, tak 40 let vyvoje a takovy bastl...no aspon ze ta V11 a V7 se u Guzzi povedla a vypadaji k svetu, jinak je to "original za kazdou cenu"
Jak pravil CEO Enfieldu: proc se cpat nekam kde je pretlak, kdyz muzeme vyplnit mezeru na trhu a ze Guzzi je takovy italsky Enfield..nu coz kupte si Guzzi bude to ceneny veteran,pac dlouho tu Guzzi nebude.
Vypadá to parádně! Inu, vodník je nutností pro vyšší výkon vzhledem k emisiím a nebylo by od věci, kdyby menší kozy zůstaly vzduchový a ty větší byly vodníci. V každym případě je prostě vidět italskej smysl pro detail ve spojení s naprosto funkčním celkem. Jsem zvědav na živo a na svezení. Pevně doufám, že zůstane aspoň nějaká ta živočišnost v podobě lehkýho klopnýho momentu a příjemnejch vibrací v akurátní míře. Sterilitu přeci nechceme, byť mezi nepohodlím a pohodlím je v tutom případě tenkej led. Tak uvidíme.
Hurá - konečně pořádnej motor Guzzi.
Celkově motorka OK.
Vzhled: takhle se to dělalo před 20-30ti lety, starší si to pamatujeme. Třeba Pegaso 650, 1999. Vidím v tom i Ducati Paso 1990 nebo BMW R1100S, 2000 . Z každýho něco.
Já osobně tohle oplastování nemusím, nicméně dá se na to koukat.
Jediný, co je asi špatně jsou černě lakovaný svody. To teplo přímo od hlavy nemůže lak vydržet dlouho. Taky kamínky to omlátí. Nerez by byla lepší.
Konečně! Konečně Moto Guzzi 21. století co si nehraje na retro. Jsem rád že přidali do svého repertoáru moderně vypadající stroj. Jako nic proti ostatním modelům ale podle mě si mohli troufnout ně něco radikálnějšího. Moc rád bych od nich viděl nějakou sportovní kapotu jako byla MGS-01 akorát pro normální lidi.Za mě plus
mně to připomnělo nafouknutý bajaj dominar. Téměř jistě to bude stejný externí designér, když dělal i katanu, griso, pegaso:
https://www.frascolidesign.com/portfolio/
působí to na mě jako nějaký futuristický koncept z počátku 90. let Krásný to není, ošklivý taky ne.. Teď ještě jak to pojede. Na týhle platformě ale asi představěj i klasickýho naháče a ten bude už vyloženě pěknej, věřim tomu
Sen (nebo spíše přání) V100 - 100 let výročí - 100 koní - 100 Nm v motocyklu klasického vzhledu se vzduchem chlazeným motorem se rozplynul.
Ale netřeba plakat, v životě je vždy něco za něco a tohle nevypadá špatně.
TDMko s kardanem, letmáčem a italským šmrncem s vytrčenýma hrnkama - PARÁDA
Tohle může pokazit jen jedno - cena!
Ale je to kurňa nádherná mašina!
Těším se na první recenze
Takovýhle rozporuplný pocity jsem už dlouho neměl.Jako TDM 900 trochu šmrnclá Aprilií Pegaso 650 r.v.2009.Ale na druhou stranu je fajn že jsou výrobci kteří umějí vybočit ze zajetých kolejí,viz třeba HD Panamerica.
Design super, jako vždy. Fakt se povedla. Ale....voda mi vadí a co snad ještě víc, je katalyzátor. Jako vážně. Čert vem celou unii.Tvl katalyzátor na mašině. Kdy začneme jezdit na emise, soudruzi z unie????
Kráska. Pekne čisté línie, žiadny transformer, to sa dnes už takmer nevidí. Len škoda tej vody. Ani nie tak opticky, to sa podľa mňa podarilo zladiť celkom pekne. Ale žiaľ voda pravdepodobne zoberie z charakteru motora a celkovej charizmy. Neviem prečo tam vidíte TDM, keď ja tam vidím odkaz na Quotu 1100es z vlastnej stajne.
V tej zeleno striebornej je nádherná
Dizajn ; v tom sú taliani umelci .
Ako majiteľ Stelvia NTX 2010 som tajne dúfal, že sa nejakým zázrakom podarí vyrobiť pokračovateľa. Tak a teraz čo mám kúpiť na budúcu sezónu keď chcem cestovné enduro, kardan, vypletané kolesá a dvojvalec (najlepšie vzducháč) pre dvoch vysokých ľudí na cestovanie.
keby aspoň HD neprišlo s reťazou. Výber jak za socíku. Až dve motorky. Opravte ma ak sa mýlim.
Zostalo mi GS a Tenerka
PS: Kúpim Stelvio NTX z posledných rokov výroby 16/17
4 reakce
Mam rad italsky design, ale jak tu jini psali, Falko, Pegaso,TDM a jeste cinan nebo ind..to original jak prase..
Kdyz to porovnam s CX500, tak 40 let vyvoje a takovy bastl...no aspon ze ta V11 a V7 se u Guzzi povedla a vypadaji k svetu, jinak je to "original za kazdou cenu"
Jak pravil CEO Enfieldu: proc se cpat nekam kde je pretlak, kdyz muzeme vyplnit mezeru na trhu a ze Guzzi je takovy italsky Enfield..nu coz kupte si Guzzi bude to ceneny veteran,pac dlouho tu Guzzi nebude.
