motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dinosaurus (16) napsal 16.11.2024 v 13:22

nektere komenty hodne pobavili - chlap jede 100 a prej se musi krotit...

montypeter (0) napsal 20.09.2024 v 09:24

Já tedy po 2500 km a spokojenost. 186cm a žádný problém.
Je to hodně prý kus od kusu

dettektorr (10) napsal 21.07.2024 v 14:27

Tak jsem si Voge taky pořádně vyzkoušel. Za tu možnost bych rád poděkoval Motoshopu v Bylanech u Chrudimi. Já budu nejspíš patřit k té menšině, ve které tento stroj nechal více negativních než pozitivních dojmů.

Pozitivně hodnotím jednoznačně poměr cena/výkon a kdo bude tvrdit, že to není primárně to, proč si tento stroj koupí, pak s ním, ve vší úctě, budu minimálně nesouhlasit. Zpracování a design je rovněž velmi silnou stránkou tohoto stroje. Je to vážně hezký kousek. Viděl jsem varianty modrá a limetka a já bych volil limetka. Je fakt krásná, tolik otočenejch hlav kolemjdoucích jsem už dlouho neviděl. Zvuk má motorka krásnej z výfuku, ale obecně mechanická hlučnost je pro mě absolutně tristní. Motorka pořád rachtá, jak vyverglovanej Japonec před smrtí. Je možný, že to je obecně vlastnost cendur, ale ze zkušeností vím, že novej Transalp je proti tomuhle tichošlápek. Výkon, který všude v testech chválí, je asi OK, ale hodně špatně se mi dávkoval. Další negativum je ten ztracenej plyn, prostě ne a ne jet.v obci v klidu. V obci obecně pak problém jestli jet 50 na trojku, pocitově spíš na dvojku a nebo na čtyřku, jak rádi přístrojovka. Na cestu po městě je tenhle stroj PEKLO.

Takže za mě, OK, hezká mašina, ale na Transalapa se bude dalších 20 let dívat zezadu a tempomatem, kamerou a vyhřívanou sedačkou to fakt nezachrání. Já bych v ceně 250T volil Transalp. Nemám zkušenost se Stromkem 800 DE, ten prý je ještě lepší než Alp.

petko2014 (18) napsal 09.07.2024 v 00:40+4

Trochu k téme čínskych výrobkov.... Bol som tam viac krát, a videl kopu kvalitných vecí a ich vlastných znaciek, ktoré ale NEVYVAZAJU mimo cinu. Su drahe a veľmi kvalitné , aj v pomere k nasim cenám. V EU ľudia stále nechcú pochopiť, ze oni vedia vyrobiť všetko, a v kvalite podľa toho, KOĽKO to ma stat, kolko mas na ten produkt peňazí, podľa toho bude aj kvalita. Ak ma stat tricko 1 €, vyrobia ho v tejto hodnote aj kvalite. Ak mas viac, tak bude vyrobené kvalitnejsie, v pomere k tomu kolko si ochotný za to zaplatiť.
A je úplným omylom si myslieť, ze oni všetko iba kopírujú, to platilo pred rokmi. Vyvíjajú a patentuju ako na pase, lebo sa super rýchlo učia, v tom su možno najlepší na svete. Tu stále prevláda názor, ze oni vyrabaju iba smejd, ale to bolo preto, lebo MY sme chceli nakupovať LACNO. tak sem posielali lacné veci v kvalite za tu cenu , a nechápali, prečo sa sťažujeme, ved to sa dalo za tie peniaze vyrobiť v tej kvalite. Maju úplne iné myslenie ako my. Väčšina ľudí co tam bola je šokovaná z toho, ako sme pozadu co sa myslenia a robenia okamzitych zmien týka, lebo si myslime, ze my sme v Európe múdrejší. Ale to je iba nepoznanim toho prostredia.

Cirkulace (2) napsal 18.06.2024 v 09:53-1

Jezdil jsem Voge 900 DSX na Moto test campu a vůbec jsme si nesedli. Na moji výšku 186 a delší nohy uplně špatně posez, nohy se mi nevejdou pod ty výstupky na nádrži a řadička titěrná. Na enduro to nebude, řidítka děsně nízko. A co mě štvalo uplně nejvíc byl ten ucukaný plyn, který teda ani na ten režim ROAD reagoval fakt zbrzkle a to mapování elektornického plynu i při klidné jízdě v jedné poloze si pořád ubíralo a přidávalo otáčky, takže ta jízda byla fakt neklidá. Bude to velkej problém hlavně při jízdě se spolujezdcem na delší cesty. Za mě raději připlatit a koupit něco od Japonců - Transalp nebo V-Strom - obě sice s horší výbavou v základu, ale to se dá vždycky řešit aftermarketem. Ucukaný plyn a špatná ergonomie ne.

