Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
cítím snad jen mírnej smutek za motory 411, protože co si budeme povídat, moc novejch jednoválců s chlazením vzduch/olej už nám svět asi nenabídne... Trochu jsem doufal v prosakující informace o zvýšení objemu na 440cc, aby Himoš/Scram dostali o něco víc dynamiky, ale zůstala přitom ta sympaticky oldschoolová koncepce.
Na druhou stranu vítám každej jednoválec většího objemu
RE to jede dobrým směrem, jako druhé moto si to dokážu představit i to že bych to prohodí za 535 gt ikdyz....Cenu považuji za adekvátní. Co se týče zpracování to není vůbec špatný a ve spolehlivosti taky zadnej problém Co tedy vím mám zkušenost. Osobně bych mu dal přednost před Triumphem.
Libí se mi, jak do toho RE šlape.
Před pár lety začali s bahenní pumpou (myšleno v dobrém, na 350 Meteor mám kolem komína výborné vzpomínky) a 650 Interceptor (moc mě bavila) a GT... a dneska mají spoustu derivátů, nové motory, jen za letošek Shotgun, nový Himalayan a teď Guerilla.
Jen tak dál. Motorky jsou originální, vlastní vývoj a konstrukce, dělají si motky sami. A za mě i dobrá spolehlivost.
Kéž bych měl takovou spolehlivost u KTM nebo Yamahy.
Motorka pěkná, ale cena je tedy hodně sebevědomá. Za stejné peníze koupíte Triumph Speed Twin 400, a tam to zpracování je přece jen někde jinde... No, uvidíme
Způsob boje se vyznačuje malými skupinkami bojovníků, kteří operují v nepřehledném terénu ... kde je snadná možnost provést taktiku zaútoč a zmiz.
... neprostupný a nepřehledný terén může být nahrazen též hustě obydlenou oblastí, kde útočníci splynou s obyvatelstvem, které tím ovšem mohou vystavit krutým represím ...
Krásná motorečka
Vypadá to fajn, ale ta hmotnost je moc, Fantic Caballero 500 je o 25kg lehčí.
RE me bavi.. Interceptor byl/je supr, az se jednou rozhodnu, ze uz je cas prestat blbnout, koupim si nejspis neco od nich..
Royal Enfieldu fandím
cítím snad jen mírnej smutek za motory 411, protože co si budeme povídat, moc novejch jednoválců s chlazením vzduch/olej už nám svět asi nenabídne... Trochu jsem doufal v prosakující informace o zvýšení objemu na 440cc, aby Himoš/Scram dostali o něco víc dynamiky, ale zůstala přitom ta sympaticky oldschoolová koncepce.
Na druhou stranu vítám každej jednoválec většího objemu
RE to jede dobrým směrem, jako druhé moto si to dokážu představit i to že bych to prohodí za 535 gt ikdyz....Cenu považuji za adekvátní. Co se týče zpracování to není vůbec špatný a ve spolehlivosti taky zadnej problém Co tedy vím mám zkušenost. Osobně bych mu dal přednost před Triumphem.
Libí se mi, jak do toho RE šlape.
Před pár lety začali s bahenní pumpou (myšleno v dobrém, na 350 Meteor mám kolem komína výborné vzpomínky) a 650 Interceptor (moc mě bavila) a GT... a dneska mají spoustu derivátů, nové motory, jen za letošek Shotgun, nový Himalayan a teď Guerilla.
Jen tak dál. Motorky jsou originální, vlastní vývoj a konstrukce, dělají si motky sami. A za mě i dobrá spolehlivost.
Kéž bych měl takovou spolehlivost u KTM nebo Yamahy.
Motorka pěkná, ale cena je tedy hodně sebevědomá. Za stejné peníze koupíte Triumph Speed Twin 400, a tam to zpracování je přece jen někde jinde... No, uvidíme
3 reakce
mna vzdy potesia tie nevsedne farebne kombinacie, ktore RE ponuka. Kazdy si musi najst to svoje
Čekal jsem to víc scramblerovější, větší zdvihy a vpředu 19”, jako Scram 411, ale i tak to vypadá zajímavě.
1 reakce
Guerrilla = partyzánský boj, záškodnická válka.
Způsob boje se vyznačuje malými skupinkami bojovníků, kteří operují v nepřehledném terénu ... kde je snadná možnost provést taktiku zaútoč a zmiz.
... neprostupný a nepřehledný terén může být nahrazen též hustě obydlenou oblastí, kde útočníci splynou s obyvatelstvem, které tím ovšem mohou vystavit krutým represím ...
Zdroj: https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Partyz%C3%A1nsk%C3%A1_v%C3%A1lka
Copak, k tomu by tato motorka použít šla ... i video leccos naznačuje ... inu, cesty uvažování marketingu jsou nevyzpytatelné.
2 reakce