Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já tuto motorku mám. Dal jsem tam tlumič výfuku Arrow, bez katalyzátoru a jede to o poznání lépe. Do přední vidlice tvrdší pružiny, terénní gumy s haltry. Jezdím s tím na motokrosových tratích, podvozek je výborný. Po silnici se jen přesouvám na ty tratě, do lesů nejezdím. Na závěr bych chtěl zdůraznit, že na cestování tato motorka v žádném případě není. Je to závodní enduro se sníženým výkonem.
Ahoj lidi, ohledně nové CRF450L zapomínáte všichni, že s ní můžete jezdít absolutně legálně po silnici a nemusíte mít strach při nehodě, že vás někdo bude tahat po soudech kvůli manipulaci na výkonu motoru. Má 25 koní v TP a i ve skutečnosti...pokud totiž jezdíte s "otevřeným" endurem po veřejných komunikacích, je to v podstatě stejné jako jezdit bez STK a v případě nehody jde veškerá vina a tedy i placení za vámi. To zapoměl Vláďa Novotný zdůraznit a samozřejmě že 25 koní v terénu stačí...ale super je ten klid že jezdíte na "LEGO" mašině. Také si myslím, že tato motorka je již připravena na EURO5, kdy ostatní výrobci asi už nebudou mít v segmentu 1 válcových endur co nabídnout.
Pre Hondu hovorí to, že váži takmer o 10 kg menej.
Pre KTM hovorí:
- viac než 2x výkonnejší motor (i americká verzia 450L so 42 HP má horší pomer objem/výkon)
- dlhšie servisné intervaly (10 000 vs 1 000 km, hoci veľký servis na Honde je po 30 000 km - aspoň niečo)
- menšia cena
Niekto tu spomínal AJP (ktorá je ľahšia, má výšší výkon, ale servisné intervaly 3 000 km) - viem, že veľa ľudí má obavy zo spoľahlivosti, ale za tú cenu si môže kúpiť dve, aby s jednou jazdili, kým sa im druhá opravuje.
Nejřív jsem se strašně zaradoval, konečně došlo na to co jsem si přál když jsme koupili ženě 250L, kdyby tak byla 450. Ale ta cena , výkon a servisní interval na 14 dnů ježdění kolem baráku a ještě investovat do větší nádrže, to za to bohužel nestojí
chooki - musím na tebe reagovat. Představ si, že ty Ohlinsy se na CRF 250 L dělají. Představ si, že jsem dle tebe blázen, co je tam chce dát. Představ si, že mám celkem důvod to tam dát, mám rád, když to funguje. Zadní tlumák stojí cca 18 000,- Kč, pořád za cenu 450 L budu mít dvě nová CRF 250 L a Ohlins k tomu .
A představ si, že jsem s tou motorkou neuvěřitelně spokojenej. Je pro mé schopnosti prozatím to nej. Zkoušel jsem i krosku KTM, ale do lesa to moc nebylo. Také servis, oprava a další blbosti přišli na cenu jeté CRF .
Moc jsem se těšil na novou CRF 450 L, zda DNA 250 L posune dále, zda to bude pořád tak skvělý nenáročný pracant který tě provozně nesežere. Bohužel cenová filozofie výrobce je tragédie.
Supershit58. Prečítaj si ešte raz na čo som reagoval. Že chlap chce na crf250L dávať ohlinsy takže preto to porovnanie s EXC. Inak viem aký je rozdiel, mám na nich najazdené. Ta crf dualmrdka, nie dualsport
Motorka mi dává smysl, ale s cenou to je asi překlep. Když už jsem nenáročnej hobik, proč bych si neměl koupit třeba AJP s dobrým podvozkem, umravnenym motorem a cenou o 100 tis. jinde.
chooki> chlape, máš v tom hokej, EXC a CRF250L nejsou konkurenty, jsou to hodně rozdílný motorky, EXC je ostrej soutěžák s ostrym motorem, s nákladnym servisem, krátkými servisními intervaly a prakticky nepoužitelný na silnici. CRF250L je dualsport, univerzál do terénu i na silnice, s předimenzovanym motorem s dlouhými intervaly, motorka do města i na výlety. Takže každá z těch motorek je určena na uplně jiný použití Proto chápu zklamání lidí z týhle 450ky, chtěli "větší a silnější CRF250L" uplně novej dualsport na cestování cestou necestou a dostali vlastně trochu poupravenou krosku/soutěžáka s uškrcenym motorem.
Jak tady někdo v příspěvku psal, ostatním výrobcům v portfoliu taková motorka chybí. Proč asi? Nemyslím si že by v KTM, Yamaze atd. byli blbci. Jak autor psal,že je to zaměřené na hobíky a staré enduráky. Myslím si, že starý endurák si nekoupí motorku, která je za cenu Six Daysky, je o 30 kilo těžší a umře v každém prudším výjezdu. Jak psal jet s tím Rumunsko?To se s nedá ani náhodou. Rozhodně ne dlouhé výjezdy. Podle mě, kdo chce hodnou motorku, koupí si 250 čtyřtakt. Dá se na tom jet všechno, je lehonuká a hodná. Tohle je drahé, těžké a slabé.
No jedno pozitivum by to mohlo mít. Pokud to někdo koupí i za tyhle prachy a se škrceným výkonem, tak konkurence pochopí, že tenhle segment jim v portfoliu naprosto chybí (Ajp i HQ má zatím mastodonta). A tak by mohli přijít s HQ 401 enduro s cenou mezi malým Swartpilenem a 701 enduro, t.j. lehce pod 200 tis, servisem po 5 až 10 tis. a neškrceným výkonem 43HP. No a nakonec i AJP by zvládl se 440 od SWM / Shineray splnit euro4. Ale tady by byl výkon jen 30HP, motor ze staré školy a tomu by odpovídala cena kolem 150 tis. No občas si říkám, že japoncům snad někdo platí za to, že se tak stáhli z Evropy, to nebude jen tím euro4 nesmyslem.
Honda je skvělá značka. Ale tady se to s cenou podle mého nevychytalo. Nové AJP PR7 650 Adventure stojí úplně stejné peníze. Nabídne 62 koní a 600 kubíků. Motor z Husky, kvalitní komponenty. Kdybych chtěl motorku tohoto ražení, tak určitě po Hondě nesáhnu.
Ta cena se dala cekat. Pokud pouzili komponenty komplet z krosky nebo endura a homologace k tomu. Casem to asi pujde trochu dolu,ale pod 250 asi tezko...
Prej Honda chtěla udělat umravněný motor. Ale pču, chtěli jen zvednout životnost a to se jim povedlo. To jen Bruselší dobroserové z nás zas dělá idioty a motorka má normálně ve světě 42 koní. Doufám, že za ty prachy mají pod pultem díly z neEvropské verze k tomu nebo že tam je skrytej přepínač. A taky doufám, že na to půjde větší plastová Acerbiska na 18L. Takže v USA maj pěknou motorku no.
Dejvgsr, na 250 shitnu Hondu dávať ohlinsy??? Vyrábajú sa vôbec na to?
Radšej si kúp sériovú EXC, Motoricky aj podvozkovo budeš o svetelné roky inde ako s tou hondou aj s neviem aký podvozkom.
A k cene 270t len toľko, že proste toto je uskrtena a dovybavena kroska 450, ktorá stojí o niečo menej, Honda si nechala zaplatiť vývoj, homologaciu atď. Logické. Crf 250L je naproti tomu čínsky šmejd. Za to aj polovičná cena je veľa.
taky mám problém pochopit tuhle motorku jako celek.
Připomíná mi loňskou Montesu 4Ride se kterou Honda vyjela jako s trail bike - ostrý motor obraný o výkon, malá nádrž a pod sedlem přitom obří prostor na cajky a k tomu cenovka nad ostrou trialkou i nad ostrým endurem.
Teď už jen cestovní Rally verzi podle menší 250 a bude to
Ovšem cena...ostrá 450, ze které tohle vychází, se dá sehnat kolem 200tis. A že by sebraný výkon, přidaná váha a pár homologačních blbostí vyšlo na dalších 70tis. navíc ?
Prosím autora článku, aby opravil blábol o tom, že má Honda CRF450X. Možná, že ji má, ale určitě ne kdekoliv v EU. Navíc ani Redmoto už nenabízí tyhle přestavby... A ta cenovka? To je prostě špatný vtip...
jediné řešení co mě napadá je koupit motor z RX a nacpat ho tam... a to už bude přes 300:)
Já tuto motorku mám. Dal jsem tam tlumič výfuku Arrow, bez katalyzátoru a jede to o poznání lépe. Do přední vidlice tvrdší pružiny, terénní gumy s haltry. Jezdím s tím na motokrosových tratích, podvozek je výborný. Po silnici se jen přesouvám na ty tratě, do lesů nejezdím. Na závěr bych chtěl zdůraznit, že na cestování tato motorka v žádném případě není. Je to závodní enduro se sníženým výkonem.
//www.redmoto.it/en/prodotto-moto/crf-450rx-enduro-2018-2/
Tahle motorka mě mega baví.
25 koní že skoro 500 obsahu, olej výměna po 1000 km a cena 270 litrů.
Když jsem v MotoHouse četl její test a tato fakta jsem viděl, myslel jsem, že je to tisková chyba.
Tak jsem to overoval ještě na dalších zdrojích a následně jsem se asi hodinu v kuse smál...
Japonska pomsta... 🤭
Ahoj lidi, ohledně nové CRF450L zapomínáte všichni, že s ní můžete jezdít absolutně legálně po silnici a nemusíte mít strach při nehodě, že vás někdo bude tahat po soudech kvůli manipulaci na výkonu motoru. Má 25 koní v TP a i ve skutečnosti...pokud totiž jezdíte s "otevřeným" endurem po veřejných komunikacích, je to v podstatě stejné jako jezdit bez STK a v případě nehody jde veškerá vina a tedy i placení za vámi. To zapoměl Vláďa Novotný zdůraznit a samozřejmě že 25 koní v terénu stačí...ale super je ten klid že jezdíte na "LEGO" mašině. Také si myslím, že tato motorka je již připravena na EURO5, kdy ostatní výrobci asi už nebudou mít v segmentu 1 válcových endur co nabídnout.
Keď to porovnám s KTM 690/Husky 701:
Pre Hondu hovorí to, že váži takmer o 10 kg menej.
Pre KTM hovorí:
- viac než 2x výkonnejší motor (i americká verzia 450L so 42 HP má horší pomer objem/výkon)
- dlhšie servisné intervaly (10 000 vs 1 000 km, hoci veľký servis na Honde je po 30 000 km - aspoň niečo)
- menšia cena
Niekto tu spomínal AJP (ktorá je ľahšia, má výšší výkon, ale servisné intervaly 3 000 km) - viem, že veľa ľudí má obavy zo spoľahlivosti, ale za tú cenu si môže kúpiť dve, aby s jednou jazdili, kým sa im druhá opravuje.
Left: ... a ještě investovat do větší nádrže, odškrcení motoru a ztrátu záruky ...
Počkáme na model 2020, snad to dodělají a zlevní na 232 tis. jako to stojí jinde. To bych za tu neškrcenou snad i dal (bejt bohatej amík, tak určitě).
Nejřív jsem se strašně zaradoval, konečně došlo na to co jsem si přál když jsme koupili ženě 250L, kdyby tak byla 450. Ale ta cena , výkon a servisní interval na 14 dnů ježdění kolem baráku a ještě investovat do větší nádrže, to za to bohužel nestojí
šukičobol> ty si vemeno pobavils
chooki - musím na tebe reagovat. Představ si, že ty Ohlinsy se na CRF 250 L dělají. Představ si, že jsem dle tebe blázen, co je tam chce dát. Představ si, že mám celkem důvod to tam dát, mám rád, když to funguje. Zadní tlumák stojí cca 18 000,- Kč, pořád za cenu 450 L budu mít dvě nová CRF 250 L a Ohlins k tomu .
A představ si, že jsem s tou motorkou neuvěřitelně spokojenej. Je pro mé schopnosti prozatím to nej. Zkoušel jsem i krosku KTM, ale do lesa to moc nebylo. Také servis, oprava a další blbosti přišli na cenu jeté CRF .
Moc jsem se těšil na novou CRF 450 L, zda DNA 250 L posune dále, zda to bude pořád tak skvělý nenáročný pracant který tě provozně nesežere. Bohužel cenová filozofie výrobce je tragédie.
Supershit58. Prečítaj si ešte raz na čo som reagoval. Že chlap chce na crf250L dávať ohlinsy takže preto to porovnanie s EXC. Inak viem aký je rozdiel, mám na nich najazdené. Ta crf dualmrdka, nie dualsport
Motorka mi dává smysl, ale s cenou to je asi překlep. Když už jsem nenáročnej hobik, proč bych si neměl koupit třeba AJP s dobrým podvozkem, umravnenym motorem a cenou o 100 tis. jinde.
jak tomu rozumím to Lko je terén-cestovní a má servis po 1 000km , to znamená v letní sezoně každý druhý týden v servisu vysypat kasičku ...
chooki> chlape, máš v tom hokej, EXC a CRF250L nejsou konkurenty, jsou to hodně rozdílný motorky, EXC je ostrej soutěžák s ostrym motorem, s nákladnym servisem, krátkými servisními intervaly a prakticky nepoužitelný na silnici. CRF250L je dualsport, univerzál do terénu i na silnice, s předimenzovanym motorem s dlouhými intervaly, motorka do města i na výlety. Takže každá z těch motorek je určena na uplně jiný použití Proto chápu zklamání lidí z týhle 450ky, chtěli "větší a silnější CRF250L" uplně novej dualsport na cestování cestou necestou a dostali vlastně trochu poupravenou krosku/soutěžáka s uškrcenym motorem.
Jak tady někdo v příspěvku psal, ostatním výrobcům v portfoliu taková motorka chybí. Proč asi? Nemyslím si že by v KTM, Yamaze atd. byli blbci. Jak autor psal,že je to zaměřené na hobíky a staré enduráky. Myslím si, že starý endurák si nekoupí motorku, která je za cenu Six Daysky, je o 30 kilo těžší a umře v každém prudším výjezdu. Jak psal jet s tím Rumunsko?To se s nedá ani náhodou. Rozhodně ne dlouhé výjezdy. Podle mě, kdo chce hodnou motorku, koupí si 250 čtyřtakt. Dá se na tom jet všechno, je lehonuká a hodná. Tohle je drahé, těžké a slabé.
No jedno pozitivum by to mohlo mít. Pokud to někdo koupí i za tyhle prachy a se škrceným výkonem, tak konkurence pochopí, že tenhle segment jim v portfoliu naprosto chybí (Ajp i HQ má zatím mastodonta). A tak by mohli přijít s HQ 401 enduro s cenou mezi malým Swartpilenem a 701 enduro, t.j. lehce pod 200 tis, servisem po 5 až 10 tis. a neškrceným výkonem 43HP. No a nakonec i AJP by zvládl se 440 od SWM / Shineray splnit euro4. Ale tady by byl výkon jen 30HP, motor ze staré školy a tomu by odpovídala cena kolem 150 tis. No občas si říkám, že japoncům snad někdo platí za to, že se tak stáhli z Evropy, to nebude jen tím euro4 nesmyslem.
Honda je skvělá značka. Ale tady se to s cenou podle mého nevychytalo. Nové AJP PR7 650 Adventure stojí úplně stejné peníze. Nabídne 62 koní a 600 kubíků. Motor z Husky, kvalitní komponenty. Kdybych chtěl motorku tohoto ražení, tak určitě po Hondě nesáhnu.
hrochi (22) napsal Dnes v 18:35
Jenže dovézt jednu motorku je o ničem - to bys musel dovézt alespoň 6 spíš 8.
škoda že z ní nepoužily start stop přepínač na nových afrikách. tady se určitě srát nebude
Ta cena se dala cekat. Pokud pouzili komponenty komplet z krosky nebo endura a homologace k tomu. Casem to asi pujde trochu dolu,ale pod 250 asi tezko...
Jo a taky tam nestojí tolik ... 10399 USD. To jest 232 tis. Kč. Možná by se vyplatilo si ji nechat poslat a přihlásit ji jako dovoz použité.
Prej Honda chtěla udělat umravněný motor. Ale pču, chtěli jen zvednout životnost a to se jim povedlo. To jen Bruselší dobroserové z nás zas dělá idioty a motorka má normálně ve světě 42 koní. Doufám, že za ty prachy mají pod pultem díly z neEvropské verze k tomu nebo že tam je skrytej přepínač. A taky doufám, že na to půjde větší plastová Acerbiska na 18L. Takže v USA maj pěknou motorku no.
Dejvgsr, na 250 shitnu Hondu dávať ohlinsy??? Vyrábajú sa vôbec na to?
Radšej si kúp sériovú EXC, Motoricky aj podvozkovo budeš o svetelné roky inde ako s tou hondou aj s neviem aký podvozkom.
A k cene 270t len toľko, že proste toto je uskrtena a dovybavena kroska 450, ktorá stojí o niečo menej, Honda si nechala zaplatiť vývoj, homologaciu atď. Logické. Crf 250L je naproti tomu čínsky šmejd. Za to aj polovičná cena je veľa.
Cože? Zlatá 250ka. Skoro stejnej výkon, léty prověřená technika. Čekal jsem že to bude její nástupce a tohle je spíš nějakej fór .
Tohle by byla motorka pro mě jak dělaná. Ale ta cena to zabíjí... Za ty prachy to snad ani nemůže nikdo koupit.
taky mám problém pochopit tuhle motorku jako celek.
Připomíná mi loňskou Montesu 4Ride se kterou Honda vyjela jako s trail bike - ostrý motor obraný o výkon, malá nádrž a pod sedlem přitom obří prostor na cajky a k tomu cenovka nad ostrou trialkou i nad ostrým endurem.
Teď už jen cestovní Rally verzi podle menší 250 a bude to
Ovšem cena...ostrá 450, ze které tohle vychází, se dá sehnat kolem 200tis. A že by sebraný výkon, přidaná váha a pár homologačních blbostí vyšlo na dalších 70tis. navíc ?
Mig35: využij hlášení nepřesnosti v článku. Dole je odkaz. Díky.
Pěkná motorka ale je trochu smutný, že to má srovnatelný parametry jako otevřená Honda CRM 125 která se už skoro 20 let nevyrábí.
https://www.tipmoto.com/motorky/honda/375969-crf450l.html
Prosím autora článku, aby opravil blábol o tom, že má Honda CRF450X. Možná, že ji má, ale určitě ne kdekoliv v EU. Navíc ani Redmoto už nenabízí tyhle přestavby... A ta cenovka? To je prostě špatný vtip...
jediné řešení co mě napadá je koupit motor z RX a nacpat ho tam... a to už bude přes 300:)