motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ZdeněkS (23) napsal 21.05.2022 v 13:44

Mt09 s timhle designem je u me mrtvej homolka. Driv charakterni sexy motorka je hnus fialovej,byt zbytek je skvelej. Holt jsem starsi generace

Bofik (0) napsal 28.04.2022 v 21:21

asi jiz po funuse.Ja jezdim 3 rok starsi fz6n. planuji vyzkouset obe kawy,600 i 900,od hondy 4V 650 a tuhle mt09. jsem zvedav na zmenu a pocit.dale v casaku jsem ktm duka prehlizel,min rok jsem ho na zivo obhlednul v Kosicich a byl jsem z neho paf.tak mam jeste rok na premysleni.

Johnnie_biker (8) napsal 12.02.2022 v 23:57+3

Jel jsem obe a doma mam Monstera. Yamaha ma skutecne famozni motor, QS. Ale pusobi tezkopadneji ale hlavne mi hrube nesedla ergonomie - motardovsky posed a vysoko polozena riditka. Na Ducati jsem byl hned doma, vse bylo spravne, je krasna a ma naprosto famozni jizdni vlastnosti. V kombinaci s vyborne odladenym sw je to skutecna radost. Ale to i MTcko, dnes proste neni vylozene spatna motorka, takze je to o detailech a pocitech. Kdybych vybiral hlavou, vezmu MT...ale nahac se vybira srdcem a proto mam doma Monstera.

RomanSS (526) napsal 12.02.2022 v 14:38

Kdyby ta yamaha měla tu masku tak o 10cm dole, tak to není tak hroznej hnus...surikata a to mám yamahu z japonců nejradši
Ducati no comment...tohle pro mě ztratilo kouzlo

solio (15) napsal 12.02.2022 v 10:42

Pěkný motorky a super srovnání. Dobře kluci.

PEPEE01 (404) napsal 11.02.2022 v 16:39

NEBE a DUDY !!!!! Tady není o čem. MTéčko jasná volba!! Na tomhle Monsteru mě neláká vůbec, ale vůbec nic. Nevím, jesti je to podáním Prochyho, ale emoce čistá nula. Jak jízda na řechtačce. A to jsem měl Monstera jako motopulec na zdi a každý den jsme spolu usínali. I ten ksicht bych u Yamahy nakonec zkousnul, stejně bych na něj vetšinu času čučel přes řidítka s rohlíkem na ksichtu.

oxygen (543) napsal 11.02.2022 v 14:58+1

No tedy vy kluci jedni, klobouček - bo lehkost a nadhled těch vašich textů čím dál víc připomíná jazyk světovejch autorů, Verna Remarqua Hrabala aji tej Boženy Němcovej

Sir_CHerokee (133) napsal 11.02.2022 v 11:57+1

Motorka se musí líbit. Design je subjektivní. Ale za mě tady není o čem a to nemám žádné předsudky. Na jedné straně krásná italská motorka a na druhé podivnost z Japonska.

Luba98 (13) napsal 11.02.2022 v 11:18

Pánové, díky za pěknej srovnávací test mimochodem, jednomu z Vás nezávidím těsnej průjezd kolem zábradlí na fotce 7 tam muselo být jen pár centimetrů

cunado (208) napsal 11.02.2022 v 11:10+2

Chápu, že někomu, kdo zažil motorkářskou historii, můžou dnešní motorky připadat trochu nudný s nedostatkem charisma a bla bla bla, ale stěžovat si na dobrou ovladatelnost a snadnost řízení, není to trochu ... zbytečný? Nemířím tím na autory testu, ale na komentáře, které se tu vždy objeví o tom, že už ty motorky nejsou co byly. Je skvělé, že každý si může koupit co chce od nových supermoderních motorek i je na trhu spousta starých za dobrou cenu, takže nemá moc smysl lamentovat a nechť si každý vybere dle svého vkusu. Jinak test

Pedl (236) napsal 11.02.2022 v 10:59

Vzhledově Monster, ale motor MT09 zní zajímavěji, musel bych obě porovnat.

Dawe323 (8) napsal 11.02.2022 v 09:02

jel jsem obě a spíš než spcko by se hodila k Monsterovi do páru klasická Devítka. Ta má v základu také parádně naladěný podvozek, ale ten finanční rozdíl už tam je veliký a ikdyz je monster na živo hezčí a jezdí skvěle, devítka je větší rebel, lépe použitelná ve všech situacích a těch 60 tisíc k dobru asi přesvědčí větší část potenciálních kupců. Dokonce i ten nepovedený facelift už jsem jí odpustil, protože jinak je to fakt boží stroj.

drippera (32) napsal 11.02.2022 v 07:56-2+6

Hoši, nezlobte se na mě, ale tady není nic pěknýho. Jezdit se na tom asi bude dát a dnešní mladej pětadvacetiletej stříkač na to možná bude koukat zbožně, ale já bych za to nedal ani sto tisíc. Tak hnusný motorky jsem dlouho neviděl. Titěrné výfuky, plastové části, hadice, bordel, kýble pod motrem..
Fakt ne. Yamaha je klasická moderní japonská jebka a ten Monster ztratil všechno, co kdy DUCATI měla. Za mě

Venda (32) napsal 10.02.2022 v 23:37-1+1

Motorka se má líbit. Ducati vyrobila Japonce... V tomto případě nevidím důvod dávat víc peněz. Přidána hodnota v podobě krásného designu zmizela a desmo to už jaksi nevytrhne.

Fullgas1 (962) napsal 10.02.2022 v 22:03+3

Radšej starú s2r alebo s4r ako tieto nové hračky. Určite sú super, ale nemôžem tomu prísť na chuť.

K167 (1850) napsal 10.02.2022 v 21:51

Pěknej test.

Hamlet1965 (3) napsal 10.02.2022 v 21:14-1+5

Jezdím na Monsteru+ od června minulého roku a jsem maximálně spokojen. Stabilní podvozek a pružný motor mi vyhovuje v každé situaci. I při intenzivním brzdění nebo v rychlostech nad 200 km/hod na dálnici v DE dává ladění podvozku velkou jistotu a stabilitu. Za mě povedená motorka.




JollyJoker (1070) napsal 10.02.2022 v 20:45+1

Sice Ducati už není to co bývalo, originální motorka,ale i tak bych jí bral raději než Yamahu. Ten design je otřesný a tříválec je pro mně nudný,i když má sílu.
Jinak pěkný test

Zedsdead (294) napsal 10.02.2022 v 20:15



XSR-ko se vzhedově na Monstra celkem dotáhne. Pak bude mít Duc problém.

bruttopyr (416) napsal 10.02.2022 v 19:35+1

Díky za fajn srovnávací test.
Jako nadšený majitel dvouválce i tříválce se odmítám zúčastnit hlasování, která je ta "nejlepšejší".

JardaBar (227) napsal 10.02.2022 v 18:39

Kdybych se dnes nesvezl, tak bych se na to ani nemohl koukat .
Jinak, MT-09 by byla moje volba.

PSanec (160) napsal 10.02.2022 v 17:07+3

Takový to tlachání co je dobrý a co není, co je hezký a není, sem patří. Na štěstí je tak velký výběr motorek ,že téměř každý si může vybrat. Vždyť každá motorka je krásná. Všem motorkářkám a motorkářům jen super km.

Míra (215) napsal 10.02.2022 v 16:52+4

Daleko víc se mi líbí starší Monster. Rám a výfuky pod sedlem.

Ten nový je prostě divný.



Hooorus (124) napsal 10.02.2022 v 15:50

Zdarec, diky za test...Chtel bych poprosit vrchniho "mixatora" zdali by slo vypnout hudebni podmaz, kdyz je ve videu komentar jezdce z motorky. Hluk vetru, motor na dalnici a k tomu jeste namixovane elektricke kytary zpusobuji, ze my starsi uz mame problem rozumet o jake pocity se prave jezdec s nami deli.

Dik

Martin-yamaha (0) napsal 10.02.2022 v 12:25

PROSBA na redakci. Zkraťte ty testy, je to strašnej žrout času! Ne vážně, vy dva a ZAJOCH, fakt děláte dobrou práci a i když nejsem cílovka, tak ty video testy jsou povedený.

3 reakce

Jarda
Jarda 10.02.2022 v 12:40

Díky za redakci. Jo kluci za chvíli budou psát jen dva odstavce textu a na pulhodinove video se budeš dívat pres TV nebo v mobilu. Texty už pomalu nebude nikdo číst. Taková bude doba. Je to vývoj. Diky za podporu.


