Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Koupil jsem dva a půl roku staré Kymco CK1 šestnáctiletému synovi coby nováčkovi. Zatím na tom jezdím v rámci přepravy domů a přihlašovací procedury já. A musím říct, že jsem příjemně překvapený. Motorka má najeto cca 11tis km. Nikde nic nedrnčí, nic neupadává, nic není vymláceného, vychozeného nebo uvolněného, vše funguje jak má. Jasně výkon 7,5kW nevypadá nic moc, ale jsou stejně jako maximální krouťák o dobrých 1000 otáček níže, než u konkurence. S mými 100kg suché váhy se to rozjede přes 100km/h. A hlavně, měřím 190cm a na tu malorážku se pohodlně vejdu. Posez je uvolněný a takový přirozený. Rozhodně nejpříjemnější ze všech motorek, které jsme zkoušeli. Syn má podobný problém jako já, je dlouhý, takže taky spokojenost, že nemá nohy až za ušima.
Vyzkoušeli jsme Yamahu YBR, Benelli bn 125, Keeway RSV, Kymco Quannon. Hondu CBF jsme nezkoušeli, je od pohledu menší a navíc je u nás Honda sprosté slovo. Uvažoval jsem i o nové Kymco, teď se to jmenuje Kymco Visar a liší se vstřikováním paliva a kotoučovou zadní brzdou s integrálním brzdovým systémem. Ale stojí bez pár korun 70 tis Kč a to už je částka, u které začne spousta lidí uvažovat o ojeté Yamaze MT125 nebo KTM Duke 125.
A tak jedinou vadou na kráse je, že motorka prodělala před půlrokem takzvaný značkový záruční servis po ujetí 10 tis. km. Tomu mechanikovi, který ho prováděl bych dal nejraději do zubů. Vzduchový filtr zasraný jak jetel, řídítka úplně mimo osu zřejmě už od prodeje, přední vidlice taky nechodí úplně hladce jak má. Co na tom, že v servisním plánu je při těch kilometrech výměna filtru i oleje ve vidlích. Jestli je celý servis udělaný takto "poctivě", tak potěš. Raději ho udělám znovu.
Neodpustím si komentář. Předsudky některých kolegů o značce Kymco mi připomínají jednu slavnou scénku z filmu pelíšky. "Když ti dám vedle sebe dvě naprosto stejný krabičky sirek a o jedný ti řeknu že je americká, kterou si vybereš?" Za mně teda v tomto případě Kymco PS: Mám dva skútry. Yamaha Xmax 250 a Kymco Xciting 500. Tak to jsem asi divnej, že?... Hlavně všichni kolama dolů!
Když jsem si vybíral na podzim mezi CB125F a tímto CK1 125 . Jediný důvod který mě odradil od těchto 125 byl že to hrozně dělají malinký a i docela slabý :) Proto jsem koupil staršího (pro mě) dospělejšího a většího Varana.
Ve světě skútrů je Kymco kvalitní a dobře zavedená značka. Čekal jsem tedy trochu víc, než to co jsem viděl na fotkách z testu. Minimálně bych očekával zadní kotoučovou brzdu, když už ji dnes může mít kdejaký skútr za 20 tis, proč není zde. Nejde ani tak o funkčnost, ta bude v této kategorii podobná, ale vzhledu by to dost prospělo. Naopak oceňuji ukazatel zařazené rychlosti, který se hodí na každé motorce bez ohledu na objem. Bohužel, designem mi tato motorka nijak neuchvátila, určitě bych ji doma nechtěl. Narozdíl od jejich skútrů.
zelinář: no vidíš a v západní eu jsou skútry kymco nad 50ccm prodávanější než stejně drahé skútry aprilia, peugeot.
Tenhle naháč bude dle vinka montován v číně (jako honda) a dokonce proběhl nějaký vývoj od předchůdce (vyvažovák, přesazený válec, lehčí píst, rozstřik oleje na dno pístu). A cena je někde o 4tkč níže.
Ale za ten červený kotouč, vzdorovitou převodovku a ztrátu při prodeji bych stejně šel do drobnější hondy, i když tu o 2cm užší zadní gumu nikdo mladý nerozdýchá
Kdyby mě bylo 16 a měl kámoš tu CBR, tak bych chtěl radši Kymco. Postavit je vedle sebe, tak CK1 vypadá daleko dospěleji, ale to hlavní, že Honda má konečnou kolem 90, ale Kymco dostanu za 100 a budu za machra, protože mu ujedu . A kdo zná kluky, nebo i holky v 16ti, tak to je u nich první "kolik to jede"??
A k větší maximálce je tady ještě další plus - "Podvozek Kymca působí o něco solidnějším dojmem"
A ten karbec- s tím se dá ještě něco výkonově vymyslet, jelikož to 100% bude emisně přiškrcený, tak nějaký to přetryskování ev. s využitím přímýho filtru je daleko jednodušší a levnější záležitost, než ve stříkačce upravovat palivový mapy.
Víčko s pantem a ukazatel zařazenýho kvlaltu je jen bonus navíc.
A ještě to má vzadu pérování centrálem a ne jako na rozpočtovým CBF 2. tlumičema.
Z vlastní zkušenosti temného pravěku jsem jako skůtrař Kymco 125 měl a bylo naprosto v pohodě (praktičtější a spolehlivější než Aprilia kterou jsem měl před tím). Takže bych se tady ani o kvalitu nebál. Design Kymco CK1 hodnotit nebudu (je to subjektivní) ale můj šálek to není.
Jedno je ale jisté - rozdíl v ceně při opětném prodeji se majiteli Hondy jednoznačně vrátí...
Já nevím co řešíte .kymco vs. cbf 125 cena ? nemá význam řešit,tím že kymco není čína a dělaj ho thajvanci s němcema tak není tak nejhorší a dost mi překvapil i 2T skůtr. CBF jsem koupil mladý,serviska,jsem třetí majitel,vždy byla v hondě a v 17xxx GO motoru . Tak ako tak je to na naučení a každej s tím práskne
Je to (pro dnešní začátečníky) dobře, Agadire, ale kdyby se
"tolik" motocyklu prodávalo ne za 60tis.Kč, ale za 50, bylo by ještě líp
Když se dívám do Tvého profilu na Tvůj věk, tak to semsnad píše Tvůj vnuk
Když si čtu ty parametry , tak si připadám že se vracíme do dob kdy moje zetka (1964) byla na výsluní :D . Výkon 10 koní ,spotřeba okolo 3 litrů , max.rychlost okolo 95 :D Teď jen jestli je to dobře nebo špatně :)
Co tady pořád plácáte o neznámé, nebo nespolehlivosti Kymco motorů. Já Kymco měl a má ho velká spousta známých a žádné skryté problémy. Je to jen ve vašich hlavách - jako dachna mezi auty. A přitom stačí vystrčit kola směrem západním a mít oči otevřené.
A teď mě to dejte
Asi se nedožiju splnění mého romantického snu o možnosti levného začátku
v okruhovém sportu na jednotném materiálu, který by zřetelně odděloval ty, kterým
je pro tento sport "shůry dáno", od těch, kteří by raději na okruzích závodit neměli.
Tento "tchajwanec" by se po patřičném odstrojení, takovým startovním materiálem
mohl stát. Bez kapotáže, jen s tabulkami startovních čísel, ale s dohledem techniků
českého dovozce Kymco aby byla zaručena původnost všech komponentů CK 1- 125
na startu několika závodů tohoto "Newcomers Cupu". Tratí, vhodných pro toto je
v ČR dostatek, pořadatelé by se snad našli a cena CK 1-125 by zájemce o tento
způsob začátku v okruhovém sportu limitovat neměla. Jedinou (!) povolenou úpravou
by byla výměna pneumatik za kvalitnější, pochopitelně shodných rozměrů s originály.
A žeby se český dovozce mohl a měl nějakým způsobem podílet na financování
tohoto, vlastně značkového, seriálu, o tom není pochyb .
No, musim rict, ze na prvni pohled mi 5000 rozdilu oproti honde se strikackou taky pripadlo malo, ale na ten druhy zrejme nebude kymco o moc horsi, jestli vubec. Dle suntovitych gum bude kvalita i misto vyroby to same. Ty cheng shiny jsou fakt na mokru hrozny, ale zas vydrzejj vic nez motorka. Jo a zamyslel jsem se nad tim karbosem, a myslim ze je tam schvalne. Mladosi muzou dat (jestli je motor gy6-ka) za par supu, vetsi valec a jen upravit karbec, coz u vstriku nejde.
Kymco mám rád,sleduju jejich novinky,hlavně skútry vypadají velmi dobře a kvalita by tam měla být dobrá...ale ty ceny jsou až moc sebevědomé a v tomto případě ušetřit 5 tisíc,mít karburátor a nemít japonce...no nevím..nechci pořád opěvovat Hondu,ale když bude mladý jezdec přestupovat po pár sezonách na větší a 125-ku bude prodávat,určitě lépe prodá tu inkriminovanou Hondu a to nejen o těch 5 tisíc
Pernik92: Možná špatný kus . Já jezdím na Quannonu, v srpnu budu mít tu motorku 5 let a neměnila bych. Kdybych si znovu vybírala dvácu, tak opět sáhnu po této Vedu si tady pečlivě deník, takže se všichni mohou podívat, že ji rozhodně nešetřím a ani jednou nezklamala
možná vypadá lépe než Honda CBF ale ani cenovka nižší jen o 5 000 kč nevynahradí tu nejistotu spolehlivosti, kvality a jen plnění karburátorem.
Měl jsem předchůdce CK1 a to Kymco Pulsar a po počátečním nadšení přišlo vystřízlivění. Sice levná motorka s úsporným provozem ale nečekal jsem abych při 25 000 km dělal GO motoru.
Kdybych se měl teď rozhodovat o motorce tak jedině Japonce (CFB, CBR, YBR ... )
Koupil jsem dva a půl roku staré Kymco CK1 šestnáctiletému synovi coby nováčkovi. Zatím na tom jezdím v rámci přepravy domů a přihlašovací procedury já. A musím říct, že jsem příjemně překvapený. Motorka má najeto cca 11tis km. Nikde nic nedrnčí, nic neupadává, nic není vymláceného, vychozeného nebo uvolněného, vše funguje jak má. Jasně výkon 7,5kW nevypadá nic moc, ale jsou stejně jako maximální krouťák o dobrých 1000 otáček níže, než u konkurence. S mými 100kg suché váhy se to rozjede přes 100km/h. A hlavně, měřím 190cm a na tu malorážku se pohodlně vejdu. Posez je uvolněný a takový přirozený. Rozhodně nejpříjemnější ze všech motorek, které jsme zkoušeli. Syn má podobný problém jako já, je dlouhý, takže taky spokojenost, že nemá nohy až za ušima.
Vyzkoušeli jsme Yamahu YBR, Benelli bn 125, Keeway RSV, Kymco Quannon. Hondu CBF jsme nezkoušeli, je od pohledu menší a navíc je u nás Honda sprosté slovo. Uvažoval jsem i o nové Kymco, teď se to jmenuje Kymco Visar a liší se vstřikováním paliva a kotoučovou zadní brzdou s integrálním brzdovým systémem. Ale stojí bez pár korun 70 tis Kč a to už je částka, u které začne spousta lidí uvažovat o ojeté Yamaze MT125 nebo KTM Duke 125.
A tak jedinou vadou na kráse je, že motorka prodělala před půlrokem takzvaný značkový záruční servis po ujetí 10 tis. km. Tomu mechanikovi, který ho prováděl bych dal nejraději do zubů. Vzduchový filtr zasraný jak jetel, řídítka úplně mimo osu zřejmě už od prodeje, přední vidlice taky nechodí úplně hladce jak má. Co na tom, že v servisním plánu je při těch kilometrech výměna filtru i oleje ve vidlích. Jestli je celý servis udělaný takto "poctivě", tak potěš. Raději ho udělám znovu.
Neodpustím si komentář. Předsudky některých kolegů o značce Kymco mi připomínají jednu slavnou scénku z filmu pelíšky. "Když ti dám vedle sebe dvě naprosto stejný krabičky sirek a o jedný ti řeknu že je americká, kterou si vybereš?" Za mně teda v tomto případě Kymco PS: Mám dva skútry. Yamaha Xmax 250 a Kymco Xciting 500. Tak to jsem asi divnej, že?... Hlavně všichni kolama dolů!
Když jsem si vybíral na podzim mezi CB125F a tímto CK1 125 . Jediný důvod který mě odradil od těchto 125 byl že to hrozně dělají malinký a i docela slabý :) Proto jsem koupil staršího (pro mě) dospělejšího a většího Varana.
Ve světě skútrů je Kymco kvalitní a dobře zavedená značka. Čekal jsem tedy trochu víc, než to co jsem viděl na fotkách z testu. Minimálně bych očekával zadní kotoučovou brzdu, když už ji dnes může mít kdejaký skútr za 20 tis, proč není zde. Nejde ani tak o funkčnost, ta bude v této kategorii podobná, ale vzhledu by to dost prospělo. Naopak oceňuji ukazatel zařazené rychlosti, který se hodí na každé motorce bez ohledu na objem. Bohužel, designem mi tato motorka nijak neuchvátila, určitě bych ji doma nechtěl. Narozdíl od jejich skútrů.
zelinář: no vidíš a v západní eu jsou skútry kymco nad 50ccm prodávanější než stejně drahé skútry aprilia, peugeot.
Tenhle naháč bude dle vinka montován v číně (jako honda) a dokonce proběhl nějaký vývoj od předchůdce (vyvažovák, přesazený válec, lehčí píst, rozstřik oleje na dno pístu). A cena je někde o 4tkč níže.
Ale za ten červený kotouč, vzdorovitou převodovku a ztrátu při prodeji bych stejně šel do drobnější hondy, i když tu o 2cm užší zadní gumu nikdo mladý nerozdýchá
Zelinář: by sis měl zase pořídit Busu, abys nemusel ztrácet čas a svoje "moudra" u článku o Kymcu...
Prijdu do garaze, rozsvitim, stahnu starou zaprasenou plachtu a pod ni ... KYMCO!!!... tak si tam jeste nafackuju
Jako alternativa může být i YAMAHA YBR 125, která se dá nyní pořídit za cenu pod 70 tis. Kč.
U 125ci než cokoli jinýho bude o tom, kolik váží jezdec, útlounká náctiletá slečna prostě spráská všechny chlapce v okolí
Kdyby mě bylo 16 a měl kámoš tu CBR, tak bych chtěl radši Kymco. Postavit je vedle sebe, tak CK1 vypadá daleko dospěleji, ale to hlavní, že Honda má konečnou kolem 90, ale Kymco dostanu za 100 a budu za machra, protože mu ujedu . A kdo zná kluky, nebo i holky v 16ti, tak to je u nich první "kolik to jede"??
A k větší maximálce je tady ještě další plus - "Podvozek Kymca působí o něco solidnějším dojmem"
A ten karbec- s tím se dá ještě něco výkonově vymyslet, jelikož to 100% bude emisně přiškrcený, tak nějaký to přetryskování ev. s využitím přímýho filtru je daleko jednodušší a levnější záležitost, než ve stříkačce upravovat palivový mapy.
Víčko s pantem a ukazatel zařazenýho kvlaltu je jen bonus navíc.
A ještě to má vzadu pérování centrálem a ne jako na rozpočtovým CBF 2. tlumičema.
Z vlastní zkušenosti temného pravěku jsem jako skůtrař Kymco 125 měl a bylo naprosto v pohodě (praktičtější a spolehlivější než Aprilia kterou jsem měl před tím). Takže bych se tady ani o kvalitu nebál. Design Kymco CK1 hodnotit nebudu (je to subjektivní) ale můj šálek to není.
Jedno je ale jisté - rozdíl v ceně při opětném prodeji se majiteli Hondy jednoznačně vrátí...
Já nevím co řešíte .kymco vs. cbf 125 cena ? nemá význam řešit,tím že kymco není čína a dělaj ho thajvanci s němcema tak není tak nejhorší a dost mi překvapil i 2T skůtr. CBF jsem koupil mladý,serviska,jsem třetí majitel,vždy byla v hondě a v 17xxx GO motoru . Tak ako tak je to na naučení a každej s tím práskne
Beru zpět, Agadire - nedošlo mně, žebys v osmnácti mohl jezdit ČZ 175/450
Je to (pro dnešní začátečníky) dobře, Agadire, ale kdyby se
"tolik" motocyklu prodávalo ne za 60tis.Kč, ale za 50, bylo by ještě líp
Když se dívám do Tvého profilu na Tvůj věk, tak to semsnad píše Tvůj vnuk
Kymco má dobrou pověst, jinak by ho Kawa neangažovala za dodavatele skútrů...
Když si čtu ty parametry , tak si připadám že se vracíme do dob kdy moje zetka (1964) byla na výsluní :D . Výkon 10 koní ,spotřeba okolo 3 litrů , max.rychlost okolo 95 :D Teď jen jestli je to dobře nebo špatně :)
Co tady pořád plácáte o neznámé, nebo nespolehlivosti Kymco motorů. Já Kymco měl a má ho velká spousta známých a žádné skryté problémy. Je to jen ve vašich hlavách - jako dachna mezi auty. A přitom stačí vystrčit kola směrem západním a mít oči otevřené.
A teď mě to dejte
Zelinar
ahahahahha to si nedovedu ani predstavit brrrrrrrr
Asi se nedožiju splnění mého romantického snu o možnosti levného začátku
v okruhovém sportu na jednotném materiálu, který by zřetelně odděloval ty, kterým
je pro tento sport "shůry dáno", od těch, kteří by raději na okruzích závodit neměli.
Tento "tchajwanec" by se po patřičném odstrojení, takovým startovním materiálem
mohl stát. Bez kapotáže, jen s tabulkami startovních čísel, ale s dohledem techniků
českého dovozce Kymco aby byla zaručena původnost všech komponentů CK 1- 125
na startu několika závodů tohoto "Newcomers Cupu". Tratí, vhodných pro toto je
v ČR dostatek, pořadatelé by se snad našli a cena CK 1-125 by zájemce o tento
způsob začátku v okruhovém sportu limitovat neměla. Jedinou (!) povolenou úpravou
by byla výměna pneumatik za kvalitnější, pochopitelně shodných rozměrů s originály.
A žeby se český dovozce mohl a měl nějakým způsobem podílet na financování
tohoto, vlastně značkového, seriálu, o tom není pochyb .
No, musim rict, ze na prvni pohled mi 5000 rozdilu oproti honde se strikackou taky pripadlo malo, ale na ten druhy zrejme nebude kymco o moc horsi, jestli vubec. Dle suntovitych gum bude kvalita i misto vyroby to same. Ty cheng shiny jsou fakt na mokru hrozny, ale zas vydrzejj vic nez motorka. Jo a zamyslel jsem se nad tim karbosem, a myslim ze je tam schvalne. Mladosi muzou dat (jestli je motor gy6-ka) za par supu, vetsi valec a jen upravit karbec, coz u vstriku nejde.
MARTIN: Ani o několik tříd dražší motorky např. KTM 1050 Adventure
v minusech je, ze neni v zakladu centralni stojan. To snad nemaji ani o tridu drazsi motorky...
Nic proti Kymcu, kvalitní jistě bude, ale prostě bych z toho neměl radost. Nedovedu si představit, že příjdu do garáže a uvidím na nádrži " KYMCO ".
Už to tu bylo napsáno, 5 litrů přidat a koupit Hondu.Je to jako u aut Kia, Hyundai, líbivý design, ale nikdo neví co to vydrží.
Kymco mám rád,sleduju jejich novinky,hlavně skútry vypadají velmi dobře a kvalita by tam měla být dobrá...ale ty ceny jsou až moc sebevědomé a v tomto případě ušetřit 5 tisíc,mít karburátor a nemít japonce...no nevím..nechci pořád opěvovat Hondu,ale když bude mladý jezdec přestupovat po pár sezonách na větší a 125-ku bude prodávat,určitě lépe prodá tu inkriminovanou Hondu a to nejen o těch 5 tisíc
humus jako vsechno s nazvem jak zradlo z fastfoodu. tohle bych ani nedovolil zverejnovat
Pokud Honda stojí jen o 5 tis. Kč víc, tak není co řešit.
V prvním odstavci se potencionální kupec dozví,že Honda je jen o 5tyček dražší a Kymco ho přestane zajímat...
...mě v tu chvíli přestal zajímat článek
Pernik92: Možná špatný kus . Já jezdím na Quannonu, v srpnu budu mít tu motorku 5 let a neměnila bych. Kdybych si znovu vybírala dvácu, tak opět sáhnu po této Vedu si tady pečlivě deník, takže se všichni mohou podívat, že ji rozhodně nešetřím a ani jednou nezklamala
možná vypadá lépe než Honda CBF ale ani cenovka nižší jen o 5 000 kč nevynahradí tu nejistotu spolehlivosti, kvality a jen plnění karburátorem.
Měl jsem předchůdce CK1 a to Kymco Pulsar a po počátečním nadšení přišlo vystřízlivění. Sice levná motorka s úsporným provozem ale nečekal jsem abych při 25 000 km dělal GO motoru.
Kdybych se měl teď rozhodovat o motorce tak jedině Japonce (CFB, CBR, YBR ... )