Suzuki Address 125 & Burgman Street 125EX: S jiným přístupem
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Jan Rameš | Střih: David Jelínek | Zveřejněno: 15.9.2023 | Zobrazeno: 9 853x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Jan Rameš | Střih: David Jelínek | Zveřejněno: 15.9.2023 | Zobrazeno: 9 853x
Mal som Address 110, myslel som že fajn skútrik ale nonstop sa sralo štartovanie a dpbíjanie, nakopávačka bola k ničomu ak bola batéria mrtva. Honda Vision 110 o 150% lepšie spracovanie. Keď si ešte pripočítam garančný servis, kde mi nevymenii nič a cvakal som 80€....Nie dik radšej hondu
Mal som skuter s rovnakym vykonom, v meste to bolo super, na 70 to zrychlovalo dobre. Problem bol vsade mimo mesto, s tou maximalkou to zavadzia kamionom a to uplne nechces. Takze za mna skuter s maximalkou pod 100 ee.
Teda ty silnice v Praze, to je ostuda...
Ten Address mi připomíná Sym Symphony co jsem měl
. Dokonce stál podobné peníze a měl podobné nedostatky. Jen jezdil za 2.8l/100km.
Díky za pěkné představení nových hráčů na trhu, škoda, že nemám více zadků, hned bych zase skútr koupil
3 reakce
Wow, za stejnou cenu jako PCX dostanu u Burgmana o třetinu menší výkon, o třetinu menší nádrž a výrazně méně místa pod sedlem. Brácha má u letitýho Burgmana 200 pod sedlem místa jak v karavanu...
Slabý, vzduchem chlazený 2 ventil bez aktuálních "fíčur" (VVT, excentrický čep, startér/generátor atd.), povýšeny předním dvoupístem (asi), zadním bubnem a průměrem kol minulého tisíciletí za premiovou cenu a parazitujícím na slavném jménu.... Bravo, ale tak za 49 900...
co to má znamenat? Koukali jste někdo do technických údajů, mě to připadá že koukám na nějakou čínu typu MAXON z autokelly a ne na stroj výrobce z veliké čtyřky. Tentokrát Suzuki
Mohli si to jméno Burgman pošetřit na příští, našlápnutější model. Jestli v budoucnu budou chtít navázat na Burgman řadu, jakožto stroje na vrcholu svoji třídy, tenhle konkrétní kousek jim bude kazit zažitý renomé.
No to si Suzuki zase jednou zvedla renomé
Takový dvě s...čky, do Indie dobrý, vzhledem k jejich provozu, ale tady těžko hledat opodstatnění pro existenci takových zázraků. Suzuki - zklamání. Shit.
Adress som chcel kúpiť a skončil som na imperialke
Doma čeknem videotest. Zajoch dufam ze bolo aj kolieno.
Chápu tenhle segmen jako náhradu fichtla kdy řidic k oprávnění B dostal i AM. A to při zkouškáh se s tím fichlem aspoň musel rozjed. Díky priblble legislativě EU dostane Bčkar na tohle oprávnění automaticky a pak to dopadá zle.
2 reakce
V nižších objemech Suzuki nemá nic moc zajímavého. U motorek dvě verze GSX 125 a pak nic až do 650. No a ze skútrů kromě Burgmana 400 tyhle podvyživené kolečkové židle. Přenechá tenhle kus trhu Číně?
Tak slabý motor do skútru stylu Burgman si v Evropě už nedovolí dát ani Číňan
1 reakce
Pořád samé skůtry, ale že by udělali moped 125 ccm, to ne. Zbývají jen ty čínské šunty.
3 reakce
Safra, vypadá to, že se po pár letech "přežívání" Suzuki probrala a pěkně do toho šlape ve všech směrech.
Co se stalo? Probudil se starej Michio Suzuki a nakopal někoho do prdele?
2 reakce