Kukikuca (0) napsal 27.05.2024 v 19:30

Mám prosím dotaz na kohokoliv, kdo to ví. U CFMOTO 800MT je tempomat omezený do rychlosti 130 km/h, což je právě rychlost (dálničních 140), kde bych ho potřeboval. Jak je to u 900 DSX prosím? Dá se jet na tempomat i 140? Děkuji.

puffybodie (417) napsal 21.05.2024 v 07:56

Jinak na ten trhavy plyn pomaha jeho reset. Jde to i bez lezeni do ridici jednotky viz.

https://www.youtube.com/watch?v=zt6sCa_J_m0

kyselina (11) napsal 20.05.2024 v 14:34-3+4

Je mi trochu z té diskuze smutno . Mrzí mne, že tu hodně lidí obhajuje rudý zloděje z Číny. Většina myslících lidí ví, že největší peníze stojí vývoj motoru, rámu atd. a vyladění celého motocyklu, aby pořádně fungoval. A oni to pouze ukradnou. Vedení Číny tu zlodějnu podporuje, včetně dotací na úkor ekologie a bezpečnosti práce (už to tady někdo psal) atd. A za těchto podmínek levněji je schopen vyrábět i debil. A někteří tomu tady i tleskají, jak jsou ty Číňani chytří a jsou napřed. Vím, že bohužel se hromada výrobků pro Evropu vyrábí v Číně, ale to jen proto, že zatím výroba byla levnější než v EU. Ale evropské firmy si výrobek navrhnou a po té hlídají kvalitu, materiály atd. A oni to potom krásně ukradnou a udělají z toho někdy více, někdy méně povedenou kopii. Už jsem se rozhodl tohle nepodporovat, všechny čínské krámy jsem vyhodil a čínské značky nekupuji, od elektroniky až po auto. Nemíním podporovat zlodějnu a komouše, i kdyby to bylo zadarmo.
PS: Vím, že je to diskuze o motorkách a ne o morálce, ale až budou Číňani vyvíjet své motory, rámy atd. např. jako Indové, tak to bude v rámci možností v pořádku, ale ten kdo jezdí nyní na čínským šmejdu, tak si o něm myslím své.

zatara (1) napsal 18.05.2024 v 17:44

Co Voge 525 DSX? Nebudete ho také testovat? Motorka této velikosti se mi zamlouvá, obzvlášť k výbavě/ceně a dovybavit na stejnou úroveň NX500, tak jsem daleko přes 200k a to už je blbost. Často se vzpomínají vibrace ale nedokážu říct kdyby se porovnala nx500 vs 525 DSX, zda ty vibrace nebudou stejně identické. Vlastnictví plánuji na 10let minimálně, takže nějaký pokles ceny za 2 roky mě nezajímá. Ještě je zajímavé mt450. Potřeboval bych motorku stejného zaměření jako byla má Honda SLR650, ale chci už zkrátka něco modernější, na čem půjde vyletovat i ve dvou.

Johny_Servis (83) napsal 17.05.2024 v 21:43

dcera dostala hru "kloboučku hop" a je to úplně k ničemu. za ty peníze neskutečný aušus, sice to vypadá cool, ale reálně se s tím nedá hrát. Tak jsem koukal proč. Dodavatel je "Dino" a při bližším zkoumání jsem zjistil, že je to made in china. Bohužel ve výrobním družstvu "Směr" (výrobce originálu, který funguje naprosto v pohodě) si nezaregistrovali původní kloboučku hop jako ochrannou známku a tak dnes Číňani zaplevelili trh nefunkčním odpadem, který napodobuje originál, ale zdaleka se mu nevyrovná.

Proč by měli u motorky postupovat jinak?

Jofré (258) napsal 17.05.2024 v 21:02+5

To si jako fakt v dnešní době někdo myslí, že Číňani jen kopírují a nedokáží nic sami vymyslet? Trochu se kolem sebe podívejte, pomůže třeba Google nebo YT, když už sami necestujete. Evropa je určitě deset a více let za Čínou (technologie, strojírenství, stavitelství,....všechno). Spíš se můžeme inspirovat my u nich. Na jejich výrobě je více nebo méně závislý zbytek světa. Už si nepamatujete dobu covidovou?

Tdicko (42) napsal 17.05.2024 v 15:40+1

Mam cinsky telefon (iPhone), cinske auto (Volvo), tak preco nie motorku…. Pytam sa autora, ma to dualne brzdy? Dakujem.

JA-NE (802) napsal 17.05.2024 v 14:36+2

čakám kedy Čína príde s boxerom..

Neeno (31) napsal 17.05.2024 v 11:40+1

No,jel jsem na tom asi 20minut a motor byl jemný bez vybrací, sílu tu mělo od spodku,pružení posoudit nemohu nejsem enduro znalý. Co mě ale zarazilo při 190cm je nulová ochrana od plexi, které je na nic ,sedlo tvrdé, takové nepohodlné a nízko,to by šlo hned celé předělat a strašně ucukaný el.plyn, že se s tím nedalo plynule jet,a úplně to kazilo jízdu. Tak snad to půjde softwarem nějak poladit...
Ale jinak za tu cenu vybavené i pěkně zpracované,a to jak to bude se servisem a díly za 10 let po Evropě se říci nedá,ale na prověřené značky i po 20 letech seženete skoro vše.

Petastr (0) napsal 17.05.2024 v 11:31

Já jsem zkoušel v Liberci 2 týdny zpátky a velká spokojenost až na ten plyn...jen jsem myslel že je chyba ve mně...tak teda ne no. I tak jsem si ji objednal a bude v červenci

Honza-K (892) napsal 17.05.2024 v 10:54+2

Za ty peníze mi to přijde opravdu hodně muziky.
Neříkám, že jsem cílová skupina, ale pokud chce někdo slušně vybavenou motorku, novou, se 4-letou zárukou, motor BMW a nemá úplně citový vztah k tradičním značkám, tak proč ne... Čína, ne Čína.
At se nám to líbí nebo ne, jejich výrobky nás obklopují na každém kroku, takže tvrdit, že Čínu nikdy, je trošku mimo...
Relativně podobná situace byla v 70 letech s Japonci a kde jsou dneska...

nahllowSKY (326) napsal 17.05.2024 v 02:00+1

Zachvíli na tom krámu uvidíte lítat i stantrajdra Sršňě

Codo (458) napsal 16.05.2024 v 23:05+3

Honzisi, díky! Zase moc pěkně udělanej test. Voge překvapil a asi bude třeba si zvyknout, že se Číňani, bez ohledu na jejich schopnosti "vývoje" (kradení, příp. i výjimečný kupování) stávají už i výrobci, který je třeba brát vážně.
Věřím, že je však úplně na sračky rozdrtíme naší zelenou EU politikou, benzíny plnými ekosraček, brutální restriktivní politikou vůči domácím firmám, a až bude naše část světa jen kvetoucí ráj, Číňani se zastydí a vezmou si z Evropy vzor. Tím nám opět dají šanci...

pepsi69 (28) napsal 16.05.2024 v 21:29

zontes 703f.......to je teprv startrek

JardaBar (228) napsal 16.05.2024 v 21:01

Na kom jste tu váhu kalibrovali?

3 reakce

Honzis
Honzis 17.05.2024 v 06:22

Na všech redaktorech Nejdřív já se Zajochem, potom sám Dominik, a sedělo to na kilo, takže kalibrace v cajku


MartasUS (123) napsal 16.05.2024 v 20:29-4+1

To to opravdu nevidíte, že je to jen navoněnej klump?

Zet. (14) napsal 16.05.2024 v 19:28

Za ty peníze docela hezká motorka....až na tu televizi místo tachometru :)

K167 (2044) napsal 16.05.2024 v 18:33+1

No, sebevědomí těm čínskejm drakopsům teda nechybí.

navigon (11) napsal 16.05.2024 v 17:58+11

Půjčil jsem si tuto motorku na celý den a najel s ní přes 300 km. Pokusím se to napsat stručně, napíšu klady a zápory.

Zápory:

- sedlo je tvrdší, mělo trochu vůli do strany (ničemu to za jízdy nevadilo) a byl jsem rozkrokem natlačený na nádrži víc než bych chtěl. Naštěstí se ne zcela ideální pocit z posedu, s přibývajícími kilometry nezhoršoval.

- ucukaná jízda v malé rychlosti. Například v obci, při snaze držet stálou rychlost 50 km/h. Bylo jedno jaký jízdní režim tam byl a jestli jsem jel na dvojku, trojku nebo čtyřku či tempomat.

- tvrdé přední tlumiče, kdy po nechtěném projetí výmolu následoval kopanec do řídítek. Někdy i zadrnčel ten plastový zobák. Nemyslím si, že by tato vlastnost šla úplně pořešit poladěním tlumičů. Při prudkém brzdění se motorka docela potápěla. Změkčení tlumičů by toto ještě zhoršilo.

- v aplikaci od výrobce se mi nepodařila rozběhnout téměř žádná funkce. Raději bych uvítal funkci zrcadlení telefonu, než tu jejich aplikaci. Hlavně kvůli použití navigace, když už je tam ten velký displej.

- větrný štítek na obě polohy, při mé výšce 185 cm fungoval spíš jako mucholapka.

- s mojí výškou (185 cm) jsem měl skrčený nohy víc než bych chtěl. Sedlo je možná až moc vykrojený a nízko vůči stupačkám.

