ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rajbas (1) napsal 30.10.2024 v 20:34

Himalayen 450 jsme vyzkoušeli k plné spokojenosti na třech zájezdech v Indickém Himaláji v roce 2024. Pár fotek zde https://www.rajbas.eu/informace/340-royal-enfield-himalayan-450.html
Video
https://youtu.be/YJydmGRSeS8?si=ju9vTKhh-74nYtyk
https://youtu.be/YJydmGRSeS8?si=CYmGNUdynCm3OHLi
https://youtu.be/Gbb0RQ34b9w?si=04dk-X1RjurC4cJm

Přidá se někdo příští rok?? www.rajbas.eu/zajezdy/75-indie-himalajem-na-motocyklu-za-dva-tydny.html

jirka03jirka (0) napsal 27.09.2024 v 21:38

Ahoj,
myslíte, že by to mohla být dobrá motorka pro mě? Jezdil jsem jenom celkem dávno na Jawách a skůtrech, teď v 50 letech bych si rád něco pořídil a naučil se znova jezdit. Ovšem dostal jsem se postupně na 130 kg, tak aby mě to vůbec uvezlo. Jezdit plánuju nejvíc po okreskách, cesty do 50km, a po polňačkách/lese.

Beny73 (0) napsal 24.08.2024 v 15:07

Krásná, dostupná motorka. Zajímá mě, jelikož 1-2× ročně jedu mimo ČR, jak jede v dálniční 130 km/h, chápu, že to dá, jen jde o to zda pohodlně a bez výrazných vibrací.

Emett (0) napsal 03.08.2024 v 16:41

Motorka v pohodě ale co dodržování rychlosti????????

SuperSic58 (1415) napsal 03.07.2024 v 20:13

Za mě pěkný enduro, i když není z nejlehčích, ale dobrej podvozek na český rozmlácený okresky, to bude ideální strojek na vejlety po zapadlejch koutech A cena solidní, určitě bych to bral raději jak nějakej týneckej kepl.

Lacer (3) napsal 29.06.2024 v 16:53

Ahoj, Samé ALE, no je to takový polotovar.. U vseho jsou Ale. Motor jede ale dole špatné, navigace dobrý ale musí jet i na telefonu, ovladače funkční ale z bakelitu, riditka široké ale nízko, stupačky s dobrou gumou ale tři imbusy, motor se pěkně točí ale má vibrace, boční stojan vypadá hodnotné ale je krátký, brzdy brzdí ale musí se za ne vzít, spojka dobrý chod ale těžká, páčky nenastavitelné, podvozek dobrý ale nelze nastavit a tak dále..
Pokud by výrobce odstranil ty ALE, tak klidně koupím i za 200+ takto je sice cena lákavá, ale tam ale mnoho ale..

callowsick (503) napsal 28.06.2024 v 18:48

A vypadá to, ze se blíží naháč 450, něco na způsob Huntera
Mělo by se to jmenovat Guerilla 450 a odhalení prý 17.7.

Karlossboss (3) napsal 28.06.2024 v 16:54+2

Ahoj Romane ,
Já s ním dal už i kratší dovču IT. a úplná pohoda, nalítáno k dnešku skoro 3000km.
Podvozek je až nečekaně kvalitní a důvěryhodný, spotřeba je luxusní a po 2000km i ten motor začne být v nižších otáčkách kultivovaný a po městě úplně v klidu na 4 od 3300ot. jede.bez přemlouvání.
Když jsem to koupil bylo to pod 4000ot. už klepání a člověk fakt musel dát za 3.
Navigace mi funguje úplně normálně. a v září to teprve pořádně testnu při okruhu Balkán.

Mé drahé jsem pořídil HNTR 350, na kterém se jezdí skvěle a budeme tak chvilku dělat Royalu pojízdnou reklamu. Musím říct že na živo je 450 moc pěkně zpracovaná a i oči přitahující mašina.
Takže celkově za mě zatím paráda.

Vlnič (201) napsal 28.06.2024 v 16:35+1

Díky Romane za moc pěkný test. Tvoje podání mě baví!
Moc se mi líbil už Tvůj test Scrama 411 a dopadlo to tak, že mi dnes Scram vegetí v garáži a je vedle něj volný místo (který Tobě chybí).
Možná, že mít dva Enfieldy nemusí být vůbec špatný.

Krautkopf (36) napsal 28.06.2024 v 13:39

To je ta skvělá motorka, která se v Indii po nesprávném dotažení jednoho šroubu zlomila vejpůl?

děsno (43) napsal 28.06.2024 v 11:57

Skvělá recenze, se vším se dá souhlasit. Mě osobně by se ten motor líbil v nějakým supermonu nebo supermotu...nahoře jede jak bejk a v nízských je na prdlání po praze otravnej. Pohrával jsem si s myšlenkou ho vyměnit za classica, ale ten je na daily prostě příjemnějsí.

Mopedson (25) napsal 28.06.2024 v 11:38+2

Právě ta CFM 450 MT Himlovi asi slušně zatopí.

rogih (1268) napsal 28.06.2024 v 08:38

Motorka si asi bude muset najít svou klientelu. Tradiční zákazníky RE neosloví (přemíra elektroniky) a ti ostatní většinou značku nezahrnou do výběru, protože takovou motorku od RE nečekají.

Frankie (806) napsal 28.06.2024 v 07:49

Motorka určitě zajímavá, ale nějak mi to nejde dohromady. Nesedí mi ten digi budík a el.plyn a s ním spojený palivový mapy. Od této značky bych čekal co nejjednodušší stroj bez zbytečné elektroniky. Ale zase chápu, že líp se s tím řeší emise...

Rozhodně se mi ale líbí, že po CF moto 450MT se jedná o další cestovní enduro s 450 jednoválcem. Kdo se přidá další ?

elovo (1) napsal 28.06.2024 v 06:36

Jak se Vám podařilo zprovoznit tu navigaci? Já telefon připojím, ale navigovat ne a ne...nevím co dělám špatně. Díky za radu

Laduj (0) napsal 28.06.2024 v 06:24

Takže takovej lepší tuktuk
Je to dost fražka, když píše o historii firmy Enfield, ale přitom zbyl jen název a vše ostatní je indie.?

TomRadar (0) napsal 28.06.2024 v 02:28

Zvláštní, že používá na videu spojku, když ta motorka by měla mít quickshifter. Spojku lze použít při zastavení, ale není třeba používat během jízdy.

Paťa (116) napsal 27.06.2024 v 21:59+2

Hele, ta kvalita zvuku při jízdě je fakt šílená, zkuste to nějak poladit, za mně to úplně degraduje celý test, který je jinak fajn...

nemecekj (5) napsal 27.06.2024 v 20:29

ASI prodám GS a koupím tohleto, když je to tak vychválené !

JardaBar (208) napsal 27.06.2024 v 19:48+5

Yamaha by se od Indů mohla naučit dělat výfuky!
Jinak zpracování motorky je až nečekaně slušný.

radeki (52) napsal 27.06.2024 v 17:26+1

Souhlas se vším. Ten boční stojánek mne vylekal, myslel jsem že mi padá motorka na bok

cunado (192) napsal 27.06.2024 v 14:23+1

Měl jsem možnost Himla 450 vyzkoušet a musím říct, že tenhle test tu motorku naprosto skvěle vystihuje

TryznitelDemonu (5) napsal 27.06.2024 v 13:14-17

Koukam, ze zase jede propagace ilegalniho motokrosu na lesnich pesinach . To si motorkari.cz nemuzou zaplatit nejakou trat?

callowsick (503) napsal 27.06.2024 v 12:40+2

Sakra, furt vidím na Himošovi takovou kaňku v odstupňování převodovky... proč ta dlouhá jednička a pak tak těsný kvalty, že do města už to je na čtyřku? Navíc když motor dole není úplně pružnej...

Na silnici asi v pohodě, ale kdyby se na tom chtěl někdo učit courat mimo asfalt, nedává mu bez spojčení motorka možnost jet krokem. To je obzvlášť pro začátečníky vážně škoda.

Mmm (7) napsal 27.06.2024 v 12:25+1

Mě ta motorka překvapila nevěřil jsem že má 40 koní jede neskutečně. Moc se mě svezení líbilo a to jsem předsedal s Qj 550.

Pedl (225) napsal 27.06.2024 v 12:03

Pěkná motorka. Kdybych kupoval nějakou 500ccm na normální ježdění, tak asi u mě favorit.
Co se týká ježdění po městě bych to tak černě neviděl, zas velké zrychlení potřeba není. A pohodlný podvozek je velké plus, silnice jsou čím dal horší.

Mark108 (15) napsal 27.06.2024 v 11:09

Hláška „Kolik indického hašiše bych musel vyhulit, abych na Eco jezdil dobrovolně?” made my day :) :) :) Jezdil jsem na první verzi Himalayana v Nepálu a je to do těch kozích stezek šutráků, výmolů a bahna skvělý stroj. Tenhle upgrade chci zažít znova v Indii! Díky za supr recenzi

BRIDY67 (118) napsal 27.06.2024 v 10:29-1+2

jazdil som je super, odporucam.

ufafil (8) napsal 27.06.2024 v 10:10-6+1

Nerikam, ze to bude spatna motorka, ale je to spatna recenze.
Jestlize se autor rozplyva jak se motor zene za otackama a jak je super pohodlne podvozek, tak pravdepodobne jeste nesedel na motorce, ktere to tak opravdu maji.
Mozna ze je dobry pomer cena/vykon. Ale pokud by masina za 150 byla fakt tak uzasna, tak aby asi vseci ostatni vyrobci uz davno zkrachovali :)

zolik. (50) napsal 27.06.2024 v 09:37+3

Bure, ty asi budeš brzy patřít do čítanek, zřejmě nejlepší personální akvizice webu posledních let
K tomu doprodeji 411ky -jsou lidi, co možná naopak sáhnou po výběhovce z těch několika důvodů, a to že jednak je již vychytaný (a vychytanější nebude), druhak pak nemá změkčilé tvary á la Gladius a hlavně má klasická žebírka místo válce typu hladký lakovaný hrnec napojený na chladič.




TOPlist