ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pedl (211) napsal 11.07.2024 v 19:08+1

Pokud má někdo dva metry a přes sto kilo tak mu asi ty motorky nebudou připadat těžké, ale já bych se s tím věčně pral a ani za míň bych to nechtěl. Radši připlatit za něco lehčího.

zahadnytajemny (50) napsal 11.07.2024 v 09:38

Díky za další dobrý test Zkoušel jsem ji minulý týden v Brně. Variantu SX. Nesedla mi. Vysoká, taková celkově tvrdá, uvibrovaná, uskákaná, nějak nedoladěná...byl jsem z ní po hodině doslova unavený a rád ji vrátil. Raději bych vzal Stromka, Transalpa, nebo mi daleko lepší a pohodlnější přišlo i CF Moto 800 MT.

Amarok (5) napsal 09.07.2024 v 14:42+2

Z článku i z diskuze jsem se utvrdil, že třetí varianta je nejlepší - Hornet 750
- má stejný objem (dokonce větší o 1 cm3)
- stojí o 15 tis. méně
- má lepší techniku a žádné neduhy
- vyrábí se v Japonsku

Jofré (230) napsal 09.07.2024 v 09:57

Váha (hmotnost) nebyla přeměřena na služební váze? Pokud jsou uvedené pohotovostní hmotnosti včetně veškeré výbavy, tak to až tak hrozné není.

maarmiik (8) napsal 08.07.2024 v 23:02+1

ach bože

Tdicko (36) napsal 08.07.2024 v 22:14

Videl som ju nazivo v Milane… najhnusnejsia a najnudnejsia moto zo vsetkych.. ani sadnut na nu sa mi nechcelo.. a to vypracovanie plastov a displaya…. Tak toto sudruhovia nedomysleli..
Mimochodom, ako je na tom Moto Morini 1000…

MartinXL650V (210) napsal 08.07.2024 v 18:05+1

Vy s tou váhou tady naděláte. 250kg motorek u větrníků jezdí mraky

nevo7 (101) napsal 08.07.2024 v 16:37+1

Redakcia, ste ich šetrili s opisom v texte /video bolo fajn, také výstižnejšie, dosť presné ako som to cítil pri skušobnej jazde aj ja/. V júni/červnu boli testovačky v SR/ČR, tak to veľa ľudí má v pamäti a určite každý chcel vyskúšať vrcholovú ponuku QJMotor.
Na začiatok poznamenám, že najviac sa mi ľúbil motor 550, konkrétne moto ako celok SRV550.
K 800SX. Fajn je veľa miesta na nohy, ani zadné stupačky nezavadzajú, príjemné riaditka a plexi tiež fajn /turbulencie nerobilo, deflektor zvyšok porieši/. Brzdy nemali chybu, sú to Bremba M4.32, to funguje na každej moto. Nevyhovoval mi posed, konkrétne šírka nádrže /to už bolo moc ako rozťahovala kolená/ a stupačky boli viacej vzadu, pri špičkách nôh na stupačkách som si pripadal ako dievčina čúrajúca za kríkom v čupení. Displej divné sci-fi a bol taký vyšednutý /presne ako máte fotku/, smerovky som ledva videl za slnečného dňa. Motor nemal špičku /to píšete/, ale pod 3000 ot sa nedalo na tom ísť. Triaslo to riaditkami, displejom, plexi, všetkým. Od tej stovky išli vibrácie do stupačiek aj rámu, ak som čižmy pritlačil k motorke. A ako je sedačka vzadu vyššie, tak ma tlačila na nádrž /nešmýkal som sa, ale ten pocit tlačenia na nádrž tam bol/. Váhu som nijak nevnímal, bolo to obratné, aj ťahala odpovedajúco na šestku od 90km/h /chcelo by to prevážiť, počul som, že to uvádzajú aj s padákmi a kuframi, preto taká vysoká váha/.
Cenovo to je asi tá najlacnejšia 800vka v tejto kategórii, ale na prvú a asi ani na druhú nepresvedčí. To chce odskúšať konkurenciu a potom sa rozhodovať /či tisícku neprišetriť cez zimu a nekúpiť niečo drahšie aj z Japonska napríklad/.

soccer (497) napsal 08.07.2024 v 13:58+4

Zdá se mi, že za 200 tis se dá pořídit dost jiných, dobrých a spolehlivých (byť ojetých) strojů, u kterých nebude za 10 let potíž s ND a servisem...

K167 (1596) napsal 08.07.2024 v 13:25-2+2

Člověk by měl porovnávat porovnatelné.

Vezměme tedy kupříkladu stejnou hmotnostní třídu prémiového čínského a prémiového německého motocyklu:
- QJMotor SRT 800 SX - Pohotovostní hmotnost: 263 kg
- BMW R1300GS Adventure - Pohotovostní hmotnost: 269 kg

QJMotor SRT 800 SX stojí se třemi kufry 219 900 Kč. V konfigurátoru BMW jsem k tomu holátku nabízenému v základu přihodil několik věcí na dorovnání výbavy SRT 800 SX a jsem na sympatické částce 713 292 Kč.

Závěr:
Jeden kilogram slušně vybaveného BMW R1300GS Adventure stojí 2 651,6 Kč a jeden kilogram slušně vybaveného QJMotor SRT 800 SX stojí 836,1 Kč.
Nedá se tedy tvrdit, že byste u Číňana za svoje peníze nedostali odpovídající hodnotu, neboť se dokázal dostat hluboko pod magickou hranici 1000 Kč na kilogram motocyklu a to prosím včetně DPH.

Radek_S (11) napsal 08.07.2024 v 13:11

Těžší než GS? Hmmm....

mefistotelesos2000 (9) napsal 08.07.2024 v 12:45+1

riadne jakloviny , 260kg marja

rogih (1177) napsal 08.07.2024 v 09:25+2

Další čínský kočkopes. Jako když pejsek s kočičkou vařili dort.

JardaBar (200) napsal 08.07.2024 v 08:44

Výměna motorového oleje - 6000 Km ... cestovatel




TOPlist