Tři pracanti: Voge SR4 Max 350 vs. Honda Forza 350 vs. Yamaha X-Max 300
Text: Lukáš Růžička , Filip Tichý | Foto: Jiří Jevický | Video: Jarda Ducháček | Střih: Honza Zajíček | Překlad: Jarda Ducháček | Zveřejněno: 18.7.2023 | Zobrazeno: 21 365x
Text: Lukáš Růžička , Filip Tichý | Foto: Jiří Jevický | Video: Jarda Ducháček | Střih: Honza Zajíček | Překlad: Jarda Ducháček | Zveřejněno: 18.7.2023 | Zobrazeno: 21 365x
Volil bych buďto Forzu 350, anebo bych rozhodně zvážil Sym Cruisym 300, který to vyhrál u mě Velice pohodlný skútr, poctivě vyrobený a zpracovaný A v mém případě jsem ho sehnal mírně jetý za cenu nižší min. o 30000,- oproti srovnatelné Forze 300
Za mně Forza, ale jsem poněkud zaujatej, protože ji mám. Jinak ten příšernej bazmek na ovládání mobilu jsem nechal u dealera uříznout ještě před koupí a je vyřešeno k mý naprostý spokojenosti. A kulatý budíky jsou supr, než nějakej tablet mezi řídítky, i kdyby mi po něm tancovala královna krásy.
Já sem prodal XADV350, protože to bylo (i přes ty zdvihy) neuvěřitelně tvrdý a nekomfrotní. Každý hrbol mě nakopl jak dřevěný kolo. Myslím zme i to PCX za které jsem to vyměnil bylo měkčí.
Existuje něco podobného, abych na tom jel jak král v kočáře?
No video bylo prakticky jen o Voge Bral bych Forzu, ten design je pecka, Yamaha je taková divnost, o číňana bych ani okem nezavadil, když jsou za stejnou cenu japonci, tady neni o čem. Forza parádní přístrojovka Že je zastaralá? To je právě to dobrý Všechny nový věci stojej většinou za prd a jsou akorát k zlosti. Ale ten bazmek na levym řidítku Forzy, to musel udělat nějakej záškodník, to je fakt kardinální průser, ale prej to jde odstranit výměnou za ovladač ze 125 Forzy...
1 reakce
Pekny test diky
Trochu mne mrzi, ze se Filip nevyjadril k tem vibracim. Proc, necitil je, nebo nechtel?
2 reakce
Viz v textu: Voge má v porovnání s uhlazenou Hondou a Yamahou trochu hrubší projev motoru a jeho větší zdvihový objem a jeho relativně krátkozdvihový motor posílá do řídítek a sedla o maličko citelnější vibrace.
Kolik teda ten Voge váží?
Viz:
"Přestože je s pohotovostní hmotností celkem 231 kilo o dost těžší ..."
vs
"Přeci jen 214 kg pohotovostní hmotnosti a propastných 28 kg oproti Forze 350 a dokonce 31 kg oproti XMaxu je znát."
1 reakce
Omlouvám se, chybka se vloudila, správně je 214 kg, v textu opraveno.
350ccm skútr váží 231kg? no potěš.. a to jsem u Forzy brblal, proč je tak tlustá.. :D z těhlech 3 bych si asi nevybral, jak už tu padlo, bral bych nejspíš ADV350, když už bych potřeboval skútřík..
Jako správný Hondofil jsem to dal Forze, ale jinak bych hlasoval spíš pro ADV 350, i přes tu horší ochranu, zas má pořádnou vidlici. Ten Číňan je těžkej a vlastně za stejnou cenu?? Já vím, má něco navíc, ale furt je to Číňan. Tím nechci říct, že nemůže být dobrej, ale prostě dám vždy přednost Japoncovi, i když možná předraženému. Alespoň zatím.
Na skútru je otáčkoměr pikovina, kdyby místo něj dala honda větší displej udělá líp... Yamaha je mi sympatická designem, Vogue mi přijde cenově přestřelenej, přeci jen je pro mě důležitější prostor a váha než infotaiment.
Stejně v těch velkých městech je skůtrů málo, V porovnání s autama… Je to škoda.
Kdyby jezdilo víc lidí byla byla by větší tolerance..
Nooo, niežeby som chcel rýpať, ale ....celkom by ma zaujimalo ako sa merala dynamika, prístrojmi, alebo pocitovo. A čo tak výkon svetiel? A koľko km chlapci najazdili počas testu?
Mal som Forzu aj Xmax.
Forza veľké - primitívna vidla vpredu, ktorá sa nevie po výmoli spamätať. WC posed jazdca.
+ cena, znovu predajnosť, aplikácia HRS v SJ.
Xmax - prehnaná cena v SR, štít komplikované nastavenie.
+ pevnosť skútra v "naklone", dlhý úložný priestor, baterka je pri prednom svetle.
Ťažký Voge mi je ľahostajný, displej nejazdí.
//m.motoride.sk/c/8977/yamaha-x-max-300-poctiva-300vka-s-malymi-chybami.html
//m.motoride.sk/c/9399/honda-adv-350-takmer-dokonaly-skuter-recenzia-majitela.html
Absolutně nejlehčí (158kg), nejvýkonnější (27kW), nejvybavenější a nejlevnější (129.900,-) je Zontes 350 Dino ,-)
Nemuzu hlasovat, byt jsem testoval vsechny tri, protoze jsem nakonec koupil ADV 350
Voge SR4 - hodne povedeny stroj, pohodlna jizda i na horsi ceste, kufr slabota, vevnitr je to stejne BMW, jen infotaiment je jiny a jeho ovladani.
Forza 350 - otresna aerodynamika stitu ve vsech polohach, malo pohodlna pozice, naprosto prasteny ovladac telefonu pod levym riditkem, hodne rychly stroj
XMax 300 - jen v nesmyslne a neprakticke cerne barve, letosni model Tech Max dobre displeje a navigace, svizne, pazrave na olej, otresne zadni tlumice
Voge je pěknej. Líbí se mi i ta kamerka a fakt, že mi to trochu připomíná GoldWinga, ale je to číňan tak asi ne. Xmax za mne pecka, ale jeví se dost male takže spíše pro holky. Odfajfknul sem Forzu, ale být tam C400 tak to dám jemu
Voge som skúšal. Neviem porovnať s Forzou, ani s Xmaxom, len s ADV, čiže Forza s kus lepšími jazdnými vlastnosťami, a o dosť horšou ochranou pred vetrom.
Zrýchlanie z nuly malo Voge lepšie(skúšané viackrát, takže neskorší štart to nebol ). Potom v rýchlosti ho ADV dorovnala.
Jazdné vlastnosti (asi najdôležitejší parameter ) - neporovnateľne horšie. Možno len subjektívny pocit, že som to nemal v ruke tak ako vlastnú ADV, ale išlo to tak skutroidnejšie do zákrut. Možno s Forzou je to podobnejšie.
Ukladací priestor- na Hondy , ani Xmaxa s možnosťou uloženia dvoch prilieb sa to nechytá ani náhodou. Celkom iný svet. Nemá to ešte ani to divné kožené BMW vrecko použiteľné len na stojane.
Displej- od dosť lepší od japonských. U číňana vcelku bežné a očakávané.
Brzdy- pocitovo veľmi dobré. Dva kotúče sú dva kotúče.
Hmotnosť- oveľa ťažšie bolo to VOGE.
Všetko sedelo, zapadalo, lícovalo. Nie je to žiadna Kentoya z Tesca.
Takže u mňa celkom ok, ale... Nemá ešte furt čo byť za rovnakú cenu ako overení japonci. Dealer sa mi síce snažil nahovoriť, že je to fasa cena za BMW s iným logom, ale ja toto skrátka ešte v hlave uložené takto nemám. číňan má byť bud oveľa lepší, alebo oveľa lacnejší. Nemá ešte byť trochu horší a zároveň trochu drahší ako je Voge vs Honda
Toto je ešte aj prípad, kedy kvalite a spoľahlivosti VOGE skrátka musíme uveriť že je na rovnakej výške ako H+Y. A to sa ukáže až za pár rokov. Takže za mňa zatiaľ nadalej nie, a bundy s logami Honda pri výmene skutra na Bazoš vešať nemusím.
45 kg čínských kilogramů navíc, oproti teoreticky +- stejnému BMW 20 navrch. Asi v konstrukci nešidí ;)