Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je to škoda,ale byznys je byznys.Indián je legenda a lidi na to slyší,snad tam zúročí co se naučili na Victorkách,jsou to spolehlivé a bezúdržbové stroje.
Tohle bylo jasné od roku 2011, kdy koupili Indiána. Některé jejich motorky byly pěkné, některé méně, byly to silné spolehlivé stroje, ale na Harley-Davidson to pořád nestačilo. Proto koupili toho "rudocha" a mohli u něj využít všechno to dobré, co se naučili na Viktorkách.
Nic se nemění, jenom vsadili na známější a zavedenější značku, jde o naprosto logický krok. V Americe to nepřežily mnohem větší legendy než Victory: např. Plymuth, Mercury, Oldsmobile atd...
Tak tohle je v mých očích opravdu velká škoda. Ty motorky se mi líbily.
Rozhodně nebyly dokonalé, ale podle slov lidí co to servisujou, byly kvalitní a "nesraly se". Jen pravidelná údržba. Což by třeba časem ospravedlnilo vyšší cenu.
Možná to je zabilo. Prachy se netočily. Manažeři Polarisu byli zklamáni. Začali tedy chrlit do všech odvětví prototypy (jak píše Seikos). A to stojí prachy. Tak to radši odříznou...
Doufám, že Indian dostane z Victory to dobré.
Je to škoda! Tato značka byla snad jediných choperem, který mne od počátku oslovil.
Je to jako s Voxanem. Obě jsou dobré trvanlivé nadstandardně vybavené stroje s netuctovou duší - ale jak vidno to zřejmě nestačí na tento současný divný svět.
Kdyby místo Victory byla držena značka/model Henderson Super X a motorka frčela s tou původní vinutou springer vidlí (a kombinací krém/BRG), tak to mohlo být dobré i bez přechod na logo s vybitým rudokožcem. Jenže i retro má svoje slabší a silnější vlny, různé období různě silných kupních sil a i dobrá a technicky a esteticky zajímavá řešení. Někdy jim dá nafrak tuctová UJM Bandit 600, jindy akcionáři a silné ruce trhu, což nejsou jen potenciální zákazníci, ale konkurence. Komu v čechách by v koncem 90.let nestačil jednoválcový buell, kdyby tu stál na naše peníze to, co u amíků? Takže Polaris učinil pokus s Viktorkou, z celosvětově vhodného loga udělat nové, americké, bez tradice... a přístup se neujal, takže přestoupil na to nejtradičnější. Nic to nemění na faktu, že tento výrobce úspěšně jede, jen pod tím indiánem..
Jeste, ze jim Castiglioni neprodal vetsinu, jak chteli. Mohli udrzet alespon nejprodavanejsi model, aby znacka nezanikla.. casem by se treba vratila. Ale fakt je, ze Indian ma tradici a jsou to moc pekny masiny..
Americký trh je obrovský, na druhou stranu je asi zbytečné mít tři velké výrobce, kteří neprodukují nic jiného než cruisery s velkými dvouválci na tisíc a jeden způsob. To už měl možná větší smysl Buell, který sice žádnou díru do světa neudělal, ale alespoň dokázal být originální a přišel se spoustou zajímavých technických řešení. Victory je mrtev, dlouhý život Indianu.
Tak ona se Victory plácala z leva doprava a nebyla schopná dát zákazníkům nějaký rozumný směr a koncept. Jeden den vyráběli choppery, druhý megacruisery. Třetí den jezdili rychlochtní závody na solném jezeře, čtvrtý flat-track a Pikes Peak. A pátý den předváděli pokrokový elektrický supersport. Nemůžou se divit, že lidi byli z jejich přístupu tumpachoví a dali přednost jakési-takési jistotě - HD nebo Indianu.
Victory asi vedla banda manažerů, co o komunitě vůbec nic nevěděla a snažili se hrnout v "lid" to, co podle jejich zrovna frčelo. Tahle komunita je ošem ultra konzervativní a chtějí mít pocit dlouhodobé jistoty
Vlastnil jsem chvilku VICTORY HAMMER,byla to nejlepší motorka,na které jsem kdy jel.Bohužel,jako nová značka zvolila dle mého názoru špatnou cenovou politiku jak strojů,tak doplňků.Navíc dnes tak důležité PR se strojům HD ani nepřiblížilo,bohužel...Celkově si myslím,že je to škoda.
Je to škoda,ale byznys je byznys.Indián je legenda a lidi na to slyší,snad tam zúročí co se naučili na Victorkách,jsou to spolehlivé a bezúdržbové stroje.
Tohle bylo jasné od roku 2011, kdy koupili Indiána. Některé jejich motorky byly pěkné, některé méně, byly to silné spolehlivé stroje, ale na Harley-Davidson to pořád nestačilo. Proto koupili toho "rudocha" a mohli u něj využít všechno to dobré, co se naučili na Viktorkách.
Nic se nemění, jenom vsadili na známější a zavedenější značku, jde o naprosto logický krok. V Americe to nepřežily mnohem větší legendy než Victory: např. Plymuth, Mercury, Oldsmobile atd...
Victory Hammer a Judge byly povedený kousky bude jich škoda
Tak tohle je v mých očích opravdu velká škoda. Ty motorky se mi líbily.
Rozhodně nebyly dokonalé, ale podle slov lidí co to servisujou, byly kvalitní a "nesraly se". Jen pravidelná údržba. Což by třeba časem ospravedlnilo vyšší cenu.
Možná to je zabilo. Prachy se netočily. Manažeři Polarisu byli zklamáni. Začali tedy chrlit do všech odvětví prototypy (jak píše Seikos). A to stojí prachy. Tak to radši odříznou...
Doufám, že Indian dostane z Victory to dobré.
emerickej hyundai je po smrti.Zadny zlo v tom nevidim
Je to škoda! Tato značka byla snad jediných choperem, který mne od počátku oslovil.
Je to jako s Voxanem. Obě jsou dobré trvanlivé nadstandardně vybavené stroje s netuctovou duší - ale jak vidno to zřejmě nestačí na tento současný divný svět.
Kdyby místo Victory byla držena značka/model Henderson Super X a motorka frčela s tou původní vinutou springer vidlí (a kombinací krém/BRG), tak to mohlo být dobré i bez přechod na logo s vybitým rudokožcem. Jenže i retro má svoje slabší a silnější vlny, různé období různě silných kupních sil a i dobrá a technicky a esteticky zajímavá řešení. Někdy jim dá nafrak tuctová UJM Bandit 600, jindy akcionáři a silné ruce trhu, což nejsou jen potenciální zákazníci, ale konkurence. Komu v čechách by v koncem 90.let nestačil jednoválcový buell, kdyby tu stál na naše peníze to, co u amíků? Takže Polaris učinil pokus s Viktorkou, z celosvětově vhodného loga udělat nové, americké, bez tradice... a přístup se neujal, takže přestoupil na to nejtradičnější. Nic to nemění na faktu, že tento výrobce úspěšně jede, jen pod tím indiánem..
Jeste, ze jim Castiglioni neprodal vetsinu, jak chteli. Mohli udrzet alespon nejprodavanejsi model, aby znacka nezanikla.. casem by se treba vratila. Ale fakt je, ze Indian ma tradici a jsou to moc pekny masiny..
Americký trh je obrovský, na druhou stranu je asi zbytečné mít tři velké výrobce, kteří neprodukují nic jiného než cruisery s velkými dvouválci na tisíc a jeden způsob. To už měl možná větší smysl Buell, který sice žádnou díru do světa neudělal, ale alespoň dokázal být originální a přišel se spoustou zajímavých technických řešení. Victory je mrtev, dlouhý život Indianu.
mrzuté,jezdí skvěle-ale to je asi málo...neprodám-VEGAS 8 BALL
Tak ona se Victory plácala z leva doprava a nebyla schopná dát zákazníkům nějaký rozumný směr a koncept. Jeden den vyráběli choppery, druhý megacruisery. Třetí den jezdili rychlochtní závody na solném jezeře, čtvrtý flat-track a Pikes Peak. A pátý den předváděli pokrokový elektrický supersport. Nemůžou se divit, že lidi byli z jejich přístupu tumpachoví a dali přednost jakési-takési jistotě - HD nebo Indianu.
Victory asi vedla banda manažerů, co o komunitě vůbec nic nevěděla a snažili se hrnout v "lid" to, co podle jejich zrovna frčelo. Tahle komunita je ošem ultra konzervativní a chtějí mít pocit dlouhodobé jistoty
Mám rozjednanou ojetinu z USA, tak teď nevím, jsetli mám řvát radostí nebo vzteky. Jestli budu mít doma raritku nebo průser...
Vlastnil jsem chvilku VICTORY HAMMER,byla to nejlepší motorka,na které jsem kdy jel.Bohužel,jako nová značka zvolila dle mého názoru špatnou cenovou politiku jak strojů,tak doplňků.Navíc dnes tak důležité PR se strojům HD ani nepřiblížilo,bohužel...Celkově si myslím,že je to škoda.
Že by akvizice pro Jawu?
Teoreticky mohou na motorkach Victory zmenit loga, pripadne namontovat jine nadrze a blatniky a prodavat je dal pod znackou Indian.