QJMotor SRK 800 RR: Čínský tygr
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný | Střih: Erik Bošnák | Foto: QJMotor | Zveřejněno: 24.2.2025 | Zobrazeno: 18 354x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný | Střih: Erik Bošnák | Foto: QJMotor | Zveřejněno: 24.2.2025 | Zobrazeno: 18 354x
Som zvedavý koľko bude stáť Naked verzia tejto moto, lebo podľa dodávateľa bude aj ten. A s cenou určite nižšie ako Hornet (7590€) a spol... A určite s lepšou vybavou.mozno to bude za 6500€. Keď to vezmem na firmu, a odpíšem dan a DPH, tak to bude za 4000-4500€. Co sa da za toľko kúpiť?
A modely 2025 uz maju prísť s QS a tempomatom.
Na to jak komentáře nepíšu tak k tomuto musím.
Bohužel jsem se na pár čínských motorkách svezl, a ani jedna mi nedala ty emoce které bych čekal a chtěl. Neříkám že svezení to je špatné, jen to prostě není to co bych chtěl.
Určitě to nebude špatná motorka, ale kdo bude chtít víc tak si přihodí pár korun a najde si něco u Japonců, kteří dnes už jsou cenově skoro na stejné úrovni a navíc bude mít motorku která "má jméno" .
K167: Aby som to dal na 101 príspevkov.
Presne ma to deň dozadu napadlo. Vyše 100 príspevkov majú tak jawy z produkcie pár rokov dozadu, tie kde sa dosť tvrdilo, ak by to stálo 80000Kč, tak rovno kupujem dve. :)
Nějaká čínská motocyklová značka QJMotor, která byla založena teprve v roce 2020, tu má dnes 100 komentářů. Saprlot, když to takhle půjde dál, tak dožene Jawu.
Mám dvacetiletou vfr a asi u ní zatím radši zůstanu.
1 reakce
Číňani se učí-proč dávat své peníze za výrobek, který není vyladěn ?
Radši koupím stroj od značky s historií. 50 a více let.
V květnu jdu pro yamahu
videl som nedavno dve videjka na YT ---prve videjko mechanik servisoval svoju vlastnu QJmoto 800 nejake enduro - najazd 20 000 km - na vačkovej hriadeli a šalkach už boli nejake stopy po opotrebeni - nič strašne ale na šalkach už boli škrabance ...druhe videjko iný mechanik mal na servis honda afrika1100 r.v. 2020 - s nájazdom cca 95 000km - na šalkach a vačkach žiadne opotrebenie - jeho slova - zrkadlo...
1 reakce
Nasaďme už raz hrádzu kokotizmu.
Nástup Japoncov a nástup Číňanov vo svete motoriek sa nedá vôbec porovnávať.
Nebuďte jebnutí a spamätajte sa!
2 reakce
tak tu je zas navracane v tych komentaroch....kecy o tom kam posielam svoje peniaze. Zrovna čínske značky teda podla mna značnu čast reinvestuju. Na jar idem kupit po 6tich japoncoch tu novu cf 675 sr. Preto lebo 5 rokov zaruka a komponenty ake maju japonci az na litroch za dvojnasobok. Ano za rovnake peniaze je trebars SV 650 alebo Z650, ale ojebane komponenty bohuzial (brzdy, podvozok) Pred par rokmi by som sa hocikomu vysmial keby tvrdil ze si kupim cinsku moto. Dnes s tym problem nemam :) a to ze podporim nejaku komunisitcku cinu je mi fakt ze u prdele
2 reakce
CF Moto letos nebo příští rok V4 209 koní. To už bude zajímavý...?
1 reakce
pánove držte si klobouky
- činska moto smršt začina - okrem recenzovaneho QJ MOTOR ...su tu ešte sport trojvalec od CF Moto 675SR-R, dalši trojval ZONTES 703RR , a štvorvalec VOGE RR660S...a komu je to malo a chce vidiet italo -činsky skvost ,tak nech mrkne na QJ MOTOR SRK 921RR
Jako je to pěkný ale po zkušenosti s kvalitou Benelli 2020 už jsem u těch Číňanů opatrnější...
.
Díky za recenzi, pěkně zpracovaný
1 reakce
Čínský TRIGR sú červené (hm..) trenky hodené do diskusie. Miluj hejtuj a nenáviď, najlepšie naraz
Sledujúc trendy v autách, kopírovanie dizajnu či uz vizuálu, alebo techniky je bežná vec, pretože vačšina z produkcie si je moc podobná a mnoho ľudí nemá rozlišovaciu schopnosť pre detaily, hlavne keď cena... Ale tu vidím často problém, tie čínske autá v tomto prípade nie su vobec lacné, nemajú servisnú sieť a žiadne isté vyhliadky na budúcnosť... ako dlho bude značka vyrábať náhradné diely ? Na druhej strane sú ako vačšina čínych výrobkov poctivo prevedené, snaha vyrobiť dobrý produkt je veľká.
Snáď si tradičná konukrencia vymenila brýle a spoďáre...
2 reakce
Asi půjdu do garáže říct svýmu 30 let strýmu UJMku, že nahlíženo dnešními měřítky se z něj stala poměrně ostrá sportovní střela - myslím, že mu to udělá radost
Asi bychom měli opustit politické komentáře (speciálně z neveřejných profilů) a věnovat se motorce - za mě je fajn.
Bude to zase rozhodování mezi touto novou vs. bazarová "zavedená značka". Za mě tedy nová je nová. Někdy je dobré podívat se trochu do historie, japonské motocykly byly kdysi taky cílem posměšků a předsudků... A například německé motocykly pocházejí ze země, kde v minulosti vládly "různé režimy" . Podobně jako mnoho jiných zemí.
Takže raději jen o motorkách
Děkuji.
3 reakce
Nechtěli by jste s tím adorováním PRC motorek už konečně trochu ubrat?

Klasická oblíbená mantra , že Japonci taky kdysi začínali "kopírováním" totiž hodně nesedí.
Ano, sice začínali (na základě však většinou ofi licencí na rozdíl od čínanů , který to sprostě okopčili/ukradli ) ale pak tomu dali takový technický a hlavně materliáový pokrok, že většina tehdy hlavně GB fabrik šla zákonitě do kopru...
A o faktu, že podporovat nyní jakousi stále bolševickou říši už ani nemluvě ...
2 reakce
No ja tiež trochu pomudrujem. Predok je obslahnuta CBR650, zadok Panigale. Ešte aj blbá koncovka je dizajn ala akrapovic. Technika asi žiadna sláva, Urobiť dnes motorku s cestovnými parametrami asi nie je žiadny zázrak.
Čo tu ale chýba, tak ako aj pri ostatných čínskych motorkách, je fakt že Čína je jedna komunistická krajina, sloboda nič moc a pracovne podmienky ľudí oveľa horsie ako “v západnom” svete. Radšej si budem kupovať produkty z krajín ktoré sú férové, aj voči svojim občanom. A hlavne pri motorkách fakt neni dôvod, nie je to elektronika, kde majú monopol.
5 reakcí
Designově je to parádní!
1 reakce
Motorka z Číny mi nesmí přes práh.
Je mi jedno, jak moc levné nebo dobré to je.
Je mi jedno, kolik si to koupí lidí, nikomu to nehaním, svoje zákazníky si to najde.
Jen prostě nehodlám poslat motorkářské peníze do země, které jde jen o vykradení patentů, opajcování cizích vynálezů a získání trhu pomocí praktik, které jdou daleko za hranu normálního slušného chování.
5 reakcí
Nechtít si připustit, že jdou čínské motocykly kvalitou nahoru, je stejné, jako nechtít si připustit, že mám problémy s chlastem.
, to není politická náklonnost, to je konstatování faktu.
Vo-love
6 reakcí
Ahoj, tak co jsi nakonec vybral ? Hondu ? Tu novou Suzuki nebo nějakýho libovýho Triumpha... ?
Ale, nakonec jsem vzal rozum do hrsti a koupil QJMotor SRK, láska na první pohled....
3 reakce
... na činu je to už dosť cool
...keď porovnam s Jawou tak tá niečo take neurobí ani o 250 rokov
1 reakce
Podla ramu a tvaru motora je to prevrtana kópia CBR650R
Na tento test na SK/CZ scéne som čakal. Novinka 2024 a nikde o tom nebolo nič počuť a predajcovia to už predávali.
Pekná motorka, dizajn fajn, tie Bremba na tom svietia, výfuk tiež krásny /žiadna čierna bakula/. Tlačítka na riaditkách vyzerajú moc lacno /to človek už pozná z Benelli či iných QJ Motor/ a asi by mi vadilo, pri prepínaní modov pri tom zastaviť /to treba zmeniť do budúcna/.
v prvom rade, Vláďa dôstojne zastúpil Zajocha
No, a pre mlaďocha, čo má hlboko do vrecka to nemusí byť úplne mimo, dizajnovo sa to dá "skúsnuť" a že to nemá výkon ako japonská špička? Pre fanúšika okruhovej jazdy to môže byť také "GS-so, čo nikdy nenavštívilo žiadny poriadny offroad ... "
Ja nie som fanúšik "činskej" produkcie, asi som pozér. A čo sa týka kvality európskych značiek, z mojej Moto Guzzi stále niekde uniká olej (ja tomu s láskou hovorím, že sa impregnuje) a po každej jazde na Ducatke zas pozerám, kde mi vypadol "šróbik" ... ale milujem ich, tak niet čo riešiť
Mám aj Suzuki, tá je až trápne spoľahlivá, až mi to tiež robí radosť a nedokážem sa zbaviť ani jednej ...
2 reakce
Čínský tygr
Rrrr rrrr RR
Asi tak přátelé-raději si koupím ojetého Mercedesa, než novou škodovku
5 reakcí
Mně se ten počin líbí, design je pěkný a rád bych se podíval pěkně z blízka na zpracování svárů, štekrů, užitého materiálu, atd. (ne, na Motosalon do Práglu nejedu, bo není čas p*čo
)
Výkon/krouťák je v pohodě. Jak tu někdo píše, že na "osmičku" málo... nemyslím. Mírně deklasovaný výkon je vždy dobrý pro životnost a jak se psalo v testu, motor je příjemný od spodu i ve středních a dynamický. Pravda, osmistovka v řadové 4 už je uhlazenější, ale i tak si myslím, že to byl "možná" trošku úmysl. Člověk to nemusí držet pod krkem jak na "šestce" a pro svižnější jízdu dostačující (pro ty kdo nejezdí kudlu).
Mne i zajímá, kdo vyrobil/dodal agregát. To se u motorek s méně zaběhnutými jmény nikdy nedozvím. Zvláště, když je to koncern.
Životnost se asi teprve dozvíme (užité materiály+zpracování), a dostupnost náhrdílů je taky podstatná...jo a cena je fajn
Na fotkách to nevyzerá zle, ale chýba tomu niečo. Keď vidím japonský superšport hoc aj 20rokov starý, tak to vzbudí vo mne emócie, spomienky na perfektné závody wssp, na jazdcov ako boli Chambon, Foret, Sofuoglu a ďalší. Toto je také no name a bez emócií. Relatívne ťažká mašina, na objem a počet valcov to je slabé, tak to hrá na dizajn BMW, Ducati a hlavne na cenu. Príde mi to ako čím viac pásikov tým viac adidas a povedzme si úprimne kto túži po fejkoch z Miletičky... ?