motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
petko2014 (18) napsal 18.03.2025 v 13:12

Som zvedavý koľko bude stáť Naked verzia tejto moto, lebo podľa dodávateľa bude aj ten. A s cenou určite nižšie ako Hornet (7590€) a spol... A určite s lepšou vybavou.mozno to bude za 6500€. Keď to vezmem na firmu, a odpíšem dan a DPH, tak to bude za 4000-4500€. Co sa da za toľko kúpiť?
A modely 2025 uz maju prísť s QS a tempomatom.

Zpevacek (0) napsal 03.03.2025 v 15:26

Na to jak komentáře nepíšu tak k tomuto musím.
Bohužel jsem se na pár čínských motorkách svezl, a ani jedna mi nedala ty emoce které bych čekal a chtěl. Neříkám že svezení to je špatné, jen to prostě není to co bych chtěl.
Určitě to nebude špatná motorka, ale kdo bude chtít víc tak si přihodí pár korun a najde si něco u Japonců, kteří dnes už jsou cenově skoro na stejné úrovni a navíc bude mít motorku která "má jméno" .

Standa.R (0) napsal 27.02.2025 v 20:49

nevo7 (118) napsal 27.02.2025 v 17:19

K167: Aby som to dal na 101 príspevkov.
Presne ma to deň dozadu napadlo. Vyše 100 príspevkov majú tak jawy z produkcie pár rokov dozadu, tie kde sa dosť tvrdilo, ak by to stálo 80000Kč, tak rovno kupujem dve. :)

K167 (2074) napsal 27.02.2025 v 07:10

Nějaká čínská motocyklová značka QJMotor, která byla založena teprve v roce 2020, tu má dnes 100 komentářů. Saprlot, když to takhle půjde dál, tak dožene Jawu.

Rcivic (1) napsal 26.02.2025 v 20:22+1

Mám dvacetiletou vfr a asi u ní zatím radši zůstanu.

Šutysek (2) napsal 26.02.2025 v 17:10+1

Číňani se učí-proč dávat své peníze za výrobek, který není vyladěn ?
Radši koupím stroj od značky s historií. 50 a více let.
V květnu jdu pro yamahu

dinosaurus (16) napsal 26.02.2025 v 15:28

videl som nedavno dve videjka na YT ---prve videjko mechanik servisoval svoju vlastnu QJmoto 800 nejake enduro - najazd 20 000 km - na vačkovej hriadeli a šalkach už boli nejake stopy po opotrebeni - nič strašne ale na šalkach už boli škrabance ...druhe videjko iný mechanik mal na servis honda afrika1100 r.v. 2020 - s nájazdom cca 95 000km - na šalkach a vačkach žiadne opotrebenie - jeho slova - zrkadlo...

MilanMl (709) napsal 26.02.2025 v 14:46-2+2

Nasaďme už raz hrádzu kokotizmu.
Nástup Japoncov a nástup Číňanov vo svete motoriek sa nedá vôbec porovnávať.
Nebuďte jebnutí a spamätajte sa!

Rado88 (2) napsal 26.02.2025 v 13:59-1+3

tak tu je zas navracane v tych komentaroch....kecy o tom kam posielam svoje peniaze. Zrovna čínske značky teda podla mna značnu čast reinvestuju. Na jar idem kupit po 6tich japoncoch tu novu cf 675 sr. Preto lebo 5 rokov zaruka a komponenty ake maju japonci az na litroch za dvojnasobok. Ano za rovnake peniaze je trebars SV 650 alebo Z650, ale ojebane komponenty bohuzial (brzdy, podvozok) Pred par rokmi by som sa hocikomu vysmial keby tvrdil ze si kupim cinsku moto. Dnes s tym problem nemam :) a to ze podporim nejaku komunisitcku cinu je mi fakt ze u prdele

radi5 (84) napsal 26.02.2025 v 11:53+1

CF Moto letos nebo příští rok V4 209 koní. To už bude zajímavý...?

dinosaurus (16) napsal 25.02.2025 v 23:49

pánove držte si klobouky - činska moto smršt začina - okrem recenzovaneho QJ MOTOR ...su tu ešte sport trojvalec od CF Moto 675SR-R, dalši trojval ZONTES 703RR , a štvorvalec VOGE RR660S...a komu je to malo a chce vidiet italo -činsky skvost ,tak nech mrkne na QJ MOTOR SRK 921RR

Grizzly_Luboš (3) napsal 25.02.2025 v 12:46

Jako je to pěkný ale po zkušenosti s kvalitou Benelli 2020 už jsem u těch Číňanů opatrnější...
Díky za recenzi, pěkně zpracovaný .

Matro2T (9) napsal 25.02.2025 v 10:33

Čínský TRIGR sú červené (hm..) trenky hodené do diskusie. Miluj hejtuj a nenáviď, najlepšie naraz
Sledujúc trendy v autách, kopírovanie dizajnu či uz vizuálu, alebo techniky je bežná vec, pretože vačšina z produkcie si je moc podobná a mnoho ľudí nemá rozlišovaciu schopnosť pre detaily, hlavne keď cena... Ale tu vidím často problém, tie čínske autá v tomto prípade nie su vobec lacné, nemajú servisnú sieť a žiadne isté vyhliadky na budúcnosť... ako dlho bude značka vyrábať náhradné diely ? Na druhej strane sú ako vačšina čínych výrobkov poctivo prevedené, snaha vyrobiť dobrý produkt je veľká.
Snáď si tradičná konukrencia vymenila brýle a spoďáre...

JohnnyS08 (287) napsal 25.02.2025 v 09:57+2

Asi půjdu do garáže říct svýmu 30 let strýmu UJMku, že nahlíženo dnešními měřítky se z něj stala poměrně ostrá sportovní střela - myslím, že mu to udělá radost

alespilot (14) napsal 25.02.2025 v 06:11-3+6

Asi bychom měli opustit politické komentáře (speciálně z neveřejných profilů) a věnovat se motorce - za mě je fajn. Bude to zase rozhodování mezi touto novou vs. bazarová "zavedená značka". Za mě tedy nová je nová. Někdy je dobré podívat se trochu do historie, japonské motocykly byly kdysi taky cílem posměšků a předsudků... A například německé motocykly pocházejí ze země, kde v minulosti vládly "různé režimy" . Podobně jako mnoho jiných zemí. Takže raději jen o motorkách Děkuji.

kiv61 (-9) napsal 25.02.2025 v 00:16+4

Nechtěli by jste s tím adorováním PRC motorek už konečně trochu ubrat?
Klasická oblíbená mantra , že Japonci taky kdysi začínali "kopírováním" totiž hodně nesedí.
Ano, sice začínali (na základě však většinou ofi licencí na rozdíl od čínanů , který to sprostě okopčili/ukradli ) ale pak tomu dali takový technický a hlavně materliáový pokrok, že většina tehdy hlavně GB fabrik šla zákonitě do kopru...
A o faktu, že podporovat nyní jakousi stále bolševickou říši už ani nemluvě ...

chooki (108) napsal 24.02.2025 v 22:21-1+3

No ja tiež trochu pomudrujem. Predok je obslahnuta CBR650, zadok Panigale. Ešte aj blbá koncovka je dizajn ala akrapovic. Technika asi žiadna sláva, Urobiť dnes motorku s cestovnými parametrami asi nie je žiadny zázrak.
Čo tu ale chýba, tak ako aj pri ostatných čínskych motorkách, je fakt že Čína je jedna komunistická krajina, sloboda nič moc a pracovne podmienky ľudí oveľa horsie ako “v západnom” svete. Radšej si budem kupovať produkty z krajín ktoré sú férové, aj voči svojim občanom. A hlavne pri motorkách fakt neni dôvod, nie je to elektronika, kde majú monopol.

JardaBar (228) napsal 24.02.2025 v 22:16-1+1

Designově je to parádní!

Obycejny_clovek (392) napsal 24.02.2025 v 21:21+5

Motorka z Číny mi nesmí přes práh.

Je mi jedno, jak moc levné nebo dobré to je.
Je mi jedno, kolik si to koupí lidí, nikomu to nehaním, svoje zákazníky si to najde.

Jen prostě nehodlám poslat motorkářské peníze do země, které jde jen o vykradení patentů, opajcování cizích vynálezů a získání trhu pomocí praktik, které jdou daleko za hranu normálního slušného chování.

K167 (2074) napsal 24.02.2025 v 19:46+11

Nechtít si připustit, že jdou čínské motocykly kvalitou nahoru, je stejné, jako nechtít si připustit, že mám problémy s chlastem.

Vo-love , to není politická náklonnost, to je konstatování faktu.

MartinXL650V (282) napsal 24.02.2025 v 19:16

Ahoj, tak co jsi nakonec vybral ? Hondu ? Tu novou Suzuki nebo nějakýho libovýho Triumpha... ?
Ale, nakonec jsem vzal rozum do hrsti a koupil QJMotor SRK, láska na první pohled....

Fusioon (-17) napsal 24.02.2025 v 19:07-1+2

... na činu je to už dosť cool ...keď porovnam s Jawou tak tá niečo take neurobí ani o 250 rokov

Fusioon (-17) napsal 24.02.2025 v 18:56

Podla ramu a tvaru motora je to prevrtana kópia CBR650R

nevo7 (118) napsal 24.02.2025 v 18:31

Na tento test na SK/CZ scéne som čakal. Novinka 2024 a nikde o tom nebolo nič počuť a predajcovia to už predávali.
Pekná motorka, dizajn fajn, tie Bremba na tom svietia, výfuk tiež krásny /žiadna čierna bakula/. Tlačítka na riaditkách vyzerajú moc lacno /to človek už pozná z Benelli či iných QJ Motor/ a asi by mi vadilo, pri prepínaní modov pri tom zastaviť /to treba zmeniť do budúcna/.

paliZBlavy (32) napsal 24.02.2025 v 18:05+2

v prvom rade, Vláďa dôstojne zastúpil Zajocha

No, a pre mlaďocha, čo má hlboko do vrecka to nemusí byť úplne mimo, dizajnovo sa to dá "skúsnuť" a že to nemá výkon ako japonská špička? Pre fanúšika okruhovej jazdy to môže byť také "GS-so, čo nikdy nenavštívilo žiadny poriadny offroad ... "

Ja nie som fanúšik "činskej" produkcie, asi som pozér. A čo sa týka kvality európskych značiek, z mojej Moto Guzzi stále niekde uniká olej (ja tomu s láskou hovorím, že sa impregnuje) a po každej jazde na Ducatke zas pozerám, kde mi vypadol "šróbik" ... ale milujem ich, tak niet čo riešiť

Mám aj Suzuki, tá je až trápne spoľahlivá, až mi to tiež robí radosť a nedokážem sa zbaviť ani jednej ...

K167 (2074) napsal 24.02.2025 v 17:48+1

Čínský tygr
Rrrr rrrr RR

KostějNesmrtelný (36) napsal 24.02.2025 v 17:12-1+5

Asi tak přátelé-raději si koupím ojetého Mercedesa, než novou škodovku

Skrunch (1604) napsal 24.02.2025 v 16:37+1

Mně se ten počin líbí, design je pěkný a rád bych se podíval pěkně z blízka na zpracování svárů, štekrů, užitého materiálu, atd. (ne, na Motosalon do Práglu nejedu, bo není čas p*čo )
Výkon/krouťák je v pohodě. Jak tu někdo píše, že na "osmičku" málo... nemyslím. Mírně deklasovaný výkon je vždy dobrý pro životnost a jak se psalo v testu, motor je příjemný od spodu i ve středních a dynamický. Pravda, osmistovka v řadové 4 už je uhlazenější, ale i tak si myslím, že to byl "možná" trošku úmysl. Člověk to nemusí držet pod krkem jak na "šestce" a pro svižnější jízdu dostačující (pro ty kdo nejezdí kudlu).
Mne i zajímá, kdo vyrobil/dodal agregát. To se u motorek s méně zaběhnutými jmény nikdy nedozvím. Zvláště, když je to koncern.
Životnost se asi teprve dozvíme (užité materiály+zpracování), a dostupnost náhrdílů je taky podstatná...jo a cena je fajn

Fullgas1 (1017) napsal 24.02.2025 v 16:25+3

Na fotkách to nevyzerá zle, ale chýba tomu niečo. Keď vidím japonský superšport hoc aj 20rokov starý, tak to vzbudí vo mne emócie, spomienky na perfektné závody wssp, na jazdcov ako boli Chambon, Foret, Sofuoglu a ďalší. Toto je také no name a bez emócií. Relatívne ťažká mašina, na objem a počet valcov to je slabé, tak to hrá na dizajn BMW, Ducati a hlavne na cenu. Príde mi to ako čím viac pásikov tým viac adidas a povedzme si úprimne kto túži po fejkoch z Miletičky... ?

Předchozí
1 2
Následující



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist