Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Byla by to asi těžká volba mezi BMW nebo Hondou Integra. Integra má dvojspojku s možností ručního řazení místo variátoru, nejspíš i klidnější motor, 17" kola... BMW má ale celý skútr vymyšlený a dotažený do poslední detailu, lepší ergonomii, sedadla a vůbec komfort. Krásné stroje.
Chlapi jezdil jsem na tom Sportu, a řeknu vám je to exelentní svezení. Motor, ergonomie vinikající dávám za jedna.Motor mě překvapil svým tvrdým chodem ale to se mě líbilo vibrace jsem prakticky nevnímal. 140 tab bylo vcukuletu.Sport má velice důmyslně upravený podsedlový prostor.Moc se mi jízda na něm líbila a to mě prošlo rukama už hodně motorek i skůtrů. Dovedl bych si ho představit v mé garáži.
No já nevím,taiwanský motor a 315 tisíc za to ? A to chcou prodávat nebo to mají jenom na machrování? Já jenom že jsem navštívil prodejce BMW za oučelem testovací jízdy,měl jsem prachy na kauci připravené,chtěli 40 litrů nebo kolik ale nějak se na mě vysrali i když jsem jim tam nechal tel. číslo.
K válečkům se mění většinou i kontrastní pružina...180 je slušný,ale Aprilka s Gilerou jedou nad 200,když už bych měl bejt jako vyvalenej.Každopádně na klidný cestování asi v pohodě,jinak naprd.Zas tak moc to nejede,vlní se to a přitom to žere jak normální motorka.
jean192 - motor ma obmedzovac na otacky pri rychlosti do 50km, viac nez 4000 v malych rychlostiach nevytocis. Vacsia hmotnost valcekov dava zmysel.
GTcku chyba hlavne tempomat, na dialnici sa pravou rukou clovek neposkrabe, kedze to nema ani spojku, ale ne, miesto toho soudruzi z ndr vymyslaju pikacuoviny, ze senzory, keby aspon spevnili roztrasene spataky...
Jo a vibracie motora by som dal ako plus!!!
Malá technická, pri klasickom variátore ťažšie valčeky skôr roztiahnu remenicu a motor ide viac na nízke otáčky. Takže asi použili ľahšie valčeky, ak chceli zlepšiť odpich.
Tak tohle je přesný každej Helmut na GéeSu má svýho hošu na skútru (samozřejmě stylově na skútru od BMW)...jenom tady se nám kluci trochu zapomněli a zbytek skupiny jim ujel
Pánové test hezky napsaný, ale totálně mě rozbila fotka, kdy dva chlapi vychazejí z "Romantického hotelu" společně směrem ke skútrům. Tahle fotka je absolutní masakr
Ijon> Chápu tě, mít na výběr z těhle dvou, tak jsem taky nerozhodnej. Bylo by to pro mě dilema ve stylu uhořet nebo se utopit? :)
Byla by to asi těžká volba mezi BMW nebo Hondou Integra. Integra má dvojspojku s možností ručního řazení místo variátoru, nejspíš i klidnější motor, 17" kola... BMW má ale celý skútr vymyšlený a dotažený do poslední detailu, lepší ergonomii, sedadla a vůbec komfort. Krásné stroje.
Chlapi jezdil jsem na tom Sportu, a řeknu vám je to exelentní svezení. Motor, ergonomie vinikající dávám za jedna.Motor mě překvapil svým tvrdým chodem ale to se mě líbilo vibrace jsem prakticky nevnímal. 140 tab bylo vcukuletu.Sport má velice důmyslně upravený podsedlový prostor.Moc se mi jízda na něm líbila a to mě prošlo rukama už hodně motorek i skůtrů. Dovedl bych si ho představit v mé garáži.
No já nevím,taiwanský motor a 315 tisíc za to ?
A to chcou prodávat nebo to mají jenom na machrování? Já jenom že jsem navštívil prodejce BMW za oučelem testovací jízdy,měl jsem prachy na kauci připravené,chtěli 40 litrů nebo kolik ale nějak se na mě vysrali i když jsem jim tam nechal tel. číslo.
K válečkům se mění většinou i kontrastní pružina...180 je slušný,ale Aprilka s Gilerou jedou nad 200,když už bych měl bejt jako vyvalenej.Každopádně na klidný cestování asi v pohodě,jinak naprd.Zas tak moc to nejede,vlní se to a přitom to žere jak normální motorka.
Design snad vymýšlela Anděla, ne? Oba vypadají, ve srovnání s konkurencí, těžkopádně. GT samozřejmě ještě o něco víc.
Rnx preto pisem pri klasickom, neviem co pouzivaju tieto dva skutre.
jean192 - motor ma obmedzovac na otacky pri rychlosti do 50km, viac nez 4000 v malych rychlostiach nevytocis. Vacsia hmotnost valcekov dava zmysel.
GTcku chyba hlavne tempomat, na dialnici sa pravou rukou clovek neposkrabe, kedze to nema ani spojku, ale ne, miesto toho soudruzi z ndr vymyslaju pikacuoviny, ze senzory, keby aspon spevnili roztrasene spataky...
Jo a vibracie motora by som dal ako plus!!!
Jean192 - taky bych řekl,že s těžšími válečky by se akcelerace naopak zhoršila..Asi se jen přepsali
Malá technická, pri klasickom variátore ťažšie valčeky skôr roztiahnu remenicu a motor ide viac na nízke otáčky. Takže asi použili ľahšie valčeky, ak chceli zlepšiť odpich.
ProchyTom> ani ve snu by mne nenapadlo, že by to bylo zamýšleno jinak
Toto bych nominoval na nejlepší fotku letošní sezóny
Tak tohle je přesný
každej Helmut na GéeSu má svýho hošu na skútru
(samozřejmě stylově na skútru od BMW)...jenom tady se nám kluci trochu zapomněli a zbytek skupiny jim ujel

Moc pěkné
Pánové test hezky napsaný, ale totálně mě rozbila fotka, kdy dva chlapi vychazejí z "Romantického hotelu" společně směrem ke skútrům. Tahle fotka je absolutní masakr
radim2> Někdo před námi. Nechtělo se nám rušit srovnávací test, tak je to takto bez loga na jedné straně.
Kdopak položil to GT na pravobok?