motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
plejtvak (79) napsal 27.04.2023 v 06:56

Na 400, je to teda pěkně těžký.

scooters (0) napsal 25.04.2023 v 22:40

Jen krátké doplnění k servisním intervalům. Výrobce udává interval 10.000km a při "stížených podmínkách" 5.000km. Vzhledem k tomu, jak je XP400 schopný skútr v terénu, tak rozhodně doporučujeme volit zkrácený interval - vyšší prašnost a namáhání stroje. Jízdní dojmy vzhledem k váze a výkonu jsou skvěle popsané v testu, pokud by to někomu nestačilo, není nic lepšího než si udělat osobní obrázek při testovací jízdě.

chibuck (1) napsal 25.04.2023 v 19:34

jestli to má stejný motor jako piaggio beverly 400 tak podle recenze Františka Handt z 20.10.21 to vůbec nejede.

JoskaH (480) napsal 25.04.2023 v 15:49

Já bych si to sice nekoupil, ale…
Místní prorokové taky předpověděli “zbytečnému a drahému” stroji Honda X-adv 750 nulové prodeje a už několik let je to jeden z nejuspěšnějších modelů Hondy v Evropě.

Jofré (258) napsal 25.04.2023 v 12:34

Měl jsem skutr s podobnými parametry Kymco Xciting400 r2016 a tady to jestli má ještě o 20kg víc, tak ta dynamika nebude nic moc. Kymco má taky motocyklovou přední vidlici a 2 přední kotouče, taky jednoválec, tak nevím, kde to tu hmotnost nabralo (Peugeot).

Paťa (166) napsal 25.04.2023 v 07:29

Nemůžu si pomoci, mně to z boku připadá okopčený ADV od Hondy...

lubon (18) napsal 24.04.2023 v 22:29+7

Výměna motorového oleje 5000 Km
Výměna olejového filtru 5000 Km
Výměna hnacího řemene 10000 Km
Výměna zapalovací svíčky 10000 Km
Výměna vložky vzduchového filtru 10000 Km

Tyto servisní intervaly asi moc u zákazníků neobstojí.

Robertak (176) napsal 24.04.2023 v 21:26+1

pěknej test, díky skútřík docela zjímavej dizajnem, ale tak trošku nevím, proč si něco takovýho kupovat.. takový ty užitečný vlastnosti, kvůli kterejm si někdo koupí skútr, musely ustoupit novátorským technickým řešením, takže vlastně je z toho špatnej skútr a špatná motorka v jednom.. jsem zvědavej, kolik si to ve finále najde kupců, pravda je, že v dnešní době jsou tyhle zvláštnosti asi v kurzu..

chibuck (1) napsal 24.04.2023 v 18:35

36 koníkú cvičí s 281kg vážícím metropolisem je na pováženou

Codo (458) napsal 24.04.2023 v 18:31

Pěknej test, zase mě fakt bavil, jako ostatně všechny Honzisovy testy Jen mi trochu chyběly informace o ekonomice provozu, alespoň jakejsi povšechnej údaj o slibovaný a pak skutečný spotřebě. Dnes celkem důležitej provozní údaj. Co se týká servisních intervalů, tak to teda nic moc, frantíci...
Peugeot jinak hezky vyplňuje mezeru mezi ADV350 a X-ADV, to jo, ale jinak mi trošku uniká další smysl. Zase těžko hodnotit kladně, když má člověk na srovnání Hondu. Ten podsedlovej prostor je zoufalství. Skútr sice není hitlák, ale schopnost odvézt - převézt vždycky patřila k dobrým vlastnostem skútru. Tohle je francouzská slabota. Co na druhou stranu oceňuju, to jsou krásný kola, ale to je asi tak z krásy všechno. Jo ještě přístrojovka je fajn, až na ten převrácenej otáčkoměr, to bych dal autorovi korunu, ať si jde dát za roh facku. To je hrůza. Shrnuto: zajímavej, technicky dobře zvládnutej skútr, o jehož větším prodeji docela pochybuju. No, uvidím, nakolik se pletu nebo ne...

Berka79 (21) napsal 24.04.2023 v 18:03

Nedávno jsem si pořídil ADV 350 od Hondy a když chvíli předtím přišel Peugeot s tímto skútrem, snažil jsem se najít nějaký důvod pro jeho koupi. Líbí se mi použitá technika. Oproti ADV větší a silnější motor, větší kola, určitě lepší podvozek, ale co prostě nemohu překousnout, je ten design. To bych zvracel pokaždé, když bych k němu šel. Cenu bych vzhledem k většímu objemu motoru asi akceptoval, ale ten design fakt ne. Takže ADV 350 nakonec přistálo doma, jelikož o žádné přímé konkurenci nevím.

Vikmanov2 (42) napsal 24.04.2023 v 16:50+2

Doba se mění. Dříve lidé nedočkavě čekali na nové modely aut a motocyklů a obšlapovali okolo prodejen. Z aut se stali nudné přetechnizované pixly které nikoho nezajímají a to samé se začíná dít i s motorkami. Čína nás válcuje a takovéto předražené a nesmyslné křeče to nezmění.

scooters (0) napsal 24.04.2023 v 16:10

Skútr je možné otestovat u oficiálních prodejců Peugeot Motocycles!

scott67 (76) napsal 24.04.2023 v 14:43+1

Skútr jsem měl jen jeden. Jmenoval se Kvakoš, protože vypadal, jako žabák. Bylo to Kymco a jeho jediná dobrá vlastnost byla, že se pod nohy vešel kastl piv. Nikdy jsem k němu nezískal žádný vztah a když mu spadnul rozvoďák a z ventilů se stal Mikymaus, tak jsem ho jebnul do šrotu a tím skončila moje skútristická anabáze. Myslím, že skútristi by měli mít svoje vlastní časopisy, fóra a portály. Elektrikáři taky. Ti tuplem. Ale jinak je to tady dobrý.

papiboy (1457) napsal 24.04.2023 v 13:48

Skútre ma vôbec neberú, ale tu som si všimol nejaké "zaujímavosti".
Podobne, ako maxladislav ( čítaj od konca), som sa pozastavil nad konštrukčným riešením zadku.
Bežné skútre majú už z podstaty riešenia variátorov vyššiu neodpérovanú hmotu kyvky, k tomu tu aj tá prídavná konštrukcia k péru. Ak by to nestačilo, konštruktéri ešte pridali konzolu pre ešpézetku montovanú na kyvku. Moc to síce neváži, ale určite nezlepšuje pohyb kyvky. Žiadna výhoda do terénu to není, ba, ani na cestu.
Celý život síce jazdím (aj) bahno, ale ja som ešte žiadny skúter nevyrobil, tak priznám, som z toho jeleň.
Len tak si tu hundrem pod nosom. Neberte ma vážne, od rána pijem...

Na skútri som naposledy jazdil v praveku, a to na fotrovom šmejdovom Tatrane 125. Vlastne to ani skúter nebol, max. tak "oskútrovaný motocykel", mal totiž štvorstupňovú prevodovku s nožným radením, no a vľavo na riadítkach spojkovú páčku.
Až teraz sa dozviem, že ten Tatran bol Scrambler, jazdili sme pri Dunaji na šotoline.
Dlhý rozvor na štrku zabezpečoval akú-takú smerovú stabilitu, slabý motor nestačil na drifty.

Honzus75 (127) napsal 24.04.2023 v 12:35

Vždy "ocením", když zvítězí dobrý nápad nad zdravým rozumem. V tomto případě je to otáčkoměr, co se otáčí zleva doprava. Bravo.

oldyno (5) napsal 24.04.2023 v 12:12

Mel jsem pujceny adv 350 a to se mi libilo a cena mi prisla ok. Toto je tezky a drahy. V dnesni konkurenci teda nevim, proc bych pazouta z indie mel chtit.

valsidalxam (41) napsal 24.04.2023 v 11:16

mne na tom vadí (oproti cene a hmotnosti ) aj to zadné odpruženie.
Ako určite je to niečo oné, ako má väčšina skútrov (možno lepšie, to zatiaľ nevieme ), ale vybralo si to svoju daň a síce že je to pod sedadlom, v priestoroch kde má konkurencia miesto na druhú helmu, alebo balenie minerálky. Takže je z toho ohľadne úložného priestoru takmer obyčajná motorka s automatom (niečo ako skutre od BMW). Slabšia, drahšia a ťahšia ako nejaká CB500ka, alebo nejaký RE.
A ešte aj tak na mieste, kde nedali tlmiče vedú dva kusy roksorov. To už tam tie pružiny mohli rovno nechať celé. Keby to tam bolo absolutne priehľadné jak na nejakej Ducatke tak ešte dajme tomu.

No a cena nabitá na úroveň toho Baworáka, Prosím, na pokus otestovať , či si majiteľ Peugeota rovnako ocení práve túto značku ako majiteľ modrobielej vrtulky na nádrži som sám zvedavý ako dopadne-že aj takmer vo všetkom horšie ako nejaké Hondy či Yamahy, ale napriek tomu minimálne 15 % cena hore.


Ale možno to pôjde jak jedna strela oproti konkurencii, s polovičnou spotrebou a dvojnásobnou výdržou. Ktožehovie, čo za geniálni mágovia to vymysleli. Pokiaľ nie, tak to bude vidieť len vo Francúzsku.

foresterbig (5) napsal 24.04.2023 v 10:44

Cena je + !? 8500 Euro za verziu Allure GT a v základe 8160 Euro. Myslím že týchto Peugeotov sa predá možno 1-2 ks. Honda ich prechčije kvalitou a určite cenou v podobnej výbave.Podsedadlový kufor je malý,sotva na jednu helmu a zadný za príplatok. Dizajn je fajn ale ja by som neriskoval tú kvalitu spracovania a hlavne životnosť dielov.

bledemon (131) napsal 24.04.2023 v 09:33

mahindra se peugeotu teď zbavuje:
https://www.mahindra.com/news-room/press-release/en/mahindra-partners-with-mutares-for-transforming-peugeot-motocycles

Tenhle skútr made in france si asi frantíci navrhli sami, motocykly jim vyrábí qianjiang.

deluxa (348) napsal 24.04.2023 v 08:54+1

Skuter ako taky ma vobec nezaujima ale zaujala ma z konstrukcneho hladiska jedna vec nad ktorou krutim hlavou...umiestnit vodnu pumpu nad zvod vyfuku to by ma teda nenapadlo. Zivotnost takej pumpy bude aka presne? Ale ked to zbuchal nejaky Ind tak sa tomu vobec necudujem...




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist