yamaha_zari




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
RadimGabriel (0) napsal 11.03.2016 v 19:29

Já jsem KTM fanatik, takže nedokážu být zcela objektivní.
Sedlal jsem BMW na pár stovek km a dle mého je rozdíl v ergonomii posedu a ovladatelnosti.
BMW, nastavím tempomat a jedu. Pohodlí super, je stavěná pro velké borce, kteří by vypadali na něčem méně robustním dost komicky. Srovnat GS by bylo asi lepší s 1290 super adventure. Ale k věci, KTM má pro mě subjektivně tu výhodu, že se na ní dájí cestovat dlouhé štreky, dá se s ní na šotolinku nebo lehčí terének. Určitě to není mašina do velkých terénu. Ovladatelnost je ale skvělá oproti BMW, jelikož geometrie pochází spíše z teréního endura (záda více rovná). Mám najeto cca 5000 po alpách a je prostě skvělá. No a když chci do terénu a zařádit si... vezmu boty, chrániče všeho a jinou helmu a osedlám KTM 530 EXC-R a jedu se zničit na pořádné enduro Univerzál prostě neexistuje

Eso_Rimmer (385) napsal 05.03.2016 v 01:05

kdyz ctu Seikosovu poznamku o Kachne, tak se nemuzu ubranit usmevu. ono jak to neni italsky, tak to neni ono, co... mozna by nebylo od veci neco vetsiho na ty Kachne najet, nez zacnes psat tyhle komenty na stary jsem daval i bezmala 1 500km v kuse a ta novejsi je jeste pohodlnejsi. zadnej gaucak jako BMW, ale nechapu, jak muzes napsat takovej blabol, ze tak maximalne kolem komina a kvalita zpracovani? mozna bych si dal to pivko az po te, co zacnes psat. nemusel bys u lidi, co ji maji, vypadat jako trumpeta a neboj, nejsem zadny zaslepeny priznivec oranzady, ale kometny, jako tenhle tvuj, tak to me dokaze vzdy pobavit

Gopas (2) napsal 14.06.2015 v 17:53+2

Tak tady sleduju zajímavou diskusi ohledně výkonu dnešních rádoby cestovních endur, sám vlastním Super Ténéré modelový ročník 2014 (t.j. po poměrně výrazném faceliftu) a neřekl bych že tomu chybí výkon. Naopak, motor na režim Sport je velice zábavný a pěkně razatně tahá odspodu. 150 koní je sice hezkých ale je to jen otáčkově dál posunutý motor. Takže za mě ST 2014+ Je to nedoceněná motorka.

Sinner (24) napsal 17.08.2014 v 15:13

Tak nějak nevím z testu vlastně nic, jako by si to autor nechtěl nikde rozházet. A nebo jsou už i ty motorky jako dnešní auta, vice méně všechny + - stejné.

martin.hsb (5) napsal 28.04.2014 v 21:41+2

Beru testy s rezervou, ale co mne vždy nejvíc rozesměje, jsou komentáře Je super, že lidé, kteří viděli ty motorky jen na obrázku nebo na videu už ví, co je na nich špatně, co je zbytečné a na co se ta která motorka vlastně vůbec nehodí... Já sice nemám na Advíkovi zatím naježděno nijak mnoho, cca 2tis.km, ale upřímně musím uznat, že ta motorka má neskutečný koule. Nevěřil jsem, že po přesednutí z předchozí motorky, kterou byla Ducati Multistrada 1200S bych mohl být ještě překvapen motorem, ale opak je pravdou. Ta motorka jede fakt pekelně, až si někdy říkám, že se na ní nedá jet normálně, protože když víte, co umí, chcete to znova, znova a znova... A to trochu smrdí průserem. Ale proto tu motorku také miluju. Takže než budete něco hanět, zkuste se na tom nejdřív svézt... ;)

XTeZeto (80) napsal 17.04.2014 v 21:34-1+1

tyhle stroje by měli testovat hlavně jezdci typu Igor Brezovar nebo Jarda Šíma.

oOoOoOo (5) napsal 27.03.2014 v 22:03+4

Díky za každou podobnou recenzi , ale řekněte mi naco je komu Fun-factor v Kazachstánu nebo při cestě přes Kashgar? člověka spíš napadá jak asi bude stroj spolehlivý v divočině, kde co upadne, kolik to žere atd...

