Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Čaute mám problem s RKV 125.. nejde mě nastartovat dycky to jen klapne a nevidá to ani zvuk..baterka je nabitá a svíčka vyčištěná.. neví někdo co stím muže byt?
Není to špatný stroj. Na předváděčce jsem na tom jel, a třeba ten budík v digitálu je super a taky mě překvapila USD vidlice. A celkové provedení taky docela ok. Jen to jako každá 4T 125ccm moc nejede ale jinak ok
Porovnáváte YBRko a RKVčko a oba se vyrábí v Číně. tak jako 90% všech motorek kubatury 125 ccm, kromě pár kousků jako APRILIA RS4 125 nebo YAMAHA YZF-125R. Na KEEWAY tady plujete špínu a YAMAHU vychvalujete do nebes a přitom je oboje CHINA.
Vím, že nová motorka je nová motorka, ale v tomhle případě bych raději koupil něco kapitalistického a ojetého.
A jak píše VK007, tak v Litoměřicích v Yamaze mi také říkali, že má Yamaha v ČR problémy s čerpadly kvůli špatné kvalitě benzínu a čerpadla tam mění dost často. Odešlo mi na MT-01 a cena nového je hezkých 24 tisíc
No nic, já řeším, že když je moto na sluníčku, tak ji nenatočím a co jsem koukal na forum, tak nejsem sám a jen Yamaha, čerpadlo na ybr 250 - 10 tisíc a v ymaze říkali, že se to může opakovat. Dávám aditivum do benzínu - VIF přesně to samé co se dává do Vervy 100. Prý obyčejný benzín přidírá čerpadlo. To je totiž rada v Ymaze, tankovat nejdrašší benzín, kterej stejně obsahuje ethanol i když se v reklamách tak netváří. Čerpadlo YBR 125 jen 7500 Možná v Ymaze myslí, že jezdíme v zimě.
To světlo je megahnus největší, prostě Benelli, jinak ovšem pěkná. Původ je ale dán a tak ikdyby to bylo lepší než YBR aspol., Čínu podporovat nechci a nebudu, alespoń v tomto odvětví rozhodně ne.
Ještě by měl autor doplnit servisní interval. Yamaha, Kymco i Honda se pohybujou kolem 5000Km. U čínskejch strojů se pohybuje 2-3tis km, čož o něčem taky svědčí.
CBF125 s klinom pod motorom (predáva ich jeden typan v SR) je moc moc pekný strojek a ide to podľa mňa celkom fajn. Ale zas je drahšia ako toto Keeway. Nebál by som sa spoľahlivosti tohto číňanca, ale napriek lepšej "výbave" to bude viac o kompromisoch (podvozok, brzdy) ako Honda.
Mega pěkná Že je CBF nebo YBR lepší? CBF nemá vůbec otáčkoměr, YBR má papírově 7,5kw a stojí oficialně 65tisíc
Nemluvě o pěkné velké nádrži u RKV
Karbec zvládne seřídit každý klučina. Ventily na tom seřídím snadno...
alesmoto > srovnání by bodlo, ale já už svého favorita mám doma
ono by to srovnání bylo ale zajímavé: obě z východu, skoro stejný výkon, nádrže, pérování (nemyslím tím kvalitu) atd ..
ale RKV-éčko je novější, tudíž sportovnější a už jen kvůli vzhledu působí líp
Proč jen tam cpou ty CST gumy na asfaltu jsou hodně schopné a s výdrží ale na mokru to je klouzačka jak prase
to Pernik - když dáš na Keeway lepší brzdy, tak jsi na tý ceně taky.
Docela by mě zajímalo toto srovnat s Kymcem Pulsar, hlavně co se týká užitných vlastností.
no zase oproti YBR to ma 5L vetsi nadrz... a ty stary rocniky jsou zas o 15kg lehci nez toto. A brzdy u YBRky taky nic moc . Kyvka a tlumice tohodletoho vypada solidnejsi nez u YBRka. No YBR vs. RKV zas tak jednoznacnyho viteze nema
Vypadá celkem pěkně a že nebrzdí.. zezačátku se budou mladší "střelci" aspoň trochu krotit, a nebo přišetří dalších 5 tis a dopasují tam nějaký jetý třmen, pumpu třeba od Bremba, nejspíš to ještě "doladí" pancéřovkou.. a to by bylo aby to ani potom nebrzdilo.. Já kdybych si znova vybíral dvácu, chtěl 4T a měl přebytečných 50 tis tak by to byl jeden z "favoritů"
Vzhledově 1* a s ohledem na nákup značky Benelli už žádný kritik nemůže říct, že "něco okopírovali".
Dále k článku - velmi pěkný popis, tentokrát podepřený redakčním minitestem (pár měsíců) - žádné půjčení motorky na den jako u KTM, které nedovolí napsat jiný než trapně reklamní článek.
Ohledně brzd - jako jediné chyby - teď by sem měl naběhnout zástup drsných motorkářů, kterým vadí nařízení EU o ABS u větších motorek a praxe výrobců prosazujících současnou aktivaci obou brzd...
Konečně motorka, která mladé něco naučí, ne?
Mimochodem, také je naučí nepřežírat se, protože nosnost dle TP bude někde u 150 kg, ne-li méně. Tak nějak na úrovni fichtlů, které jsme v 15 letech mládí drtili ve dvou, co to šlo.
Návrat ke kořenům, ovšem na motorce bezpečné v dnešním provozu.
Cena stejná, jak za novou YBR . Takže ani číňaňi neumějí udělat "kvalitní" motorku jen za pár šlupek a jejich hlavní konkurenční výhoda je v pr...
Jinak mašinka vypadá pěkně, až na to sci-fi světlo.
Čaute mám problem s RKV 125.. nejde mě nastartovat dycky to jen klapne a nevidá to ani zvuk..baterka je nabitá a svíčka vyčištěná.. neví někdo co stím muže byt?
Není to špatný stroj. Na předváděčce jsem na tom jel, a třeba ten budík v digitálu je super a taky mě překvapila USD vidlice. A celkové provedení taky docela ok. Jen to jako každá 4T 125ccm moc nejede ale jinak ok
Hodně pěkná dváca za slušný peníze, vypadá mohutně tipl bych to na 250ccm.
Porovnáváte YBRko a RKVčko a oba se vyrábí v Číně. tak jako 90% všech motorek kubatury 125 ccm, kromě pár kousků jako APRILIA RS4 125 nebo YAMAHA YZF-125R. Na KEEWAY tady plujete špínu a YAMAHU vychvalujete do nebes a přitom je oboje CHINA.
Vím, že nová motorka je nová motorka, ale v tomhle případě bych raději koupil něco kapitalistického a ojetého.
A jak píše VK007, tak v Litoměřicích v Yamaze mi také říkali, že má Yamaha v ČR problémy s čerpadly kvůli špatné kvalitě benzínu a čerpadla tam mění dost často. Odešlo mi na MT-01 a cena nového je hezkých 24 tisíc
Ond3x>
CBF 125 má otáčkoměr už několik let.
No nic, já řeším, že když je moto na sluníčku, tak ji nenatočím a co jsem koukal na forum, tak nejsem sám a jen Yamaha, čerpadlo na ybr 250 - 10 tisíc a v ymaze říkali, že se to může opakovat. Dávám aditivum do benzínu - VIF přesně to samé co se dává do Vervy 100. Prý obyčejný benzín přidírá čerpadlo. To je totiž rada v Ymaze, tankovat nejdrašší benzín, kterej stejně obsahuje ethanol i když se v reklamách tak netváří. Čerpadlo YBR 125 jen 7500
Možná v Ymaze myslí, že jezdíme v zimě.
Aspoň že to je karburátor. YBR jsou stříkačky a podle mých zkušeností a tvrzení v Yamaze stojí jejich čerpadlo za prd. Prý je mění často. Stojí 7500
majitel číňana
= zrádce západního světa
To světlo je megahnus největší, prostě Benelli, jinak ovšem pěkná. Původ je ale dán a tak ikdyby to bylo lepší než YBR aspol., Čínu podporovat nechci a nebudu, alespoń v tomto odvětví rozhodně ne.
Ještě by měl autor doplnit servisní interval. Yamaha, Kymco i Honda se pohybujou kolem 5000Km. U čínskejch strojů se pohybuje 2-3tis km, čož o něčem taky svědčí.
CBF125 s klinom pod motorom (predáva ich jeden typan v SR) je moc moc pekný strojek a ide to podľa mňa celkom fajn. Ale zas je drahšia ako toto Keeway. Nebál by som sa spoľahlivosti tohto číňanca, ale napriek lepšej "výbave" to bude viac o kompromisoch (podvozok, brzdy) ako Honda.
Mega pěkná
Že je CBF nebo YBR lepší? CBF nemá vůbec otáčkoměr, YBR má papírově 7,5kw a stojí oficialně 65tisíc
Nemluvě o pěkné velké nádrži u RKV
Karbec zvládne seřídit každý klučina. Ventily na tom seřídím snadno...
alesmoto > srovnání by bodlo, ale já už svého favorita mám doma
na asfaltu jsou hodně schopné a s výdrží ale na mokru to je klouzačka jak prase
ono by to srovnání bylo ale zajímavé: obě z východu, skoro stejný výkon, nádrže, pérování (nemyslím tím kvalitu) atd ..
ale RKV-éčko je novější, tudíž sportovnější a už jen kvůli vzhledu působí líp
Proč jen tam cpou ty CST gumy
necpete nam sem tyto jebky cinske...
Samozrejme kupec at pak nebeci jak nejsou dily a jaka je jejich cena a porad neco posrane.
ybr,cbf,pulsar maj tenoučké vidle a gumy, tohle působí dospěleji
to Pernik - když dáš na Keeway lepší brzdy, tak jsi na tý ceně taky.
Docela by mě zajímalo toto srovnat s Kymcem Pulsar, hlavně co se týká užitných vlastností.
no zase oproti YBR to ma 5L vetsi nadrz... a ty stary rocniky jsou zas o 15kg lehci nez toto. A brzdy u YBRky taky nic moc
. Kyvka a tlumice tohodletoho vypada solidnejsi nez u YBRka. No YBR vs. RKV zas tak jednoznacnyho viteze nema
nevypadá věru zle
ale jak píše Fešo - připlatím si 5 000 kč a mam kvalitní a osvědčené YBR navíc se vstřikováním
Jiný brzdový destičky jste nevyzkoušeli?
Vypadá celkem pěkně a že nebrzdí.. zezačátku se budou mladší "střelci" aspoň trochu krotit, a nebo přišetří dalších 5 tis a dopasují tam nějaký jetý třmen, pumpu třeba od Bremba, nejspíš to ještě "doladí" pancéřovkou.. a to by bylo aby to ani potom nebrzdilo..
Já kdybych si znova vybíral dvácu, chtěl 4T a měl přebytečných 50 tis tak by to byl jeden z "favoritů"
Brzdí to jako Honda, málo, asi to tak má být...
Vzhledově 1* a s ohledem na nákup značky Benelli už žádný kritik nemůže říct, že "něco okopírovali".
Dále k článku - velmi pěkný popis, tentokrát podepřený redakčním minitestem (pár měsíců) - žádné půjčení motorky na den jako u KTM, které nedovolí napsat jiný než trapně reklamní článek.
Ohledně brzd - jako jediné chyby - teď by sem měl naběhnout zástup drsných motorkářů, kterým vadí nařízení EU o ABS u větších motorek a praxe výrobců prosazujících současnou aktivaci obou brzd...
Konečně motorka, která mladé něco naučí, ne?
Mimochodem, také je naučí nepřežírat se, protože nosnost dle TP bude někde u 150 kg, ne-li méně. Tak nějak na úrovni fichtlů, které jsme v 15 letech mládí drtili ve dvou, co to šlo.
Návrat ke kořenům, ovšem na motorce bezpečné v dnešním provozu.
Cena stejná, jak za novou YBR
. Takže ani číňaňi neumějí udělat "kvalitní" motorku jen za pár šlupek a jejich hlavní konkurenční výhoda je v pr...
Jinak mašinka vypadá pěkně, až na to sci-fi světlo.