Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
papiboy:
moja moto ma tiez asi prezije a sestra si kupila Jinlun 125, kde tiez vsetko pokazene a stoji v garage a nikto si to nevezme. Vsetko je tam odflaknute.
Snad budu mat majitelia pri tychto moto stastie avystupna kontrola bude ako MV Agusta
A ludia budu happy ze aj bezni smrtelnici si budu moct dovolit znacky ako MV Agusta,Harley a pod. Aj ked iba kubatury 300 a pod. Firma bude happy ze sa im brutalne zdvihol obrat. Takze vsetci budu happy, nakoniec bude pindat iba par dinosaurov ktori si pametali co tieto znacky vo svete kedysi znamenali. A ti jednoho dna umru a nove generacie budu happy ze si mozu dovolit mat zaujimave stroje.Nakoniec ani znacke to neublizi. Smutne je ze to znacky nerobia preto aby prezili..pretoze fungovali aj doteraz...ale robia to kvoli nepredstavitelnym ziskom ktore z azijskych trhov pridu
Jak všechny tyto oboustranně výhodné spolupráce skončí? Pro Evropu bohužel tragicky...
Peníze jsou vždy až na prvním místě a po nás potopa.
Opravdu to tak chceme? Ať si každý odpoví sám.
Takze uz zbejva jen Ducna a pro to ten svuj kus poradny motorky necham lezet doma dokud budu dejchat a lestit ji na stojanech v obejvaku a jezdit na mi budu jen ja a moje manzelka
Neplette sem nástup Japoncov, to bolo iné kafe.
Ja, nakoľko som pomaly starý jak dinosaurus, som to zažil v plnej paráde.
Japonci dostali po vojne do daru väčšinu vyspelých technológií sveta, ich mládeži bolo umožnené študovať po celom svete - a študenti chodili aj na WC s fotoaparátom.
Veľká moto-štvorka postupne prevalcovala celý svet - ale to presvedčili najprv na pretekárskych dráhach, ani legendárna a dlho kraľujúca MV Agusta to nakoniec neustála.
Honda napr. využila skúsenosti zo svojich pretekárskych 5 a 6-valcov - a CB 750 Four odrazu zaplavil svet, bol to iný level a aj Nemci preň stáli v rade.
Čína preráža do sveta tým, že vykupuje krachované značky a také, čo sú možno 5 minút pred krachom, kvalita je prinajmenšom otázna, fakt je, že čínan zatiaľ nevyhráva v motošporte a Nemci preň nestoja v rade... Stoja ale pre nemecké mašiny, ktoré sa robia zčasti už v Číne.
Heki,neber meno Japoncov do huby nadarmo!
Síce si na nástup Japoncov nespomínam,ale pochybujem o tom ,že by si z nich niekto robil prdel. Pretože sa prezentovali od začiatku kvalitou. Čína ju nezvláda dodnes,v motorkách.
Čína všechno okopíruje a skončí spolupráci.
papiboy:
moja moto ma tiez asi prezije a sestra si kupila Jinlun 125, kde tiez vsetko pokazene a stoji v garage a nikto si to nevezme. Vsetko je tam odflaknute.
Snad budu mat majitelia pri tychto moto stastie avystupna kontrola bude ako MV Agusta
A v Kitaji z toho bude Čangusta...
hnus Velebnosti
, kde sou ty časy, kdy každej slušnej motorkář měl na tričku nápis:
...lepší vidět ségru v bordelu, než na japonským motocyklu
Ale veď kto si myslí, že Čína ie IN, nech si to myslí. Tak mu treba.
(Mám aj jednu malú čínu (Keeway Exceed 125, na ryby), super kvalita fakt, tá mi ďaľších 200 rokov vydrží, lebo je furt pokazená a predať sa nedá...
A ludia budu happy ze aj bezni smrtelnici si budu moct dovolit znacky ako MV Agusta,Harley a pod. Aj ked iba kubatury 300 a pod. Firma bude happy ze sa im brutalne zdvihol obrat. Takze vsetci budu happy, nakoniec bude pindat iba par dinosaurov ktori si pametali co tieto znacky vo svete kedysi znamenali. A ti jednoho dna umru a nove generacie budu happy ze si mozu dovolit mat zaujimave stroje.Nakoniec ani znacke to neublizi. Smutne je ze to znacky nerobia preto aby prezili..pretoze fungovali aj doteraz...ale robia to kvoli nepredstavitelnym ziskom ktore z azijskych trhov pridu
shame, shame shame, shame, shame...
Jak všechny tyto oboustranně výhodné spolupráce skončí? Pro Evropu bohužel tragicky...
Peníze jsou vždy až na prvním místě a po nás potopa.
Opravdu to tak chceme? Ať si každý odpoví sám.
Benelli Leoncino, keď som videl tú nádrž v strede,až zle mi došlo...
Ešte je tu Guzzi
.
Takze uz zbejva jen Ducna a pro to ten svuj kus poradny motorky necham lezet doma dokud budu dejchat a lestit ji na stojanech v obejvaku a jezdit na mi budu jen ja a moje manzelka
Amen
Stačí čínská Benelli.Ducati bude za chvíli taky na prodej.
Tak uvidíme.
s tím nic nenaděláme,vyráběj nejlaciněji...a když se pohlídá kvalita,kapitalismus jde pod zem...
Chce se mi tak trochu zvracet. Na vrcholu pro me byla MV a Ducati...
Neplette sem nástup Japoncov, to bolo iné kafe.
Ja, nakoľko som pomaly starý jak dinosaurus, som to zažil v plnej paráde.
Japonci dostali po vojne do daru väčšinu vyspelých technológií sveta, ich mládeži bolo umožnené študovať po celom svete - a študenti chodili aj na WC s fotoaparátom.
Veľká moto-štvorka postupne prevalcovala celý svet - ale to presvedčili najprv na pretekárskych dráhach, ani legendárna a dlho kraľujúca MV Agusta to nakoniec neustála.
Honda napr. využila skúsenosti zo svojich pretekárskych 5 a 6-valcov - a CB 750 Four odrazu zaplavil svet, bol to iný level a aj Nemci preň stáli v rade.
Čína preráža do sveta tým, že vykupuje krachované značky a také, čo sú možno 5 minút pred krachom, kvalita je prinajmenšom otázna, fakt je, že čínan zatiaľ nevyhráva v motošporte a Nemci preň nestoja v rade... Stoja ale pre nemecké mašiny, ktoré sa robia zčasti už v Číne.
BMW + TVS a Loncin?
Tzn, ze jezdim a zaroven velmi chvalim cinskoindickou mrdecku?
karf: jako, že by se jim to za nás talošům oplatili?
Článek psaný s nadšením, jako kdybychom se snad měli radovat... Spíš mi to přijde ale smutné...
A aby bolo jasné,CF Moto nie je KTM ani Kawasaki, Loncin nie je BMW ani Zongshen nie je Norton atď... Taký dojem sa len niekto snaží navodiť.
Heki,neber meno Japoncov do huby nadarmo!
Síce si na nástup Japoncov nespomínam,ale pochybujem o tom ,že by si z nich niekto robil prdel. Pretože sa prezentovali od začiatku kvalitou. Čína ju nezvláda dodnes,v motorkách.
No nechci bejt zrovna škarohlíd, ale třeba s nima číňani zametou podobně jako Claudio Castiglioni s ČZ
Taky se mi to nelíbí...ale miliarda a pul lidi je proste velký trh, a jak je vidět, i kdyby tam asi vládnul jeste Mao tak kšeft je kšeft
Jsem prostě konzerva a tohle se mi čte dost blbě ...
MungoJerry : Castiglioni je prezident, on z toho má už iba peniaze.
Tak to je konec...
Všimnou si, že u podpisu je jenom Sardarov, protože Castiglionimu už tam nic nepatří.
Toto je rozumný krok. Lepší než naše Jawa která na to háže bobek a prodá svoje logo Indům. Případně přeprodává celý čínský motorky.
To su skvele spravy
Číná nás převálcuje (pokud se tak ještě nestalo). Vzpomeňte si, kde byli kdysi japonci a taky si z nich dělali prdel...
No konečně, snad půjde kvalita trochu nahoru