Vypadá to parádně!
Inu, vodník je nutností pro vyšší výkon vzhledem k emisiím a nebylo by od věci, kdyby menší kozy zůstaly vzduchový a ty větší byly vodníci. V každym případě je prostě vidět italskej smysl pro detail ve spojení s naprosto funkčním celkem. Jsem zvědav na živo a na svezení. Pevně doufám, že zůstane aspoň nějaká ta živočišnost v podobě lehkýho klopnýho momentu a příjemnejch vibrací v akurátní míře.
Sterilitu přeci nechceme, byť mezi nepohodlím a pohodlím je v tutom případě tenkej led. Tak uvidíme.
1 reakce
Konečne jedna pekná,moderná motorka.
Dizajn na míle vzdialený od teraz rozšíreného "Mimozemšťanova pomsta".
Trochu mi to přpomělo Morbidelli V850
2 reakce
Za mě velmi pěkné,mohlo by to mít celkem úspěch.Jediná výtka, alespoň z hlediska praktické stránky,by svody výfuku měli být chromové.Jinak
Já v tom nevidím TDM, ale myslím si, že si Moto Guzzi vzala inspiraci ve své historii. Já v tom bočním pohledu vidím Quotu
Moc pěkné, akorát ta aktivní aerodynamika mi přijde jako zbytečné kurvítko.
Guzzi a voda?Nádhera,žádná černá moderní patlanina.
Italiano tuto.
Hurá - konečně pořádnej motor Guzzi.
Celkově motorka OK.
Vzhled: takhle se to dělalo před 20-30ti lety, starší si to pamatujeme. Třeba Pegaso 650, 1999. Vidím v tom i Ducati Paso 1990 nebo BMW R1100S, 2000 . Z každýho něco.
Já osobně tohle oplastování nemusím, nicméně dá se na to koukat.
Jediný, co je asi špatně jsou černě lakovaný svody. To teplo přímo od hlavy nemůže lak vydržet dlouho. Taky kamínky to omlátí. Nerez by byla lepší.
2 reakce
Inspiraci designem brali zde?
https://images.app.goo.gl/ETuaVDF9VQGEb9AP6
3 reakce
Konečně! Konečně Moto Guzzi 21. století co si nehraje na retro. Jsem rád že přidali do svého repertoáru moderně vypadající stroj. Jako nic proti ostatním modelům ale podle mě si mohli troufnout ně něco radikálnějšího. Moc rád bych od nich viděl nějakou sportovní kapotu jako byla MGS-01 akorát pro normální lidi.Za mě plus
A za mě taky super a další kousek do do portfolia Guzzi, která už to potřebovala jako sůl...
Forza Guzzi
Za mě dobrý
Ještě by to chtělo fotky s kuframa v " plné polní" JP78.
mně to připomnělo nafouknutý bajaj dominar. Téměř jistě to bude stejný externí designér, když dělal i katanu, griso, pegaso:
https://www.frascolidesign.com/portfolio/
2 reakce
Je to pekné, to je jasné.
Ako sa tu píše v komentoch, TDM v tom nevidím ani náhodou. Ak sa fakt zamyslím a prižmúrim obe oči, skôr S. Katanu.
působí to na mě jako nějaký futuristický koncept z počátku 90. let
Krásný to není, ošklivý taky ne.. Teď ještě jak to pojede. Na týhle platformě ale asi představěj i klasickýho naháče a ten bude už vyloženě pěknej, věřim tomu
1 reakce
Tipuju a doufam,ze ani ta cena nebude tak strašná a vypadá to moc hezky
Sen (nebo spíše přání) V100 - 100 let výročí - 100 koní - 100 Nm v motocyklu klasického vzhledu se vzduchem chlazeným motorem se rozplynul.
Ale netřeba plakat, v životě je vždy něco za něco a tohle nevypadá špatně.
Nic proti, ale za tohle Griso nevyměním
3 reakce
TDMko s kardanem, letmáčem a italským šmrncem s vytrčenýma hrnkama - PARÁDA
Tohle může pokazit jen jedno - cena!
Ale je to kurňa nádherná mašina!
Těším se na první recenze
Nádherný bike, kde podoba s TDM, toto je pastva pre oči, jednoduchá krása
Co furt brbláte. Však je to hezký kousek. Zase Němci jiného. Já bych to jako druhou moto bral hned!!!
Ale áno, je krásna. Len dúfam že to nebude len taká vidí motorka pre tých menších. Mal som Griso a ta bola ako tak akurát, rázvor 1570 mm.
Na Guzzinku rád vzpomínám.
Hlavně jak se pěkně vrtěla při přidání plynu....
1 reakce
líbí, moc, takový centauro s maskou
Takovýhle rozporuplný pocity jsem už dlouho neměl.Jako TDM 900 trochu šmrnclá Aprilií Pegaso 650 r.v.2009.Ale na druhou stranu je fajn že jsou výrobci kteří umějí vybočit ze zajetých kolejí,viz třeba HD Panamerica.