Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
explorer je super...člověk nemůže kritizovat a už vůbec ne hodnotit, pokud na tom nemá najeto několik hodin, ba dnů. Hodně záleží na sněhu, když je špatnej, tak pocity ze svezení stojí za houby. Pravda je, že motor dostává pěknej záhul, ale po delším ježdění zjistíte, že to tak točit nemusíte. Je to ježdění pro zábavu a trochu kondička na sezonu. Nečekejte, že se na sněhu dá jet nějakou obrovskou rychlostí, pokud si neujezdíte menší dráhu, pak to jede bezvadně.
Dulvan: Koukal jsem na netu na ten Attrax a je fakt, že mě to přišlo zajímavější než Explorer. Kromě menšího odporu i hřeby v pásu a na předku kolo s hřebama a jen v hlubokým sněhu příjde na řadu převlečená lyže. //www.x-track.ch a stojí míň jak polovinu Exploreru
KTMatěj: Pro mě je důležitý, že na motorce jezdit umim, je to můj největší koníček, kterym žiju, ale když z ní udělám čislo 5, tak je to o ničem.. Na co si takhle likvidovat stroj? Je to samozřejmě můj subjektivní názor, kterej Vám nechci vnucovat.. Lidi by však měli vědět, že s pocitem z jízdy na motorce s koly to nemá skoro nic společnýho..
P.S. Škoda, že jste nenatočili majitele, jak na tom pořádně lítá..
Krome toho si to muzete objednat z ciny s 350kou 2T za 90 000CZk...sice s cinskou motorkou, ale funguje to stejne. Ono je to vlastne naprosto k nicemu, je to nepouzitelne, v CR je to tak na 4 dny pochybne zabavy, v severni evrope je to s vyuzitelnosti lepsi, ale tam si kazdej zajemce o adrenalin na snehu koupi sportovni, lehky, snezny skutr a stejne bych volil i v CR...
Balouch: Ze začátku jsem měl stejné pocity, ale problém není v exploreru, ale v jezdci. Když jsem viděl, co na tom umí majitel, bylo to hned něco jiného, takže bych neodsuzoval něco na čem jen neumím.
Jezdil jsem na tom o víkendu s Husabergem 450 (09). Normálně mám EXC300.. Měl jsem klasickej zimní absťák, byl jsem nadrženej jak pes na řídítka, ale tohle je šit! Vůbec se s tim nedá kolem nohy, jenom 50ti metrový oblouky, ta lyže vůbec nedrží v zatáčkách, chtěl bych vidět, jak s tim jedou na řídítka! Cha cha! Zkoušel jsem to a ta lyže to prostě nedá (oba lokty mám nateklý)!! Ježdění po lese je absolutně nebezpečný a jezdit s tim po louce je o ničem! Motorka je neustále vytočená na max., chudák trpí jak pes, na pohodu to prostě nejede.. I kdyby mi to někdo dal zadarmo, tak bych tohle svojí motorce nikdy neudělal!!
Za mě vůbec nic, bohužel..
Z mý zkušenosti na skůtrech nemůžu souhlasit s názorem o lepším vyblbnutí. Jezdil jsem skůtry od 500, 600, 800 i 1000 jak ve dvojtaktu tak čtyrtaktu a obvzlášť ten poslední obsah ve dvojtaktu je víc než masakr!!! Drifty, pocity nadnášení v prašanu, skoky s touhle obludou a 140 na zasněžený pláni zdaleka motorka s pásem nenahradí. Je to jen otázka peněz...
přesně pro tohle je vymyšlenej Snowhawk... na kterym je taky super poježdění možná i lepší jak na tomto (nemůžu soudit nejel sem, ale soudím dle výkonu)
Jezdil jsem na tom a je to bomba. Pokud je někde pořádná zachumelená pláň s měkkým sněhem tak to nemá chybu. Dá se na tom suprově vyblbnout. Rozhodně víc než na skůtru.
A jak tu psal fifa85 - 90táců ? Tak to vymysli, vyrob, vyzkoušej a uvidíš. A že to v Kanadě tolik nestojí ? Tak to přivez, zaplať clo, daň, reklamu a nějakou předváděčku a pro dobrej pocit to zadarmo určitě vozit nebudeš. Nikdo netvrdí že se to bude prodávat masově, ale sranda na tom je, to mi věř...
Docela by mě zajímalo, co na takovou zátěž říká motorka. Není na takovej záhul stavěná. Nejenom, že je furt zasypanej motor sněhem, ale ještě k tomu dostává mnohem větší štos při brždění motorem.
Byl jsem na testování s kamošem co jezdí MX,projel to s husabergem 550 a říkal že to neutáhne.Už od pohledu to má moc velkou plochu záběru což je na sníh dobře ,ale ne pro tak "slabý" motory, a ta lyže vpředu prý dost klouže ,proto bych volil spíš Attrax (zatím asi není na českym trhu),má sice menší plochu záběru, ale zase je lepší na ovládaní a vedení předního kola a motor ho líp utáhne.A dá se s ním jezdit i v létě Attrax Explorer
Explorer super, ale co chtěl autor říci touhle myšlenkou: "Je to celkem jednoduché řešení, které ALE funguje." - to jakože funkují pouze složité řešení??
explorer je super...člověk nemůže kritizovat a už vůbec ne hodnotit, pokud na tom nemá najeto několik hodin, ba dnů. Hodně záleží na sněhu, když je špatnej, tak pocity ze svezení stojí za houby. Pravda je, že motor dostává pěknej záhul, ale po delším ježdění zjistíte, že to tak točit nemusíte. Je to ježdění pro zábavu a trochu kondička na sezonu. Nečekejte, že se na sněhu dá jet nějakou obrovskou rychlostí, pokud si neujezdíte menší dráhu, pak to jede bezvadně.
Dulvan: Koukal jsem na netu na ten Attrax a je fakt, že mě to přišlo zajímavější než Explorer. Kromě menšího odporu i hřeby v pásu a na předku kolo s hřebama a jen v hlubokým sněhu příjde na řadu převlečená lyže. //www.x-track.ch a stojí míň jak polovinu Exploreru
//snowgoerracing.com/wp-content/uploads/2008/09/34-left.jpg
Na tohle jsou proste takovehle skutry, montovat na motorku lyze a pasy ma stejnej smysl, jako montovat na auto padla...
ono by to bylo zajimavejsi na nejakej CR500
KTMatěj: Pro mě je důležitý, že na motorce jezdit umim, je to můj největší koníček, kterym žiju, ale když z ní udělám čislo 5, tak je to o ničem.. Na co si takhle likvidovat stroj? Je to samozřejmě můj subjektivní názor, kterej Vám nechci vnucovat.. Lidi by však měli vědět, že s pocitem z jízdy na motorce s koly to nemá skoro nic společnýho..
P.S. Škoda, že jste nenatočili majitele, jak na tom pořádně lítá..
Dost toho pesimizmu,je to alternativa,ne jediné možné řešení.Pro někoho to může být zajímavé...
Krome toho si to muzete objednat z ciny s 350kou 2T za 90 000CZk...sice s cinskou motorkou, ale funguje to stejne. Ono je to vlastne naprosto k nicemu, je to nepouzitelne, v CR je to tak na 4 dny pochybne zabavy, v severni evrope je to s vyuzitelnosti lepsi, ale tam si kazdej zajemce o adrenalin na snehu koupi sportovni, lehky, snezny skutr a stejne bych volil i v CR...
90 litrů za takovej bazmek, no to na mě poď z boku
Balouch: Ze začátku jsem měl stejné pocity, ale problém není v exploreru, ale v jezdci. Když jsem viděl, co na tom umí majitel, bylo to hned něco jiného, takže bych neodsuzoval něco na čem jen neumím.
Pro toho co neví co s prachama dobrý,jinak Na normalní motorce se dá ve sněhu taky dobře řádit
tak to nemá chybu,akorát mě chybí těch 230tis.
Jezdil jsem na tom o víkendu s Husabergem 450 (09). Normálně mám EXC300.. Měl jsem klasickej zimní absťák, byl jsem nadrženej jak pes na řídítka, ale tohle je šit! Vůbec se s tim nedá kolem nohy, jenom 50ti metrový oblouky, ta lyže vůbec nedrží v zatáčkách, chtěl bych vidět, jak s tim jedou na řídítka! Cha cha! Zkoušel jsem to a ta lyže to prostě nedá (oba lokty mám nateklý)!! Ježdění po lese je absolutně nebezpečný a jezdit s tim po louce je o ničem! Motorka je neustále vytočená na max., chudák trpí jak pes, na pohodu to prostě nejede.. I kdyby mi to někdo dal zadarmo, tak bych tohle svojí motorce nikdy neudělal!!
Za mě vůbec nic, bohužel..
Z mý zkušenosti na skůtrech nemůžu souhlasit s názorem o lepším vyblbnutí. Jezdil jsem skůtry od 500, 600, 800 i 1000 jak ve dvojtaktu tak čtyrtaktu a obvzlášť ten poslední obsah ve dvojtaktu je víc než masakr!!! Drifty, pocity nadnášení v prašanu, skoky s touhle obludou a 140 na zasněžený pláni zdaleka motorka s pásem nenahradí. Je to jen otázka peněz...
přesně pro tohle je vymyšlenej Snowhawk... na kterym je taky super poježdění možná i lepší jak na tomto (nemůžu soudit nejel sem, ale soudím dle výkonu)
Jezdil jsem na tom a je to bomba. Pokud je někde pořádná zachumelená pláň s měkkým sněhem tak to nemá chybu. Dá se na tom suprově vyblbnout. Rozhodně víc než na skůtru.
A jak tu psal fifa85 - 90táců ? Tak to vymysli, vyrob, vyzkoušej a uvidíš. A že to v Kanadě tolik nestojí ? Tak to přivez, zaplať clo, daň, reklamu a nějakou předváděčku a pro dobrej pocit to zadarmo určitě vozit nebudeš. Nikdo netvrdí že se to bude prodávat masově, ale sranda na tom je, to mi věř...
Docela by mě zajímalo, co na takovou zátěž říká motorka. Není na takovej záhul stavěná. Nejenom, že je furt zasypanej motor sněhem, ale ještě k tomu dostává mnohem větší štos při brždění motorem.
Kupte si sneznej skutr, tohle je k nicemu, vim, o cem mluvim...verte mi...
No může to bejt zábava, ale raději bych ten sněžný čopr
Byl jsem na testování s kamošem co jezdí MX,projel to s husabergem 550 a říkal že to neutáhne.Už od pohledu to má moc velkou plochu záběru což je na sníh dobře ,ale ne pro tak "slabý" motory, a ta lyže vpředu prý dost klouže ,proto bych volil spíš Attrax (zatím asi není na českym trhu),má sice menší plochu záběru, ale zase je lepší na ovládaní a vedení předního kola a motor ho líp utáhne.A dá se s ním jezdit i v létě Attrax Explorer
3beda: Nebylo by to ono, má to dost velký odpor a spíš než výkon 2T potřebuješ točivý moment, výrobce to umožňuje, ale nedoporučuje.
Zajímalo by mě jestli by se stím popasoval i dvoutakt dvěpade...
90 táců? Mě se to teda zdá za lyži a pás trochu moc, na to že na tom nic neni, každý má ale jiný názor...
Dobrej nápad a můžu jen souhlasit s LYNX.
Zajímavé a na smazání mimosezoního absťáku ideální
je to dost dobrý včera zkouška
Parádní hračka , škoda ,že není munice
Chtěl jsem tím říct, že například oproti jiným pásům je konstrukce opravdu jednoduchá a přitom funkční, to je vše.
Explorer super, ale co chtěl autor říci touhle myšlenkou: "Je to celkem jednoduché řešení, které ALE funguje." - to jakože funkují pouze složité řešení??