ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Blbec123 (9) napsal 13.01.2023 v 20:01-2+1

Třetina motorek na firmu!? To je jako se značkami Ferrari, Lamborghini, Rolls-Royce, typický český ojeb na stát. A ne, není to závist, jen bych ty peníze rád viděl někde jinde.

puffybodie (392) napsal 12.01.2023 v 08:28-1+1

Jestli ty "výborné" CFmoto prodeje spíše nebudou tím, že mají i leasing na sezonu nebo jeji půlku. To by vysvětlovalo proč to člověk skoro nepotká a taky proč toho jsou plné inzerce s minimálním nájezdem po 1. majiteli

SuperSic58 (1332) napsal 11.01.2023 v 23:56+5

O elektrický zázraky nějak neni zájem, to s tím bude muset bolševik něco udělat..

Pixly (24) napsal 11.01.2023 v 22:03

Článek na mě působí matoucím dojmem, protože podíl CFmoto je až moc velké. Když pak odečteme čtyřkolky tak se podíl sníží a pak věta "počet registrovaných kusů". Čím větší krám, tím se více přeprodává, je to tedy jakákoli změna majitele? Pak bych tomu rozuměl. Můj kamarád říká, že graf je takový jaký si ho namaluješ

Mamola29 (1082) napsal 11.01.2023 v 20:38-1+3

Jsem rád, že jsem přispěl do této statistiky koupí jednoho stroje zn. Suzuki. Klasiky, neovlivněné dementní politikou soudruhů z Bruselu, bez jakýchkoli asistentů, poskytující čirou radost z jízdy

IvanDvoutakťák (5171) napsal 11.01.2023 v 19:55+1

Poněvadž selháváním vysněné globalizace bude už brzy
gríndýlové e-mobilní šílenství MINULOSTÍ , upozorňuji
na PRAVDIVÉ A FUNDOVANÉ informace v tomto článku.

Elektrické motocykly a skútry
======================
V této oblasti jsou statistiky 2022 poměrně jednoduché.
Kromě stovek různých elektrických koloběžek a pojíždědel,
které na český trh chrlí různé supermarkety a hobby řetězce
(například 817 registrovaných vozidel L značky Hecht),
se v r.2022 registrovalo jen pár desítek elektrických skútrů
a motocyklů renomovaných značek.
Loni se v ČR prodalo 13 nových elektrických skútrů BMW,
12 skútrů Piaggio/Vespa, deset elektrických endur KTM
a také 3 elektrické skútry Yamaha. Z velkých motocyklů
to pak bylo 2x Zero a 1x Harley-Davidson.

Komik64 (3318) napsal 11.01.2023 v 19:52+1

A ještě bych pochválil, že když jsou takový pěkný prodeje a docela dost lidí přezbrojuje nebo dokonce přímo začíná, počet mrtvých motorkářů (prý necelých 60 - vím, i 1 je moc, ale myslím to spíš jen statisticky...) není nijak extrémní...

Přitom já, jezdící celoročně a už od dětství, mám docela pocit, že je na silnicích (zvlášť) pro (nepředvídající a "nedefenzivní"...) motorkáře velmi nebezpečno - možná je to nesrovnatelně lepším vybavením, dokonalejšíma strojema atd. + rozhodně i mým stárnutím a chátráním...

puffybodie (392) napsal 11.01.2023 v 19:12+1

Suzuki breci, ze prodava malo? A zlepsi to tim, ze tady chteji od letoska prodavat skutry, ktere jsou i pro inda male, Burgman 650 vubec, 200 vubec, 125 (ten opravdovy, ne ta nova indicka parodie) vubec. Vecko ve V-Stromu nahradi radakem, to taky urcite pomuze prodejum. SV s tim taky bude uzasne

Anti (397) napsal 11.01.2023 v 17:57+2

GS na pozici nejprodávanějšího "velkého" motocyklu? A pak že jsem chudý národ...
Na druhou stranu, soudě podle úspěšnosti značek, drtivou většinu prodaných motocyklů budou tvořit skútry a jiná přibližovadla. Ale i tak se zdá, že lidé mají peněz dost....

WadeGYTR (83) napsal 11.01.2023 v 16:14+1

zaujímal by ma predaj Super Soco za rok

3 reakce

FilipT
FilipT 11.01.2023 v 18:55

V roce 2022 bylo registrovaných 103 nových strojů Super Soco


CR500 (142) napsal 11.01.2023 v 16:00+2

jen 2x zero 1x hd ....proc tedy tolika clanku o elektro-moto o ktere skutecne neni vubec zadny zajem ?

7 reakcí

FilipT
FilipT 11.01.2023 v 18:48

Když už jsme v článku o statistikách, dovolím si statistickou reakci: v roce 2022 jsme zveřejnili cca 550 článků z motocyklového osvěta, z toho cca 20 bylo "o elektro-moto". Asi bych tedy neřekl, že to bylo až "tolik článků" nebo "příliš místa".


Fyro (121) napsal 11.01.2023 v 14:44-1+1

Kdysi bylau nás silná i Yamaha,Když měl výhradní zastoupení přibyl

K167 (1535) napsal 11.01.2023 v 14:03+2

Targus, Fyro: hoši, Vy jste se hledali, až jste se našli ... no a teď, když jste se tedy našli, byste svoje politické pšouky mohli přesunout do osobních zpráv, aby tady místo nich byly zase přítomny toliko plyny výfukové.

K167 (1535) napsal 11.01.2023 v 13:41

Honda vede. Toť jest pravdou. A kde by teprve mohla být, kdyby poslouchala některé zdejší odborníky, kteří ji vždycky v diskusi (Hornet, Rebel, AT, NC, NT, TA ...) radí, jak by to měla dělat?
.
.
.
.
.
V prdeli!

Fyro (121) napsal 11.01.2023 v 13:06+3

Honda vede. Mají slušný ,spolehlivý motorky za férový ceny a v jedný kategorii mají dokonce monopol CRF 300 L...
A to ještě letos
přidají Transalpa a Horneta-První pozici mají pořád jistou

Massakra (20) napsal 11.01.2023 v 12:28+1

SUZUKI že by se neprodávalo , tomu nevěřím. V - strom se pořád prodává docela slušně ,ne. Že by nebyli ?

Husa123 (56) napsal 11.01.2023 v 12:24

Suzuki by měla prodáno daleko víc motorek alee motorky hodně nebyli...vím od dealera

Fyro (121) napsal 11.01.2023 v 12:15+2

Nemáme se tady tak úplně zle když trháme rekordy v prodejích motorek Zatím krize úplně nedorazila asi…

kníželucifer (31) napsal 11.01.2023 v 11:30-3+2

Čína vpřed!!! Soudruzi jasně drtí většinu trhu

Jilous (7) napsal 11.01.2023 v 11:00+7

Honda by jistě prodala o dost víc motorek ale na nejvíc žádané modely se u nás čeká půl roku až rok... Dealeři sice inzerují ale skladem toho moc nemají.

bledemon (129) napsal 11.01.2023 v 10:41+2

pěkně zpracované, ještě doplním:
-cfmoto 800mt jsem napočítal 255ks v registru (zbytek asi prodán dealerům). Je to tedy pod prodeji r1250gs a afriky(když počítám šeďáky) a ještě minimálně péráka z motorek.
-u aprilie jde o 532ks skútru sr gt 125
-bmw má v těch kusech maxiskútrů ještě motorky tříkila.
-jawa bodovala hlavně tím pérákem: 490ks registrováno (+12ks předloni), ale 22ks dodal neuautorizovaný importér. Ostatní indojawy+čínský shineray do 200ks.
-u elektromotorek, když se započte i sloupec Nezařazeno a list Jiné značky, to bude 51ks motorek Sur-ron a 7ks Zero např.

Targus (430) napsal 11.01.2023 v 10:07-6+2

Fyro

starší ročníky, které už narážejí na své ekonomické možnosti, vzpomínají na normalizačního komanče s láskou a nostalgií.
Za družstevní byt jsem zaplatil 40k, což bylo tenkráte 11 - slovy jedenáct (!!!) mojich zdaněných výplat...
... a to bylo i s úhradou dluhů po bývalém bytovém družstevníkovi...

Takže raději k těm statistikám.
Pozoruhodné jsou prodeje elektromotorek, že ano. Dramatický průlom na trh se zatím moc nekoná. Asi by to stálo za podrobnější koment.

Můj názor - pokusy o prodeje elektromotorek se potkaly s poněkud brutálním navýšením cen za silovou elektřinu, a to nemluvím o cenách za dobíjení někde na veřejně přístupné dobíjecí stanici.
Takže "gríndýl" se poněkud odkládá. Nejpozději do doby, než začnem nadšeně solit za povolenky na topení plynem a dřevem a pochopitelně i za tankování benzínu.

Targus (430) napsal 11.01.2023 v 09:51

Pánové, případně i nepočetné dámy,

po přečtení "dodaných" čísel jsem nabyl neodbytný dojem, že do deseti let bude v ČR registrováno více ojetých dvoutaktních Jaw, než jich bylo vyrobeno.
Jak se to jeví vám?

Btw. trh se teď sice maličko přibrzdil, ale ceny dovozových "veteránů" (čti sbírky NEnáhradních NEdílů) jsou v nebeských výšinách, umění "postavit to na značky" je pak vyvažováno zlatem.

Fyro (121) napsal 11.01.2023 v 09:50-3+7

Díky za pěkný rozbor statistiky

Jen se mi hnusí to označení naší generace po odporným normalizačním slovenským komančovi
Vím že je to zažitý termín,, ale je to hnus… V Německu asi taky neříkají Göringovi děti…Komančové byly úplně stejný zločinci jak nacisti




TOPlist