- při stavění moto na hlavní stojan tam překáží držák stupačky spolujezdce.

- přepínač blinkrů působí gumově, nemá zřetelný polohy.

Klady:

- jede skvěle, motor má síly na rozdávání.

- brzdy (brzdí opravdu výborně)

- bezklíčové zapalování

- slušná spotřeba

- tempomat

- vede se s lehkostí, na to, že má 21" přední kolo.

- na motorce jsem se cítil bezpečně

- ukazatel mrtvého úhlu v zrcátkách

- quickshifter, i když to chce vychytat otáčky a dolů jsem radši řadil se spojkou.

- přehledné zobrazení tlaku v pneumatikách na displeji.

- pocit nízký váhy a tloušťky motorky na danou kategorii. Voge 525 DSX je stejně velká a je to pouze pětikilo.

- zpracování a hlavně výbava je velký plus týhle mašiny

Závěr :

Předsudky stranou, jako nová je to dobrá motorka a čas pak ukáže jestli bude dobrá i jako ojetina.
Osobně bych s koupí asi počkal do příští sezóny, až soudruzi vychytaji ty mouchy.

Pro porovnání s Voge 900, bych ještě vyzkoušel Suzuki V-STROM 800. Podle mého názoru, je v současné době právě V-Strom největší konkurent. Až potom bych šel utratit + - čtvrt mega.

puffybodie (417) napsal 16.05.2024 v 17:54-1+1

Z clanku - Jde ale čistě o zvyk, pro habány to tedy asi nebude, střední a nižší postavy ale ocení, že dosáhnou naprosto v pohodě na zem.

A ja rikam nesmysl. 193cm , dlouhe hnaty a sedi se na tom perfektne. Takhle se da jet hodiny. Naprosto prostorny stroj. Navic i pro spolujezdce. To takova 525DSX ne, leda by mel spolujezdec tak asi maximalne 6 nohu.

Navic to narozdil od Suzuki VStrom 800DE nevibruje, takze objednavam

nevo7 (118) napsal 16.05.2024 v 16:49

Všimol som si tu fotku na váhe /už som to spomínal, že ide to robiť aj ináč ako zvyšok moto časopisov/ a hneď ma napadlo, ja si snáď zaplatím prémium, nech sa im to vráti. A čítam, že to bolo kupované z príspevkov čitateľov.

Ešte bojujem za to uvádzanie šírky riaditok do technických údajov. Jedno je aj zalomenie riaditok, ale tiež šírka dosť povie niekomu, čo už na motorke sedel a jazdil.

1 reakce

Jarda
Jarda 16.05.2024 v 17:24

Jo, kluci mají svinovací metr za 29 Kč a měli by to měřit :)))


Cyxa (7) napsal 16.05.2024 v 15:56

Díky za test, už se těším jak jí v sobotu na Moto Test Campu otestuji společně se Suzuki 1050 DE a Atasem. A uvidím do čeho půjdu. Jestli připlatím nebo mi bude stačit Voge. Před lety mi taky specialisti tvrdili, že by nikdy nekoupili korejsky Chevrolet Orlando a jakou nám udělal službu a bez jakýchkoliv problémů jezdí do dnes.

k2j89 (35) napsal 16.05.2024 v 15:38+1

Zeptám se, nádrž je na 17 nebo 20 litrů. V testu píšete 20, v technických parametrech 17 litrů...

1 reakce

Jarda
Jarda 16.05.2024 v 17:25

17 litrů, opraveno.


Paťa (166) napsal 16.05.2024 v 15:19+1

Pěkný test, díky! Motorka vypadá k světu (design předního světla je teda kopie Triumphu Tigera, ale co už), poměr cena-výkon vynikajicí. Podle mě rozhodne o jejím úspěchu hlavně kvalita prodejní sítě a servisu. To je to, co velice dobře zvládli např. u CFmoto, a proto je tahle značka na českém trhu tam, kde je.

panTerek (100) napsal 16.05.2024 v 13:28+5

Minulý víkend jsem se byl podívat na Voge předváděčce ve Staré Boleslavi. Lidí jak much, atraktivnější stroje na celý den zamluvený. Co jsem viděl u krámu stát, tak už bych se za takovou motorku nestyděl. Prodejce říkal, že objednali kontejner motorek, že jim to do prázdnin vydrží a měli začátkem května všechno prodaný a že je čekačka 4 měsíce na novou várku.
Takže si tu fňukejte, jak je Čína zlá a jak ji nikdy nebudete kupovat, ale zapomněli jste to říct těm lidem, kteří jsou zapsaní v pořadníku. Holt jsme jim dovezli pod nos technologie i know-how, tak se nám vrací hotové věci přímo od výrobce.

Předchozí
1 2
Následující



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist