Nový Himalayan plní Euro 5 a má navigaci
Text: Jan Rameš | Foto: Royal Enfield | Video: Royal Enfield | Zveřejněno: 11.2.2021 | Zobrazeno: 18 772x
Text: Jan Rameš | Foto: Royal Enfield | Video: Royal Enfield | Zveřejněno: 11.2.2021 | Zobrazeno: 18 772x
Jezdil jsem na něm v Himalájích (Mustang) v období začátku monzunu a musím říct, že to byla absolutní pecka adventure zážitek a navíc jsem projel opravdu vše: Totální bahnodrom ala rozježděná lesní cesta od lesníků na Slovensku (kde se zaštosovaly i jeepy) po brodění v proudu po kolena... Versyse bych tam dávno utopil. Samozřejmě, jede si svým tempem "na kochačku". V EU potřebuji i rychlé přejezdy po asfaltu, jinak bych ho už měl doma. Adventure ježdění mi tady fakt chybí
Netúžim po nekonečnom výkone motorky, ale ten výkon Himalayana mi príde trochu "historický". A naopak, tá hmotnosť taká na dnešnú dobu moderná, poriadna.
Nie som cieľový zákazník, ale:
Vždy sa pousmejem, keď vidím (čítam), že borci na supercestovných superendurách za pol milióna korún idú niekde do Bosny a z Prahy do Košíc idú autovlakom.
Pred časom tu bola motorka (v sekcii Motorkáři), nová, cestovné enduro, tiež za pol milióna a borec hneď kupoval nové kolesá, lebo nová motorka za pol melóna má zlé kolesá (asi).
Ak by mojou métou bolo sadnúť na motorku a na pohodu sa odviesť do Bosny a tam na pohodu pojazdiť šotolinky a proste si to všetko užiť, Himalayan by určite prichádzal do úvahy.
Mám rád pojem "hodnota za peniaze" a som presvedčený, že hodnota Himalayana nie je len v jeho 25% cene zo supermotoriek.
Gratulujem všetkým majiteľom Himalayanov...
V zelenej aj bielej vyzerá dobre
Keby som už nemal scramblera SWM tak ho beriem . Tá váha sa nabrala neviem kde , v teréne s 200 kg váhou to bude makačka . Mal som dlho Supertenéré a bolo to také BVP , drvilo konáre na zemi ale bolo silné ako tank
K167 - děkuji moooooc a první dojem je fakt mazec, už se vidím po kopcííích a mimo silnici. A tímto zdravím do Hlinska, jezdíme často do Svratky
Včera jsem psal, že si pro něj jedu...nekecal jsem. Už je hodinu doma a jsem nadšen. Suprovýýýý prodejce takový kdyby byli všichni.
1 reakce
Ta zelená je boží.... ?Snad na ni našetřím. Super napsaný článek... ?
Afrikatfin to neňí,ale aspoň to aňi v Africe nikdo neukradne.
Jak píše autor článku je to takovéj Voříšek, naprosto s ním souhlasím a myslím že ti sou pro život nejlepší. Příští sobotu jedu Vomrknout taky jednoho vořiška jawu scrambler, s největší pravděpodobností skončí v garáži. Klidně mě nadejte jakej su debil, ale mě se líbí a basta.
1 reakce
Ta váha je opravdu převážená. Jinak se mě ta motorka líbí svojí jednoduchostí, vzhledem i vlastnostmi. Jedeš si po vesničkách, žádný zběsilý hltání km, do kopce to slábne a vyjede to každou zmolu. Z mého pohledu fajn stroj.. I ty kačky jsou sesumírovaný hezky. Sto třicet je dobré.
krásnej zvuk
Mě se ta motorka od začátku líbí, ale docela mě zklamaly ty praskající rámy v oblasti krku řízení.
Asi si jí koupí někdo,kdo se spíš chce odlišit a hledá nějakou extravaganci. Poměr hmotnost/výkon tu vychází dost špatně a taky spolehlivost těchto indických a jinak dost zajímavých strojů,je hodně daleko za Japonci, takže i když je cenovka relativně nizko,tak to zřejmě nebudou stroje na 100 tis. km.
Je to prostě takový čundrbike. Kde nic není, nic se nerozbije. . A komu se to nelíbí ať si koupí další opěvovaný čundrbike RVM 500 BY JAWA
Ta je vošklivá, až je hezká.
Když ji miluješ, není co řešit.
Ta hmotnost je doufam se vsema naplnema a plnou nadrzi. Ale i tak je to docela olovo, volovo. Jinak pekny
A já si pro něj zítra jedu....
Krásný,jednoduchý a levný stroj.Když se chce,jde všechno. Trochu víc výkonu a nemá chybu
Bude to taková zážitková motorka S dokonalou motorkou toho moc nezažiješ , protože ani nepoznáš že jedeš do kopca , ani nevíš že je tam motor a hlavně těžko pojedeš steně pomalu jako na Himalayanu takže nic neuvidíš z cesty kolem sebe . Nepoznáš nový lidi protože se ti třeba Honda ne a neporouchat zato ind. na tam tak dobře nebude. Každý moto má svoje . Záleží co po ní chceš . Tady nemúžeš hledat adrenalin z akcelerace .
Este som ju nevidel na ceste. Naposledy v Prahe na vystave pred dvomi rokmi a odvtedy nic..a to si myslim, ze celkom jazdim po cestach ci autom, alebo motorkou...
Tvl 2 metráky jednobuch 4stovka? To má rám z olova? To váží litrovej 4válec ty bláho... Sorry jako, toto fakt ne
1 reakce
Souhlasim s nekterymi kolegy nize, ze ta vaha je fakt dost brutalni kdyz to ma byt mrstna rybicka na cestu necestu. Jinak se mi libi a souhlasim, ze ta cenovka je prijemna.
Mě se líbí, ale Evropa pro ni není ideální prostředí. Tato mašina patří na šotoliny v poměru 90/10(silnice). To bych si raději připlatil a šel do CRF 300 rally...
Jako sorry, ale vypadá hodně zle.
Jakože nové twiny jo, tak tohle je takový Duster. A asi vydrží. Ale srovnávat to s Jawou? To snad ne.
Takže taková Jawa Tramp se 17kW avšak která byla 30 kilo lehčí a o polovinu levnější ...
Pardón, zapomněl jsem na tu navi
Prostě PR článeček ...
1 reakce
Byt tam kardan, je to jak nova G/S 80...
Ty budíky, no to je ovšem šílené kombo. Absenci alespoň led blinkrů v roce 2021 pak oceňuji mračíkem. Ale věřím, že si zájemce najde i tak, nevypadá jinak vůbec zle.
Dva metráky váhy je zatraceně hodně na takovou motku. Je mi jasný, že je blbuvzdorná a na rámu a exponovaných místech se nešetřilo materiálem, ale ruku na srdce, to už je přes čáru. Ale moc povedený stroj, očumoval jsem ho na motosalonu a je fakt fešanda
Akorát pořád přemýšlím, kde se bere ta hmotnost. Vždyť na tom není nic zbytečného. Asi se to bude v případě závady dobře svařovat bez rizika propálení.
Himalayan je motorka která podle parametrů nedává žádnej smysl, za řidítkama v Evropě si člověk říká že možná a v Indii všechno dává smysl.
Znamená ten článek že všechny dnešní novinky pro Indii dorazí hned i do Evropy? Je to potvrzené?