motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Brslik (0) napsal 28.01.2018 v 17:33

Čaute mám problem s RKV 125.. nejde mě nastartovat dycky to jen klapne a nevidá to ani zvuk..baterka je nabitá a svíčka vyčištěná.. neví někdo co stím muže byt?

Scooter-devil (1) napsal 05.10.2013 v 13:43+1

Není to špatný stroj. Na předváděčce jsem na tom jel, a třeba ten budík v digitálu je super a taky mě překvapila USD vidlice. A celkové provedení taky docela ok. Jen to jako každá 4T 125ccm moc nejede ale jinak ok

jackm (3) napsal 26.08.2013 v 00:52-1+2

Hodně pěkná dváca za slušný peníze, vypadá mohutně tipl bych to na 250ccm.

Pulli (13) napsal 24.08.2013 v 21:34-2+1

Porovnáváte YBRko a RKVčko a oba se vyrábí v Číně. tak jako 90% všech motorek kubatury 125 ccm, kromě pár kousků jako APRILIA RS4 125 nebo YAMAHA YZF-125R. Na KEEWAY tady plujete špínu a YAMAHU vychvalujete do nebes a přitom je oboje CHINA.

Waci (41) napsal 23.08.2013 v 04:17

Vím, že nová motorka je nová motorka, ale v tomhle případě bych raději koupil něco kapitalistického a ojetého.

A jak píše VK007, tak v Litoměřicích v Yamaze mi také říkali, že má Yamaha v ČR problémy s čerpadly kvůli špatné kvalitě benzínu a čerpadla tam mění dost často. Odešlo mi na MT-01 a cena nového je hezkých 24 tisíc

Dovi (90) napsal 22.08.2013 v 23:23

Ond3x>

CBF 125 má otáčkoměr už několik let.

VK007 (1) napsal 22.08.2013 v 20:01+1

No nic, já řeším, že když je moto na sluníčku, tak ji nenatočím a co jsem koukal na forum, tak nejsem sám a jen Yamaha, čerpadlo na ybr 250 - 10 tisíc a v ymaze říkali, že se to může opakovat. Dávám aditivum do benzínu - VIF přesně to samé co se dává do Vervy 100. Prý obyčejný benzín přidírá čerpadlo. To je totiž rada v Ymaze, tankovat nejdrašší benzín, kterej stejně obsahuje ethanol i když se v reklamách tak netváří. Čerpadlo YBR 125 jen 7500 Možná v Ymaze myslí, že jezdíme v zimě.

VK007 (1) napsal 22.08.2013 v 17:40-1+1

Aspoň že to je karburátor. YBR jsou stříkačky a podle mých zkušeností a tvrzení v Yamaze stojí jejich čerpadlo za prd. Prý je mění často. Stojí 7500

DaveLister (82) napsal 22.08.2013 v 15:42-1

majitel číňana = zrádce západního světa

Interceptor (108) napsal 22.08.2013 v 15:41

To světlo je megahnus největší, prostě Benelli, jinak ovšem pěkná. Původ je ale dán a tak ikdyby to bylo lepší než YBR aspol., Čínu podporovat nechci a nebudu, alespoń v tomto odvětví rozhodně ne.

alesmoto (36) napsal 22.08.2013 v 14:21

Ještě by měl autor doplnit servisní interval. Yamaha, Kymco i Honda se pohybujou kolem 5000Km. U čínskejch strojů se pohybuje 2-3tis km, čož o něčem taky svědčí.

jean192 (155) napsal 22.08.2013 v 13:56

CBF125 s klinom pod motorom (predáva ich jeden typan v SR) je moc moc pekný strojek a ide to podľa mňa celkom fajn. Ale zas je drahšia ako toto Keeway. Nebál by som sa spoľahlivosti tohto číňanca, ale napriek lepšej "výbave" to bude viac o kompromisoch (podvozok, brzdy) ako Honda.

Ond3x (21) napsal 22.08.2013 v 13:13

Mega pěkná Že je CBF nebo YBR lepší? CBF nemá vůbec otáčkoměr, YBR má papírově 7,5kw a stojí oficialně 65tisíc
Nemluvě o pěkné velké nádrži u RKV
Karbec zvládne seřídit každý klučina. Ventily na tom seřídím snadno...

pernik92 (168) napsal 22.08.2013 v 13:01

alesmoto > srovnání by bodlo, ale já už svého favorita mám doma
ono by to srovnání bylo ale zajímavé: obě z východu, skoro stejný výkon, nádrže, pérování (nemyslím tím kvalitu) atd ..
ale RKV-éčko je novější, tudíž sportovnější a už jen kvůli vzhledu působí líp
Proč jen tam cpou ty CST gumy na asfaltu jsou hodně schopné a s výdrží ale na mokru to je klouzačka jak prase

z-x-r (-9) napsal 22.08.2013 v 12:21-2

necpete nam sem tyto jebky cinske...
Samozrejme kupec at pak nebeci jak nejsou dily a jaka je jejich cena a porad neco posrane.

bledemon (131) napsal 22.08.2013 v 12:02

ybr,cbf,pulsar maj tenoučké vidle a gumy, tohle působí dospěleji

alesmoto (36) napsal 22.08.2013 v 11:54

to Pernik - když dáš na Keeway lepší brzdy, tak jsi na tý ceně taky.
Docela by mě zajímalo toto srovnat s Kymcem Pulsar, hlavně co se týká užitných vlastností.

Alexanderovic (32) napsal 22.08.2013 v 11:22

no zase oproti YBR to ma 5L vetsi nadrz... a ty stary rocniky jsou zas o 15kg lehci nez toto. A brzdy u YBRky taky nic moc . Kyvka a tlumice tohodletoho vypada solidnejsi nez u YBRka. No YBR vs. RKV zas tak jednoznacnyho viteze nema

pernik92 (168) napsal 22.08.2013 v 11:13

nevypadá věru zle
ale jak píše Fešo - připlatím si 5 000 kč a mam kvalitní a osvědčené YBR navíc se vstřikováním

Cormac (39) napsal 22.08.2013 v 10:41

Jiný brzdový destičky jste nevyzkoušeli?

DoBuky (0) napsal 22.08.2013 v 10:31

Vypadá celkem pěkně a že nebrzdí.. zezačátku se budou mladší "střelci" aspoň trochu krotit, a nebo přišetří dalších 5 tis a dopasují tam nějaký jetý třmen, pumpu třeba od Bremba, nejspíš to ještě "doladí" pancéřovkou.. a to by bylo aby to ani potom nebrzdilo.. Já kdybych si znova vybíral dvácu, chtěl 4T a měl přebytečných 50 tis tak by to byl jeden z "favoritů"

SuperSic58 (1447) napsal 22.08.2013 v 06:52

Brzdí to jako Honda, málo, asi to tak má být...

rrss (0) napsal 22.08.2013 v 06:39-1+1

Vzhledově 1* a s ohledem na nákup značky Benelli už žádný kritik nemůže říct, že "něco okopírovali".
Dále k článku - velmi pěkný popis, tentokrát podepřený redakčním minitestem (pár měsíců) - žádné půjčení motorky na den jako u KTM, které nedovolí napsat jiný než trapně reklamní článek.
Ohledně brzd - jako jediné chyby - teď by sem měl naběhnout zástup drsných motorkářů, kterým vadí nařízení EU o ABS u větších motorek a praxe výrobců prosazujících současnou aktivaci obou brzd...
Konečně motorka, která mladé něco naučí, ne?
Mimochodem, také je naučí nepřežírat se, protože nosnost dle TP bude někde u 150 kg, ne-li méně. Tak nějak na úrovni fichtlů, které jsme v 15 letech mládí drtili ve dvou, co to šlo.
Návrat ke kořenům, ovšem na motorce bezpečné v dnešním provozu.

Fešo (8) napsal 22.08.2013 v 06:36

Cena stejná, jak za novou YBR . Takže ani číňaňi neumějí udělat "kvalitní" motorku jen za pár šlupek a jejich hlavní konkurenční výhoda je v pr...
Jinak mašinka vypadá pěkně, až na to sci-fi světlo.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist