Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj,je to pravda, MadAss je made in china a motory jsou zaměnitelné,sehnat se dají z ledas čeho, převážně z pitbaiků, to samé lze u Betky, Twinshotu atd..
Samotná Takegawa stojí ranec, ale lze jít i levnější cestou s podobným výsledkem //shop.aykracing.cz/index.php?main_page=index&cPath=3_16&zenid=1073d9def52ae3fda6f26bf4d0418618 a samo upravit eletrickou výstroj.
Nebo si složit svůj //www.takegawa.co.jp/2008_takegawa/flash/index_e.html (je tam i online katalog).
22kW má tuším pouze Takegawa DOHC, ale na netu jsou i turbem přeplňované Hondy Monkey a jiné úpravy, takže jde snad všechno, otázkou je za jakou cenu...
Současný motor 11 koní má max asi 105.110 je už na hraně. Běžná cestovní rychlost 70-90. S motorem 22K předpokládám tak 130, snad 140. To jsou ale jen doměnky. Jistotu budu mít až tam ten motor bude. Ale je to za cenu několika desítek tisíc. Za základ jsem použil MadAss 50ccm. Zatím jsem si se všemi odlišnostmi nějak poradil. V každém případě je to skvělá hračka.
to zpcyklo: ty do toho delas, tak to lip posoudis, je realne zvyseni maxilmaky o 24 km/h (15 mph) s timhle kitem: //www.ooracing.com/store/index.php?act=viewProd&productId=1311 + co muze udelat jiny vyfuk (taky je nabizeji) lepsi prubeh, tah...?
15 mil mi prijde moc, ale i realnych 15 km/h by bylo milych :)
zpcyklo> jo nojo, vejfuk, to me netrklo. Zadni kolo se lisi sirkou, nebo v cem je problem? No a poveseni dalsiho prislusenstvi , to uz je pak zalezitost na dlouhy hodiny vymejsleni... kazdopadne diky za info.
sim: Motor jde, výfuk a zadní kolo jsou jiné. Ten 22k má chladič oleje. A vzhledem k tomu že nosná trubka je i nádrž tak vzniká problém se vším. Nestandardní všci nejsou kam pověsit.
to sim: co jsem koukal ja, tak ram je stejny, jine je sani vzduchu, sedacka (sirsi) a riditka (vyssi), takze by motory mely byt zamenitelne. Koukal jsem po svete a vsechny motory Mad Ass jsou variace na Hondu Monkey, predpokladejme stejne montazni otvory, takze teoretickou zamenitelnost.
to zpcyklo: Draty asi neni moc kam schovat. Taky jsem uvazoval, jestli s tim nejsou starosti.
zpcyklo> heled, me napadla jedna vec... jak se lisi od sebe ass 50ka a 125ka? Jestli jen motorem, tak ten motor z pitbajku by sel klidne do ty padiny... nebo se pletu?
Je sice fakt ze mit 22konovy "hovado" na papirech 50ky je trosicku provokace... ale na druhou stranu proc ne.
Pokud jej chceš koupit tak mohu jen doporučit. I v základu je to slušná motorka. A do města super. Moje zkušenosti po 3500 km jsou téměř samá plus. Jen jedna věc mě trápí - vše okolo elektroinstalace. Ale to je možná tím že jezdím za každého (i psího) počasí.
Tak jsem zapatral, Mad Ass je na 90% dilem 5 R Motor GuangZhou, i kdyz ho na svem webu nemaji (www.5rmotor.com). Prodava se jeste pod znackami Tomberlin Mad Ass a Xkeleton Trickster.
o zpcyklo: O MadAss vazne uvazuju, jako smrncovnim mestskem priblizovadle, zatim mi (papirove:) vsim vyhovuje, ale nutnost zurive pri rozjezdu radit, mne trochu odrazuje. Pokud tam mas 178 ccm, muze mit motor uplne jiny prubeh. Co by mne zajimalo, jaky to ma start se seriovou stodvacitkou.
Jinak, kdyz uz to resime, vetsi obsah rovna se jiny valec, hlava, pist, ojnice, nebo komplet jiny motor?
Kentoya to neresi, tehdy jsem u nich na statku videl jen jeden zkusebni kus.
Pro Spit Mkl: Ano motor má původ v Monkey. Vymontoval jsem jej z pitbike které prodávám. Ten 22koňový je s válcem Takegawa ale již 178 ccm a cena asi tak 30 ticíc . Ostatní je jak píšeš tuning. Něco jsem dělal a něco koupil. Je to hlavně o penězích (už v základu 52t). Nic pro socky a to je dobře. Žádná R1 kterou koupíš a jede i když je už motor dávno KO. Jo a Kentoyu prodávám ale nic podobného tam zatim neřeší.
to zpcyklo: co to je teda za motor, kdyz jsi z nej udelal 11 konovy? V textu padla Honda Monkey. Ty svody a vsechno, co zminmujes, to jsou tuningove doplnky k tomuhle motoru, nebo jsi to delal sam?
Ono to cele asi budou chrommolybdenove trubky, takze hmotnost se da cekat. Jenze tohle z hlinikovych slitin, to by byla racha. 100 kg je zase porad min, nez 130 u ostatnich 125.
Kdysi neco stejneho designu mela vozit Kentoya, takze to asi opravdu je Cina z katalogu, ale skutecneho vyrobce jsem nenasel.
Pro Kojot. Těsně za válcem je přiškrcený výfuk. Já dělal celý svod až k tlumiči. Pak jiný karburátor, filtr, řetězové kolečko a rozeta. Mám i trochu jiný motor - 11 koní. Dělá se i motor 16 nebo 22 koní ale to už bude asi moc. Jízdní vlastnosti zas nejsou ze říše snů, zadní pružina je příliš tvrdá a ani povolení nepomohlo. Je nutno dělat jinou. Ze stupaček jdou sundat gumové návleky. Jinak řemeslně je to zpracováno OK. I co se týče použitých materiálů, ovšem na úkor hmotnosti. Jinak jsem už tento výrobek našel i pod jinou značkou. Takže se dá přednokládat, že němec nic neřešil. Zajel na východ, vybral z katalogu jednoho z mnoha tamních výrobců jeden model. Nechal nalepit nápis MadAss a hotovo.
No pokud to cinan svaril dobre, to znamena, pokud cinana nekdo hlida, neni zas tolik duvodu mu neverit. Kvalitni remeslnne zpracovani by mohlo byt signal, ze si dali zalezet.
Takze akcerace, i kdyz je potreba pomerne rychle radit neni problem?
Pro ZPcyclo: Rád bych věděl, kde se zmiňuji o tom, že něco někde na tom stroji svářel "Němec"? Spíše píšu o tom, že motor tipuji na asijskou produkci. Posed také zmiňuji jako věc, která mě moc nesedla. Takže proč by jsi mě chtěl opravovat??? Gumy a rychlost je zcela individuální a dost dobře se nedají vyjadřit po dvou dnech ty "správné a jedinečné" závěry. Ale u mě kokrétně se dalo trochu ty gumový stupačky v zatáče obrousit. Ale, že jsi z toho dostal 110 tak to po mé zkušenosti nemohu potvrdit a věřit se mi to taky nechce, protože při 92 z kopce už to nejelo a motor vibracemi naznačoval, že je na konci.
Musím opravit redaktora. Němec na tom nic nesvářel. Je to sto procent čína. Když zapomenu na příšerný posed a pneu které nemají rády asfalt, tak se jim to ale dost povedlo. Dokážu z něj dostat 110 a na semaforech namaj auta šanci.
Chtěl jsem kupovat slabšího 50ccm do města a když jsem si na tom sjel, tak to bylo šílený.. sváry popraskaný, výfuck bez zvuku a nejelo to. Navíc mají pravdu s tím řazením. na 50tce jsem neměl ani 20km/h a už jsem musel dávat za 2. Byl lehce ojetý a dával ho za 22.tis K. I přesto, že jsem pro něj jel na Moravu z Jižních Čech pouze Xsarou v combíku s úmyslem, že Sahse dám do kufru - tak jsem jej nekoupil. Příliš drahá sranda, která navíc nejede. O 125 nevím,ale o moc lepší to asi nebude..
nakonec jsem koupil Leo 250 a ve městě jsem naprosto spokojenej.
Skoda, ze te motorek netoci, tak nejak to na mne pusobilo, ze to musi umet :) Pokud je potreba takhle rychle radit, tak bych se bal, ze se mu bude na krizovatce hure ujizdet autum. Zajimalo by mne, jak to akceleruje.
Ahoj, jsou zde nějací lidé kteří se vyznají v elektrice Madasse?
nazdar
Nevíte kde na to koupit nějaké doplnky??? přední maska, nosič atd... ???
Díky za tip.
Zanechte debat a přijďte si jej vyzkoušet
. Skoro každou sobotu (lepší se nahlásit se předem) dopoledne se můžete zdarma na hodinku svézt... Piki
Ahoj,je to pravda, MadAss je made in china a motory jsou zaměnitelné,sehnat se dají z ledas čeho, převážně z pitbaiků, to samé lze u Betky, Twinshotu atd..
Samotná Takegawa stojí ranec, ale lze jít i levnější cestou s podobným výsledkem //shop.aykracing.cz/index.php?main_page=index&cPath=3_16&zenid=1073d9def52ae3fda6f26bf4d0418618 a samo upravit eletrickou výstroj.
Nebo si složit svůj //www.takegawa.co.jp/2008_takegawa/flash/index_e.html (je tam i online katalog).
22kW má tuším pouze Takegawa DOHC, ale na netu jsou i turbem přeplňované Hondy Monkey a jiné úpravy, takže jde snad všechno, otázkou je za jakou cenu...
Současný motor 11 koní má max asi 105.110 je už na hraně. Běžná cestovní rychlost 70-90. S motorem 22K předpokládám tak 130, snad 140. To jsou ale jen doměnky. Jistotu budu mít až tam ten motor bude. Ale je to za cenu několika desítek tisíc. Za základ jsem použil MadAss 50ccm. Zatím jsem si se všemi odlišnostmi nějak poradil. V každém případě je to skvělá hračka.
to zpcyklo: ty do toho delas, tak to lip posoudis, je realne zvyseni maxilmaky o 24 km/h (15 mph) s timhle kitem: //www.ooracing.com/store/index.php?act=viewProd&productId=1311 + co muze udelat jiny vyfuk (taky je nabizeji) lepsi prubeh, tah...?
15 mil mi prijde moc, ale i realnych 15 km/h by bylo milych :)
zpcyklo> jo nojo, vejfuk, to me netrklo. Zadni kolo se lisi sirkou, nebo v cem je problem? No a poveseni dalsiho prislusenstvi , to uz je pak zalezitost na dlouhy hodiny vymejsleni... kazdopadne diky za info.
sim: Motor jde, výfuk a zadní kolo jsou jiné. Ten 22k má chladič oleje. A vzhledem k tomu že nosná trubka je i nádrž tak vzniká problém se vším. Nestandardní všci nejsou kam pověsit.
to sim: co jsem koukal ja, tak ram je stejny, jine je sani vzduchu, sedacka (sirsi) a riditka (vyssi), takze by motory mely byt zamenitelne. Koukal jsem po svete a vsechny motory Mad Ass jsou variace na Hondu Monkey, predpokladejme stejne montazni otvory, takze teoretickou zamenitelnost.
to zpcyklo: Draty asi neni moc kam schovat. Taky jsem uvazoval, jestli s tim nejsou starosti.
zpcyklo> heled, me napadla jedna vec... jak se lisi od sebe ass 50ka a 125ka? Jestli jen motorem, tak ten motor z pitbajku by sel klidne do ty padiny... nebo se pletu?
Je sice fakt ze mit 22konovy "hovado" na papirech 50ky je trosicku provokace... ale na druhou stranu proc ne.
Hledal jsem, co se da k MadAss sehnat a nasel jsem zajimavy anglicky web zamereny na pitbike, kde maji kity i na Mad Ass: www.ooracing.com
Pokud jej chceš koupit tak mohu jen doporučit. I v základu je to slušná motorka. A do města super. Moje zkušenosti po 3500 km jsou téměř samá plus. Jen jedna věc mě trápí - vše okolo elektroinstalace. Ale to je možná tím že jezdím za každého (i psího) počasí.
No pokud na to nasázíš takové doplňky z vlastně "změníš" motor pak se nehádám. já mam na 90% k dipozici jen seriové kusy..
Tak jsem zapatral, Mad Ass je na 90% dilem 5 R Motor GuangZhou, i kdyz ho na svem webu nemaji (www.5rmotor.com). Prodava se jeste pod znackami Tomberlin Mad Ass a Xkeleton Trickster.
o zpcyklo: O MadAss vazne uvazuju, jako smrncovnim mestskem priblizovadle, zatim mi (papirove:) vsim vyhovuje, ale nutnost zurive pri rozjezdu radit, mne trochu odrazuje. Pokud tam mas 178 ccm, muze mit motor uplne jiny prubeh. Co by mne zajimalo, jaky to ma start se seriovou stodvacitkou.
Jinak, kdyz uz to resime, vetsi obsah rovna se jiny valec, hlava, pist, ojnice, nebo komplet jiny motor?
Kentoya to neresi, tehdy jsem u nich na statku videl jen jeden zkusebni kus.
Pro Spit Mkl: Ano motor má původ v Monkey. Vymontoval jsem jej z pitbike které prodávám. Ten 22koňový je s válcem Takegawa ale již 178 ccm a cena asi tak 30 ticíc . Ostatní je jak píšeš tuning. Něco jsem dělal a něco koupil. Je to hlavně o penězích (už v základu 52t). Nic pro socky a to je dobře. Žádná R1 kterou koupíš a jede i když je už motor dávno KO. Jo a Kentoyu prodávám ale nic podobného tam zatim neřeší.
to zpcyklo: co to je teda za motor, kdyz jsi z nej udelal 11 konovy? V textu padla Honda Monkey. Ty svody a vsechno, co zminmujes, to jsou tuningove doplnky k tomuhle motoru, nebo jsi to delal sam?
Ono to cele asi budou chrommolybdenove trubky, takze hmotnost se da cekat. Jenze tohle z hlinikovych slitin, to by byla racha. 100 kg je zase porad min, nez 130 u ostatnich 125.
Kdysi neco stejneho designu mela vozit Kentoya, takze to asi opravdu je Cina z katalogu, ale skutecneho vyrobce jsem nenasel.
Pro Kojot. Těsně za válcem je přiškrcený výfuk. Já dělal celý svod až k tlumiči. Pak jiný karburátor, filtr, řetězové kolečko a rozeta. Mám i trochu jiný motor - 11 koní. Dělá se i motor 16 nebo 22 koní ale to už bude asi moc. Jízdní vlastnosti zas nejsou ze říše snů, zadní pružina je příliš tvrdá a ani povolení nepomohlo. Je nutno dělat jinou. Ze stupaček jdou sundat gumové návleky. Jinak řemeslně je to zpracováno OK. I co se týče použitých materiálů, ovšem na úkor hmotnosti. Jinak jsem už tento výrobek našel i pod jinou značkou. Takže se dá přednokládat, že němec nic neřešil. Zajel na východ, vybral z katalogu jednoho z mnoha tamních výrobců jeden model. Nechal nalepit nápis MadAss a hotovo.
No pokud to cinan svaril dobre, to znamena, pokud cinana nekdo hlida, neni zas tolik duvodu mu neverit. Kvalitni remeslnne zpracovani by mohlo byt signal, ze si dali zalezet.
Takze akcerace, i kdyz je potreba pomerne rychle radit neni problem?
Pro ZPcyclo: Rád bych věděl, kde se zmiňuji o tom, že něco někde na tom stroji svářel "Němec"? Spíše píšu o tom, že motor tipuji na asijskou produkci. Posed také zmiňuji jako věc, která mě moc nesedla. Takže proč by jsi mě chtěl opravovat??? Gumy a rychlost je zcela individuální a dost dobře se nedají vyjadřit po dvou dnech ty "správné a jedinečné" závěry. Ale u mě kokrétně se dalo trochu ty gumový stupačky v zatáče obrousit. Ale, že jsi z toho dostal 110 tak to po mé zkušenosti nemohu potvrdit a věřit se mi to taky nechce, protože při 92 z kopce už to nejelo a motor vibracemi naznačoval, že je na konci.
Musím opravit redaktora. Němec na tom nic nesvářel. Je to sto procent čína. Když zapomenu na příšerný posed a pneu které nemají rády asfalt, tak se jim to ale dost povedlo. Dokážu z něj dostat 110 a na semaforech namaj auta šanci.
A kolik si myslíš že by to mělo mít, 60Kg? Musí to uvézt dva lidi.
Jel sem ma něm jen chvíli a sklamala mě hmotnost. Na to že tam "nic" neni je to dost těžký...
badbiker.cz
Chtěl jsem kupovat slabšího 50ccm do města a když jsem si na tom sjel, tak to bylo šílený.. sváry popraskaný, výfuck bez zvuku a nejelo to. Navíc mají pravdu s tím řazením. na 50tce jsem neměl ani 20km/h a už jsem musel dávat za 2. Byl lehce ojetý a dával ho za 22.tis K. I přesto, že jsem pro něj jel na Moravu z Jižních Čech pouze Xsarou v combíku s úmyslem, že Sahse dám do kufru - tak jsem jej nekoupil. Příliš drahá sranda, která navíc nejede. O 125 nevím,ale o moc lepší to asi nebude..
nakonec jsem koupil Leo 250 a ve městě jsem naprosto spokojenej.
Ano přesně tam je.
vypadá to jak novodobá babeta
rekl bych ze tohle bude booom mezi dvacama
Skoda, ze te motorek netoci, tak nejak to na mne pusobilo, ze to musi umet :) Pokud je potreba takhle rychle radit, tak bych se bal, ze se mu bude na krizovatce hure ujizdet autum. Zajimalo by mne, jak to akceleruje.
...baterka je opravdu v tom kastlíku před zadním kolem a je k ní blbej přístp...
...jinak vozítko je to fakt luxusní!!!
Pěkné