Komik64 (3477) napsal 10.02.2022 v 10:51-1+1

Holt... NEEXISTUJE SNAD STROJ TEN, CO BY SE ZALÍBIL MOTORKÁŘŮM (natož těm, co se na M.cz jen různě ukájí, ale k motorce měli nejblíž na tříkolce v dětství...) VŠEM...

dajos (123) napsal 10.02.2022 v 10:49+2

Ahojte kluci. Předně musím pochválit vaše testy, nebojíte se říct své názory i když ne vždy jsou chválou testovaného stroje a tak to má být. Přece jen jsme lidi a jako takoví jsme více či méně nedokonalí. A logicky tak i to co vytvoříme se k dokonalosti může jen blížit. Takže vždy bude co "zkritizovat". To slovo v uvozovkách nemám moc rád, obzvlášť proto, že mám pocit, že se v česku z kritizování stal národní sport. Samý kritik kam se podíváš.....Takové to obrušování hran a přiblížení dříve ostrých modelů širší mase je vidět i u aut. A je to pochopitelné. Výrobce potřebuje prodávat. Špičkový, ale vyhraněný produkt by těžko mohl vydělat na existenci. Takže tady jednoznačně převážil vliv ekonomického úseku nad srdcaři. Ano, mám na mysli právě Monstera. Zjevně se výrobce rozhodl směřovat tento model širšímu publiku. A nemyslím si, že je to špatně. Copak je chybou když je něco použitelnější v každodenním životě? Ne každý se k radosti z jízdy potřebuje neustále soustředit jaké že to má motor otáčky, aby byl schopný udělat to co potřebuje. Třeba chce, aby mu nějaká mozková kapacita zbyla i na jiné věci např. kochání se okolím apod...Tohle mi hodně připomíná dobu, když jsem dělal řidičák na C-čko. Ti kteří byli šikovnější jezdili s Liazkou bez synchronů. Sice byl člověk za většího borce než řídit Ifu, v které zařadil i ten největší trouba, ale nemůžu říct, že byl člověk naprosto v klidu a nebyla v hlavě obava, že se mu nějaký ten meziplyn nepodaří trefit....a vo vo vo tom to je...Někdo holt ten adrenalin má rád a jiný ne.

5 reakcí

Honzis
Honzis 10.02.2022 v 16:13

Kámo kdybys viděl, jak jsem zápasil s řazením v Ifě, tak by ses smál asi dlouho... Nezapomenu slova instruktora: "Co je mezi pětkou a sedmičkou?" "Šestka." "Ne, ta je dolů. Co je tady nahoře mezi pětkou a sedmičkou?" "No přece nic." "Tak proč se to tam pořád snažíš zařadit?"


SuperSic58 (1433) napsal 10.02.2022 v 10:48+1

Díky za test hoši Jen jsem čekal, že toho Monstera Prochy trochu zatahá za ocas a ukáže, co umí, místo toho zas jen reklama na Rakovník a cesta pracujících do Prahy Kam zmizely Slabce a Panošák? Yamaha 09 SP úžasnej bajk, jen škoda, že u toho novýho modelu udělali takovou ošklivou masku, motorka ztratila agresivní mimozemskej look předchozího modelu. Teď vypadá jak zmatenej robot Emil, co dostal železnou trubkou po hlavě To je hodně velká škoda a vubec se to k tý motorce nehodí Monster si jede svou, to kulatý světlo se k němu hodí, tak to prostě má bejt, jen těch plastů kolem motoru je nějak moc, naháč by měl mít ten motor trochu vystavenej pro potěchu oka Kurva ať už je jaro

Thulle (6) napsal 10.02.2022 v 10:25-2

Nikdy jsem na jiným Monsteru nejel, ale minulej rok jsem se dostal na novej Monster+ a nechápu účel a smysl tý motorky za tyhle peníze. Má to nestabilní front-end jako prase, v zatáčkách z předku člověk téměř nedostává zpětnou vazbu a jede se na tom jako na motardu, ale bez jeho výhod. Na novým modelu jsou navíc všude plasty, takže už to ani nemá punc nějaký exkluzivity - vypadá to jako japonská motorka za půlku ceny. Do města na ježdění po zadním asi dobrý, ale něco podobnýho dostanete i jinde mnohem levněji (např. CB 650R). Jo, je to slabší, ale ten výkon navíc u motorky týhle stavby je ve většině času nevyužitej. Nad 140 jsem se s tím vyloženě bál.

JA-NE (794) napsal 10.02.2022 v 10:22+1

Monster uz bohuzial ide mimo mna. Co sa sa Yamahy tyka uz predchadzajuci model vo verzii SP mi prisel hoodne dobry. tento novy bude kus lepsi ale dizajn.. uff

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist