motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kabčo (25) napsal 03.02.2024 v 07:56

Mal som Address 110, myslel som že fajn skútrik ale nonstop sa sralo štartovanie a dpbíjanie, nakopávačka bola k ničomu ak bola batéria mrtva. Honda Vision 110 o 150% lepšie spracovanie. Keď si ešte pripočítam garančný servis, kde mi nevymenii nič a cvakal som 80€....Nie dik radšej hondu

jean192 (155) napsal 28.11.2023 v 12:36+1

Mal som skuter s rovnakym vykonom, v meste to bolo super, na 70 to zrychlovalo dobre. Problem bol vsade mimo mesto, s tou maximalkou to zavadzia kamionom a to uplne nechces. Takze za mna skuter s maximalkou pod 100 ee.

SuperSic58 (1447) napsal 27.11.2023 v 12:14

Teda ty silnice v Praze, to je ostuda...

WobRetnuh (136) napsal 24.11.2023 v 09:06

Ten Address mi připomíná Sym Symphony co jsem měl . Dokonce stál podobné peníze a měl podobné nedostatky. Jen jezdil za 2.8l/100km.
Díky za pěkné představení nových hráčů na trhu, škoda, že nemám více zadků, hned bych zase skútr koupil

panTerek (100) napsal 24.11.2023 v 08:42-1

Wow, za stejnou cenu jako PCX dostanu u Burgmana o třetinu menší výkon, o třetinu menší nádrž a výrazně méně místa pod sedlem. Brácha má u letitýho Burgmana 200 pod sedlem místa jak v karavanu...

Slow (72) napsal 23.11.2023 v 22:53

Slabý, vzduchem chlazený 2 ventil bez aktuálních "fíčur" (VVT, excentrický čep, startér/generátor atd.), povýšeny předním dvoupístem (asi), zadním bubnem a průměrem kol minulého tisíciletí za premiovou cenu a parazitujícím na slavném jménu.... Bravo, ale tak za 49 900...

Johny_Servis (83) napsal 23.11.2023 v 20:15+2

co to má znamenat? Koukali jste někdo do technických údajů, mě to připadá že koukám na nějakou čínu typu MAXON z autokelly a ne na stroj výrobce z veliké čtyřky. Tentokrát Suzuki

callowsick (516) napsal 23.11.2023 v 19:43+2

Mohli si to jméno Burgman pošetřit na příští, našlápnutější model. Jestli v budoucnu budou chtít navázat na Burgman řadu, jakožto stroje na vrcholu svoji třídy, tenhle konkrétní kousek jim bude kazit zažitý renomé.

Codo (458) napsal 23.11.2023 v 18:35

No to si Suzuki zase jednou zvedla renomé Takový dvě s...čky, do Indie dobrý, vzhledem k jejich provozu, ale tady těžko hledat opodstatnění pro existenci takových zázraků. Suzuki - zklamání. Shit.

JA-NE (802) napsal 23.11.2023 v 13:33

Adress som chcel kúpiť a skončil som na imperialke Doma čeknem videotest. Zajoch dufam ze bolo aj kolieno.

Ray_Janus (149) napsal 23.11.2023 v 12:37

Chápu tenhle segmen jako náhradu fichtla kdy řidic k oprávnění B dostal i AM. A to při zkouškáh se s tím fichlem aspoň musel rozjed. Díky priblble legislativě EU dostane Bčkar na tohle oprávnění automaticky a pak to dopadá zle.

Mopedson (39) napsal 23.11.2023 v 12:16+2

V nižších objemech Suzuki nemá nic moc zajímavého. U motorek dvě verze GSX 125 a pak nic až do 650. No a ze skútrů kromě Burgmana 400 tyhle podvyživené kolečkové židle. Přenechá tenhle kus trhu Číně?

JoskaH (480) napsal 23.11.2023 v 10:43+3

Tak slabý motor do skútru stylu Burgman si v Evropě už nedovolí dát ani Číňan

KX500 (-3) napsal 23.11.2023 v 10:03-1

Pořád samé skůtry, ale že by udělali moped 125 ccm, to ne. Zbývají jen ty čínské šunty.

K167 (2057) napsal 23.11.2023 v 09:56+2

Safra, vypadá to, že se po pár letech "přežívání" Suzuki probrala a pěkně do toho šlape ve všech směrech.
Co se stalo? Probudil se starej Michio Suzuki a nakopal někoho do prdele?




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist