Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na kravení kolem komína docela fajn. Hezké detaily - např. vyosené hrdlo nádrže a budík. Cena to trochu zabíjí, styl to sice má, ale ta značka je prostě noname.
Pořád si myslím, že za třetinovou cenu si se svým upraveným Dominátorem užiju víc srandy :)
Mě se tenhle fantic hrozně líbí od doby co vylezl v menším vydání. Moc pěkná mašina a podle mě s velmi dobrým poměrem výkon /hmotnost. Koně nejsou všechno a na poskakovani kolem komína super.
Hodně jsem o ní uvažoval jako náhradu za kawu er6, ale to už je rodinný klenot s citovou vazbou a nejspíš si ji nechám navěky.
Aktuálně bych se v případě koupě možná nakonec přiklonil k faceliftovane SWM silver vase. S tou kulatejsi nádrží je pěkná a má vzhledově lepší motor. A pro je i cena.
Pretis; Mne sa cenová politika javí tak, že 500-600ccm a 150kg motorka je malý výkon a málo železa a to ja aj málo peňazí a malý zisk. A tak aspoň +50kW a +100kg k tomu zvýši zisk niekoľkonásobne. A veľa ľuďom by stačilo 35kW na 150 kg motorke a srali by na predražené, prekoňované a tým aj preasistentované superčudá. A to nie dobre pre biznis. Preto sa týchto motoriek nedočkáme. Zostanú len menší výrobcovia, kde zas cena je logicky vyššia (PR7).
Solídna, z výroby dokončená, viacúčelová motorka o objeme 500-600 od Yamahy, KTM... nebude.
MartinXL650V: servis Italové a Číňani neřeší. Systém zaplať a táhni (měl jsem Aprili a Cagivu - díly nebyly ani na nové, natož na vránu). Když se pokazila v půli sezóny, tak jsi nestihl ani tu příští.
bikerzigi: Scrambler od 390 KTM je, jmenuje se Husqvarna Svartpilen 401. Je to Indo-rakušák. Je dražší než jsi si přál, ale levnější než Italo-číňan. Ale stopro si bude lépe držet cenu jako ojetina.
Mig_35: To s tou oplastovanou pí... máš asi bohužel pravdu. Advík jim lépe zapadne do marketingu. Lehká tupá by mohla konkurovat do vlastních řad lehkým ostrým kvůli snadnému servisu.
Takže výrobci a Jéžíškovi: objem 500ccm stačí (jeden válec, píst 3 kroužky), výkon do 35kw kvůli trhu, chlazení stačí vzduch-olej (hezké, lehké, nerozbitné), kvaltů 6 (ale hlavně wide ratio), design na pomezí scrambler / classic enduro (t.j. enduro s velkou nádrží a kulatým baja světlem), zdvihy 250mm+, žádné elektrofičury, hmotnost 115kg + 20L benzínu, servis 3tis. off / 6tis. onroad (olej, filtr, ventily), kontrola pístu nejdřív po 50 tis. nebo do válce vraťte litinu, díly dostupné 30 let a z výfuku ať voní fialky. Cena do 150.tis, ať to Jéžíška nepoloží.
HiddenSnake jsi úplně mimo , tohle právě pozérská motorka vůbec není narozdíl od Tvých jmenovaných SUV motorek. Já se na tu mašinu byl dívat přímo u prodejce . Jen ta cena je mínus, jinak ten stroj nemá chybu.
Mám hrozně rád takové výkřiky do tmy.
pěknej bajk ale ta cena je mimo Jasně, ve vyspělých zemích tu cenu řešit nebudou, ale pro čecháčka, co hákuje za směšnou almužnu, to je cena hodně přestřelená za čtyřipade jednobuch
Mě se to líbí, koukám po Fanticu Caballero 500 uz dlouho. Ma to vse co od motorky pro srandu chci, celkem lehka, scrambler, objem tak akorat. Ale ta cena je proste vysoko. Být to za cca 140-150 000, tak do toho jdu. Takhle už je to hodně blízko Fiha to Scrambler a to už je zas o level výš. Jak někdo psal, můj ideál by bylo KTM duke 390 ve stylu Scrambler za cca těch 130-140 000. Jednu pěknou přestavbu jsem viděl.
Malej Vstrom a nebo 310 GSO me vyjdou o moooc levnejc nez tahle pozerska vec. Pokud clovek potrebuje motorku pro decka, tak se da udelat spousta parady za min penez.
Pěkný článek o pěkné motorce jako obvykle jsem se nedozvěděl vůbec nic o servisu (jak často co) a servisní síti (kde) Stydí se za to importéří ? Nebo jaký je důvod že v článku / v technických detailech nejsou veřejně dostupné informace z uživatelských příruček ?
Výrobce že něco vylepší?
Kdyby se nedej Bože spletl a doopravdy vylepšil, soudruzi v Bruselu mu to zatrhnou. Buďto do toho zatnou sodovkovej plyn (emise CO2), anebo to zprzní všelijakými nevypínatelnými asistenty, případně povinným připojením PAV-íka s akumulátorem, aby to bylo dostatečně elektromobilní...
Chlapi, uvědomte si, že my - potenciální zákazníci, jsme tady proto, abychom dělali 3 - slovy tři - věci:
1/ utráceli své těžce vydělané peníze
2/ utráceli své těžce vydělané peníze
3/ utráceli své těžce vydělané peníze
Snad si nemyslíte, že můžete v dnešní době čekat za dobrou (i za špatnou) cenu, motorku, na které nalítáte sto tisíc jen tak hala bala bez početných návštěv servisů a obchodů s náhradními díly? Proberte se ze snění, ty časy už skončily.
V době, kdy chytré kompy a neméně chytří konstruktéři úmyslně programují slabá místa do konstrukčních uzlů, aby si vydupali vaši návštěvu v autorizáku, prostě nemáte šanci...
Jawa už přece něco podobného vyrábí , snad i více zábavného a za méně peněz ... fantastický Jawa SCRAMBLER 350 na něj Caballero prostě nemá .
a to nemluvím o tom, že dnem i nocí nyní se pracuje v Novém Dillí na verzi JAWA 300 Scrambler , kterou plánuje JAWA ČR dovážet v roce 2023 za cca 190.000 ,-kč
Jak mě ty scramblery ještě nedávno bavili,tak už to se mnou vůbec nic nedělá.Pěkná malá motorka.Za tu dardu malej jednoválec..u nás je to bez šance asi jako swm
stnd: Myslíš ZongShen Dakar NC450 ? To už je lepší, ale Dakar myslím nedojel ani do půlky. A to caballero rally 200mm zdvihy taky nezachráněj. Néé fak na to Číňani nemaj a Italové jsou největší diletanti co to nezachráněj svým designem, na ten to nejezdí.
Civilní jednovalec plnicí normy. U Hondy to nedokázali jinak, než švindlem a tady to není problem? Každopádně dual v podobne váhové i cenové relaci musí mít o prodeje postaráno.
ProchyTom: Takže Shineray X4 je vylepšené xr400r? Tak jednoduše a poctivě to už nikdo nikdy neudělá, a že by to šlo. Jenže když se nechce, tak to je horší než když se nemůže.
pretis: Ano budeme muset na starejch vránách jezdit dál nebo si do nové Hondy dokoupit nové CDI. Hlavně, ať už všichni jedou na elektriku, aby vrány měli co papat
BTW Honda začíná mluvit o nové cr500. To asi nepůjde v homo eu jako enduro? 8)
Pre mňa spolu z SWM Silver Vase a Outlaw 500 https://www.youtube.com/watch?v=itH8qE_dSEk&t=395s je Fantic cabalero 500 najkrajší scrambler
Na naše cesty necesty a hornatú krajinu je to ideálny stroj , cena je trocha vyššia , tu je SWM dostupnejšia mašina.
Wenca24: já o druhou, tzn, že s Hrochim už 3ks!!
Hrochi: o jednu takovou se taky hlasim
Na kravení kolem komína docela fajn. Hezké detaily - např. vyosené hrdlo nádrže a budík. Cena to trochu zabíjí, styl to sice má, ale ta značka je prostě noname.
Pořád si myslím, že za třetinovou cenu si se svým upraveným Dominátorem užiju víc srandy :)
Mě se tenhle fantic hrozně líbí od doby co vylezl v menším vydání. Moc pěkná mašina a podle mě s velmi dobrým poměrem výkon /hmotnost. Koně nejsou všechno a na poskakovani kolem komína super.
Hodně jsem o ní uvažoval jako náhradu za kawu er6, ale to už je rodinný klenot s citovou vazbou a nejspíš si ji nechám navěky.
Aktuálně bych se v případě koupě možná nakonec přiklonil k faceliftovane SWM silver vase. S tou kulatejsi nádrží je pěkná a má vzhledově lepší motor. A pro je i cena.
Pretis; Mne sa cenová politika javí tak, že 500-600ccm a 150kg motorka je malý výkon a málo železa a to ja aj málo peňazí a malý zisk. A tak aspoň +50kW a +100kg k tomu zvýši zisk niekoľkonásobne. A veľa ľuďom by stačilo 35kW na 150 kg motorke a srali by na predražené, prekoňované a tým aj preasistentované superčudá. A to nie dobre pre biznis. Preto sa týchto motoriek nedočkáme. Zostanú len menší výrobcovia, kde zas cena je logicky vyššia (PR7).
Solídna, z výroby dokončená, viacúčelová motorka o objeme 500-600 od Yamahy, KTM... nebude.
MartinXL650V: servis Italové a Číňani neřeší. Systém zaplať a táhni (měl jsem Aprili a Cagivu - díly nebyly ani na nové, natož na vránu). Když se pokazila v půli sezóny, tak jsi nestihl ani tu příští.
bikerzigi: Scrambler od 390 KTM je, jmenuje se Husqvarna Svartpilen 401. Je to Indo-rakušák. Je dražší než jsi si přál, ale levnější než Italo-číňan. Ale stopro si bude lépe držet cenu jako ojetina.
Mig_35: To s tou oplastovanou pí... máš asi bohužel pravdu. Advík jim lépe zapadne do marketingu. Lehká tupá by mohla konkurovat do vlastních řad lehkým ostrým kvůli snadnému servisu.
Takže výrobci a Jéžíškovi: objem 500ccm stačí (jeden válec, píst 3 kroužky), výkon do 35kw kvůli trhu, chlazení stačí vzduch-olej (hezké, lehké, nerozbitné), kvaltů 6 (ale hlavně wide ratio), design na pomezí scrambler / classic enduro (t.j. enduro s velkou nádrží a kulatým baja světlem), zdvihy 250mm+, žádné elektrofičury, hmotnost 115kg + 20L benzínu, servis 3tis. off / 6tis. onroad (olej, filtr, ventily), kontrola pístu nejdřív po 50 tis. nebo do válce vraťte litinu, díly dostupné 30 let a z výfuku ať voní fialky. Cena do 150.tis, ať to Jéžíška nepoloží.
Moc hezká
tak o dvacku dražší
moc malá
HiddenSnake jsi úplně mimo , tohle právě pozérská motorka vůbec není narozdíl od Tvých jmenovaných SUV motorek. Já se na tu mašinu byl dívat přímo u prodejce . Jen ta cena je mínus, jinak ten stroj nemá chybu.
Mám hrozně rád takové výkřiky do tmy.
pěknej bajk
ale ta cena je mimo
Jasně, ve vyspělých zemích tu cenu řešit nebudou, ale pro čecháčka, co hákuje za směšnou almužnu, to je cena hodně přestřelená za čtyřipade jednobuch
Mě se to líbí, koukám po Fanticu Caballero 500 uz dlouho. Ma to vse co od motorky pro srandu chci, celkem lehka, scrambler, objem tak akorat. Ale ta cena je proste vysoko. Být to za cca 140-150 000, tak do toho jdu. Takhle už je to hodně blízko Fiha to Scrambler a to už je zas o level výš. Jak někdo psal, můj ideál by bylo KTM duke 390 ve stylu Scrambler za cca těch 130-140 000. Jednu pěknou přestavbu jsem viděl.
1 reakce
Malej Vstrom a nebo 310 GSO me vyjdou o moooc levnejc nez tahle pozerska vec. Pokud clovek potrebuje motorku pro decka, tak se da udelat spousta parady za min penez.
Pěkný článek o pěkné motorce
jako obvykle jsem se nedozvěděl vůbec nic o servisu (jak často co) a servisní síti (kde)
Stydí se za to importéří ? Nebo jaký je důvod že v článku / v technických detailech nejsou veřejně dostupné informace z uživatelských příruček ?
Hrochi: Většině stačí na plivání jeden komentář
Za mě proč ne,návrat ke kořenům ( jednoválec) a pěkná váha...
Tak Fantic určitě nestaví obchodní strategii na kupní síle průměrného obyvatele ČR.
A kousek na západ to může být v pohodě akceptovatelná cena.
Ale je, mě se to líbí
...no ale já čekám na nějakého lehce jetého RE Interceptora 650
...
Kolik se takových nových Fanticů prodá za rok? Při naší kupní síle to je prostě jenom pokus...
Dejte s tou Jawou pokoj, do mrtvol se nekope.
ProchyTom
Výrobce že něco vylepší?
Kdyby se nedej Bože spletl a doopravdy vylepšil, soudruzi v Bruselu mu to zatrhnou. Buďto do toho zatnou sodovkovej plyn (emise CO2), anebo to zprzní všelijakými nevypínatelnými asistenty, případně povinným připojením PAV-íka s akumulátorem, aby to bylo dostatečně elektromobilní...
hrochi, pretis
Chlapi, uvědomte si, že my - potenciální zákazníci, jsme tady proto, abychom dělali 3 - slovy tři - věci:
1/ utráceli své těžce vydělané peníze
2/ utráceli své těžce vydělané peníze
3/ utráceli své těžce vydělané peníze
Snad si nemyslíte, že můžete v dnešní době čekat za dobrou (i za špatnou) cenu, motorku, na které nalítáte sto tisíc jen tak hala bala bez početných návštěv servisů a obchodů s náhradními díly? Proberte se ze snění, ty časy už skončily.
V době, kdy chytré kompy a neméně chytří konstruktéři úmyslně programují slabá místa do konstrukčních uzlů, aby si vydupali vaši návštěvu v autorizáku, prostě nemáte šanci...
KTM bohužel udělá 390 Adventure tzn plastaka s pi.. vepredu...
Ako celok pekné.
A teraz fakt neviem, či toto, alebo Jawu /už keď sa to tu často spomína/.
Jawa už přece něco podobného vyrábí , snad i více zábavného a za méně peněz ... fantastický Jawa SCRAMBLER 350
na něj Caballero prostě nemá .
a to nemluvím o tom, že dnem i nocí nyní se pracuje v Novém Dillí na verzi JAWA 300 Scrambler , kterou plánuje JAWA ČR dovážet v roce 2023 za cca 190.000 ,-kč
Ktm musí v Indii vyrobit 390 enduro R za cenu Duka a bude zameteno i v Hondě i u Italo-Číňanů ...
Mimochodem HQ Svartpilen 401 je přímý konkurent tohohle a je levnější. Tohle za ty prachy nechceš.
Jak mě ty scramblery ještě nedávno bavili,tak už to se mnou vůbec nic nedělá.Pěkná malá motorka.Za tu dardu malej jednoválec..u nás je to bez šance asi jako swm
Ja bych si to Jawa v recenzi radsi odpustil,protoze Jawa by v soucasnosti nevyrobila poradne ani kladivo
Je to hezký, ale 180 000 za jednoválcový 500, mi přijde trochu moc.
stnd: Myslíš ZongShen Dakar NC450
? To už je lepší, ale Dakar myslím nedojel ani do půlky. A to caballero rally 200mm zdvihy taky nezachráněj. Néé fak na to Číňani nemaj a Italové jsou největší diletanti co to nezachráněj svým designem, na ten to nejezdí.
Civilní jednovalec plnicí normy. U Hondy to nedokázali jinak, než švindlem a tady to není problem? Každopádně dual v podobne váhové i cenové relaci musí mít o prodeje postaráno.
ProchyTom: Takže Shineray X4 je vylepšené xr400r? Tak jednoduše a poctivě to už nikdo nikdy neudělá, a že by to šlo. Jenže když se nechce, tak to je horší než když se nemůže.
pretis: Ano budeme muset na starejch vránách jezdit dál nebo si do nové Hondy dokoupit nové CDI. Hlavně, ať už všichni jedou na elektriku, aby vrány měli co papat
BTW Honda začíná mluvit o nové cr500. To asi nepůjde v homo eu jako enduro? 8)