Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
pochybuju že by si Peugeot dovolil ohrozit svojí reputaci, V-clic dělá v qingqi což je ok. A ruka západu je vidět na první pohled už jen tím, že se nesnaží kopírovat jiný stroje, o detailech jako zpracování výfuku, airfilteru atd. nemluvě.
Bo ty dvě značky sou ozkoušený a ví se , že ač z Číny tak držej, kdežto Peugeot z Číny je věc nevyzkoušená.To by pak chtělo vidět na živo a vědět kterej ze současných Čínanů jim dělá motory.A třeba taková marže Peugeotu na značce se taky možná promítne doceny.
YMPS> přesně tak, za 15tis nekoupíš new scootera, kterej bude jen jezdit a o tom to je! Bohužel naše krátkozrakost je již téměř legendární, ne nadarmo se říká nejsem tak bohatej abych si mohl kupovat levný věci. Nicméně očekávám vývoj jako v sousedním rakousku, tenhle boom čínskejch sraček(15000 za kus) tam byl před 5ti lety, dneska spousta prodejců těchto strojů skoro živoří, resp už je nenabízej. A když se podíváš na značky jako TGB nebo SYM kde čínskej scooter 50 stojí 40tis? Na tomhle je vidět ruka západu, fungovat to bude, designově povedené a cena je zajímavá Měl jsem možnost zkusit V-clica a ač antičíňan jsem byl překvapen. Najeto 12tkm a start ca po 3 měsících snad napotřetí, nefungoval jen náhon tachometru... A 70ccm válec bude za pusu
Přední světlomet mi tak nějak vzdáleně připomíná PCX. Cena skůtru mi v porovnání s konkurencí nepřijde nijak výrazná. Konkurencí teď nemyslém Yamahu nebo Hondu, ale třeba už zmiňované Kymco nebo SYM. Nic méně u 50 bych preferoval 2t před 4t. Se závěrem článku o návratu k 50 se nedá než souhlasit
Rozhodně super skůt na každodenní ježdění do práce nebo pro "rohlíky". Restrikce se dá odstranit na všem... vzhledem že to je 4T s takovým výkonem tak ta maximálka může být skutečně někde kolem té 65km/h, ale problém vidím paradoxně v ceně... Když si někdo kupuje skůt na dojíždění do práce nebo do obchodu tak mu jde hlavně o cenu... tady se čínská konkurence dokáže dostat i o 15000 níže a to už je hodně velký rozdíl... v kvalitě je sice asi taky pořádný rozdíl, ale takové skůty se nekupují aby se líbily, ale aby jezdily. Cena někde mezi 25000-30000 a byl by to prodejní šlágr roku.
Po 4 dnech co stál chytil napoprvé. Zkoušel jsem i nožní páku a opět chytil v pohodě. Kde se vyrábí netuším, ale to je otázka spíš na výrobce. Ja to nevím.
odstranění restrikce z variátoru je otázka 3-5mninut. Ocenil bych informaci zda-li skútra vyrábí ve stejné čínské fabrice jako V-clic a jak na tom je se starty po delší době na které tyto stroje dost hřeší. Nicméně za tu cenu je to nádhera
pochybuju že by si Peugeot dovolil ohrozit svojí reputaci, V-clic dělá v qingqi což je ok. A ruka západu je vidět na první pohled už jen tím, že se nesnaží kopírovat jiný stroje, o detailech jako zpracování výfuku, airfilteru atd. nemluvě.
Fuj :)
Jinak ja osobně na tom teda ruku západu nevidím, připadne mě to jako každej jinej scooter z Asie.
Bo ty dvě značky sou ozkoušený a ví se , že ač z Číny tak držej, kdežto Peugeot z Číny je věc nevyzkoušená.To by pak chtělo vidět na živo a vědět kterej ze současných Čínanů jim dělá motory.A třeba taková marže Peugeotu na značce se taky možná promítne doceny.
Venda> důvod?
YMPS> přesně tak, za 15tis nekoupíš new scootera, kterej bude jen jezdit a o tom to je! Bohužel naše krátkozrakost je již téměř legendární, ne nadarmo se říká nejsem tak bohatej abych si mohl kupovat levný věci. Nicméně očekávám vývoj jako v sousedním rakousku, tenhle boom čínskejch sraček(15000 za kus) tam byl před 5ti lety, dneska spousta prodejců těchto strojů skoro živoří, resp už je nenabízej. A když se podíváš na značky jako TGB nebo SYM kde čínskej scooter 50 stojí 40tis? Na tomhle je vidět ruka západu, fungovat to bude, designově povedené a cena je zajímavá
Měl jsem možnost zkusit V-clica a ač antičíňan jsem byl překvapen. Najeto 12tkm a start ca po 3 měsících snad napotřetí, nefungoval jen náhon tachometru... A 70ccm válec bude za pusu
Přední světlomet mi tak nějak vzdáleně připomíná PCX. Cena skůtru mi v porovnání s konkurencí nepřijde nijak výrazná. Konkurencí teď nemyslém Yamahu nebo Hondu, ale třeba už zmiňované Kymco nebo SYM. Nic méně u 50 bych preferoval 2t před 4t. Se závěrem článku o návratu k 50 se nedá než souhlasit
Čína jak vyšitá. Volil bych raději Kymco nebo Sym než Peugeota za stejnou cenu.
Rozhodně super skůt na každodenní ježdění do práce nebo pro "rohlíky". Restrikce se dá odstranit na všem... vzhledem že to je 4T s takovým výkonem tak ta maximálka může být skutečně někde kolem té 65km/h, ale problém vidím paradoxně v ceně...
Když si někdo kupuje skůt na dojíždění do práce nebo do obchodu tak mu jde hlavně o cenu... tady se čínská konkurence dokáže dostat i o 15000 níže a to už je hodně velký rozdíl... v kvalitě je sice asi taky pořádný rozdíl, ale takové skůty se nekupují aby se líbily, ale aby jezdily. Cena někde mezi 25000-30000 a byl by to prodejní šlágr roku.
Po 4 dnech co stál chytil napoprvé. Zkoušel jsem i nožní páku a opět chytil v pohodě. Kde se vyrábí netuším, ale to je otázka spíš na výrobce. Ja to nevím.
odstranění restrikce z variátoru je otázka 3-5mninut. Ocenil bych informaci zda-li skútra vyrábí ve stejné čínské fabrice jako V-clic a jak na tom je se starty po delší době na které tyto stroje dost hřeší. Nicméně za tu cenu je to nádhera