První jízda na motokrosech od Kawasaki pro rok 2020
Text: Vláďa Novotný | Foto: David M. Bodlák, Kawasaki | Zveřejněno: 22.11.2019 | Zobrazeno: 14 984x
Text: Vláďa Novotný | Foto: David M. Bodlák, Kawasaki | Zveřejněno: 22.11.2019 | Zobrazeno: 14 984x
KLX 230 je proti KLX 250 krokem zpět, slabší motor, starší design, který se spíše vrací k 1. generaci KLX 250. Kdo vlastní zachovalou KLX 250, nemá moc důvodů obměnit za KLX 230. Na druhou stranu, je dobře že Kawa na tuto kategorii nezanevřela. Stále moc na výběr není KLX, CRF, WR.....o objemu 350-500 nemluvě
Ta KLX oproti těm ostrým vypadá jako stará vykopávka
Ale nemyslím to urážlivě, prostě moderní technika vypadá líp. Když jsem v obchodě viděl novou RM-Z450, tak jsem hned měl pocit, že moje DR-Z je fakt babička
Vláďo hustej jump na tom klx
design motoru 450 to je masakr
. čím víc zelený tím víc kawasaki
1 reakce
:)) je sranda, co všechno KLX zvládá...pro mě překvapení ;)
Pupínku, pod článkem mi vyskakuje kontextová reklama s nabídkou KLX 230 v Opavě a ještě kdesi:) tak jak se prodávat nebude?
mít crossku bez startéru... dejte pokoj.
2 reakce
Kubik19: Souhlas - dobře znám
Nicméně když jsem na pár starých vranách řešil vysypané volnoběžky potom co motor kopl zpět, jsem byl rád, že v mojí staré vráně startér nemám.
Jinak teda ta zelená barva bez kombinace s bílou za mě moc dobře nevypadá. Krok zpět - ale co člověk to názor.
v dnešní době nemít elektrický stareter je absolutně nepochopitelný tah. Pokud někdy někdo zašlápl svou motorku někde v blatu v kopci a musel po tom skakat jak chuj, tak ví, že startér je nejlepší věc na světě :)
KLX 230
...jen ta barva. Klasická Kawa zelená ji sluší o dost víc! Bohužel u nás se prodávat nebude. Škoda, za ty peníze (109 tis.) bych to hned bral, ale zelenou prosím!!!
https://dirtbiketest.com/fresh-dirt/2020-kawasaki-klx230-test-riding-impression/#hURyqsMM4A4v7h6V.97