Asumi (9) napsal 17.03.2014 v 10:22

Zdvih je 190 mm.

vilemx (228) napsal 17.03.2014 v 08:56

Opravdu má SuperTenerka tak malý zadní zdvih? V tabulce napsaných 130 mm je údaj jak pro čopra nebo zmrzlinu.

zdeny.s (4) napsal 16.03.2014 v 20:21+4

tyto testy budou vždy neobjektivní, ale přesto lepší než nic, i když nelze asi se vším souhlasit - díky za ně. Vono ve finále at si každý koupí co mu vyhovuje a na co má. Je fakt, že Yamaha model 2010-2013 má jinak naprogramovanou řídící jednotku / na 1+2+3 kvaltu o 20% nišší výkon a jiný průbeh kroutáku/, italové i němci to dovedou za nemalý peníz
překopat a dle ohlasů majitelů takto překopanejch XTZ je to
pecka.
Ještě bych řekl, že je vždy třeba porovnat pořizovací a provozní náklady.../ XTZ ve dvou z kuframa do 5litrů/100 km a žádnej louda styl/ ...

Kov (23) napsal 16.03.2014 v 12:34

Když si vezmu,že bych musel po prodeji varadera vycálovat 200 litrů navíc,abych si mohl koupit vylepšenou motorku stejného typu, tak na to bych se mohl...
Co se týče výkonu...130 koníků bych ho bral. Když se člověk v seprentinách vleče za autobusem a chce předjet, tak je každý koník dobrý.

Interceptor (108) napsal 16.03.2014 v 09:56-3+5

V žádným případě bych nešel do BMW, páč mít největší tuctovku a ještě ošklivou bych nechtěl. U mě vede XT, ale KTMka se mi líbí čím dál víc.

Dick_666 (0) napsal 16.03.2014 v 08:58-6+6

Tý jó, podle mě; srovnání v tomto testu je „náplň mezi suchý piškot“ podobných stránek. Někdy to přisladí, někdy připečou, někdy (furt ) je to bez šťávy. Nikoho to sice nen.s.re, ale nikoho to neurazí a dáváme to jako pozornost ke kávě. Tak a teď si vyrazíme např. na cestovním-enduro bajku a napíšeme článek. A protože ty bajky nejsou naše, tak to nemá a ani nemůže mít koule. Nedajbože tu motku moc pocuchat, to by se majiteli nelíbilo a příště by nám třeba nemusel vyjít vstříc, nebo bychom mohli být za kopyta… Takže posud chlapce chápu, taky bych se škrábal za ušima, kdyby mi tři ogaři zaťukali na výlohu s nápadem, že si ode mě půjčí bajk a pak v izinu hezky zazpívají. A funguje to i obráceně; Dick by se také necítil na cizím půjčeném nářadí jako ve své vlastní kůži (ani v předkožce). Co mi ale neleze do kefy je, proč si musí parta kluků evidentně zcela bez zkušeností, bez možností a tedy bez předpokladů, hrát na soudce v disciplíně, ve které nejsou doma. Potom z toho vyleze málem doporučení, že ti, co mají Y-ST1200Z v garáži jsou úplné paka ptž se rozhodli pro stroj s nejmenším výkonem motoru, nebo že jezdci KTM nesmí dál než za humna, neboť už za Prahou může bolet zadek, no a to géeso hoďte také pryč bo je moc „mezi“…. Tak, já teda udělám to co oni: porovnám indický kindžál, japonskou katanu a tureckou šavli. Po víkendu písnu, čím se lépe maže dětem svačina, jo? Zmínka tom, jak se hodily v boji nebude - protože neumím bojovat. Nebo sednu na některou z testovaných motorek a napíšu Velký Alpský Test alias jaxe jelo do Mariazellu! Ha há..!! Tak doufám, že se hoši aspoň hezky projeli. Dick

Toecutter. (275) napsal 15.03.2014 v 16:23-2

furt: odpověděl jsi si sám - "Prostě to nechápu proč to lidi kupuji když nevyužívají potenciál motorky." Protože to asi potenciál skutečného ENDURA mít nebude.

furt (22) napsal 15.03.2014 v 15:45-9+1

Jak tyhle motorky muže někdo nazývat Enduro K...va!
jsou to silniční cestovní motorky s vyšším podvozkem.

Většina majitelu se bojí projet kalužinu aby někde nezateklo do eletriky a nedej bože si to umazat.Skoro každej kdo si ji koupí tak ani neuvažuje že s tím bude jezdit ve stylu opravdového ENDURA.Prostě to nechápu proč to lidi kupuji když nevyužívají potenciál motorky.

petao (86) napsal 15.03.2014 v 13:01+3

Já už bych do testu jiný moto nepřidával,protože krom bmw a kupodivu ktm jsou všechny ostatní už předem odsouzeny do role outsiderů...připadá mi tenhle srovnávací test lehce tendenční...věřím,že brzo bude velkej článek about ktm a tam se bude chválit a chválit.ktm se mi líbí,ale koupí si ji stejně jen milovník a srdcař,stejně jako italku.bmw je klasika a "etalon" tam jsou slova kritiky odpuštěna.prostě to tak cítím

Tag (0) napsal 14.03.2014 v 22:32

Do testu bych ještě přidal tu Hondu Crosstourer, Moto Guzzi Stelvio a Triumph Tiger Explorer.

Vincent_V (1) napsal 14.03.2014 v 11:04+1

No, já zase nechci kecat do metodiky měření na brzdě v DK jen ten graf od KTM je nějaký podezřelý... Ukončit měření 1000 otáček před teoretickým maximem a daleko od omezovače. Nějaký důvod redakce - DK?

to samé viz cechradovan.

cechradovan (55) napsal 14.03.2014 v 08:54+1

Dolph-cz

Dolph-cz (90.181.3.xxx) napsal 13.03.14 v 18:10:

co mě teda překvapilo je měření výkonu a to,jak KTM kecá!Přihodit si 25 koní,to je dost
--------------------------------------------------------------------------
Jestli sis prohlédl pozorně graf , tak končí u 8500 ot/min
(nevím z jakého důvodu..), nejvyšší výkon KTM je v 9500ot/min !

Laskyyy (12) napsal 13.03.2014 v 22:12+5

Mnoho lidí stále pochybuje o tom, že 1190tka bude schopna jezdit v terénu. Já myslím, že to není o schopnostech motorky, ale jezdce. Vodit tyhle mastodonty je mnohem složitější, než malé ostré. Ale když to někdo umí, tak je radost pohledět.

//youtu.be/JWIZfYQhgMc

zmulin (378) napsal 13.03.2014 v 22:03+6

Jinak pokud někdo chce endurovitější enduro,tak co mu brání v nákupu F800GS,nebo Tiger 800XC?

zmulin (378) napsal 13.03.2014 v 22:01

Anti:I ty si svým komentářem potěšil

Anti (398) napsal 13.03.2014 v 21:53-6+2

Na těchto testech mě zajímají především komentáře.Na vlastní obsah kouknu spíše jen ze zvědavosti,nejsem v cílové skupině.
Osobně bych to neřešil.Ať si kdo říká co chce,vývoj motorek je jako ve všech odvětvích řízen požadavky kupujících.A z tohoto faktu plyne vše ostatní,jako jsou třeba vlastnosti daných strojů.
Že bude mít u "testmenů" největší úspěch stroj s nejvýbušnějším motorem je vcelku předvídatelné stejně jako fakt,z jaké výrobní brány tento premiant vyjede.
Při prohlížení fotek s "hmyzími tvářemi" se mi stejně nakonec na tváři vyloudí úsměv.Disponovat obnosem který tyhle stroje stojí,spíš bych jej investoval do upgrade svého "Slona",protože ten se mi na rozdíl od těchto motorek líbí.

Sete (39) napsal 13.03.2014 v 21:30-1+10

Mrkněte do posledního Motohouse, jak tam GAS po přímém srovnání uznal, že nový Adv.1190R překonává Advíka 990 ve všech ohledech a to včetně offroad schopností. Ne vše nové je nutně horší, jak se zde v komentářích běžně píše. A že se nabídka řídí poptávkou je snad taky každému jasné. Zajímavé je, že v drtivé většině plivou majitelé starších strojů na nové, opačně je tomu málo kdy Tak hoši nezáviďte a svezte se taky, je hezký mít na co šetřit

stráťa (105) napsal 13.03.2014 v 21:11+1

seikos: No co se týče offroad vlastností tak bych si tím že jsou nový cestovní endura lepší nebyl tak jistej. Nový cestovní endura jsou (celkem pochopitelně jak už psal ZZR1200) stavěný na jízdu po silnici a o tom že na silnici jsou lepší nemá smysl diskutovat.

vencysta (78) napsal 13.03.2014 v 20:42-1+1

Já bych bral Yamahu. Výkon motoru je pro danou kategorii dostatečný, jen by mohla být o něco lehčí.

Diaboluss (43) napsal 13.03.2014 v 20:29+2

Ta spotřeba u cestovní motorky mi teda taky hodně chybí. V tom by asi bodovalo BMW. Ale i tak je to dost vyrovnaný a jakoukoli si z nich kdo vybere, asi chybu neudělá. Nepřehlédnutelnou položkou je samozřejmě i cena a tam BMW určitě ztrácí... neboť zda za ty peníze kupuješ opravdu o tolik "lepší" motorku než od konkurence tak o tom by se dalo spekulovat... manipulace na místě LOL no comment! Ale jinak díky za test!

seikos (975) napsal 13.03.2014 v 19:54-1+9

stráťa: staré střepy už nikdo netestuje a navzájem s novými motorkami neporovnává. Navíc si rozhodně nebuď jistý že by jim 10 let starý motorky cokoliv natrhly. Vývoj, ovladatelnost a výkon jde kupředu, nikoliv nazpátek. Takže v tvých slovech sjou spíš dojmy, než pojmy.
Když vezmu Afriku, těžká, slabá, blbě ovladatelná kráva (edit: skot samičího pohlaví) s mizerným podvozkem i brzdama. Co s tím chceš dnes porovnávat? Maximálně tak stejně starou Super Tenere nebo Elefanta. Soupeře oné doby

stráťa (105) napsal 13.03.2014 v 19:42-3+3

Ond3x: Protože z jinýho testu by testovaný motorky pravděpodobně vyšli hůř než 10 a víc let starý afriky, první adventure od KTM atd. a poslední dobou jsou všechny testy psaný tak že zrovna testovaná motorka je nejlepší na světě. Asi se novináři bojí výrobců že by jim pak nepůjčili nic dalšího.

Ond3x (21) napsal 13.03.2014 v 19:04+4

Kucíí... Nemají se tóó... enduro motorky testovat v terénu nebo tak? Tu trasu můžu jet na každé silniční motorce. Takový test pak dopadne jak dopadl. Hlavně kolik to má kobyl, krouťák voe a maximálka. Pak chuderka yamaha jako jedinná z nich trochu enduro motorka prohraje.

Proč mají všechny tři v manipulovatelnosti na místě 8 až 10 bodů? Blbě se na to leze, těžké je to a ne každý majitel ji dokáže sám postavit. Torchu na hlavu

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist