Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mam Versysa 2016, zatial spokojnost. K clanku len tolko, ochrana proti vetru mi v zaklade nepripadala idealna, mam 183cm a vietor mi siel do prilby aj v najvyssej polhe plexi. Dlho som riesil ci to neni prilbou - LS2 vyklopna, ale nakonec som kupil turisticke plexi a situacia sa asi o 50% zlepsila. Inak spokojnost, uvidim ako bude fungovat dalej.
Původní Versys vypadá dokonale, i když trochu nezvykle. Rozhodně se s ničím jiným nesplete. Na tento nový jsem sedl v Bratislavě a mimo tuctového vzhledu mi nepřipadal v ničem jiný. Snad aspoň odstranili ty rezonance plastů známé z původního...
Koukam ze Kawa se porad hleda. Prvni Versys byl hnusnej. Druhej jen o malinko mene hnusnej. Treti je totalne tuctovej. Takovej malej Fazer od Kawasaki. Ovsem navic ma straslivy designovy nesoulady. Maska designove nesedi se starou nadrzi. Plexi nesouladi s maskou. Maska je radoby agresivne sportovni, plexi radoby cestovne vzprimene. Do toho bastry a obrovske hnusne mlhovky aby to vypadalo jeste vic vymrd@ne.
Kulate bastry a hned na ne daji agresivne hranata zrcatka. Ouzke a spicate LED blinkry a hned pod ne daji obrovske kulate mlhovky. Ten cerny kus plastu mezi maskou a plexi (krasna mucholapka) vypada jako by tam neco chybelo. Cely ten predek vypada jako by nekdo narouboval masku motorky na neco na co to vubec nepatri, stejne jako to ma novy Vstrom 1000.
Japonsti "inzenyri" by vazne meli najmout nejakeho dobreho designera, ktery umi namalovat peknou motorku. Tohle vypada jako kdyz pejsek a kocicka pekli dort. A inzenyri postavili motorku ze zbytku ruznych skladovych zasob a doplnili to cinskymi levnymi dily z Ebaye
Seděl jsem si na ni v Bratislavě na výstavě a celkem mi seděla , Jen se mi obecně nelíbí že jsou dnes tyto "vychytané" motorky takové moc plastové a sterilní Možná jsem už senilní ale měl jsem předchůdce KLE a zdá se mi že měla daleko větší koule .
tak ty motory ER6/Versys jsou fakt moc příjemný, vždycky mě ten motor bavil. Vibrace byly úplně v pohodě a rozhodně se dá mluvit o nějakém "znecitlivění" rukou a to jsem dal párkrát i přes 1000 km za den.
Vzhled se docela povedl, motorka je sice zaměnitelná s jinýmy (mě napadá Triumph Tiger 1050), ale je to hezčí než minulé verze a VO KOTEL LEPŠÍ NEŽ VELKEJ VERSYS, což je NEJHNUSNĚJŠÍ MOTORKA ABSOLUTNĚ.
Je fakt,že se mohl redaktor rozepsat víc i ty fotky co už někdo zmiňoval v komentáři.Uvítal bych i nějaké video! Už jen ty prachy a šel bych si ji koupit
Pobavily mně některé komentáře o tom, že Versys už není tak ošklivá, byť originální, ale zato tuctová a zaměnitelná motorka. Neobvykle ošklivou ženskou si taky každej zapamatuje a nezamění, ale taky ji nikdo nechce...
Nový Versys je bomba a snad se mi podaří do něj letos jít.
Je to pekna, ale kratka motorka. Myslim, ze ma serv.interval 6000 km, co je tiez malo. Ak do tych kufrov vlezie prilba su fajn, ma to cestovatelsku nadrz a nizku spotrebu. Je to dobra kupa, podla mna.
Ja mám model 2010 a vyzerá to tak, že Kawasaki odstránila všetky nedostatky, ktoré som na motorke pozoroval. Neboli zásadné, ale trochu rušivé.
Len som dúfal, že dizajnéri zachovajú ten typický kukuč . Za mňa 9b z 10.
Trochu mně to přijde odfláknutej článek...sorry. Nic moc mi to neříká, to fakt nestojí za trochu podrobnější popis? Hlavně že se autor svezl jak ukazuje asi 100000 stejných fotek v galerii, ale že by vyfotil ten ukazatel rychlosti na kterej si stěžuje to ne...nemá to být o motorce?
Kawa
Frankie: napríklad v noci som šiel na GS, svietila parádne neporovnateľne s ostatnými motorkami čo som mal (počítam aj JAWU 350 s krivou vidlou čo po jarkoch svietila), potom som šiel v noci po teréne - cez lúky hory polia - a vtedy som pochopil význam prídavných svetiel... samozrejme keď som videl cenu tak som sa na to vyflákol :D
alebo len horšie vidím v noci lebo stárnem, ale taký natáčací svetlomet poprípade prídavné by som bral, no nie pre to že je to IN
Novy Versysel je o to mene osklivy, o co vice je tuctovy. A k cemu se vubec na motorku davaji pridavne svetla ? Nevim ze bych toho v noci nebo mlze tolik najezdil...videl bych to spis tak, ze:
a) original svetla sviti tak na h... ze se proto musi montovat pridavny
b) "echt" cestovni motorka musi prece mit vrtuli ve znaku a na sobe navesenou tunu doplnku, nejlepe od Touratechu. Kdyby nekdo nahodou prece jen chtel zkusit cestovat na necem jinem, tak tam musi byt aspon ty doplnky, bez nich to prece neeeeejdeeeeee. No ne ?
myslim ze b) je spravne, pridavna svetla jsou proste "in" a jde o vec image, jiny vyznam to nema
Za mě byl design předešlé verze zajímavější. Tenhle díky nové masce vypadá jak skůtr a oproti předešlé verzi je to "šedá myška" a díky tomu nebude nijak vyčnívat oproti konkurenci! Kdybych měl vybírat beru starší, faceliftovanou, verzi. Škoda, že nevylezla nějaká verze Versys 650 XC s 19tkou předním kolem na drátech s ještě krapet většími zdvihy!
Mne sa páčil ten predošlý , a bol aj zábavný. Teraz vyzerá ako strom a vdaka "skultivovaniu" motora bude aj nudný ako strom. Lacná motorka, ktorá ani nie je lacna.
Vsechny ty masiny jsou udelany na par tisic km...(80 000 - 100 000) a konec. pak musis vymenit hodne dilu. To mně odrazuje vůbec nejak hodnotit. Kdyz jezdis tak tu masinu mas 3-4 roky a pak za zlomek ceny prodat... Je to neustaly boj s levnym materialem a kurvitkami tam vpašovanými.
Myslím, že není třeba plakat nad designem starší generace (přesněji nad kukučem, protože vše ostatní kromě masky je víceméně stejné), Versys nikdy nebyl kultem a nikdy nebude, je to slušný parťák pro takovýto domácí motorkaření (i když já s ním tu Evropu s přimhouřením oka objel) a pro Kawasaki je určitě lepší zpráva, že si ji lidé pletou s jinými než když říkají, ta je hnusná, na to se nedá koukat...
Mam Versysa 2016, zatial spokojnost. K clanku len tolko, ochrana proti vetru mi v zaklade nepripadala idealna, mam 183cm a vietor mi siel do prilby aj v najvyssej polhe plexi. Dlho som riesil ci to neni prilbou - LS2 vyklopna, ale nakonec som kupil turisticke plexi a situacia sa asi o 50% zlepsila. Inak spokojnost, uvidim ako bude fungovat dalej.
Dnes jsem si ji vyzkoušel a je to super stroj. Na jaře si ji koupím.
Mám verzáče ročník 2007 už 6 rok a velká spokojenost.Po přečtení tohoto testu to vypadá že u Versysu zůstanu další roky akorát ho omladím.
je to dobrý
Dizajn sa mi velmi paci, aj preto som ho kupil, ale mozno mohli ist cestou povodneho dizajnu s trochou futuristiky/modernosti na styl //goo.gl/qBnlvt
Původní Versys vypadá dokonale, i když trochu nezvykle. Rozhodně se s ničím jiným nesplete. Na tento nový jsem sedl v Bratislavě a mimo tuctového vzhledu mi nepřipadal v ničem jiný. Snad aspoň odstranili ty rezonance plastů známé z původního...
Koukam ze Kawa se porad hleda. Prvni Versys byl hnusnej. Druhej jen o malinko mene hnusnej. Treti je totalne tuctovej. Takovej malej Fazer od Kawasaki. Ovsem navic ma straslivy designovy nesoulady. Maska designove nesedi se starou nadrzi. Plexi nesouladi s maskou. Maska je radoby agresivne sportovni, plexi radoby cestovne vzprimene. Do toho bastry a obrovske hnusne mlhovky aby to vypadalo jeste vic vymrd@ne.
Kulate bastry a hned na ne daji agresivne hranata zrcatka. Ouzke a spicate LED blinkry a hned pod ne daji obrovske kulate mlhovky. Ten cerny kus plastu mezi maskou a plexi (krasna mucholapka) vypada jako by tam neco chybelo. Cely ten predek vypada jako by nekdo narouboval masku motorky na neco na co to vubec nepatri, stejne jako to ma novy Vstrom 1000.
Japonsti "inzenyri" by vazne meli najmout nejakeho dobreho designera, ktery umi namalovat peknou motorku. Tohle vypada jako kdyz pejsek a kocicka pekli dort. A inzenyri postavili motorku ze zbytku ruznych skladovych zasob a doplnili to cinskymi levnymi dily z Ebaye
Seděl jsem si na ni v Bratislavě na výstavě a celkem mi seděla , Jen se mi obecně nelíbí že jsou dnes tyto "vychytané" motorky takové moc plastové a sterilní Možná jsem už senilní ale měl jsem předchůdce KLE a zdá se mi že měla daleko větší koule .
tak ty motory ER6/Versys jsou fakt moc příjemný, vždycky mě ten motor bavil. Vibrace byly úplně v pohodě a rozhodně se dá mluvit o nějakém "znecitlivění" rukou a to jsem dal párkrát i přes 1000 km za den.
Vzhled se docela povedl, motorka je sice zaměnitelná s jinýmy (mě napadá Triumph Tiger 1050), ale je to hezčí než minulé verze a VO KOTEL LEPŠÍ NEŽ VELKEJ VERSYS, což je NEJHNUSNĚJŠÍ MOTORKA ABSOLUTNĚ.
Je fakt,že se mohl redaktor rozepsat víc i ty fotky co už někdo zmiňoval v komentáři.Uvítal bych i nějaké video! Už jen ty prachy a šel bych si ji koupit
MajoKE - Interval je 12tisíc km.
to intuic: tak víš jak... kolik lidí tolik chutí, ale když jeden názor převládá, tak je docela objektivní...
Ale tvůj pohled na věc ti nikdo nebere...
Pobavily mně některé komentáře o tom, že Versys už není tak ošklivá, byť originální, ale zato tuctová a zaměnitelná motorka. Neobvykle ošklivou ženskou si taky každej zapamatuje a nezamění, ale taky ji nikdo nechce...
Nový Versys je bomba a snad se mi podaří do něj letos jít.
Je to pekna, ale kratka motorka. Myslim, ze ma serv.interval 6000 km, co je tiez malo. Ak do tych kufrov vlezie prilba su fajn, ma to cestovatelsku nadrz a nizku spotrebu. Je to dobra kupa, podla mna.
Ja mám model 2010 a vyzerá to tak, že Kawasaki odstránila všetky nedostatky, ktoré som na motorke pozoroval. Neboli zásadné, ale trochu rušivé.
Len som dúfal, že dizajnéri zachovajú ten typický kukuč . Za mňa 9b z 10.
Trochu mně to přijde odfláknutej článek...sorry. Nic moc mi to neříká, to fakt nestojí za trochu podrobnější popis? Hlavně že se autor svezl jak ukazuje asi 100000 stejných fotek v galerii, ale že by vyfotil ten ukazatel rychlosti na kterej si stěžuje to ne...nemá to být o motorce?
Kawa
spicate ostre hrany co to je ted za modu,neni nad krasne oble tvary
neroznam ju od tej novej podobnej yamahy
Frankie: napríklad v noci som šiel na GS, svietila parádne neporovnateľne s ostatnými motorkami čo som mal (počítam aj JAWU 350 s krivou vidlou čo po jarkoch svietila), potom som šiel v noci po teréne - cez lúky hory polia - a vtedy som pochopil význam prídavných svetiel... samozrejme keď som videl cenu tak som sa na to vyflákol :D
alebo len horšie vidím v noci lebo stárnem, ale taký natáčací svetlomet poprípade prídavné by som bral, no nie pre to že je to IN
Frankie: s tými svetlami jeto presne tak. Ja mám prídavné z výroby a používam ich len cez den aby som bol viac videný v tom vidím jediný význam.
Novy Versysel je o to mene osklivy, o co vice je tuctovy. A k cemu se vubec na motorku davaji pridavne svetla ? Nevim ze bych toho v noci nebo mlze tolik najezdil...videl bych to spis tak, ze:
a) original svetla sviti tak na h... ze se proto musi montovat pridavny
b) "echt" cestovni motorka musi prece mit vrtuli ve znaku a na sobe navesenou tunu doplnku, nejlepe od Touratechu. Kdyby nekdo nahodou prece jen chtel zkusit cestovat na necem jinem, tak tam musi byt aspon ty doplnky, bez nich to prece neeeeejdeeeeee. No ne ?
myslim ze b) je spravne, pridavna svetla jsou proste "in" a jde o vec image, jiny vyznam to nema
Tuto masinku mam a so skutrom by som to teda naozaj neporovnaval
Za mě byl design předešlé verze zajímavější. Tenhle díky nové masce vypadá jak skůtr a oproti předešlé verzi je to "šedá myška" a díky tomu nebude nijak vyčnívat oproti konkurenci! Kdybych měl vybírat beru starší, faceliftovanou, verzi. Škoda, že nevylezla nějaká verze Versys 650 XC s 19tkou předním kolem na drátech s ještě krapet většími zdvihy!
Mne sa páčil ten predošlý , a bol aj zábavný. Teraz vyzerá ako strom a vdaka "skultivovaniu" motora bude aj nudný ako strom. Lacná motorka, ktorá ani nie je lacna.
Jestli nejsou v ceně i ty kufry, mlhovly a padáky, tak dost zdražili.
Ale vypadá lépe než ta původní Verse.
dva roky zpět jsem kupoval nového Vstroma, Kavu jsem vyškrtnul kvůl hnusné masce.
Teď bych měl jasno.
Vsechny ty masiny jsou udelany na par tisic km...(80 000 - 100 000) a konec. pak musis vymenit hodne dilu. To mně odrazuje vůbec nejak hodnotit. Kdyz jezdis tak tu masinu mas 3-4 roky a pak za zlomek ceny prodat... Je to neustaly boj s levnym materialem a kurvitkami tam vpašovanými.
Myslím, že není třeba plakat nad designem starší generace (přesněji nad kukučem, protože vše ostatní kromě masky je víceméně stejné), Versys nikdy nebyl kultem a nikdy nebude, je to slušný parťák pro takovýto domácí motorkaření (i když já s ním tu Evropu s přimhouřením oka objel) a pro Kawasaki je určitě lepší zpráva, že si ji lidé pletou s jinými než když říkají, ta je hnusná, na to se nedá koukat...
Před tim to byl PER-Versys teď to je docela líbivá motorka