yamaha_srpen_skutry




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kawasakiman (-7) napsal 22.12.2008 v 18:49

ZZR 1400 můžu jen doporučit !

Je to sen pro všechny motorkáře.

WhiteHarry (0) napsal 05.04.2008 v 01:13

Tak jsem si přečetl článek a komentáře...ZZR1400 už chvilku sedlám a co se týče spodku, je opravdu slabší (model 2008 by na tom měl být líp). Mě osobně to nijak zvlášť nevadí, je to prostě individuální..rád jezdím v klidu a když si chci užít pořádnou akceleraci, prostě mám na to připravený točky. Porovnání s Busou neumím, jelikož jsem na ní nejel. Je jasné, že Busa je na spodku lepší, ale co se týče max výkonu, mrkněte na youtube, myslím, že jsou plně srovnatelné. Na závěr můžu říct, že mě ZZR1400 mile překvapovala od první chvíle a dělá mě radost stále. Je to nevšední stroj s neuvěřitelným zátahem (od 6 tis :o)) , s parádníma brzdama (mám ABS) a poměrně lehce ovladatelný. Všem přeju hodně kilometrů ve zdraví

Tipi-46 (0) napsal 24.09.2007 v 20:14

Ten výkon je brutální, ale design nic moc. Líbí se mi spíš ostrý hrany.

fery (0) napsal 07.03.2007 v 18:28

Koupím kombinézu tak kolem 2500 až 3000kč.

Picasso (0) napsal 31.08.2006 v 15:16

Proti gustu žádný dišputát... Mám dva malé syny, kterým jsem svého času koupil v zimě hračky: malou Busu a ZX12. Přestože mají v garáži mj. skutečné Suzuki, stali se skalními příznivci právě těchto krásných strojů. Přes svůj věk a časté rozpory se nikdy nevyjádřili o té druhé &quot;konkurenční&quot; motorce jako o jebce a to jim je 10 a 9 let, vemme si z nich příklad<br />
to gsx-roll: jsem rád, že do podobných diskuzí přispívají lidé jako ty, jen mě mrzí že jich není více, díky

smazany28720 (0) napsal 31.08.2006 v 07:32

1A třída

smazany30321 (0) napsal 23.08.2006 v 18:43

2Dolik GSXR : Tak to je jasný, že na takovejhlech moto nejezdim. Nebo takhle, někdy se na něčem svezu ale jako spolujezdec. Bych tohle nesundala ani ze stojanku, natoz nekam jet.

Dolík.... (6) napsal 22.08.2006 v 18:59

To AAAninka: Je lehká, že? Ty nové motorky sou udělané na prd, lehké, měkké.... V 15 musíš mít fakt nalítané hodně na podobných věcech.

smazany30321 (0) napsal 21.08.2006 v 10:23

Když jsem se podívala kolik ta moto váží.. ..

mxxm (3) napsal 18.08.2006 v 17:01

Je to jen o tom trošku více na ní najezdit,a né pár kilometru. Jen tak pro porovnaní - ZX12 nebo RR co se týče motoru je proti tomuhle celkem nuda. Nástup výkonu při 6tisících je brutalita.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 18.08.2006 v 15:17

GSXRoll: Nojo, jenze na silny spodek a stred si muzu koupit dvouvalec, ale treba me se libi silny vrsek a tam mi pujde o ty kone nahore a tim spis se budu bavit o maximalni hodnote vykonu. Je to vec vkusu. Jinak mas samo pravdu.

Lech (59) napsal 18.08.2006 v 13:28

Jo to máš pravdu v tomto cos nyní napsal. Já tu svoji točím když jezdím na 3-5,semtam na 7 tisíc toček.Mám strach o ten motor.Jdu si přečíst ten článek a aj tu diskuzi o tom výkonu a točivém momentu,krouťáku.

Lech (59) napsal 18.08.2006 v 12:22

No já jen ,že se mi zdálo že máš něco proti &quot;hospodským řečem&quot; .No alespoň u tebe si su jistý že to víš že není problém takto poladit motorku. Jo a ještě dotaz tady na to jak píšeš:je opravdu možné že po výměně filtrů a celé výfukové soustavy může poklesnout max.výkon?To mu bych snad ani nevěřil. Napiš mi kdyžtak prosím na mejl.Dík

Strngr (153) napsal 18.08.2006 v 08:16

Parádní čtení o parádním stěhováku.

Lech (59) napsal 17.08.2006 v 17:01

Pro GSX-Roll:jsem to psal proto jako omluva pro mě.Ten kámoš mi říkal tři důležité úpravy.Ale já jelikož jsem srkal nějak po půlnoci už jedenáctou &quot;desítku&quot; ,tak jsem si zapamatoval přesně jen ty svody s koncovkou Akrapovič.Ty další dvě věci jsem si už nebyl schopen zapamatovat. Ale ten výkon 210 koní jsem si zapamatoval.Taky říkal že má i ten graf co si nechal vytisknout na brzdě.Jak jinak by to věděl,že? p.s. Jo a ten Ondra neměl ani polovinu piv co já když mi to říkal.

Dolík.... (6) napsal 17.08.2006 v 16:55

Ještě si tam myslím nenapsal, že to má hodně tvrdé plasty!! Škoda, že sme to zrychlení nemohli pořádně porovnat. Snad příště, ale musíme se hlavně domluvit.

Dolík.... (6) napsal 17.08.2006 v 16:50

S tím spodkem je to pravda. Nic moc. No spodek. Když sme se vraceli z focení - to už sme spolu jeli, pro rypáky - rychlost asi 150 a když si přidal, tak se mi zdálo, že mi moc neodjíždíš (já GSXR 1000, rok 01). Bohužel sem nemohl přidat z důvodu zachování kapot na motorce. Jinak si myslím, že bych měl větší zrychlení.

volkswagen (4) napsal 17.08.2006 v 16:42

Absolutorium? Jak tomu mám rozumět?

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 17.08.2006 v 15:36

mimouch: Tak to potom RSV ma kroutak TDI preprogramovanej kulickovym pocitadlem (//mcnews.com.au/Testing/rsvdyno.htm). Jinak me osobne se libi vic strmejsi krivka vykonu (tj ZX), je pravda, ze na cestak by se hodila plossi,nicmene to je dost individualni a tyhle motky jsou sportovne-cestovni. <br />
<br />
Jinak ty grafy super,treba ten 0-180mph.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 17.08.2006 v 14:50

kawa1400: supr odkaz,diky ,dobry sou ty grafy, az moc mi pripominaji zx9r vs r1 (obe '98),tam ma taky mensi objem lepsi prubeh ve spodku.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 17.08.2006 v 14:46

Lech: jasne, v USA maj motorky treba i turba a 300 koni. 200koni na ZX12 tu mel treba uzivatel 'zx10er'<br />
<br />
Me se zzr1400 hrozne moc libi designem (konecne neco noveho). Co se tyce rozhoupani na nerovnostech, co treba pritvrdit tlumice?

Lech (59) napsal 17.08.2006 v 14:07

Něco o tom výkonu.I z menšího objemu se dá více vymáčknout.Kámoš ze Zarazic má Kawu ZX-12 R z roku 2003.Má tam svody i s koncovkou Akrapovič,nějaké to přetryskování a ještě cosi.Mě to vykládal v hospodě když jsem se na to ptal jestli má 200 koní.Protože základ byl 190.Tak mě to zajímalo.No a má nyní 210 koní!

motoEVRI (0) napsal 17.08.2006 v 11:13

Mám busu, ale na zzr jsem bohuzel nejel. Podle toho, jak autor popisuje zrychlení pri 2000ot/min , se zda, ze je Busa o 2 tridy rychlejsi

Case (47) napsal 17.08.2006 v 10:25

...konečně někdo napsal trochu rozumnou spotřebu v testu a ne jak onehdá ten týpek, jezdil &quot;hodně svižně&quot; a spotřeba 6.5...

Jarda (281) napsal 17.08.2006 v 09:28

čoud ZX-6R: jasne, opraveno.

Lulinak (30) napsal 17.08.2006 v 08:52

tyjo za chvili se budou do cestovne sportovnich masin davat dvoulitry, trilitry to mi hlava nebere.... litr je dle me pro 99 procent uzivatelu motor jehoz potencial v bezny jizde stejne vyuzivaj na 70 procent a je plne dostacujici i ve dvou na dofcu,tohle uz je slusnej ulet... mno uvidime statistiky prodeje co na tyhle poloauta lidi...




TOPlist