yamaha_srpen_skutry




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
parkcrew (0) napsal 19.11.2017 v 16:13

https://merrychristmaswallpaper.org/

get HD wallpapers here!!! for christmas

Kuco (0) napsal 12.11.2017 v 13:19

Super, paráda ale pokiaľ budeme vyrábať 70% elektriny z fosílnych palív tak neviem o akom čistom pohone tu hovorime. Táto móda elektrických veci kov je riadny ekologický nezmysel.

hoadongtien (0) napsal 11.11.2017 v 04:17

Hi there, I discovered your blog per Google bit searching for such kinda educational advise moreover your inform beholds very remarkable for me. Watch Shot Caller full movie #//123movies.yt/movies/shot-caller-2017-full-movie/

neznamyScooterD (1147) napsal 10.11.2017 v 07:03

Snad to dopadne lip nez ta jejich hybrid mp3ka

chrochtato (5) napsal 09.11.2017 v 17:40+1

Elektrina neelektrina, ja bych se radeji projel na te blondyne. :D

JoskaH (450) napsal 09.11.2017 v 17:30

Zvláštní na těchto diskusích bývá, jak se pořád, obvykle emotivně, řeší eko nebo ne-eko.
Copak mám doma elektrickou vrtačku aby byla eko? Prostě je to výhoda mít elektrickou vrtačku. Dokonce i s řetězovkou se dělá daleko líp (a levněji) s elektrickou, pokud má přijatelný výkon, než s benzínem, atd...
Pokud je výhoda elektrický skútr, což pro většinu lidí zatím není, koupí si ho. Hybrid už by mohl být výhoda pro podstatně víc lidí. Tady nejde o nějaké eko - těm fabrikám jde primárně o tržby a zisk. A je jaksi "moderní" to balit do ekořečiček, ačkoliv nevím, kolik z toho ekořečnění dělá výrobce a kolik novináři

JohnnyBee (16) napsal 09.11.2017 v 16:07+1

Sim, JoskaH: no kdyz to hoši berete takhle obecne tak muj pohled je takovy, ze jdou s kladivem na komara. Na co je "ekologicky" skutr, kdyz ho kazdou chvili predjede SUV se ctyrlitrem pod kapotou a v nem sedi jen jeden clovek. A to nemluvim o letadlech a lodich jako nejvetsich znecistovatelych, tak proc resit motorky... ? Elektrika bude mit smysl az budou baterie + elektromotor stejne tezke jako spalovak s chlazenim, mazanim a plnou nadrzi a dojezd bude srovnatelny, na mestsky a primestsky provoz tak 150-200 km by melo stacit. Tim chci rict ze cesta k elektru by mela byt prirozena a nabizet neco navic ne jen furt ekologie a mraky nejistot a kompromisu. Kazdopadne pokud se nemylim tak mimo KTM s kroskama do toho jde Vespa jako prvni z renomovanych znacek... (Cinu nepocitam)

Sim (52) napsal 09.11.2017 v 14:35+1

Jako vybornej napad vnimam tu elektrickou zpatecku ... proste to je jedna z veci, ktera je u konvencniho motoru relativne slozite resitelna a u elektrovozitka se to v podstate nabizi jako bonus navic .

Ohledne spalovani v motoru nebo v elektrarne; nejde ani tak o to, kde se spaluje, jako spis v jakem rezimu. A tady elektrarny, spalovny, ale i stabilni motory generatoru jednoznacne vedou pred temi, co mame jako pohonnou jednotku ve vozitkach vseho druhu. Proste udelat motor, co ma rozumnou efektivitu v pomerne uzkem pasmu otacek, je mnohem snazsi a levnejsi, nez to resit pro pasmo 600 (volnobeh) az treba 8000 (maximum), aby v zadnem z uvazovanych rezimu (ani v prechodech mezi nimi) nedochazelo ke stavu, kdy to cudi jak trefenej tank.

V tomhle je taky pomerne zajimavej potencial u toho hybrida - pokud je motor v podstate stabilak urceny prakticky jen k vyrobe elektriny (at uz naprimo, nebo pres baterky) a zbytek vozitka je resen stejne jako jen bateriovy, muze to mit lepsi emise i spotrebu, nez konvencni benzinovy provedeni (a to i v pripade, ze neuvazujeme o dobijeni ze site pri parkovani). Prusvih je narust hmotnosti, takze je to nakonec jen a pouze o tom, kde se potka zlepseni efektivity diky pohonne jednotce se zhorsenim efektivity narustem hmotnosti. A samosebou s cenou.

JoskaH (450) napsal 09.11.2017 v 12:44

OndraCB...z elektráren a tepláren dneska neleze prakticky žádný spad- A to nemluvím o jádru. Největší znecistovatel, kromě několika lokalit s urcitymí fabrikami jsou domácí kamna a kotliky, takže paradoxně, zvlášt na podzim, bývá některých vesnicích znatelně větší smrad než ve velkém městě...

puffybodie (394) napsal 09.11.2017 v 12:27

JohnnyBee> Tak maximalni dojezd pry 100km, cili to bude v modu ECO kde je max rychlost 30km/hod. Takze v modu POWER kdy se to rozpali a ukaze to co to v sobe ma, bude maximalka tak 60km/hod a dojezd tak mozna 50km

z.a.j.o.c.h (80) napsal 09.11.2017 v 12:27

JohnnyBee> Bohužel další informace v tiskové zprávě, ze kterých vycházíme, nedorazili. Taky bych rád věděl víc info, ale to prostě zatím není. To samý k Xku, ke kterému je jeden krátký odstaveček, ve kterém systém podrobněji nepopisujou a já jsem z toho pochopil, že to bude fungovat takhle. Jestli skútr potom pojede přímo na motor, nebo motor bude dodávat šťávu do baterií a pojede to přes ně, nepíšou.

Za fotky se omlouváme, ale značek a novinek je tolik, že se na Vespu prostě nedostalo. A prostor pod sedlem jsem zatím neviděl ani na zahraničních webech, takže si asi budeme muset počkat, než se objeví v ČR

OndraCB (104) napsal 09.11.2017 v 11:33

S vodíkem to nebude jinak
//neviditelnypes.lidovky.cz/ekologie-auta-na-vodik-jedou-na-uhli-d6r-/p_ekonomika.aspx?c=A171107_224401_p_ekonomika_wag

Frodo89 (3) napsal 09.11.2017 v 11:28-2+4

Občas uvažuji nad tim co je na tom čistého...

JoskaH (450) napsal 09.11.2017 v 11:03

Některým článkům by opravdu neškodilo víc vynaloženého úsilí

JohnnyBee (16) napsal 09.11.2017 v 09:53

Dovolte mi pár dotazů na autora článku:
Kde jsou živé fotky z eicma? (Třeba prostor pod sedlem)
Píšete, že v režimu ECO jede max 30 km/hod a v POWER ukáže co v ní je a co v ní teda je? (Max rychost)
U toho X-ka píšete v perexu, že je to kombinace generatoru a elektromotoru, v článku se ale už hovoří o benzínovém pohonu, který nastoupí po vybití baterií!

krizik1 (63) napsal 09.11.2017 v 09:44

Malý městský skútr je přesně ta věc, kde elektřina není limitujícím faktorem. Ovšem používání displeje jako notifikační obrazovky mi zrovna nepřijde jako honba za bezpečností.




TOPlist