Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj.
Nehádejte se, vždyť jsou vánoce :
Ale neodpustím si, že tenhle stroj špatný není, ptz jeden v Ostravě servisují a už má garančku po 25 000Km bez závady, ale jedna věc je počet km a druhá stáří... Prostě proti gustu žádný dišputát
Venda: měl by sis pořádně číst nebo spiš přemýšlet nad tim na co odpovídáš. alesmoto pochyboval o italích. takže je naprosto jednoduchý usoudit, že má odpověď směřovalak němu. souvislost s barvoslepostí už jsem slyšel tolikrát, že i kdyby někdo řekl barvoslepost, asociativně se mně vybaví itali. a přímo v souvislosti s narážkou na italskou kvalitu to mělo znamenat že co je proti těm všem srdcovejm kladům co mají nějkaká jiná barva pár drátků, horší by byly úplně jiný závady. co je horší, zelenej drátek místo červenýho nebo mrdlá ojnica?
Vytrhl jsi to z kontextu, z cele vety vyplyva, ze se domnivam, ze je to stejne jako cinske skutry a srovnavam to z me dostupnych informaci(reference, fotky atd...) Jinak ze vsech dostupnych materialu si muzes precist, ze prvni masove vyrabeny skutr byla Vespa z produkce firmy Piaggio, i kdyby nebyla uplne prvni, o necem to svedci. Ktery byl teda prvni, zajimalo by me to.
JohnnyBee- Tak samozřejmě , když se na to podíváš z pohledu že chceš to uplný top co je na trhu , tak člověk de do Gilery nebo Aprilie atd. samozřejmě si tu top zaplatí de o to , že Taiwanský zanačky nenabízí uplnej strop spíš o krapet herší produkt ,ale relatyvně srovnatelnej(záleží na modelu) s velkou životností za menší peníze.Spíš se divím lidem co to srovnávají s čistou Čínou,ale přitom s danou značkou nemají žádnou skušenost.Já sem si o Kymcu taky myslel , že to je Čína fest.Ale pro lidi , kterým nezáleží až tak na top technologiích a chcou nezničitelnou jednoduchou motorku na každodení dojíždění do práce za rozumný peníze bych řekl ideální volba.
Venda: To je prave ono, pro mnoho lidi skutr neni spotrebka, je pro ne vysnenym snem, modlou a tento clovek kupuje Piaggio, aprilia, gilera atd. Setrit muzes na vsem, ale zustat na puli cesty pro par drobnejch u tveho snu?
memphis: Kdyby jsi někdy elektriku na Kymcu dělal tak víš , že co je na schematu ,sedi i ve výrobě. Apropo pokud vím tak třeba problém s barvoslepostí mají Italové ad. M600 a jeho pověstná elektrika.
JohnnyBee:Souhlas použité ovladače nejsou nic moc. Přemýšlej není to asi proto , že někde se ta cena musí projevit , tím netvrdím , že sou odbláklý po stránce spolehlivosti ,ale jsou to bohužel už starší typy.Mrkni třeba na ovladače na Hondě Lead o moc lepší to není, teda krom toho , že Honda je dražší. Jinak co kdo z asijců myslíš , že na skutru používá stejný ovladače jako Aprilia na modelu SR 50? Odpověd: Sym JetX 50 (Taiwan).Nejedná se o kopii , pouze stejný dodavatel, řekl bych puvodem z Asie.Ale jestli bys raději vysolil o 15 tisíc víc za podobnej model.Tvoje volba.Skutr bude furt spotřebka a Kymco už se osvědčilo.
Alesmoto: Jezdil jsem na dosti cinskych motorkach, na kymcu teda jeste ne, ale kdyz se clovek podiva na ty ovladace blinkru svetel, starovani, klaksonu na podsedlovy prostor s nadrzi atd, to je vsechno stejny jako na nejlevnejsi Kentoye tak ani moc nemam zajem. Z toho jasne vyplyva, ze je to vsechno ze stejny tovarny. Ad. Italie, tam se skutr zrodil a tam je delaji nejlepe, to je fakt, asie jen kopiruje a je jedno jestli jde o Cinu, Japonsko nebo Koreu,aneb kdyz dva delaji totez a dal to znas...
Ahoj.
Nehádejte se, vždyť jsou vánoce :
Ale neodpustím si, že tenhle stroj špatný není, ptz jeden v Ostravě servisují a už má garančku po 25 000Km bez závady, ale jedna věc je počet km a druhá stáří... Prostě proti gustu žádný dišputát
Tak to sry. Blbě sem to pochopil.
Venda: měl by sis pořádně číst nebo spiš přemýšlet nad tim na co odpovídáš. alesmoto pochyboval o italích. takže je naprosto jednoduchý usoudit, že má odpověď směřovalak němu. souvislost s barvoslepostí už jsem slyšel tolikrát, že i kdyby někdo řekl barvoslepost, asociativně se mně vybaví itali. a přímo v souvislosti s narážkou na italskou kvalitu to mělo znamenat že co je proti těm všem srdcovejm kladům co mají nějkaká jiná barva pár drátků, horší by byly úplně jiný závady. co je horší, zelenej drátek místo červenýho nebo mrdlá ojnica?
Myslim ze tady je odpoved //www.skutrklub.cz/showpage.php?name=historie
Typnu si. ČZ ?
Vytrhl jsi to z kontextu, z cele vety vyplyva, ze se domnivam, ze je to stejne jako cinske skutry a srovnavam to z me dostupnych informaci(reference, fotky atd...) Jinak ze vsech dostupnych materialu si muzes precist, ze prvni masove vyrabeny skutr byla Vespa z produkce firmy Piaggio, i kdyby nebyla uplne prvni, o necem to svedci. Ktery byl teda prvni, zajimalo by me to.
JohnnyBee (88.102.111.xxx) napsal 08.12.08 v 18:54:
"Jezdil jsem na dosti cinskych motorkach, na kymcu teda jeste ne"
Tak to vidíš. Ani jsi na tom nejezdil a chceš dělat srovnání
A pro zajímavost, víš kde vyráběli prvního scootera? Italové to fakt nebyli!
JohnnyBee- Tak samozřejmě , když se na to podíváš z pohledu že chceš to uplný top co je na trhu , tak člověk de do Gilery nebo Aprilie atd. samozřejmě si tu top zaplatí de o to , že Taiwanský zanačky nenabízí uplnej strop spíš o krapet herší produkt ,ale relatyvně srovnatelnej(záleží na modelu) s velkou životností za menší peníze.Spíš se divím lidem co to srovnávají s čistou Čínou,ale přitom s danou značkou nemají žádnou skušenost.Já sem si o Kymcu taky myslel , že to je Čína fest.Ale pro lidi , kterým nezáleží až tak na top technologiích a chcou nezničitelnou jednoduchou motorku na každodení dojíždění do práce za rozumný peníze bych řekl ideální volba.
kdyz skutra tak aeroxe nebo sro,tyhle ty "skutry" od kymca
,stacilo kdyz jsem videl quannon a musel jsem se jen smat jak to bylo udelany
Venda: To je prave ono, pro mnoho lidi skutr neni spotrebka, je pro ne vysnenym snem, modlou a tento clovek kupuje Piaggio, aprilia, gilera atd. Setrit muzes na vsem, ale zustat na puli cesty pro par drobnejch u tveho snu?
Omyl,tak Lead stojí skoro stejmě.Ale není tak pěkná a má menší kola
memphis: Kdyby jsi někdy elektriku na Kymcu dělal tak víš , že co je na schematu ,sedi i ve výrobě. Apropo pokud vím tak třeba problém s barvoslepostí mají Italové ad. M600 a jeho pověstná elektrika.
JohnnyBee:Souhlas použité ovladače nejsou nic moc. Přemýšlej není to asi proto , že někde se ta cena musí projevit , tím netvrdím , že sou odbláklý po stránce spolehlivosti ,ale jsou to bohužel už starší typy.Mrkni třeba na ovladače na Hondě Lead o moc lepší to není, teda krom toho , že Honda je dražší. Jinak co kdo z asijců myslíš , že na skutru používá stejný ovladače jako Aprilia na modelu SR 50? Odpověd: Sym JetX 50 (Taiwan).Nejedná se o kopii , pouze stejný dodavatel, řekl bych puvodem z Asie.Ale jestli bys raději vysolil o 15 tisíc víc za podobnej model.Tvoje volba.Skutr bude furt spotřebka a Kymco už se osvědčilo.
alesmoto: něco jinýho je design a smysl pro nejmenší detail, styl, a něco jinýho je barvoslepost v elektrice
ať už je to skůtr nebo něco dobrýho, myslim že neni stopětadvacítka co by stála za ty peníze.
JohnyBee: Za kvaitu si musíš připlatit
Alesmoto: Jezdil jsem na dosti cinskych motorkach, na kymcu teda jeste ne, ale kdyz se clovek podiva na ty ovladace blinkru svetel, starovani, klaksonu na podsedlovy prostor s nadrzi atd, to je vsechno stejny jako na nejlevnejsi Kentoye tak ani moc nemam zajem. Z toho jasne vyplyva, ze je to vsechno ze stejny tovarny. Ad. Italie, tam se skutr zrodil a tam je delaji nejlepe, to je fakt, asie jen kopiruje a je jedno jestli jde o Cinu, Japonsko nebo Koreu,aneb kdyz dva delaji totez a dal to znas...
JohnnyBee : Přesně. Je to pořád Kymco
JohnnyBee - Asi jsi na tom nejezdil, nebo dokonce ani neviděl zblízka.. Občas tu Itálili spravuju a zas tolik bych je nechválil.
S kotoucem i vzadu by to nestalo o 1 000kc vic, ale pochopitelne o 10 000kc vic
Porad jenom asie, je to na prvni pohled videt vsude
Od Italie se ma hodne co ucit a Italove by se zase meli zamyslet nad cenou, at jen nechvalim...
takovej problém dát dozadu taky kotouč ať to trochu vypadá...ale jinak pěkný!