ktm_unor




Třetí fáze projektu TE-1 dokončena. Triumph ukázal hotový prototyp elektrického naháče

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
L6L (50) napsal 18.02.2022 v 20:40+1

Pohonná jednotka s vysokým poměrem výkonu ku hmotnosti je dobrá cesta
Kapacita aku se také poměrově zvyšuje, z toho plyne i vyšší zatížitelnost, pokud se dobře chladí. Stejné platí i pro rekuperaci a rychlost nabíjení - vývoj je zase o kus dál
Tak hovadský výkon 130 kW bude mít krouťák nesmírný - guma by tam patřila z formule
Parametry uvedené v článku odpovídají dnešní realitě: aku 15 kWh, pro nabití z 0 na 80 % za méně než 20 minut představuje příkon 60 kW.
Supersport bude koštovat meloun a to ho hodně očešou

Suzultz400 (0) napsal 13.02.2022 v 11:48

Pozrime sa na to tak ze ešte stále sa vyvíjajú spaľovacie motory niektoré automobilky vyhlásili ze do 2035 ich aj vyrábať budú to je 13 rokov plus ďalšie roky kým sa vyhubia všetky spalovaky ci ako si to vlastne predstavuje EÚ ze 31.12 2035 si kúpim nové auto/motorku a o deň na to ho už ne naštartujem?? Jediná vec ktorá môže zohrať obrovskú rolu a veľký nástup elektro mobility bude cena pohonných hmôt. Keď liter benzínu bude stáť trepnem 5 euro tak nikto nebude na motorke jazdiť a ak áno tak len veľmi zriedka. Je to strašne smutná situácia hlavne pre nas ako nadšencov spalovakov, zvuku, smradu a celkového ducha tej mašiny.

fantomaz (58) napsal 10.02.2022 v 17:11+1

A mě se to líbí a klidně bych si to na takové to domácí poježdění někam na zmrzlinu i koupil, proč ne, jen by to muselo mít nějakou rozumnou, normální cenu. Jinak řečeno - možná, že ta cena bude normální, stejně jako jsme již západ dohnali v ostatních cenách, ale jaksi naše 1/3 platy jsou spíše nenormální !

JoskaH (467) napsal 10.02.2022 v 15:49+3

Jedna elektromotorka od velkého výrobce jako je Triumph a přichází klepání se hrůzou, řeči o ekologii a podobně. On si to někdo koupí kvůli ekologii? Tomu snad nikdo nevěří

Komik64 (3474) napsal 10.02.2022 v 10:44

Jako obvykle zdravím ještě (za "elektroodpor") zabanovanýho Ivana !!!

Postavit hezkou motorku určitě není problém, elektromotor to rozhodně báječně požene (zvuk je, dokonce uměle řešitelná, maličkost...) atd. Takže nám STÁLE zbejvá...

Duranga (138) napsal 10.02.2022 v 09:24+3

Všichni víme, že je to politika a vládní podpora je ve článku popsaná. Je to prototyp a nebude to levné. Všichni víme, že naše energetika bude mít brzo problém. Taky nechci, aby mi zakazovali benzín. Ale nejste trochu nemocní, psát to sem po 150. pořád to samé a sprostě jak na Novinkách? Snad nechcete, aby novináři něco cenzurovali, aby to neurazilo váš jemnocit.

Design motorky vypadá fakt dobře, ostatně jako Speed, firmy se na tom naučily něco nového, takže cíl projektu byl splněn.

BroncekŠvoncek (44) napsal 10.02.2022 v 06:28-1+3

Hnus. NIKDY!!! Tvl kam to spěje..., smutné.

stelvio (78) napsal 10.02.2022 v 04:11-1

souhlas " hansdorf "

hansdorf (207) napsal 09.02.2022 v 21:47-1+4

Vždy když se tady objeví upoutávka na e-srajdu si vzpomenu na horlivého bolševickýho lektora ,který nám tloukl do hlavy , jak se dočkáme doby , kdy každému bude přidělováno vše podle potřeb a na zemi bude ráj.

Dopadlo to trochu jinak a každý bruselský soudruh, který by mi chtěl vzít poctivou motorku dostane pohrabáčem přes hlavu.

Zedsdead (295) napsal 09.02.2022 v 21:09+1

V roce 2020 v ČR pocházelo z fosilních zdrojů a jádra 93% energie. Jediná čistá enerige, jak se zdá, bude z jaderné fúze.
Stavba první pokusné elektrárny DEMO je naplánována na r. 2040. První komerční elektrárny podle mně začnou stavět cca. 2050. Tudíž v r. 2060 budou stát a my se můžeme těšit na skutečné bezuhlíkové poježdění na čemkoliv.

WhatsApp (-6) napsal 09.02.2022 v 19:23-9+3

Tie starosti kto kde bude nabijat aky to bude mat dojazd vas trapit nemusia to sa vyriesi rychlejsie ako si myslite. Ropa ako palivo konci a mozete tu plakat a mrncat kolko sa vam zapaci. Doma mate a vacsinou ani vobec nemate stare haraburdy co urobia na nadrz max 200-250 km a tu filozofujete o dojazde ako keby ste kazdy den jazdili do Vladivostoku (vlastne do tej diery by nikto normalny ani nejazdil). Stavim sa ze 99,9999% z vas ani len na el.moto alebo aute nejazdil ale odbornik na tuto problematiku je 100% ?. Hawk

viking.2 (132) napsal 09.02.2022 v 18:58+1

Motorka je krásna, ale nikdy si elektro nekoupím.
Zvuk spalovacího motoru musím slyšet. Jednou jsem na elektro jel. Chybělo mi takové to pobrnknutí po plynu při podřazování střílení do výfuku .
Holt mašina musí byt slyšet,

koki888 (160) napsal 09.02.2022 v 18:33+4

Krásna motorka. Perfektný článok. Prečo? Lebo zvyšuje návštevnosť webu. Len sa pozrite koľký sa rozhodli prispieť svojou troškou do debaty. Teraz k veci. Elektrina je budúcnosť či sa nám to páči alebo nie. To však neznamená že všetko okolo nej je v poriadku. Mne osobne sa nepáčia tie dotácie a všelijaké predpovede kedy skončia klasické moto vozidlá. Zbytočne to dvíha emócie a tam kde sú emócie príliš, stráca sa zdravý rozum. Pre mňa klasiky neskončia nikdy a ak áno iba preto lebo ich zarežeme my- obyčajný ľudia. Takto: Pre mňa je zvuk 2T a pocit jazdy na ňom top. V lese na endure. A vlastne aj na ceste ale tam nemám momentálne na čom. Hádam 10 rokov dozadu sa šírilo: 2T končia! Prd baraní! Keďže ich skutočný jazdci chcú tak sú tu: Ktm, Yamaha, Beta, TM, Sherco, Husky, Gas. Tak isto aj cestné spaľ. motorky. Neskončia pokiaľ bude dostatočný záujem. A toho sa práve bojím. Všetci čo tu píšu že nikdy! NIKDY! No proste takto: prvý automat som mal v roku 1994 a boli taký že nikdy automat! Keď som v okolo roku 2008? Mal moto s abs dtc dsc a čo ja viem čo ešte vraveli : nikdy! Teraz stretnem tých istých ľudí na aute kde mám manuál a oni: si normálny to už musíš mať automat. Mám moto ktoré nemá ani abs a zase: ale to je prežitok to musíš mať toto a toto. Mám aj elektriku auto (pre ženu ale využívam aj ja) a presne tý istý tvrdia: nikdy! ( a kopu “ múdrostí “ hlavne neoverených, ale však čo mi vyhovuje to počujem) . Už sa teším ako ich stretnem o desať rokov. Ako vravím zdravý rozum. Ale vlastne je mi to jedno: o desať rokov si to budem užívať na 2T Suze gt 750 a s úsmevom budem počúvať odborníkov o tom aké je to nebezpečné drahé a neekologické . Áno presne tý istý čo teraz tvrdia že nikdy!

Brukev (941) napsal 09.02.2022 v 18:31

Bych rád napsal že na pohled je to moc pěkný … jinak je tu plno rozdílných názorů no každému dle libosti.

Mě spis trochu „zarazilo” když sem si minulý týden sedl na nového Speeda 1200, tak tam nebyl žádný extra pocit vs 1050 … věřím že jízda by ukázala pravý opak … jen sem čekal něco extra ( měl sem 2 Speedy a vždy to bylo proste coool ) … tak mě to trochu zamrzelo bo Speed je pro mě ikona

K167 (1760) napsal 09.02.2022 v 17:52-1+3

Měl bych takový návrh. Jsou tady oddělení:
Články, Sport, Motorkáři, Cestování, Video, Akce ...
Možná, že už je doba zralá na to, aby se "Články" rozdělily třeba na "Články - motocykly" a "Články - elektrocykly". Myslím, že to není proti ničemu ani proti nikomu. Bylo by to - i do budoucna - přehlednější a každý by si mohl lézt tam, kde ho to zajímá.

12 reakcí

Honzis
Honzis 09.02.2022 v 21:22

Hoši, a kdo vás nutí, abyste to četli? V názvu tu elektriku vidíte vždycky. Tak WTF?


nevo7 (116) napsal 09.02.2022 v 17:36+1

Nevadí mi to, skúsil by som to. Ale cena bude asi taká vysoká, že pre 18 ročného aj cena novej 1290SAS, MTS1200V4, či TT1200 bude ako zadarmo.

pivi (0) napsal 09.02.2022 v 16:49-2

Bylo to zajímavý do momentu, kdy jsem si vzpomněl na zvuk Audi na letošním Dakaru...

P911 (75) napsal 09.02.2022 v 16:33

Jsem zvědavý jak dlouho jim ještě bude trvat než pochopí, že tudy cesta nevede

Codo (428) napsal 09.02.2022 v 16:21-4+1

Aby se v Triumphu neposrali!
Jen jsem to přelítl vokem, číst to nebudu. Proč taky.

MilanMl (533) napsal 09.02.2022 v 16:08-3+2

Niekde som čítal,ako porovnávali elektromobil,benzínové auto a diesel z hľadiska záťaže životného prostredia.
Elektromobil začínal mať navrch až na záver životnosti auta. Teda v podstate veľký význam nemal.

SuperSic58 (1429) napsal 09.02.2022 v 15:54-2+10

ale je jasné, že pro mladé bezpohlavní, komunisticky smýšlející veganské evropany s pěstěným plnovousem a patkou to bude asi motorka snů

SuperSic58 (1429) napsal 09.02.2022 v 15:52-2+5

myslim, že Zajochův test elektrohárleje pěkně ukázal, jak nahovno elektrické motorky jsou(dobíjení, dojezd, cena) Tady neni důvod nekoupit si raději originál Speed Triple

MilanMl (533) napsal 09.02.2022 v 15:34-2+2

"Je našou spoločnou zodpovednosťou zabezpečiť, aby každý Európan, bez ohľadu na to kde žije, mohol prejsť na elektrické auto tak skoro, ako bude chcieť.“

A kde to asi budú všetci tí ľudia nabíjať?
To drahé auto s krátkym dojazdom a dlhým nabíjacím časom?

https://www.autoviny.sk/novinky/123364/zvysme-dane-na-klasicke-auta-a-elektromobily-sa-zacnu-predavat-aj-toto-hovori-studia-ktora-sa-zameriava-na-zelenu-mobilitu

WadeGYTR (89) napsal 09.02.2022 v 15:28+2

Zaujímavý článok, som zvedavý na výsledok tohto projektu a cenu a dojazd výsledného produktu.

Ono sa na to nedá pozerať tak, že v Česku či na Slovensku majú ľudia radi hluk motoriek alebo že zaujímavé, len na to nemám. Naše dve "malé a chudobné" krajiny nie sú cieľový trh.

Metric (15) napsal 09.02.2022 v 15:00+2

Na rozdiel od väčšiny prispievajúcich neodmietam elektro bezvýhradne, ale musím povedať, že pri čítaní tohoto článku sa nedostavila spontánna e-reakcia ani vlastne akákoľvek iná reakcia okrem mrdnutia plecom. Šasi a odpruženie u elektromoto neboli nikdy problém (ono je to vlastne to isté, ako u spaľovacích), elektromotory sú dnes dosť výkonné, jediný problém sa volá batéria. Tie majú stále bohužiaľ dosť malú energetickú hustotu, niekomu to samozrejme bude stačiť, niekomu nie.

Ako si Triumph vedie v porovnaní s konkurenciou? Energica má 13 kWh, Livewire 15, Zero (v nových modeloch) 17. Priemer. Len konkurencia má niekoľko rokov náskok.

Jindra98 (21) napsal 09.02.2022 v 14:52-1+4

Snad se tím Triumph nezahrabe, přeci jen znám dost lidí, pro které je mechanické vrčení motoru nedílnou součástí ježdění na motorce. Platí to aspoň v Česku, kde je motorka pořád více volnočasová aktivita, než jen tupé popojíždědlo.
Bohužel se v Evropě vyskytuje čím dál tím více uživatelů dopravních prostředků nežli řidičů, avšak pokud tento výrobek Triumph udá ve velkém třeba v JV Asii (významný trh pro výrobce motorek) nebo na Kubě a vymýtí tam EU nenáviděné dvoutakty, určitě přispěje ke zlepšení ovzduší na planetě

opic26 (495) napsal 09.02.2022 v 14:49+2

Zabaleno je to topově a přemýšlelo se tady i o distribuci váhy. Jestli budou umět technice nadělit Triumph punc (charakteristika motoru atd) a my se změně technologie pohonu ve kterou taky nevěřím nevyhneme, tak proč ne? Stále bych v tom raději slyšel řvát tříhrnek než hučet/pištět kosmickou loď, ale... Dojezd cca 200km jsem našel (230 udělám s 515NV), takže v pohodě.

PasarloPipa (-22) napsal 09.02.2022 v 14:19-8+5

Už si to chlapci zapište za uši - ať už se bude lít do nádrží budoucích motorek (jestli to bude vůbec nádrž) cokoli, benzín to určitě nebude. Spalovací motor s účinností s bídou 30% (víc jak 70% připadá na hluk, teplo a smrad...) na fosilní palivo je prostě přežitek.

MilanMl (533) napsal 09.02.2022 v 13:49-1

Verejnosť bola odignorovaná,žiadne odpovede.
Skúste si to prečítať.
https://www.autoviny.sk/novinky/123362/majitelia-starsich-aut-by-mali-spozorniet-zacalo-sa-hovorit-o-zakaze-vozidiel-ktore-nesplnaju-emisnu-normu-euro-vi

Crank (4) napsal 09.02.2022 v 13:31

Nechci do toho moc šťourat, ale neříká se spíš měnič než střídač?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist