ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
nevo7 (100) napsal 29.07.2024 v 20:11

Tie horšie čitateľné displeje a vibrácie sú častý problém Číňanov. Zažil som to aj pri QJMotor SRT800, čo je ich najvyšší model. Musia na tom zapracovať.

lenkochal (26) napsal 24.07.2024 v 09:51

Casom sa tomu stane to co cinskym elektroautam, EU na to bude musiet naparit nejaku tu prirazku, inak EU vyrobcovia nebudu mat co zrat. Ak sa to nestane, tak len pre to, ze moto priemyslova lobby v EU mozno nie je tak silna ako auto lobby.

skuhrov63 (0) napsal 23.07.2024 v 15:21-1

15:10 moc bych s tím 180 nejezdil nebo tomu asi upadne zrcátko ( pravé )
ale s tím se už majitel nějak popere
za ty prachy.....

rogih (1167) napsal 23.07.2024 v 13:10

Děkuji za objektivní test, který ukázal, že jde o typický čínský slepenec (i když bych o koupi této motorky neuvažoval). Doplnil bych jen pár drobností pro “ekology”. Jak je známé z fyziky, tak poměr výkonu a kroutícího momentu je pro daný motor konstanta. Pokud tedy zvýším objem tohoto motoru a ponechám stejný výkon, patřičně se mi zvýší kroutící moment. A když si k tomu ještě uvědomím, že výkon je určující pro maximální rychlost kdežto kroutící moment pro dynamiku, tak je záhada živosti motoru vyřešena i bez konspiračních teorií. Navíc pro provoz v Evropě musí motorka projít zkouškami evropské zkušebny, razítko Číňana nestačí.

Matro2T (3) napsal 23.07.2024 v 11:41

Bude Chinagate ? Po Dieselgate to vypukne u cinskych moto, zazracne zivy motor... na emisie s tym
Ano neni to fer voci znackam, ktore realne emisie plnia, stavil by som sa, ze tento cinan by ich nesplnil...

PS: fajn recenzia

Codo (388) napsal 22.07.2024 v 21:58-1+3

Klasika. Motorka naoko slibuje daleko víc, než pak skutečně dá. Čínskej marketing Jinak pěknej test, díky!

soccer (489) napsal 22.07.2024 v 21:53+1

Téma k zamyšlení...

Ještě pořád je tu dost lidí, kteří dokážou poukazovat na vrtochy motocyklů renomovaných značek, a tyhle vrtochy byly ve většině vlastně banalitami, které se daly vcelku jednoduše odstranit...

Namátkou třeba Honda a její regulátory... Jinak spolehlivost a zázemí značky

A tady je teď v testu nová motka divné značky, o které nevíme, jestli bude za deset let schopna dodat díly a tvořit tak zázemí, které starší stroje potřebují...

I když je to občas složité, stále platí, že na spoustu opravdu starých motorek renomovaných značek se dají díly sehnat...

Zkuste sehnat něco na deset let starou čínu...
Dost lidí si koupilo Brixton, a jak se to s tou značkou zamotalo... Kde je fabrika, aby řekla: kdo má Brixton, zaregistruj se, my ti budeme držet garanci...

Zdá se, že v Číně jsou stále některé věci až moc jihoasijské...


Nic ve zlém...





JardaBar (198) napsal 22.07.2024 v 21:22

50Nm a pak, že to nejde. Co na to Honda?

Ridgeback (10) napsal 22.07.2024 v 21:08-2

Tak na 10000 km ako prestupna stanica na normalnu motorku, ok. Ale ovesane bezcennymi krabicami na naradie to na dochadzanie do prace a vylet v nedelu od pumpy k pumpe straca zmysel. Krabice zabiju jazdne vlastnosti, motorka je citliva na vietor, aj vykonu ma len tak- v mestskej premavke sa s tym vacsinou dobrodruhovia neprepletaju ale zaseknu v premavke... lešenia okolo kapoty su smiesne pretoze ich 99% jazdi v hore popisanom rezime.
Je to uplne ten isty vysledok, ako ked na lacnu Suzuki Ignis namontujes predny chromovy bar s hmlovkami a na streche cely rok vozis 500l box na lyze. T.j. Land Rover Discovery z neho tiez nikdy vdaka lešeniu a boxu na streche nebude, vzdy to bude vybava chalupara, co nema garaz, aby si v nej odlozil box, ked ho nepotrebuje... moj nazor, peace.

bledemon (129) napsal 22.07.2024 v 18:20

vidim, že už nemá pravé tft jako předchůdce. Spíš lcd se segmenty a barevnými prvky. A teď koupil rozhodný podíl v Loncinu sousední gigant Zongshen, tak očekávám nějaké společné motory a modely:

https://chinamotorworld.com/zongshen-acquires-loncin/

Neo (22) napsal 22.07.2024 v 15:46+2

Ani očko nenasadíš, prostě ne, ne, ne
Mám rád ty Tvoje recenze od srdce. Nechtěl bys už pomalu začít dělat sbírku svých "bonmotů" a vydat to malým nákladem? Určitě bych nebyl sám, kdo by rád rozšířil svoji knihovničku

Díky za to, co děláš a jak to děláš.

H:

SuperSic58 (1368) napsal 22.07.2024 v 14:08

Kamerka vpředu, o tom se renomovaným výrobcům může jen zdát Koho zajímá, že nefunguje...

K167 (1580) napsal 22.07.2024 v 13:36+9

Za vidinou princezny oděné jen spoře
černý rytíř okreskou hnal nasraného oře.

Vlnič (200) napsal 22.07.2024 v 12:13

A nebo se dá místo Číny a Japonce koupit Ind, kterého Roman testoval nedávno. A tak bych to vyřešil já

Snowball (30) napsal 22.07.2024 v 12:03+3

"...koupit za stejné peníze vybaveného, slušně fungujícího Číňana s ověřenou technikou, nebo olítaného Japonce s nejistou minulostí..."
Tak tahle věta je podle mimo. Myslím že je to spíš "za stejné peníze vybaveného číňana nebo holého japonce". Ale oba budou noví, nic olítaného s nejistou minulostí. Anebo případně "nového číňana nebo olítaného japonce", ale v tom případě budou oba vybavení. Olítaný holý japonec bude mnohem levnější než nový vybavený číňan.

1 reakce

Jarda
Jarda 22.07.2024 v 12:49

Minulý rok kluci testovali: https://www.motorka...aji-totez-48132.html


maestro (93) napsal 22.07.2024 v 11:42-1+2

Jsem rád za konkurenci zavedeným výrobcům, která vytváří tlak na cenu. Pro zákazníka ideální stav.
Na druhou stranu si můžu koupit o 10 tis. Kč dražší Hondu NX 500, která je prostě Honda...

JoskaH (450) napsal 22.07.2024 v 11:35+1

Dobře za konkurenci v každém segmentu

Ray_Janus (133) napsal 22.07.2024 v 11:34

pokud používáte facebook doporucuji stránku Hemingway na cestách. 11.000 km, 14 zemí, ve dvou a jediná závada po příjezdu do SR byl upadlý kablík spinačky.

WobRetnuh (121) napsal 22.07.2024 v 10:43

Díky za zajímavý test . To abych se začal bát jestli svou CB500X dokážu prodat

Pedl (209) napsal 22.07.2024 v 10:17+1

Díky za test. Designově se mi to líbí a ty mlhovky a kufry jsou pěkné doplňky. Tlumiče asi budou potřebovat progresivní pružiny.




TOPlist