Voge 525 DSX: Návrat živé pětistovky
Text: Roman Bureš | Foto: Jiří Jevický | Video: Roman Bureš | Střih: Jan Hrubeš | Zveřejněno: 22.7.2024 | Zobrazeno: 13 062x
Text: Roman Bureš | Foto: Jiří Jevický | Video: Roman Bureš | Střih: Jan Hrubeš | Zveřejněno: 22.7.2024 | Zobrazeno: 13 062x
Panko asi vela nenajazdil ked poklada vonkajsiu teplotu za "neuzitocnu informaciu"......
Tie horšie čitateľné displeje a vibrácie sú častý problém Číňanov. Zažil som to aj pri QJMotor SRT800, čo je ich najvyšší model. Musia na tom zapracovať.
Casom sa tomu stane to co cinskym elektroautam, EU na to bude musiet naparit nejaku tu prirazku, inak EU vyrobcovia nebudu mat co zrat. Ak sa to nestane, tak len pre to, ze moto priemyslova lobby v EU mozno nie je tak silna ako auto lobby.
1 reakce
15:10 moc bych s tím 180 nejezdil nebo tomu asi upadne zrcátko ( pravé )
ale s tím se už majitel nějak popere
za ty prachy.....
1 reakce
Děkuji za objektivní test, který ukázal, že jde o typický čínský slepenec (i když bych o koupi této motorky neuvažoval). Doplnil bych jen pár drobností pro “ekology”. Jak je známé z fyziky, tak poměr výkonu a kroutícího momentu je pro daný motor konstanta. Pokud tedy zvýším objem tohoto motoru a ponechám stejný výkon, patřičně se mi zvýší kroutící moment. A když si k tomu ještě uvědomím, že výkon je určující pro maximální rychlost kdežto kroutící moment pro dynamiku, tak je záhada živosti motoru vyřešena i bez konspiračních teorií. Navíc pro provoz v Evropě musí motorka projít zkouškami evropské zkušebny, razítko Číňana nestačí.
12 reakcí
Bude Chinagate ? Po Dieselgate to vypukne u cinskych moto, zazracne zivy motor... na emisie s tym
Ano neni to fer voci znackam, ktore realne emisie plnia, stavil by som sa, ze tento cinan by ich nesplnil...
PS: fajn recenzia
Klasika. Motorka naoko slibuje daleko víc, než pak skutečně dá. Čínskej marketing Jinak pěknej test, díky!
Téma k zamyšlení...
Ještě pořád je tu dost lidí, kteří dokážou poukazovat na vrtochy motocyklů renomovaných značek, a tyhle vrtochy byly ve většině vlastně banalitami, které se daly vcelku jednoduše odstranit...
Namátkou třeba Honda a její regulátory... Jinak spolehlivost a zázemí značky
A tady je teď v testu nová motka divné značky, o které nevíme, jestli bude za deset let schopna dodat díly a tvořit tak zázemí, které starší stroje potřebují...
I když je to občas složité, stále platí, že na spoustu opravdu starých motorek renomovaných značek se dají díly sehnat...
Zkuste sehnat něco na deset let starou čínu...
Dost lidí si koupilo Brixton, a jak se to s tou značkou zamotalo... Kde je fabrika, aby řekla: kdo má Brixton, zaregistruj se, my ti budeme držet garanci...
Zdá se, že v Číně jsou stále některé věci až moc jihoasijské...
Nic ve zlém...
9 reakcí
50Nm a pak, že to nejde. Co na to Honda?
12 reakcí
Tak na 10000 km ako prestupna stanica na normalnu motorku, ok. Ale ovesane bezcennymi krabicami na naradie to na dochadzanie do prace a vylet v nedelu od pumpy k pumpe straca zmysel. Krabice zabiju jazdne vlastnosti, motorka je citliva na vietor, aj vykonu ma len tak- v mestskej premavke sa s tym vacsinou dobrodruhovia neprepletaju ale zaseknu v premavke... lešenia okolo kapoty su smiesne pretoze ich 99% jazdi v hore popisanom rezime.
Je to uplne ten isty vysledok, ako ked na lacnu Suzuki Ignis namontujes predny chromovy bar s hmlovkami a na streche cely rok vozis 500l box na lyze. T.j. Land Rover Discovery z neho tiez nikdy vdaka lešeniu a boxu na streche nebude, vzdy to bude vybava chalupara, co nema garaz, aby si v nej odlozil box, ked ho nepotrebuje... moj nazor, peace.
2 reakce
vidim, že už nemá pravé tft jako předchůdce. Spíš lcd se segmenty a barevnými prvky. A teď koupil rozhodný podíl v Loncinu sousední gigant Zongshen, tak očekávám nějaké společné motory a modely:
https://chinamotorworld.com/zongshen-acquires-loncin/
Ani očko nenasadíš, prostě ne, ne, ne
Mám rád ty Tvoje recenze od srdce. Nechtěl bys už pomalu začít dělat sbírku svých "bonmotů" a vydat to malým nákladem? Určitě bych nebyl sám, kdo by rád rozšířil svoji knihovničku
Díky za to, co děláš a jak to děláš.
H:
Kamerka vpředu, o tom se renomovaným výrobcům může jen zdát Koho zajímá, že nefunguje...
Za vidinou princezny oděné jen spoře
černý rytíř okreskou hnal nasraného oře.
A nebo se dá místo Číny a Japonce koupit Ind, kterého Roman testoval nedávno. A tak bych to vyřešil já
"...koupit za stejné peníze vybaveného, slušně fungujícího Číňana s ověřenou technikou, nebo olítaného Japonce s nejistou minulostí..."
Tak tahle věta je podle mimo. Myslím že je to spíš "za stejné peníze vybaveného číňana nebo holého japonce". Ale oba budou noví, nic olítaného s nejistou minulostí. Anebo případně "nového číňana nebo olítaného japonce", ale v tom případě budou oba vybavení. Olítaný holý japonec bude mnohem levnější než nový vybavený číňan.
1 reakce
Minulý rok kluci testovali: https://www.motorka...aji-totez-48132.html
Jsem rád za konkurenci zavedeným výrobcům, která vytváří tlak na cenu. Pro zákazníka ideální stav.
Na druhou stranu si můžu koupit o 10 tis. Kč dražší Hondu NX 500, která je prostě Honda...
2 reakce
Dobře za konkurenci v každém segmentu
pokud používáte facebook doporucuji stránku Hemingway na cestách. 11.000 km, 14 zemí, ve dvou a jediná závada po příjezdu do SR byl upadlý kablík spinačky.
3 reakce
Díky za zajímavý test . To abych se začal bát jestli svou CB500X dokážu prodat
1 reakce
Díky za test. Designově se mi to líbí a ty mlhovky a kufry jsou pěkné doplňky. Tlumiče asi budou potřebovat progresivní pružiny.