globalmoto_listopad_slevy




GTR x ST x RT x FJR x GT = ?

Srovnávací test velkých cesťáků

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Lazyfucker (84) napsal 30.03.2009 v 16:08

Váňa (33) napsal 03.11.2008 v 22:45

Chyby v grafech nebo tech. údajích jsou v MH téměř na denním pořádku. Je otázkou zda nepřesnosti jsou již v originálu nebo vznikají až v lajdáckém překladu. Jinak k tomuto testu, že v mnichově dělají nej cesťáky lze asi těžko zpochybnit.
Je zajímavé, že zrovna Těm kteří jezdí mašiny které jsou pouze a jedině o pocitech a emocích, tento přístup nevyhovuje.

megacruiser (38) napsal 26.10.2008 v 22:00

Souhlas s fort: MH je jako Blesk - akorát o motorkách, plno subjektivních keců o ničem a minimum relevantních informací, k tomu koláž s nahou kočkou jako v tom Blesku a pár pravopisných chyb jako bonus :( A pokud už tam nějaký data jsou tak jsou s chybama a nedají se brat vážně. Tento "objektivní test" taky o ničem, ušitej na míru motorce která musela vyhrát... Nejlepší je si motorky vyzkoušet u dealerů a kašlat na testy.

hluska (169) napsal 25.10.2008 v 15:56

Presne tak! Motohouse

Maverick1100 (0) napsal 25.10.2008 v 09:18

JS plne s tebou souhlasim.

JS (3) napsal 24.10.2008 v 23:04

MH ctu a prave proto ze je o emocich a zabave a nejen o nudnem opisovani parametru z prospektu vyrobce.
Myslim ze ten test je zrovna jeden z povedenych
STX mam a myslim ze co v testu pisou je pravda, ale stejne
bych ho za BMW nemenil

hluska (169) napsal 24.10.2008 v 14:42

fort: Ja zase nic jinyho nez MH nectu. Myslim ze motorky jsou hlavne o emocich a pocitech, teda aspon pro me. Nevim k cemu by mi byl test, kde by napsali jakej ma motorka rozvor, zdvihy atd. proste jenom tisic cisel, kterym stejne 90% lidi nerozumi. Pro me je dulezitejsi jak se na ktery motorce jede! Dalsi otazka je potom obejektivnost,ale to uz je jiny tema. Pro me je MH jedinej casopis o motorkach,kterej se da cist! Asi jsem teda podle tebe taky zastydlej pubertak

Ritchy (30) napsal 24.10.2008 v 00:42

Ještě, že motorky jsou tak různé a každý si může vybrat tu svoji pravou. Myslím, že recenze jsou pouze první malý krůček, ale stejně je potřeba si to v praxi ošahat. A v dnešní době není problém si u dealerů vyzkoušet co nám bude vyhovovat. Nikdy jsem nebyl moc zastánce dvouválů a po tom co jsem na něm jel, bude moje příští mašina dvouvál. Nějak se mit o prostě zalíbilo a test netest, stejně si ho koupím.

fort (0) napsal 23.10.2008 v 23:25

MH jsem si koupil jen jednou. Po jeho přečtení jsem se zařekl, že už to vícekrát neudělám a taky to ke své spokojenosti dodržel. To nebyly články, nýbrž ejakuláty zastydlejch puberťáků. O motorkách se tam nic nedočteš, protože důležitý jsou "pocity" a "emoce". Hamba. Například k motorce, která byla na titulní straně, nebylo v časopise samotném ani slovo. Zato nahaté štětce, která u motorky stála, věnovali celou stranu. Jediné, co se teď u nás ještě dá číst je "MotoRoute", jediný motorkářský časopis, u kterého jsem si koupil hned následující vydání a od nového roku si jej předplatím.

memphis.unv (17) napsal 23.10.2008 v 23:20

já to říkám furt o těch mašínách z civilizovanejch zemí.

Bubrak ZX10R: mám takovej dojem že jich tam chybí víc než jeden, tak klííd.

Ade_YZF-R125 (0) napsal 23.10.2008 v 21:26

me se tento test zdál spravedlivej, ne ze by MH nekomu nadrzoval...BMW je jasnej vitez

..Roko.. (7) napsal 23.10.2008 v 19:15

Je to si každýho subjektivní pocit, na Horneta jsem taky čelt občas velice zajímavé recenze a s prominutím sraly bludy jako prase a řekl bych že po 4letech a přes 30tis km vím víc než někdo kdo na něm najede za 5 dní 500km..100% pravdu se asi opravdu dovíš jen od zkušeného (nestranneho majitele

JyrkaFM (0) napsal 23.10.2008 v 17:37

:-/

JyrkaFM (0) napsal 23.10.2008 v 17:37

klasický "test" Motohouse, naprosto ploché a falešné. Ještě že se tam neobjevil nějaký Triumph, to by měli jasno o nejlepší motorce hned v titulku :

3beda (9) napsal 23.10.2008 v 17:18

Teď nové BMW K1300 GT je fakt bomba Bohužel na něj nemám v prasátku. Kdo mi ho koupííííí

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 23.10.2008 v 16:11

spatnej test, nejlepsi cestak je ZX10R a oni ji tam vubec nedali demokracie mozna tak na papiru

Ade_YZF-R125 (0) napsal 23.10.2008 v 15:18

peknej test kluci

Zet. (7) napsal 23.10.2008 v 13:35

No právě že tihle testéři nesmysly píšou,FJRo mám na brzdě jsem sice nebyl ale např v akceleraci si nezadám s litrovéjma 170ti koňovejma SS - takže nějakej krouťák mít asi bude(ozkoušeno v Rakousku)dojezd 230 km = +/- 10l.na sto což nevím jestli by dosáhl na okruhu(svižná jízda včetně dálnic cca 170/h mě dělala prům 5,2se všema kuframa)s vysunutým plexi jezdím v poho 170 se zvednutým štítkem a do očí mi nefouká(měřím 188)prostě z mého pohledu jsou to zavádějící pitomosti,čímž netvrdím že FJR je jediná a nejlepší na světě ale na druhou stranu jsem na ní za tři měsíce co ji mám najel 10000 km takže o ní už něco vím Howg!!!(už mě bolí psací prst)

..Roko.. (7) napsal 23.10.2008 v 12:50

To 530 : Právě tohle miluju, ne jak unás redaktoři opisujou nesmysly od Německejch, nebo dělá recenze Gondík To že výrobce udá takovej výkon,krouťák neznamená že tam je, ale tím že se to nechá naměřit se aspoň pozná co tam opravdu je a co není..Osobně něak moc velkejm cesťákům nerozumím ale tenhle test se mi zdá dost dotaženej, oproti naším testům je to kus kvalitní práce!! Unás 6ky supersporty testujou borci co řeknou že jezdí jenom litry, cestovní endura testujou jezdci supersportů a pak blijou nesmysly a navíc dost pochybuju otom že stím najedou dost kilometrů mato aby to mohli řádně ohodnotit a o dodání reálnej parametrů,nebo něaký takový pěkný grafický porovnání ani nemluvě..Kdybych měl o něakou z těchle motorek zájem tenhle test by mě přesvědčil kterou si koupit, vím že nikdy se nedá na 100% jó to je ona ale určitě by mi to pomohlo abych nebyl zklamanej dávám 10/10

marecek.m (-2) napsal 23.10.2008 v 11:47

Nj BMW je prostě nej.a zaslouženě.vůbec bych v tomhle testu neřešil výkon motorek.důležitý jsou jízdní vlastnosti,komfort a hlavně to jak se na motorce cítíš.to samé plexi.musí bejt dělaný jak pro dvoumetrový tak pro 180cm.proto ho má BMW výškově nastavitelný.test pěknej.líbí se mi protože jde vidět že nehledí jen na výkon jako každej.uvidí kawu ze 170koňma a BMW s "jen 130koňma" a pošlou BMW do pryč..s dojezdem-jestli ho tak naměřili nebo to je překlep to nevím.ale určitě BMW nevyhrálo jen kvůli tomu že se u yamahy spletli s dojezdem

FilipT (22) napsal 23.10.2008 v 08:42

To víš, kluci z papírovejch časáků to nemaj jednoduchý. Když se po závěrce zjistí, že tam je nějaký číslíčko špatně, už to nikdo nevrátí...

Zet. (7) napsal 22.10.2008 v 14:12

Nevím jak u jiných moto ale u hodnocení FJR spousta nesmyslů
např. dojezd 230 km,to asi brali půl nádrže,tabulka výkonů taky blbost,ani se neobtěžují opsat parametry od výrobce,výkon krouťák maximálka,vše je ve skutečnosti jinak.Malé plexi je malé pro člověka asi od výšky 2m.Jízdní vlastnosti jsou samozřejmě věc subjektivní Ale o úrovni takovéhleho "testu"to hodně napoví.Předpokládám že i parametry ostatních moto jsou na stejně "směroplatné" .




TOPlist