yamaha_srpen_skutry




Rozstřel E3: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Gugl (2) napsal 14.11.2018 v 18:54

KTM 300 exc tpi
Zda se mi jako když se zvětšil přední část rámu kvuli olejivé nádržce tak při skoku přes lavici jakoby jde po předku při dopadu...musím se na to zamerit aby to nedelalo což jiné ročníky nedělali

iVlada (80) napsal 08.12.2017 v 10:47

mobilmen87> díky co se ND týče, je to politika značky a uvidíme co do budoucna, jestli třeba nedojde k nějaké změně. Dnes už je šance koupit například plasty Polisport nebo chladiče z druhovýroby.

DOMINATOR> JA-NE> sirr> dík

mobilmen87 (0) napsal 07.12.2017 v 17:44

Test super!
Mna by zaujimalo preco ma BETU ako jedinu sa neda zohnat druhovyroba co sa tyka motora.
Potom su tam fakt velke rozdiely co dost odradza...a ci neni niake info ci to v buducnosti bude niekto robit alebo to beta nechce dovolit?

DOMINATOR (1260) napsal 04.12.2017 v 11:26

Pěkný voňávý testik

JA-NE (785) napsal 04.12.2017 v 08:55

super test. za mna BETA

sirr (55) napsal 03.12.2017 v 20:33+3

Tak podobne testy jsou jiste narocne na organizaci ,
99% ctenaru nasledne zavidi tu zabavu z jezdeni a porovnavani..., vysledky jisto jiste nemuzou bejt zavratne negativni, aby nedoslo k nastvani manageru a pospineni znacky.., i sam verim, ze zavratne rozdily mezy motocykly ani nejsou..!8
Spis behem rozhodovani vyberu hraje zasadni roli servisni sit v dane lokalite kupujiciho, dostupnost dilu i rozsirení levnejsich dilu druhovyroby...-coz na plne care jasne vitezi pomeranc + jeho dcera v modrozlutobilych satech..
Ocenuju pekny text o plnotucnych 2t pilach s SPZ, krasna fotodokumentace +videa...
Vic by treba napovedelo mereni casu stroj×kolo (ale nato poukazal Milan)
Me osobne by zajimal dlouhodobejsi test (funkce × poruchovost ×naklady na servis TPI) ale to se jiste casem rozjede ..
Test popisuje top evropskou techniku a i presto se najde par "fotbalistu" co resi gramaticke a mimo tema kosočtvercoviny...

iVlada (80) napsal 03.12.2017 v 20:28

Belgarda> dík za všechny

Belgarda (34) napsal 03.12.2017 v 19:07

Hezké To muselo dát práce.. Děkujeme...

iVlada (80) napsal 02.12.2017 v 22:00

Mig_35> jde o to, že reakce motoru z nulové pozice plynu není tak prudká a dynamická, jako u motorek s karburátorem. Oproti nim se to může to zdát pocitově tupější. Myslím, že projev motoru sedne více hobby jezdcům, než jezdcům na profi úrovni.

Mig_35 (371) napsal 02.12.2017 v 17:56

Vláďo, v testu se píše, že ty dvoutaktní stříkačky jsou dole "až zdechlé". Je to pravda? Třeba ve srovnání se čtyřtaktní třipade? Je to dole uživatelsky přijatelnější i pro hobbíka?

Vratas61 (26) napsal 02.12.2017 v 17:13+1

Mám Bětu dva roky a jsem z ní nadšenej, ale pořád ji ubližuju, takže jsem rád, že mám dobrej servis. Každopádně bych blízkost servisu zařadil mezi rozhodovací kritéria, pokud váháte pro který z těch krásných strojů se rozhodnout a nejste zrovna mechanik s dílnou.

Kulasec (56) napsal 02.12.2017 v 16:23+1

Já bych měl vzkaz pro pana Jevického, (pokud si tedy dělá postprocessing sám): Jaký máte důvod dělat na všech fotkách vignetu? Je to spíš manýra, nebo to má nějaký hlubší smysl? Působí to až rušivě. Předpokládám, že nejste někdo, kdo včera objevil PS. Každý efekt má svoje místo a hlavně by měl mít svůj důvod. V opačném případě se stává nezajímavým a v důsledku nevkusným. Pamatujte - ve filtrech, ale i jinde, platí - méně je někdy více.

IvanDvoutakťák (5207) napsal 02.12.2017 v 15:08

"Řešit" tady překlepy ??
To pod jinými články nachází člověk jinší "pecky" -
např. v gramatice používání Y a I ...

iVlada (80) napsal 02.12.2017 v 14:12+2

Děkuji pěkně za upozornění a omluva za chybu...nebojte se ale prosím využít tlačítko pod článkem "upozornit na chybu" (pokud tedy není účelem chybu pořádně rozmáznout ) a diskuzi nechat pokecu o motorkách. Díky

goettlicher (-1) napsal 02.12.2017 v 12:42-2+1

Hnidopich se omlouva...
Ve vete
Ostré dvoutaktní endura táhnou a jejich popularita po celém světě nezná mezí.
Ma byt: Ostra dvo...
Ucivo zakladni skoly, vzdycky me to prasti do oci.
Goettlicher

genetik (45) napsal 02.12.2017 v 12:33

pěkné stroje - nesmyslné ceny!!

IvanDvoutakťák (5207) napsal 02.12.2017 v 10:01

Když slang nepatří k bajkům (což jsou, mimochodem, především bicykly ) ,
tak potom k čemu slang patří ?
Nezbývá mně, než brát Beranidlo jako vtipálka ...
Každopádně ale, pro Beranidlovu Suzuki RGV250
a především tomu, jak ji ohodnotil, "je vše odpuštěno" ...

MartinXL650V (190) napsal 02.12.2017 v 00:38+1

... a taky díky za diskusi, konečně jsem si uvědomil, že celý život točím na moforce "sešitem" a moje první Suzuki byla GS "pětitisícovka"

MartinXL650V (190) napsal 02.12.2017 v 00:32

Díky za pěkné čtení, fotky a porovnání cen základních dílů. Musela to být paráda a taky spousta práce při organizování a realizaci Trochu závidím (samozřejmě myšleno v dobrém )

Beranidlo (15) napsal 02.12.2017 v 00:24-2

Proč ten ohavný slang, "Vláďo"?
Jinak kilo je předpona pro násobek tisíce, a das Heft je německy sešit, zatímco rukojeť je der Handgriff, případně spíše v množném čísle Lenkergriffe.

IvanDvoutakťák (5207) napsal 01.12.2017 v 18:38

Existují různý "udírny za studena" , ale tahle je pro mně ta nejlepší
a toto je dokumentace konce jedné z našich společných devíti "hibernací"

IvanDvoutakťák (5207) napsal 01.12.2017 v 18:30

Díky, chlapi
Já jen pro případ, žeby se v "mým okolí" objevil příznivec 2T-endur ...

iVlada (80) napsal 01.12.2017 v 18:10+1

IvanDvoutakťák>přesně jak to uvedl Petarďák, Beta už s tím funguje pár let. UHusky i KTM to tak musí být díky systému elektronického vstřikování, kdy je olej vstřikován zvlášť a beznzín také zvlášť do přepouštěcího kanálu.

Petarďák>díky s cenou máš pravdu, to by pak ale muselo být v tabulce ještě mnohem více kolonek, jako například ceny náhradních dílů, dealerská síť apd. To vážení motorek bych rád udělal, jenže se mi nepodařilo sehnat vhodnou váhu. Příště to musím podchytit. Na konfrontaci přepákování a PDS jsem byl zvědav. V lese jsem ale nic zádasního nevnímal. KTM fungovala jako celek opravdu dobře, stejně jako Huska. Na to by to chtělo více času a hlavně dostat motorky třeba na rozbitější motokrosovou trať, kde by se rozdíly více projevily.

PETARDAK (169) napsal 01.12.2017 v 17:59

Vláďo, omluva a "sypu si popel na hlavu" tvé vyjádření k PDS/přepáčko v textu je, takže děkuji

PETARDAK (169) napsal 01.12.2017 v 17:21

2IvanDvoutakťák oddělené mazání má druhým rokem BETA a nově KTM+HUSQ, ostatní značky, klasicky mixují benzín+oil.

PETARDAK (169) napsal 01.12.2017 v 17:15

Vláďo super, velké díky musela být fuška, tohle zkoordinovat a dát do kupy perfektní je i hodnocení od pilotů různých úrovní , ne jen redaktora
Prosím, teď od tebe ještě "očekávám" již dříve dotazované, srovnání pocitů ze zadního zavěšení KTM/HUSQ
Mám-li hledat mouchy tak pokud je v tabulce "pořizovací cena" tak jako protiargument, bych čekal "prodejnost ojetiny" kde KTM by musela mít 10b a taková TM 0b... tady 100% platí, uváděné hesla tvého kámoše . A přivítal bych objektivní zvážení komplet moto bez paliva, ty údaje výrobců, jsou mnohdy spíš "zbožné přání konstruktéra" než realita

IvanDvoutakťák (5207) napsal 01.12.2017 v 17:05

Jen názor a dotaz "pravěkého" dvoutakťáka, navíc silničáře
Oceňuji především oddělené mazání Bety, nevím ale, jestli tímto
není vybaveno všech šest strojů ...

iVlada (80) napsal 01.12.2017 v 15:33

PetrTM> OK, jasňačka, beru to jako "přátelský rýpnutí" ale nerozumím Ti, proč by mělo být nějaké zadání a rozhodnutí kdo vyhraje? Mě to sedlo, tak jak je v článku napsáno/obodováno. Kromě toho jsou z důvodu objektivity k testu přizváni hobíci a profík, kteří to zase ohodnotí podle svého přesvědčení a pocitu.

A to pérování...je to tak, že ty motorky mají pérování výborný a jak GG tak Husky mé váze i výkonosti sedí. U Husky je to o něco více a proto má více bodů, což neznamená, že GG ho má na houby a Huska vítězí. Jen je na stupnici naznačeno, jak moc mi sedí. To by se pak rovnou mohlo hodnotit pouze za 1 nebo za 5. Takto je stupnice desetibodová, aby se nemuselo dávat jako ve škole 1-, 1*, 3- apd.

Každopádně díky za názor a komentář

PetrTM (6) napsal 01.12.2017 v 15:10+2

Hezký srovnávák a mohu jen závidět možnost povozit se na všech pohromadě. Nicméně - obvykle testy nekomentuju, jenže v tomto případě mám jedno velké "ALE". Předesílám, že jezdím na Japonci a k žádné ze zúčastněných značek už dnes nemám přehnaný vztah nebo naopak averzi. I tak mi ale bodování a celkové výsledky trošku zavání tím, že zadání znělo "Vyhrát musí Rakousko stůj co stůj" (a že stojí požehnaně...). Vzhledem k textu mi totiž není zrovna jasné ono výsledné bodování. A konkrétně např toto - cituji z článku:

GG:" Skvělý pocit mám z pérování, protože to funguje opravdu moc dobře a dokáže si poradit jak rozbitými úseky ve vyšším kalupu, tak s překážkami, jako jsou padlé klády. Do úzkých se nedostává ani ve chvílích, kdy dochází na skoky nebo průjezdu nerovností ve vyšším tempu."

Husky: "Pérování WP Xplor ve standardním nastavení mým potřebám sedí a zde bych nepotřeboval nic měnit."

Jaksi mi z toho vyplývá, že odpružení na GG je špičkové, zatímco na Husky "vyhovující". Ovšem bodování? GG 8 bodů, Husky 10. A to mi tedy nedává smysl. Nechci autora nijak napadat ani zpochybňovat kvalitu vítězných motorek, ale trošku mám pocit, že o vítězi se vždy nerozhoduje pouze při testu. Přípomíná mi to jeden srovnávák 4T závodních endur tuším ze Supermota, HM CRF 450 mělo stejně bodů jako KTM, tak se k bodování přidala kategorie "sportovní duch", kde - světe div se - KTM měla o bod víc než čistě závodní Honda a ejhle - měli jsme vítěze .

Berte to prosím jen jako takové přátelské rýpnutí, nic víc




TOPlist