Husqvarna Svartpilen 801: Zapomeňte na jednoválec
Text: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Střih: Honza Zajíček | Foto: Sebas Romero, Marco Campelli | Video: Luca Piffaretti, Alessio Contadini | Zveřejněno: 3.6.2024 | Zobrazeno: 16 083x
Text: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Střih: Honza Zajíček | Foto: Sebas Romero, Marco Campelli | Video: Luca Piffaretti, Alessio Contadini | Zveřejněno: 3.6.2024 | Zobrazeno: 16 083x
No co jsem tak četl, tak KTM dá od brzd J.Juan pracky pryč (protože jsou naprd a zákazníci to ví) a od roku 2025 přejde na komplet Brembo + ještě nějaké další vylepšení. Článek je ze stránky Motosvět a má název "Enduro a MX motocykly Husqvarna se pro rok 2025 vrátí k Brembu" je ze 17. června. Věřím tomu protože kde se objeví brzdy J Juan tam jsou stížnosti. Takže Husqvarnu kupovat až od příštího roku
Jednoduché, pěkné.
Velice mne pobavil ten týpek, co probrzdil před zatáčkou a donutil autora videa na chvilku umlknout.
Asi bych taky nenacházel slova.
video se hrozně kouše. Připojením to nebude, třeba youtube mi šlape i ve 4K naprosto plynule...
Jak rád vidím motocykl (né motorku !), který mně na první pohled neodpuzuje
Možná i proto, že tvar zadní části jeho nádrže, kterou člověk(!) přijímá do svého
rozkroku, mně hodně připomíná moji *bábu RG* z poloviny 80. let ...
Její možnost pohodlného posazu bych si taky dovolil se Smartem 801 srovnat .
Ale kdybych se dokázal "osvobodit" od mojí 2T genetické zátěže , potřeboval bych
ty *osmsetjedničky* dvě ... - jednoho kafáče s těmi minimalistickými řidítky, na která
jsem už nadosmrti fixován a druhou s řidítky ergonomicky vhodnějšími pro delší jízdy.
Snad v jediném bych testerovi Honzovi oponoval a na výlety, neřkuli delší, bych na
to sedlo-bidýlko svoji tandemistku neposadil ani v našich dvacátinách
I pro výlety, natož cestování, bych prostě *musel mít stroj č.3* - nadarmo si řada
bajkerů-dálkařů nepořizuje gelovou vložkou a zvýšeným okrajem vybavená sedla.
Když pak ke 191 kg *osmsetjedničky* přibude NAD OSU zadního kola(!) cca 50kg
hmotnosti tandemistky (případně tandemistových kg daleko více), tak změna výšky
těžiště a jízdních vlastností už nejspíš bude vyžadovat i větší obezřetnost při plné
akceleraci, přesto že těch jejích sto koníků není v současnosti *bůhví co*
Musím říct že se mi to moc líbí. Kdybych si teď kupoval novou motorku, tohle by byl jeden z top kandidátů.
Svartpilen...Svarta, je ti něco?
2 reakce
Úplně se vybízí, jak by Svarta 801 zvládnul ultimátní test v Hořicích :))))
Pekná motorka. Iste krajšia ako Duke.
Na týchto spoločných testovačkách by sa dalo vyučovať, aká je ideálna stopa pri prejazde zátačkou /redaktor ide to čo by som išiel ja, moc fajn/ a že keď už nestíhaš kamarátov/kolegov a ideš nad svoje možnosti, tak skôr či neskôr pri dobiehaní urobíš chybu /ako ten, čo skoro olýzal ten múr pred ľavotočivou zátačkou/.
Opět moc hezký test! Hezky se na to kouká a poslouchá ...
Nemyslím si že pozvaní testeři jsou nějací nazdárci z ulice, ale nejednomu v tom videu dělá chování motorky očividně problémy. Že by KTM něco zvorala?
Elektroniky už je tam tolik že bych se vůbec nedivil tomu že odmítá spoliupracovat s řidičem který se nechová "standadně".
4 reakce
Nene. Byla to už několikátý vracák, spousta lidí tam jezdila bokem, tak to asi zkusila taky a lekla se. Je tam vidět, jak maluje čáru a to jí vyneslo...
Ten menší motor je tam zřejmě jako úlitba číňanum z vnitřních korporátních důvodů, přeci jen příliv haldy čínskejch prachů musí bejt někde "zohledněný", a taky asi aby to příliš nekonkurovalo strojům "z Rakouska"... Díky za test chlapci
Parádní video ... evidentne se s tím " Guide " moc nemazal, tuším že 2x tam ta zeď byla docela blízko ale bylo vidět že většina testmanů ví co dělá
Pěkná čepice a uším lahodící (pražská) čeština
Vypadá to fajn, dokonce docela univerzálně
Honzo, překvapila mě informace o tom, že použili 790ku motor proto, aby mohl být motocykl kompaktnější. Přiznám se, že jsem si vždycky myslel, že motory 790 a 890 mají stejné vnější rozměry. Není to jenom nějaký rádoby argument pro ospravedlnění použití "čínské" verze motoru? Tento motocykl jsem čekal s motorem 890 ...
2 reakce
Taky mě to překvapilo a dokud to někdo nepřeměří, může tam viset tahle logická spekulace, viz. už jen Duke 790 a 890 :) Prý to není jenom o motoru, počítá s k tomu airbox, sací hrdla, výfuk, i to je logicky u objemnějšího motoru větší, na druhou stranu zase Duke nebo Adv... Každopádně takovou jsem dostal odpověď, jestli v tom je nějaký ekonomicko-politický důvod, to nikdo neprozradí