Peugeot Metropolis Allure: Francouzský lev vystrčil drápky
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček , Honza Fuka | Zveřejněno: 23.10.2020 | Zobrazeno: 13 847x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček , Honza Fuka | Zveřejněno: 23.10.2020 | Zobrazeno: 13 847x
224 tisic za to je krásna motorka a když říkám motorka myslím motorka .
Vypadá to jako faceliftovanej golfovej vozejk...
Zdravím, jakožto pravoverny majitel automobilů Peugeot,2×Partner,Boxer,807,a kdysi nový 306,musím konstatovat,že se tento skútr nepovedl,design je ubohý, a displej se spoustou vychitavek jenom odvádí pozornost,to je taky jediné,do čeho Peugeot investoval,zbytek jsou Italské díly a motor jsou originál Piaggio,design v podání Peugeot je naprosto tragický, dovolím si srovnávat jako pravověrný fanoušek Peugeot,ale tenhle skútr sa nepovedl,viz zkušenosti kolegy s 400cc Peugeot Atlantis,dokonalá technika a ubohé periferie,jinak jsem majitelem originálu Piaggio MP3 500 LT Business,tož tak ty jeden vychvalovači....
Zajímavý a dost poutavě napsaný článek. Jen drobná rada autorovi: nepoužívejte přechodník, když to neovládáte! Díky! ("sedíce" je přechodník přítomný, číslo množné. Pokud jste na té motorce seděl sám, jak píšete, pak "sedě", případně "sedíc", ale to byste musel být ženská: A to asi nejste.)
3 reakce
JoskaH: Ale to bych zase řekl, že nám docela křivdíš. Dokonalí nejsme, o tom se hádat nechci, ale že by nám další korektor/ka pomohla do nějakých výrazně vyšších pater, to se mi nezdá minimálně co se gramatiky týče. Sloh je věcí individualit redaktorů a je rozdílný stejně jako oni redaktoři, což si, myslím, dává našemu webu pestrost. Každý z nás si prošel jak pochvalami, tak hanou za to, jak píše - nezavděčíš se všem
Když tři, tak hrnky
TryznitelDemonu (možná spíš učitelů...) - praktická výuka dle Komenskýho = vezmi starou židli, sedni na ní, zvedni nohy a podívej se, jak pevně stojí na všech 4 (skoro např. Quadro 4), pak jí uřízni nohu na trojnožku a zírej, že furt nějak sedíš i bez nohou na zemi (tříkolky...) a nakonec uřízni i tu třetí nohu a nech jen dvě...
Už ? A to je vlastně jenom část toho "kouzla" - taky je můžeš zatížený tlačit do strany apod. ..
1 reakce
Tryzniteli démonů, nevím, zda ses učil ve 3.tride ZŠ věci jako je fyzika a tření, já ne, ale jedna guma a jedna náprava se dvěma gumami se chová úplně jinak. Tam, kde jedna guma na svinciku ustřeli, a ty to buď vybereš nebo ležíš, tam náprava (a je fuk, že naklápěcí), má ještě druhé kolo na jiném místě, které stále drží, a pokud ne náprava celkem plynule ujíždí a neustreli jako jedno kolo.
Nemáš zač
2 reakce
Za mňa veľké plus je tá rovná dlážka, brzdový pedál zaberá dosť miesta a u konkurencie ľudia s väčšími nohami nemajú kam dať nohy. U Peugeotu to nehrozí, proste si človek nohu trochu vytočí a je to.
A dve predné kolesá sú fajn, keď je znížená priľnavosť, pochopiteľne sa dá jazdiť aj v aute, to je na výbere každého súdruha.
3 reakce
Ale jo, trojkolky tu s náma už asi zůstanou. Lidi si je docela pochvalujou, a bůhví, až artróza spustí, jestli nakonec člověk nevezme skútrovou trojkolkou zavděk. Za sebe říkám, že bych s tím asi problém neměl. Ale budu rád, když to ještě chvíli počká
Řešit blinkry pípáním v době, kdy se blinkry vypínají samy bych taky asi nepřežil. To se Peugeotu hodně nepovedlo. Na druhou stranu bych docela pochválil displej. Ke klasickým analogovým budíkům se dnešní mainstream už nejspíš nikdy nevrátí, ale ty kulaté digitální nevypadají až tak špatně. Jen by mi nevyhovovaly ty protisměrné ručičky. Pokud se nějaká hodnota zvyšuje a ručička přitom ukazuje doleva, je to pro mě nepřirozené.
Ke zbytku se nevyjádřím, nejsem cílová skupina.
Nemá to nějakou špatnou torzní tuhost, že se to naklání v zatáčkách?